Wat raar dan (niet dat ik dit erg vind) maar normaliter zijn ze toch wel snel met dit soort dingen.quote:
Wat is "laat"?quote:Op maandag 17 september 2012 19:27 schreef 2cv het volgende:
RDW is inderdaad laat met het informeren over een betalingsachterstand.
Ja? Mijn ervaringen zijn anders.quote:Op maandag 17 september 2012 19:27 schreef HSG het volgende:
[..]
Wat raar dan (niet dat ik dit erg vind) maar normaliter zijn ze toch wel snel met dit soort dingen.
vertelquote:Op maandag 17 september 2012 19:28 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ja? Mijn ervaringen zijn anders.
In mijn herinnering een maand of 3.quote:Op maandag 17 september 2012 19:27 schreef HSG het volgende:
[..]
Wat raar dan (niet dat ik dit erg vind) maar normaliter zijn ze toch wel snel met dit soort dingen.
[..]
Wat is "laat"?
Ah oke maar ik heb het net betaald of komen ze daar alsnog op terug?quote:
Dat durf ik niet te zeggen. Mijn ervaring is dat bij de 2e keer te laat betalen binnen een jaar je een prent van 50 euro krijgt. Bij mij is 2 keer de brief verdwenen.quote:Op maandag 17 september 2012 19:30 schreef HSG het volgende:
[..]
Ah oke maar ik heb het net betaald of komen ze daar alsnog op terug?
Wat heeft de RDW ermee te maken dan?quote:Op maandag 17 september 2012 19:27 schreef 2cv het volgende:
RDW is inderdaad laat met het informeren over een betalingsachterstand.
RDW, belastingdienst, whatever.quote:Op maandag 17 september 2012 21:33 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Wat heeft de RDW ermee te maken dan?
quote:Op maandag 17 september 2012 21:36 schreef 2cv het volgende:
[..]
RDW, belastingdienst, whatever.
(maar je hebt wel gelijk)
Kom je dan in een donker kamertje waar ze je vastbinden op een stoel en een lamp op je gezicht richten?quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:08 schreef TeenWolf het volgende:
Waarschijnlijk nemen ze je mee voor een simpele verhoor, maar ze zullen je niet vastzetten wees niet bang.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |