Oh mooiquote:Op maandag 17 september 2012 18:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
@Samzz, fotokwaliteit is kut, maar deze dus:
[ afbeelding ]
gewoon doenquote:
Ik heb weer wat intensiever contact met een oude schoolvriend. Dus dan sluit je je af en toe bij zijn vriendengroep. Wel een beetje een vreemde gewaarwording eerlijk gezegd. Ik heb nog nooit zulk soort vrienden gehad.quote:Op maandag 17 september 2012 18:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ach, ik ken bijna niemand die neukt. Maar goed, ik ken dan ook niet zo veel mensen.
@ heloef
Straks denkt iedereen dat ik gelovig benquote:
Klopt, zo kan je in allerlij situaties verzeild raken, leuk toch?quote:Op maandag 17 september 2012 18:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb weer wat intensiever contact met een oude schoolvriend. Dus dan sluit je je af en toe bij zijn vriendengroep. Wel een beetje een vreemde gewaarwording eerlijk gezegd. Ik heb nog nooit zulk soort vrienden gehad.
Ach, ik geloof ik kruisigingenquote:Op maandag 17 september 2012 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Straks denkt iedereen dat ik gelovig ben.
Waar komt de jouwe weg?
Misschien heb ik me te veel in bepaalde omgevingen opgehoudenquote:Op maandag 17 september 2012 18:39 schreef Myraela het volgende:
Ik ken bijna geen mensen die niet neuken eigenlijk.
Ik wel. Maar die verdienen het meestal ook niet.quote:Op maandag 17 september 2012 18:39 schreef Myraela het volgende:
Ik heb altijd mensen om me heen gehad die totaal niks van vrouwen af weten.quote:Op maandag 17 september 2012 18:39 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het prima, als ze me maar niet gaan pushen om een meisje te versieren vind ik het prima.quote:Op maandag 17 september 2012 18:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt, zo kan je in allerlij situaties verzeild raken, leuk toch?
Herkenbaarquote:Op maandag 17 september 2012 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb altijd mensen om me heen gehad die totaal niks van vrouwen af weten.
Nu lul ik er maar steeds subtiel omheen dat ik nog nooit wat gedaan heb.
Maar hoe komt het dat je nog nooit wat gedaan hebt?quote:Op maandag 17 september 2012 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het prima, als ze me maar niet gaan pushen om een meisje te versieren vind ik het prima.
Een heel klein beetje pech en vooral omdat ik het niet probeer.quote:Op maandag 17 september 2012 18:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar hoe komt het dat je nog nooit wat gedaan hebt?
En je probeert het niet omdat het je niet interesseert of wat?quote:Op maandag 17 september 2012 18:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Een heel klein beetje pech en vooral omdat ik het niet probeer.
Naja, niet -meer- in elk geval. Je hebt wel een aantal goeie pogingen ondernomen en hebt idd pech gehadquote:Op maandag 17 september 2012 18:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Een heel klein beetje pech en vooral omdat ik het niet probeer.
Je hebt gezoend man, daar moet je gewoon een mooi verhaal van maken.quote:Op maandag 17 september 2012 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Het voelt gewoon als verspilde moeite om het te proberen, verder heb ik er vrede mee.quote:Op maandag 17 september 2012 18:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En je probeert het niet omdat het je niet interesseert of wat?
Nja, zolang je er zelf vrede mee hebt, is het goed toch?quote:Op maandag 17 september 2012 18:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Het voelt gewoon als verspilde moeite om het te proberen, verder heb ik er vrede mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |