Maar garnalen worden toch hartstikke grootquote:Op maandag 17 september 2012 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel man! Daar kan je prachtige garnalenbakken van maken! Of er rasbora soorten in houden
.
Voor nieuw heb ik de centjes helaas niet.quote:Op maandag 17 september 2012 20:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet niet.. ik zal die dingen nooit tweedehands kopen
schoenen? Waar??quote:Op maandag 17 september 2012 20:21 schreef twi het volgende:
Paarden, aquaria, schoenen, honden. Jezus christus, kan het niet gewoon weer een keertje over seks gaan?
Ze voelen zich alleen het prettigstquote:Op maandag 17 september 2012 20:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ah, ik vond het al sneu, zo'n groot aquarium voor zo'n klein pupke
quote:Op maandag 17 september 2012 20:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een dwergje, die ken ik niet
Wij hadden vroeger vlindervissen, die waren tof.
dan gewoon sparen, dat moet ik soms ookquote:Op maandag 17 september 2012 20:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Voor nieuw heb ik de centjes helaas niet.
Geen idee, ik maakte een opsomming van onderwerpen waar het meestal over gaat wanneer Samzz in het topic post.quote:
quote:Op maandag 17 september 2012 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze voelen zich alleen het prettigst. Kogelvissen zijn solitaire roofdieren, al kan je dwergjes in meer dan 60 liter wel samen houden en hoor je SAP'jes zelfs in groepen te houden.
[..]
[ afbeelding ]
Dit is Cupcake.
ah, schoenen heb ik nog niet gezienquote:Op maandag 17 september 2012 20:22 schreef twi het volgende:
[..]
Geen idee, ik maakte een opsomming van onderwerpen waar het meestal over gaat wanneer Samzz in het topic post.
Nee, hoor. Je hebt heel veel soorten in de meest schitterende kleuren die zo'n 3 tot 5 cm groot wordenquote:Op maandag 17 september 2012 20:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar garnalen worden toch hartstikke groot
Ik had er een paar guppen in maar ik vind die bak zo klein dus nu vind ik het zielig
Nu jij seks hebt moet het er altijd over gaan. Je bent je roots vergeten.quote:Op maandag 17 september 2012 20:21 schreef twi het volgende:
Paarden, aquaria, schoenen, honden. Jezus christus, kan het niet gewoon weer een keertje over seks gaan?
ja oke, maar helemaal alleen?quote:Op maandag 17 september 2012 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze voelen zich alleen het prettigst. Kogelvissen zijn solitaire roofdieren, al kan je dwergjes in meer dan 60 liter wel samen houden en hoor je SAP'jes zelfs in groepen te houden.
[..]
[ afbeelding ]
Dit is Cupcake.
Zoveel heb ik simpelweg niet over voor een koptelefoon.quote:Op maandag 17 september 2012 20:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan gewoon sparen, dat moet ik soms ook
Hehequote:Op maandag 17 september 2012 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu jij seks hebt moet het er altijd over gaan. Je bent je roots vergeten.
Sorry hoor, jankerd.quote:Op maandag 17 september 2012 20:22 schreef twi het volgende:
[..]
Geen idee, ik maakte een opsomming van onderwerpen waar het meestal over gaat wanneer Samzz in het topic post.
Daar heb je een punt. Het mag van mij ook over mobiele telefoons van 51eur/mnd gaan.quote:Op maandag 17 september 2012 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu jij seks hebt moet het er altijd over gaan. Je bent je roots vergeten.
Ja. De grotere kogelvissen dulden helemaal geen bijvissen. De T. mbu bijvoorbeeld vreet alles op wat je erbij in gooit.quote:Op maandag 17 september 2012 20:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja oke, maar helemaal alleen?
Ga je voor de iPhone 5?quote:Op maandag 17 september 2012 20:23 schreef twi het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Het mag van mij ook over mobiele telefoons van 51eur/mnd gaan.
ik heb een hele tijd skullcandy gehad.. maar nadat ik er de laatste keer mee terug ging, had die winkel ze niet meer, dus mocht ik een andere uitzoeken twv het aankoopbedrag.. die dus met een week al kapot was. Nu draag ik geen koptelefoon niks meerquote:Op maandag 17 september 2012 20:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zoveel heb ik simpelweg niet over voor een koptelefoon.Tweedehands is dus de enige optie voor mij om zo'n koptelefoon te bemachtigen (op een legale weg dan
).
Beter. Ik ben uiteindelijk 900 euro kwijt. En ik smijt dat ding na 2 jaar toch in de kast, kan ik hem net zo goed teruggeven.quote:Op maandag 17 september 2012 20:23 schreef twi het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Het mag van mij ook over mobiele telefoons van 51eur/mnd gaan.
En welke eten mensen?quote:Op maandag 17 september 2012 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. De grotere kogelvissen dulden helemaal geen bijvissen. De T. mbu bijvoorbeeld vreet alles op wat je erbij in gooit.
iPhone 5quote:
De A. stellatus, wellichtquote:
quote:
quote:Op maandag 17 september 2012 20:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze kan je misschien van die 15 cm af helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |