SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Rijstbal (Rijstbal)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar) RIP
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (over-hedge)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie) RIP
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Pieter115 (wieisboos)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
OP chicksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
Okquote:Op maandag 17 september 2012 21:31 schreef marcie216 het volgende:
Balotelli
Die baas ramt alles er in man, als hij in fut ook zo overpowerd is wordt dat mijn fijnste speler denk ik.
Abate nu ook 81 rated dacht ik, 93 pees.
Bron?quote:
quote:
heb je je brilletje niet op?quote:Op maandag 17 september 2012 21:50 schreef Toefjes het volgende:
Ben ik de enige overgebleven OP chick?
Laatste 6 kaartjes van 2de foto zullen vast voor conditie etc. zijnquote:Op maandag 17 september 2012 21:50 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die designers.
Ja maar waar zijn die andere in dat 2de plaatje dan voorquote:Op maandag 17 september 2012 21:52 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Laatste 6 kaartjes van 2de foto zullen vast voor conditie etc. zijn
Vorig jaar hadden ze ook allemaal kleurtjes die ze zijn uiteindelijk niet hebben gebruikt, zoals groen en rood geloof ikquote:Op maandag 17 september 2012 21:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja maar waar zijn die andere in dat 2de plaatje dan voor
Misschien weet thema's net zoals vorige jaar. Net zoals met het EK bijvoorbeeld en misschien houden de rest over als extra voor het geval dat ze er eentje nodig hebben. Vorige zou er ook een groen kaartje komen, terwijl die er toch niet is geweest.quote:Op maandag 17 september 2012 21:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja maar waar zijn die andere in dat 2de plaatje dan voor
Daarom vraag ik om een bronquote:Op maandag 17 september 2012 21:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De IF kaart heb je toch zeker wel al gezien in screenshots of de filmpjes
[ afbeelding ]
bij VLC weet ik het welquote:Op maandag 17 september 2012 21:55 schreef Geluidssysteem het volgende:
Hoe moet ik de ondertitels die ik heb binnengehaald invoegen bij het filmpje?
Zal vast heel makkelijk zijn, maarja.
Iemand?.
VLC heb ik.quote:
Dus als ik zeg dat jij poep in je ogen hebt vraag je ook om een bron?quote:
Een vergelijking die nergens op slaat. Hij zegt dat de roze kaartjes IF zijn. Ik wilde weten of dat waar is. Dat is toch iets heel anders.quote:Op maandag 17 september 2012 21:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dus als ik zeg dat jij poep in je ogen hebt vraag je ook om een bron?
Zelfde naam geven en tegelijk openen.quote:Op maandag 17 september 2012 21:55 schreef Geluidssysteem het volgende:
Hoe moet ik de ondertitels die ik heb binnengehaald invoegen bij het filmpje?
Zal vast heel makkelijk zijn, maarja.
Iemand?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |