Vrouwen die bier drinkenquote:Op maandag 17 september 2012 20:32 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Niet elke vrouw drinkt wijn..
Ik heb schijt aan dat wachten hoor, dan maar een versie eerder.quote:Op maandag 17 september 2012 20:32 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ben al sinds mei contractvrij.
Eerst gewacht op de S3, nu op de iPhone 5
Eindeloos sms zat er bij mij in, heb alleen geen eindeloos internet meer maar ik kwam toch al amper boven de 200mb per maand.quote:Op maandag 17 september 2012 20:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als mijn iphone kapot gaat haal ik ook een normaal toestelletje. Wil nog wel kunnen internetten en whatsappen etc, maar ik heb geen zin in achterlijke hoge prijzen.
Ben nu 20 euro per maand kwijt voor onbeperkt sms en internet, veel meer wil ik niet betalen.
sja, ik had een abonnement van 2 jaar. Na iets meer dan een half jaar had ik dus niks meer aan t toestelquote:Op maandag 17 september 2012 20:32 schreef STING het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 september 2012 20:32 schreef STING het volgende:
[..]
bier hier.quote:
Hij had een ring om. En ik ben 18.quote:Op maandag 17 september 2012 20:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij? En wat is te oud?
Wat voor bak heb je?quote:Op maandag 17 september 2012 20:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwdHopelijk heb ik er ruimte voor in m'n nieuwe stekkie, op de werkkamer
Ik vind die interface zo simpel.quote:
Ik ben 7 euro per maand kwijtquote:Op maandag 17 september 2012 20:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als mijn iphone kapot gaat haal ik ook een normaal toestelletje. Wil nog wel kunnen internetten en whatsappen etc, maar ik heb geen zin in achterlijke hoge prijzen.
Ben nu 20 euro per maand kwijt voor onbeperkt sms en internet, veel meer wil ik niet betalen.
te oud en m dan nog een jongen noemen. knap wel.quote:
Nouja hij zag er niet zo heel oud uit, die vent.quote:Op maandag 17 september 2012 20:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
te oud en m dan nog een jongen noemen. knap wel.
Deze heb ik: http://www.aqua40.nl/quote:Op maandag 17 september 2012 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat voor bak heb je?
http://www.aandeanderekan(...)_het_glas/index.html
Deze is het. Alle verschillende soorten garnalen en kreeften staan er op beschreven, met foto's en ideale waardes en zo.
Mja, ik weet eigenlijk niet hoeveel ik verbruik. Maar met facebook en reisplanner en soms even iets opzoeken zal het ook wel meevallen. Maar ik wilde gewoon de zekerheid dat ik niet ineens boven mn bundel zit.quote:Op maandag 17 september 2012 20:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eindeloos sms zat er bij mij in, heb alleen geen eindeloos internet meer maar ik kwam toch al amper boven de 200mb per maand.
hoe kan ie dan te oud zijn?quote:Op maandag 17 september 2012 20:34 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Nouja hij zag er niet zo heel oud uit, die vent.
Ja, een collega is ook flink enthousiast over Windows Phone.quote:
Het zijn blokjes. Niks meer niks minder.quote:Op maandag 17 september 2012 20:35 schreef twi het volgende:
[..]
Zouden ze stiekem van bedrijfsnaam zijn gewisseld, Apple en Nokia?
ik ook, maar ik prefereer bier.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |