Om eerlijk te zijn? Sluit maar achter aan in de rij....quote:Op maandag 17 september 2012 21:02 schreef nosmo_king het volgende:
Wie helpt me aan een nieuwe baan:
ik, 39 jaar, ervaren werkvoorbereider met technische achtergrond, mbo+/hbo werk/denk niveau.
zelfstandig, creatief, stressbestendig, kan tegen een stootje, serieus, humoristisch en een teamspeler die het ook alleen kan,leidinggevende capaciteiten, gedreven.
Tja, dit had natuurlijk iedereen kunnen schrijven, maar dit keer ben IK het.
Dames en heren werkgevers, ik zal jullie versteld doen staan in een gesprek.
managementcursus gehad?quote:Op maandag 17 september 2012 21:05 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ok![]()
Vertel eens, wat zijn je positieve eigenschappen.
Wat zou je doen met een miljoen pingpongballen.
Hoeveel vliegtuigen zijn er ter wereld
Waar zie jij jezelf over 3 jaar
Aangezien dat wij in dezelfde branche zitten (bouw), wens ik je in ieder geval veel succes met het vinden van een nieuwe baan. Op dit moment is het echt killing op de bouw, en ik ben bang dat de crisis nog even 2-4 jaar gaat duren...quote:Op maandag 17 september 2012 21:02 schreef nosmo_king het volgende:
Wie helpt me aan een nieuwe baan:
ik, 39 jaar, ervaren werkvoorbereider met technische achtergrond, mbo+/hbo werk/denk niveau.
zelfstandig, creatief, stressbestendig, kan tegen een stootje, serieus, humoristisch en een teamspeler die het ook alleen kan,leidinggevende capaciteiten, gedreven.
Tja, dit had natuurlijk iedereen kunnen schrijven, maar dit keer ben IK het.
Dames en heren werkgevers, ik zal jullie versteld doen staan in een gesprek.
Nee.quote:
was er al bang voor, maar tot op heden het meest eerlijke en zinnige antwoord.quote:Op maandag 17 september 2012 21:03 schreef kipptje het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn? Sluit maar achter aan in de rij....
Geen bouw, gelukkig.quote:Op maandag 17 september 2012 21:07 schreef nasty_popovich het volgende:
[..]
Aangezien dat wij in dezelfde branche zitten (bouw), wens ik je in ieder geval veel succes met het vinden van een nieuwe baan. Op dit moment is het echt killing op de bouw, en ik ben bang dat de crisis nog even 2-4 jaar gaat duren...
nou, doe dat dan nietquote:Op maandag 17 september 2012 21:07 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nee.
Een hekel aan nutteloze sollicitatievragen.
Ik DOE geen werkvoorbereider.quote:Op maandag 17 september 2012 21:09 schreef nasty_popovich het volgende:
[..]
ooh wat voor werkvoorbereider doe je dan?
In dat geval wens ik je veel succes!quote:Op maandag 17 september 2012 21:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
genoeg banen voor jou vriend. Helaas zoek ik wel een baan in de bouw.![]()
Ik zou zelfs een assistenten baantje aannemen nu..quote:Op maandag 17 september 2012 21:13 schreef nosmo_king het volgende:
[..]
In dat geval wens ik je veel succes!
In de uitvoering of iets anders?
quote:Op maandag 17 september 2012 21:11 schreef nosmo_king het volgende:
[..]
Ik DOE geen werkvoorbereider.
hehquote:Op maandag 17 september 2012 21:02 schreef nosmo_king het volgende:
ik, 39 jaar, ervaren werkvoorbereider met technische achtergrond
Nee, dat zie ik niet zitten.quote:Op maandag 17 september 2012 21:14 schreef Nyck het volgende:
[..]
Te verweg tenzij je naar de randstad wil verhuizen.
Wat dan wel?quote:
Wat doe jij zoeken?quote:Op maandag 17 september 2012 21:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
genoeg banen voor jou vriend. Helaas zoek ik wel een baan in de bouw.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |