altijd kermis in m'n hoofd, zo rol ikquote:Op maandag 17 september 2012 22:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je bent heerlijk druk.
Jaaaa, heerlijk hier in de buurt. Lekker in de sauna, stoombad, bubbelbad, zwembad en scrub gezeten.
valt tegen ehquote:
Nice.quote:Op maandag 17 september 2012 22:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je bent heerlijk druk.
Jaaaa, heerlijk hier in de buurt. Lekker in de sauna, stoombad, bubbelbad, zwembad en scrub gezeten.
Al gedouched?quote:Op maandag 17 september 2012 22:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
valt tegen ehik niet tho.. noooooo way José
ja!!quote:
Dat is fijn.quote:Op maandag 17 september 2012 22:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja!!.. zooo blij eh.. en ik hou normaal niet zo van douchen (persoonlijke shit) maar hoe ik vanavond verlangde.. wejoooooooooooooooo
![]()
uhhuh.. ik knuffelde met het water :$ zo intensquote:
Nee, ik mis de liefde van jou naar mij in je fobo!quote:Op maandag 17 september 2012 22:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
altijd kermis in m'n hoofd, zo rol ik
kijk maar in m'n fobo![]()
quote:Op maandag 17 september 2012 22:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
uhhuh.. ik knuffelde met het water :$ zo intens
Ik moet ook weer 6 uur op dus over een uur ben ik klaarrrr ermee.quote:Op maandag 17 september 2012 22:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mooi.quote:Op maandag 17 september 2012 22:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Nice.
En ik ga nog niet slapen hoor.
HEY!! jij danquote:Op maandag 17 september 2012 22:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, ik mis de liefde van jou naar mij in je fobo!
Dan slaap ik nog.quote:Op maandag 17 september 2012 22:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik moet ook weer 6 uur op dus over een uur ben ik klaarrrr ermee.
EN je bent niet op tc!quote:Op maandag 17 september 2012 22:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
HEY!! jij dan
maar goed ik doe er wel wat aan hoor moment :$
* Braamyo kijkt naar JijHebtGeenRokje's foboquote:Op maandag 17 september 2012 22:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind het ergens heerlijk, werken gaat snel en goed dan. Aan de andere kant, van de week had ik een chille droom en dan word ik rauw wakker. Dan word ik gek!quote:Op maandag 17 september 2012 22:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan slaap ik nog.
Dat zijn toch geen tijden voor normale mensen.
oh w8 kom er aan moment.. kijk nu nog eens in m'n fobo? nu blij?quote:
quote:Op maandag 17 september 2012 22:59 schreef Braamyo het volgende:
[..]
* Braamyo kijkt naar JijHebtGeenRokje's fobo
Oe vette foto! Leuke tegenstrijdigheid met dat liefogende meisje en de geweldadige mokerhuh? die hoofdfoto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je weet dat ik dat niet ben eh?
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Wie ik? Geen ideequote:Op maandag 17 september 2012 23:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
huh? die hoofdfoto?je weet dat ik dat niet ben eh?
Dat is toch een vette aanbieding om 12 uur?quote:Op maandag 17 september 2012 23:01 schreef Grijsbaard het volgende:
Ook nog eens de iBood hunt vanavond.. dat wordt nachtbraken!
Hahahaha ik ook!quote:Op maandag 17 september 2012 23:01 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nah zodirect pas, hoef er pas om 06:00 uit
Dat zuigt inderdaad hard.quote:Op maandag 17 september 2012 22:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vind het ergens heerlijk, werken gaat snel en goed dan. Aan de andere kant, van de week had ik een chille droom en dan word ik rauw wakker. Dan word ik gek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |