Ja, maar dan kun je dus nooit meer hipster zijn, want dan is het mainstream.quote:Op maandag 17 september 2012 20:39 schreef heloef het volgende:
Ik wou trouwens eerst een Windows Phone, maar toch maar voor een iPhone gegaan.
Over twee jaar is Windows Phone waarschijnlijk nog veel beter dan nu.
Knoflookquote:Op maandag 17 september 2012 20:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, knoflook morgen pas weer, want friet met shoarma bij mn mutti eten
Agossie, kinderproblemenquote:Op maandag 17 september 2012 20:40 schreef Kimberliedje het volgende:
Nooooooo, ik ga kei hard hysterisch janken.
Ik kan niet naar het festival waar ik heen wilde
om kei hard los te gaan en leuke jongens
te versieren
Zij blij, hoeven ze niet opgescheept te raken met een vrouw die om het minste of geringste kei hard hysterisch gaat janken.quote:Op maandag 17 september 2012 20:40 schreef Kimberliedje het volgende:
te versieren
Alcohol ook, dat komt mooi uit.quote:Op maandag 17 september 2012 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Knoflook. Goed voor hart en bloedvaten
.
Welk festival was dat?quote:Op maandag 17 september 2012 20:40 schreef Kimberliedje het volgende:
te versieren
Chocola ookquote:Op maandag 17 september 2012 20:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alcohol ook, dat komt mooi uit.
Zwaar leven.quote:Op maandag 17 september 2012 20:40 schreef Kimberliedje het volgende:
te versieren
Vandaar ook de combinatiequote:Op maandag 17 september 2012 20:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alcohol ook, dat komt mooi uit.
Ik hoef ook geen hipster te zijn.quote:Op maandag 17 september 2012 20:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar dan kun je dus nooit meer hipster zijn, want dan is het mainstream.
gister iets te veel gegetenquote:
rood drink ik sowieso nietquote:Op maandag 17 september 2012 20:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Van die echte houtige rode wijn krijg je zo'n droge en blauwe bek.
quote:Op maandag 17 september 2012 20:41 schreef twi het volgende:
[..]
Zij blij, hoeven ze niet opgescheept te raken met een vrouw die om het minste of geringste kei hard hysterisch gaat janken.
uhuh, en de saus om het dicht te laten slibbenquote:Op maandag 17 september 2012 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Knoflook. Goed voor hart en bloedvaten
.
Zo'n 90% van NLquote:Op maandag 17 september 2012 20:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen hipster te zijn.
Daarnaast mensen die tof zitten te doen met hun telefoon.
Haha, ik gooi het liefst een hele knoflook in m'n panda sausquote:Op maandag 17 september 2012 20:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gister iets te veel gegeten
Uh, pastasaus natuurlijkquote:Op maandag 17 september 2012 20:43 schreef STING het volgende:
[..]
Haha, ik gooi het liefst een hele knoflook in m'n panda saus
Heft elkaar gewoon opquote:Op maandag 17 september 2012 20:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
uhuh, en de saus om het dicht te laten slibben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |