Belachelijkquote:Op maandag 17 september 2012 20:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb de E71 nu, omdat mn desire Z het na een half jaar ineens niet meer aankon dat er ooit eens een keer een mokkaccino overheen was gegaan.
ja, maar ik vond die duur zat voor wat ik ermee deed. En ook dat schudde ik niet even uit mn mouw. En sowieso moet ik nog voor een hoop sparenquote:Op maandag 17 september 2012 20:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mja, NOFI, maar dat is toch een andere klasse.
Zoete witte wijn aanbieden, gegarandeerd succes.quote:Op maandag 17 september 2012 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ouwe hosselfluisteraar, nog tips voor me voor zaterdag?
Ja, ik realiseer me dat hij niet volledig accuraat wasquote:Op maandag 17 september 2012 20:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik halve deebeetjes
Gewoon lekker old-skool.quote:
ik hou wel van mn htcquote:Op maandag 17 september 2012 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik vind HTC over het algemeen kut. Dus vandaar een Samsung voor mij, die heeft me nog nooit teleurgesteld.
Ze?quote:Op maandag 17 september 2012 20:28 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik vervloek die klote Samsungs elke keer. Tis dat ik ze cadeau krijg.. Wat ze express doet volgensmij..
Gelukkig maar, je zou het arme ding maar hatenquote:
En dan daar dan GHB aan toevoegen.quote:Op maandag 17 september 2012 20:30 schreef twi het volgende:
[..]
Zoete witte wijn aanbieden, gegarandeerd succes.
sja, corrosie en stuff. Onzin.quote:Op maandag 17 september 2012 20:29 schreef STING het volgende:
[..]
Belachelijk
Zal wel ff wennen worden, een touchscreen.
Ik ook. Klikquote:Op maandag 17 september 2012 20:30 schreef Samzz het volgende:
CL, als je het leuk vindt heb ik een mooie website met verschillende soorten garnalen en hoe je ze moet houden, kweken en verzorgen.
Op m'n oude HTC Touch Cruise heb ik ooit m'n haat jegens touchscreens ontwikkeltquote:
quote:Op maandag 17 september 2012 20:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Rokje heeft me uit d'r FB lijstje gemieterd
Genoteerd.quote:Op maandag 17 september 2012 20:30 schreef twi het volgende:
[..]
Zoete witte wijn aanbieden, gegarandeerd succes.
Ik ben wel benieuwdquote:Op maandag 17 september 2012 20:30 schreef Samzz het volgende:
CL, als je het leuk vindt heb ik een mooie website met verschillende soorten garnalen en hoe je ze moet houden, kweken en verzorgen.
Als mijn iphone kapot gaat haal ik ook een normaal toestelletje. Wil nog wel kunnen internetten en whatsappen etc, maar ik heb geen zin in achterlijke hoge prijzen.quote:
Jij noemt het al gelijk schoonfamilie?quote:Op maandag 17 september 2012 20:31 schreef Kimberliedje het volgende:
Hmm, er zat een leuke jongen bij de Wok..
Helaas zat hij er samen met zijn schoonfamilie
Ik ben al sinds mei contractvrij.quote:Op maandag 17 september 2012 20:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sja, corrosie en stuff. Onzin.
en nu moet ik volgens mij tot juni wachten tot ik een nieuwe phone mag uitzoeken, maar zo lang trekt deze het ook niet meer
Gewoon hosselen joh, alles kan kapot.quote:Op maandag 17 september 2012 20:31 schreef Kimberliedje het volgende:
Hmm, er zat een leuke jongen bij de Wok..
Helaas zat hij er samen met zijn schoonfamilie
Sommigen drinken Canei.quote:Op maandag 17 september 2012 20:32 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Niet elke vrouw drinkt wijn..
Ja want hij was te oudquote:Op maandag 17 september 2012 20:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij noemt het al gelijk schoonfamilie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |