Om eerlijk te zijn? Sluit maar achter aan in de rij....quote:Op maandag 17 september 2012 21:02 schreef nosmo_king het volgende:
Wie helpt me aan een nieuwe baan:
ik, 39 jaar, ervaren werkvoorbereider met technische achtergrond, mbo+/hbo werk/denk niveau.
zelfstandig, creatief, stressbestendig, kan tegen een stootje, serieus, humoristisch en een teamspeler die het ook alleen kan,leidinggevende capaciteiten, gedreven.
Tja, dit had natuurlijk iedereen kunnen schrijven, maar dit keer ben IK het.
Dames en heren werkgevers, ik zal jullie versteld doen staan in een gesprek.
managementcursus gehad?quote:Op maandag 17 september 2012 21:05 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ok![]()
Vertel eens, wat zijn je positieve eigenschappen.
Wat zou je doen met een miljoen pingpongballen.
Hoeveel vliegtuigen zijn er ter wereld
Waar zie jij jezelf over 3 jaar
Aangezien dat wij in dezelfde branche zitten (bouw), wens ik je in ieder geval veel succes met het vinden van een nieuwe baan. Op dit moment is het echt killing op de bouw, en ik ben bang dat de crisis nog even 2-4 jaar gaat duren...quote:Op maandag 17 september 2012 21:02 schreef nosmo_king het volgende:
Wie helpt me aan een nieuwe baan:
ik, 39 jaar, ervaren werkvoorbereider met technische achtergrond, mbo+/hbo werk/denk niveau.
zelfstandig, creatief, stressbestendig, kan tegen een stootje, serieus, humoristisch en een teamspeler die het ook alleen kan,leidinggevende capaciteiten, gedreven.
Tja, dit had natuurlijk iedereen kunnen schrijven, maar dit keer ben IK het.
Dames en heren werkgevers, ik zal jullie versteld doen staan in een gesprek.
Nee.quote:
was er al bang voor, maar tot op heden het meest eerlijke en zinnige antwoord.quote:Op maandag 17 september 2012 21:03 schreef kipptje het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn? Sluit maar achter aan in de rij....
Geen bouw, gelukkig.quote:Op maandag 17 september 2012 21:07 schreef nasty_popovich het volgende:
[..]
Aangezien dat wij in dezelfde branche zitten (bouw), wens ik je in ieder geval veel succes met het vinden van een nieuwe baan. Op dit moment is het echt killing op de bouw, en ik ben bang dat de crisis nog even 2-4 jaar gaat duren...
nou, doe dat dan nietquote:Op maandag 17 september 2012 21:07 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nee.
Een hekel aan nutteloze sollicitatievragen.
Ik DOE geen werkvoorbereider.quote:Op maandag 17 september 2012 21:09 schreef nasty_popovich het volgende:
[..]
ooh wat voor werkvoorbereider doe je dan?
In dat geval wens ik je veel succes!quote:Op maandag 17 september 2012 21:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
genoeg banen voor jou vriend. Helaas zoek ik wel een baan in de bouw.![]()
Ik zou zelfs een assistenten baantje aannemen nu..quote:Op maandag 17 september 2012 21:13 schreef nosmo_king het volgende:
[..]
In dat geval wens ik je veel succes!
In de uitvoering of iets anders?
quote:Op maandag 17 september 2012 21:11 schreef nosmo_king het volgende:
[..]
Ik DOE geen werkvoorbereider.
hehquote:Op maandag 17 september 2012 21:02 schreef nosmo_king het volgende:
ik, 39 jaar, ervaren werkvoorbereider met technische achtergrond
Nee, dat zie ik niet zitten.quote:Op maandag 17 september 2012 21:14 schreef Nyck het volgende:
[..]
Te verweg tenzij je naar de randstad wil verhuizen.
Wat dan wel?quote:
Wat doe jij zoeken?quote:Op maandag 17 september 2012 21:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
genoeg banen voor jou vriend. Helaas zoek ik wel een baan in de bouw.![]()
Ik zit niet zonder werk, maar wil graag wat anders.quote:Op maandag 17 september 2012 21:17 schreef dr.Bellows het volgende:
[..]
Wat dan wel?
[..]
Wat doe jij zoeken?
Ik herken de situatie overigens wel. Mede wegens een chronisch gebrek aan werk in loondienst, ga ik mijn eigen bedrijf opzetten. Niet dat ik dan meteen overloop van het werk, maar ik ben wel een stuk flexibeler.
Ja natuurlijk, anders was ik geen werkvoorbereider geworden.quote:Op maandag 17 september 2012 21:17 schreef Keith_Bakker het volgende:
hou je van een dynamische werkomgeving?
Een baan in de bouw / het onderhoud. Werkvoorbereider, opzichter, zelfs technische dienst. Het is zelfs zo erg dat ik niet eens meer reacties krijg op brieven.quote:Op maandag 17 september 2012 21:17 schreef dr.Bellows het volgende:
Wat dan wel?
[..]
Wat doe jij zoeken?
Ik herken de situatie overigens wel. Mede wegens een chronisch gebrek aan werk in loondienst, ga ik mijn eigen bedrijf opzetten. Niet dat ik dan meteen overloop van het werk, maar ik ben wel een stuk flexibeler.
Al geprobeerd bij bouwkundig bureau, architect?quote:Op maandag 17 september 2012 21:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een baan in de bouw / het onderhoud. Werkvoorbereider, opzichter, zelfs technische dienst. Het is zelfs zo erg dat ik niet eens meer reacties krijg op brieven.
Verwacht je dat je meteen een baan krijgt ofzoquote:Op maandag 17 september 2012 21:21 schreef nosmo_king het volgende:
sluit maar af, dit werkt minder goed dan ik had gedacht
helemaal niets... als ik nou civiel had gedaan was het een heel ander verhaal.quote:Op maandag 17 september 2012 21:22 schreef nasty_popovich het volgende:
[..]
Al geprobeerd bij bouwkundig bureau, architect?
Elke keer dat ik een solliciteerde, was ik een van 150+ kandidatenquote:Op maandag 17 september 2012 21:22 schreef nasty_popovich het volgende:
[..]
Al geprobeerd bij bouwkundig bureau, architect?
Ook zon leuke veel gebruikte zin in de vacaturewereldquote:
qftquote:Op maandag 17 september 2012 21:37 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ook zon leuke veel gebruikte zin in de vacaturewereld.
Alleen sukkels werken door zonder overbetalen.
Na 5 uur ben ik weg, af of niet af.
Haleluja!quote:Op maandag 17 september 2012 21:37 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
kantoorpikkie zeker?quote:Op maandag 17 september 2012 21:37 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
ze zien je aankomen als uitvoerder op de bouw. 'Ja sorry jongens. De rest van die betonvloer storten we morgen maar. Het is 16:00 uur geweest.'quote:
Kwestie van zorgvuldig plannen.quote:Op maandag 17 september 2012 22:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ze zien je aankomen als uitvoerder op de bouw. 'Ja sorry jongens. De rest van die betonvloer storten we morgen maar. Het is 16:00 uur geweest.'
![]()
![]()
uhuhquote:Op maandag 17 september 2012 22:53 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Kwestie van zorgvuldig plannen.
Betonwagen om 8 en 12 uur laten inplannen. 8 uur verhinderd? Neem dan die van 12 uur.quote:
op een beetje bouw storten ze een week lang de gehele dag...quote:Op maandag 17 september 2012 22:56 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Betonwagen om 8 en 12 uur laten inplannen. 8 uur verhinderd? Neem dan die van 12 uur.
Wat nou?
Ik snap je punt, maar zo werkt het natuurlijk lang niet altijd.quote:Op maandag 17 september 2012 21:37 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik zit maar met je te dollen schatjequote:Op maandag 17 september 2012 22:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
op een beetje bouw storten ze een week lang de gehele dag...
Hier sluit ik mij bij aan,er zijn nog zo'n 500.000 gegadigden voor je!quote:Op maandag 17 september 2012 21:03 schreef kipptje het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn? Sluit maar achter aan in de rij....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |