Excuusquote:
quote:Op maandag 17 september 2012 19:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Hoe gaat het?
- Ja goed
Ik vind van niet
Moesten gewoon hun draai vinden..quote:Op maandag 17 september 2012 19:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zouden ze eerst alle enigszins goede kandidaten hebben gebruikt? Het lijkt er namelijk op alsof dat blikje op is
De kandidaten of Kraan en Juul?quote:Op maandag 17 september 2012 19:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Moesten gewoon hun draai vinden..
Beterschap voor je oma!quote:Op maandag 17 september 2012 19:46 schreef Burner82 het volgende:
Als alles goed gaat morgen, ben ik er weer bij... zo niet, ging de operatie van mijn oma niet zoals gepland
Dan hoop ik dat je er morgen bij bentquote:Op maandag 17 september 2012 19:46 schreef Burner82 het volgende:
Als alles goed gaat morgen, ben ik er weer bij... zo niet, ging de operatie van mijn oma niet zoals gepland
Thnxquote:
Ik ookquote:Op maandag 17 september 2012 19:50 schreef zoem het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je er morgen bij bent
Ik proefde een beetje sarcasmequote:Op maandag 17 september 2012 19:57 schreef Cateye2011 het volgende:
We gaan de balans opmaken
Wat een goed idee
Insgelijksquote:Op maandag 17 september 2012 19:58 schreef Cateye2011 het volgende:
Mensen, ik vond het gaaf, tot morgen!![]()
qft... tot morgenquote:Op maandag 17 september 2012 19:58 schreef Cateye2011 het volgende:
Mensen, ik vond het gaaf, tot morgen!![]()
Als ze dit volhouden, word/t/dt* donderdag geweldigquote:Op maandag 17 september 2012 19:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Toegegeven, het was één van de betere.
Tot donderdag(
)
twitter:vossius twitterde op maandag 17-09-2012 om 19:55:50@RTLTopchef wat een drama, ik zie nog geen Kok's, wel etenkokers! @ Smartcook heb ik moeten kalmeren! reageer retweet
twitter:vossius twitterde op maandag 17-09-2012 om 20:01:44@RTLTopchef, morgen dinsdag drill dag! Kortnachtje @Smartcook ! reageer retweet
Holaquote:Op maandag 17 september 2012 19:22 schreef Burner82 het volgende:
26 jaar, vol tattoo's en huismoeder.....
Sterkte (maar vanwaar dequote:Op maandag 17 september 2012 19:46 schreef Burner82 het volgende:
Ik som alleen de feiten opquote:
Er gaat bij haar zelden iets zoals gepland. Maar we hopen natuurlijk het beste ervanquote:
Lijkt een zwarte piet... (een blanke met schminkquote:
Chef Seniel is makkelijkerquote:
Maar eerst tot de grond toe afbranden...... Chef Oliver zou een aparte school voor ze oprichtenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:32 schreef zoem het volgende:
Je bent te laat
Wie, ikke?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, die persoon naast jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |