Twente en Vitesse worden #1 en #2 van Nederlandquote:
wel voor genoeg salarisquote:Op maandag 17 september 2012 21:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Ah ja, al die talenten willen bij Vitesse spelen.
Niet de Calimero uithangen.quote:Op maandag 17 september 2012 21:24 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Gelukkig neemt niemand Twente ook serieus
Over een jaartje of wat heeft Vitesse een nieuwe naam.quote:Op maandag 17 september 2012 21:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ook al worden ze 50x achter elkaar kampioen, ik zal die club nooit serieus nemen.
FC Chelsea's Schuurtjequote:Op maandag 17 september 2012 21:25 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Over een jaartje of wat heeft Vitesse een nieuwe naam.
Fc Jordania.
Hey tegen wie spelen jullie dinsdag, of was het donderdagquote:Op maandag 17 september 2012 21:24 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Gelukkig neemt niemand Twente ook serieus
quote:Op maandag 17 september 2012 21:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hey tegen wie spelen jullie dinsdag, of was het donderdag
oh wacht
quote:Op maandag 17 september 2012 21:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
oh wacht..
Ze hebben vrijstellingquote:Op maandag 17 september 2012 21:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
oh wacht..
Niemand, wij hebben nou eenmaal geen FK Zeta in de loting hequote:Op maandag 17 september 2012 21:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
oh wacht..
Nog beter ja.quote:
Koffie 10x van het beeldscherm afgeveegd.quote:Op maandag 17 september 2012 21:26 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
graag zelfs. kampioen langs de bal duiken..
Arnhem is dichterbij dan Manchesterquote:Op maandag 17 september 2012 21:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Domme ouders hebben ze dan als ze dat op 16 jarige leeftijd al laten meewegen.
Overacten achter je beeldschermpjequote:Op maandag 17 september 2012 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Koffie 10x van het beeldscherm afgeveegd.
Trainingspartijtje, wissels tegen basisquote:Op maandag 17 september 2012 21:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
oh wacht..
Ja, want Sparta Praag is Europese top inderdaad.quote:Op maandag 17 september 2012 21:27 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Niemand, wij hebben nou eenmaal geen FK Zeta in de loting he
aub nietquote:Op maandag 17 september 2012 21:28 schreef schommelstoel het volgende:
Zou Wilfred Genee nog beginnen over het jas van Hans
Heb geen passe partout gehaald ivm colleges, donderdag is echt kut voor mij, maar koop denk ik wel losse kaart anders.quote:
Bakircioglu.quote:Op maandag 17 september 2012 21:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Sowieso spelers die Ajax van Twente haalt.
Nee ik heb precies hetzelfde, college tot half 6 op de donderdagen en moet vanuit Arnhem komen dan.quote:Op maandag 17 september 2012 21:29 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heb geen passe partout gehaald ivm colleges, donderdag is echt kut voor mij, maar koop denk ik wel losse kaart anders.
Jij gaat wel? Kan je gewoon SCC plaats terugkopen weer?
R. de Boerquote:Op maandag 17 september 2012 21:29 schreef TwenteFC het volgende:
Idd. Boscherquote:Op maandag 17 september 2012 21:29 schreef TwenteFC het volgende:
Ah okquote:Op maandag 17 september 2012 21:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nee ik heb precies hetzelfde, college tot half 6 op de donderdagen en moet vanuit Arnhem komen dan.
Wie maakte die nou 2 keer binnenkant paal? Leonardo ofzo?quote:Op maandag 17 september 2012 21:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
0-1 tegen Fiorentina, onderkant lat
Die goal van Leonardo in de terugwedstrijdquote:Op maandag 17 september 2012 21:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
0-1 tegen Fiorentina, onderkant lat
Tegen HSV was dat, paal, paal, bal net binnengehouden en alsnog gescoordquote:Op maandag 17 september 2012 21:30 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wie maakte die nou 2 keer binnenkant paal? Leonardo ofzo?
quote:Op maandag 17 september 2012 21:30 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Die goal van Leonardo in de terugwedstrijd
Misschien dat ik wel 1 of 2 colleges ga skippenquote:
leonardo, met de vierdubbele schaar, leonardo, leonardo JAWEL, JAWELquote:
Gaat de laatste tijd steeds vaker fout met namen man, heb je het druk in het dagelijkse leven?quote:
quote:
Korsakovquote:Op maandag 17 september 2012 21:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gaat de laatste tijd steeds vaker fout met namen man, heb je het druk in het dagelijkse leven?
Goeie spelerquote:
Gaat goed man. Ik kan alle namen van ajacieden spellen, zoals het hoort.quote:Op maandag 17 september 2012 21:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gaat de laatste tijd steeds vaker fout met namen man, heb je het druk in het dagelijkse leven?
Schone dan eens met die řquote:Op maandag 17 september 2012 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gaat goed man. Ik kan alle namen van ajacieden spellen, zoals het hoort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |