Het was serieus allemaal al op manquote:Op maandag 17 september 2012 19:56 schreef Oceanview het volgende:
Ohja Flips nog gelukt wat ik gevraagd had of dacht je gewoon van nevermind.
Watquote:Op maandag 17 september 2012 19:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het was serieus allemaal al op manWe moeten nog 300/400 stuks per zo een artikel binnen krijgen maar of we het krijgen
Ja het is echt bizar. Echt bizar hoe hard het gaat. We hadden vandaag wel cupcakes en chocolaatjes in de kantine ivm feestweek.quote:
Wij ook en omdat topomzet.quote:Op maandag 17 september 2012 19:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja het is echt bizar. Echt bizar hoe hard het gaat. We hadden vandaag wel cupcakes en chocolaatjes in de kantine ivm feestweek.
Topomzet valt hier beetje tegen, we hebben nog al moeite om de supermarkt op het niveau van voor de vakantiekrachten te krijgen.quote:
Vakantiekrachten ze komen allemaal naar mij waar ligt dit fuck jou ik kom zelf pas van vakantie ik ben niet obessed met deze winkel.quote:Op maandag 17 september 2012 20:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Topomzet valt hier beetje tegen, we hebben nog al moeite om de supermarkt op het niveau van voor de vakantiekrachten te krijgen.
ik weet het uit mijn hoofd omdat te lang aan het werkquote:Op maandag 17 september 2012 20:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Vakantiekrachten ze komen allemaal naar mij waar ligt dit fuck jou ik kom zelf pas van vakantie ik ben niet obessed met deze winkel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |