wat?quote:Op maandag 17 september 2012 17:20 schreef detandenfee het volgende:
je vriendin heeft een nieuwe vriend
je vriend heeft een nieuwe vriendin
raad is wie elkaars vriend en vriendien zijn geworden
?
ik ben geen slet en ik heb een vriend dus...quote:Op maandag 17 september 2012 17:20 schreef spierbal het volgende:
Meisie toch.. maar aangezien je dus een slet bent... hoelaat kan ik langs komen ?
ja ze is al vet lang jaloers maar dit had ik echt niet verwachtquote:
Moet je tegen die gast zeggenquote:Op maandag 17 september 2012 17:21 schreef xSuzan het volgende:
[..]
ja ze is al vet lang jaloers maar dit had ik echt niet verwacht
omdat ik wist dat ze moeilijk ging doenquote:Op maandag 17 september 2012 17:22 schreef msacras het volgende:
...waarom zou je tegen je vriendin zeggen dat het uit is met je vriend als dat niet zo is?
iedereen verdiend een tweede kansquote:Op maandag 17 september 2012 17:22 schreef JApieman het volgende:
Je bent ook wel dom als je bij hem blijft als ie vreemd ging.
mijn vriend bedoel je? ja die weet t alquote:Op maandag 17 september 2012 17:22 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Moet je tegen die gast zeggen
HUwh je hebt het uitgemaakt, en meteen een ander. Zit er toch een soort van waarheid in.quote:Op maandag 17 september 2012 17:21 schreef xSuzan het volgende:
[..]
wat?
[..]
ik ben geen slet en ik heb een vriend dus...
[..]
Anders kun jij ook wel even vreemd gaan toch? Kom maar even langs.quote:Op maandag 17 september 2012 17:22 schreef xSuzan het volgende:
[..]
omdat ik wist dat ze moeilijk ging doen
[..]
iedereen verdiend een tweede kans
quote:Op maandag 17 september 2012 17:23 schreef wise het volgende:
had ik laatst met mn vriendin ook:
Zij gaf een tip voor wat ze wenste voor haar volgende verjaardag.
Ze zei: Ik wil een rode en hij moet van 0 naar 130 gaan in 3 seconden.
Ik kocht voor haar een rode weegschaal. Toen is de ruzie begonnen...
Ze heeft het niet uitgemaakt, ze is nog steeds met die gast die vreemdging.quote:Op maandag 17 september 2012 17:23 schreef spierbal het volgende:
[..]
HUwh je hebt het uitgemaakt, en meteen een ander. Zit er toch een soort van waarheid in.
nee ik zei dat ik het uitgemaakt had terwijl ik dat niet had gedaanquote:Op maandag 17 september 2012 17:23 schreef spierbal het volgende:
[..]
HUwh je hebt het uitgemaakt, en meteen een ander. Zit er toch een soort van waarheid in.
Wtfquote:Op maandag 17 september 2012 17:23 schreef xSuzan het volgende:
[..]
mijn vriend bedoel je? ja die weet t al
Wat een onzin, nu doet ze inderdaad moeilijk, maar niet omdat jij een vriend hebt maar omdat je haar hebt voorgelogen. Ze doet inderdaad wel een beetje kinderachtig wat betreft je verwijderen op facebook, maar lekkere vriendin ben jij. Jij bent net zo goed fout bezig (geweest).quote:Op maandag 17 september 2012 17:22 schreef xSuzan het volgende:
[..]
omdat ik wist dat ze moeilijk ging doen
Waarom lieg je dan tegen je vriendin ?quote:Op maandag 17 september 2012 17:23 schreef xSuzan het volgende:
[..]
nee ik zei dat ik het uitgemaakt had terwijl ik dat niet had gedaan
je vriendin heeft tegen jou gezegd dat hij vreemd gaat. Ze wist dat je het uit zou maken. nadat je het hebt uitgemaakt doet je vriendin opeens raar tegen jou, ze wilt geen vrienden meer zijn.quote:Op maandag 17 september 2012 17:21 schreef xSuzan het volgende:
[..]
wat?
[..]
ik ben geen slet en ik heb een vriend dus...
[..]
nee ik doe niet aan vreemdgaanquote:Op maandag 17 september 2012 17:23 schreef JApieman het volgende:
[..]
Anders kun jij ook wel even vreemd gaan toch? Kom maar even langs.
ze loopt al vet lang te stoken tussen ons vanaf het begin al van ja hij is veel te oud blablaquote:Op maandag 17 september 2012 17:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Wat een onzin, nu doet ze inderdaad moeilijk, maar niet omdat jij het met je vriend hebt maar omdat je haar hebt voorgelogen. Ze doet inderdaad wel een beetje kinderachtig wat betreft je verwijderen op facebook, maar lekkere vriendin ben jij. Jij bent net zo goed fout bezig (geweest).
Kinderachtig, mooie vriendin is dat. Blij dat je van d'r af bent zou ik zeggen. Hoe oud zijn jij, je vriendin en je vriend?quote:Op maandag 17 september 2012 17:25 schreef xSuzan het volgende:
[..]
ze loopt al vet lang te stoken tussen ons vanaf het begin al van ja hij is veel te oud blabla
zij had hem gezien in de stad met een ander meisje en toen dat aan mij verteld. en ze zag ons vandaag samen zo wist ze dat het niet uit wasquote:Op maandag 17 september 2012 17:24 schreef detandenfee het volgende:
[..]
je vriendin heeft tegen jou gezegd dat hij vreemd gaat. Ze wist dat je het uit zou maken. nadat je het hebt uitgemaakt doet je vriendin opeens raar tegen jou, ze wilt geen vrienden meer zijn.
waarom zegt je vriendin dat hij vreemd is gegaan, en hoe kan ze er vandaag 'opeens' achter komen dat niet waar is...
je ex vriend is de nieuwe vriend van jou ex vriendin
ik ben bijna 17, mijn vriend is 25 en mijn vriendin is 16quote:Op maandag 17 september 2012 17:25 schreef msacras het volgende:
[..]
Kinderachtig, mooie vriendin is dat. Blij dat je van d'r af bent zou ik zeggen. Hoe oud zijn jij, je vriendin en je vriend?
Waarom dan wel en nu niet? Hij is 25, oud genoeg om te weten dat vreemdgaan niet door de beugel kan.quote:Op maandag 17 september 2012 17:28 schreef xSuzan het volgende:
[..]
ja hij weet dat als hij het nog een keer doet dat het dan over is
hij heeft geen soaquote:Op maandag 17 september 2012 17:28 schreef trancethrust het volgende:
Die vriend van je verzamelt SOA's en jij zuigt het allemaal vriendelijk op. Geen wonder dat die vriendin wegrent uit angst voor besmetting.
Hehe, treffende post dit.quote:Op maandag 17 september 2012 17:29 schreef zarGon het volgende:
TS is er zo eentje die oud en wijs genoeg is en de hele wereld aankan op haar 16de en nergens naar zal luisteren..
Kwestie van niet gepakt worden dus.quote:Op maandag 17 september 2012 17:28 schreef xSuzan het volgende:
[..]
ja hij weet dat als hij het nog een keer doet dat het dan over is
Ze is al 17 hoor!quote:Op maandag 17 september 2012 17:29 schreef zarGon het volgende:
TS is er zo eentje die oud en wijs genoeg is en de hele wereld aankan op haar 16de en nergens naar zal luisteren..
Nee, niet eenmalig fout .....quote:
Ik zeg alleen maar dat hij ze verzamelt.quote:
hij gaat dat risico echt niet nemen hoorquote:Op maandag 17 september 2012 17:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kwestie van niet gepakt worden dus.
Dat heeft ie al een keer gedaan, kan ie best nog een keer doen.quote:Op maandag 17 september 2012 17:31 schreef xSuzan het volgende:
[..]
hij gaat dat risico echt niet nemen hoor
genoeg vriendinnen die wel gewoon achter mij staanquote:Op maandag 17 september 2012 17:31 schreef zarGon het volgende:
En, oh, ik geef je vriendin gelijk overigens.
Gok maar eens bij wie je gaat uithuilen straks.
Want?quote:Op maandag 17 september 2012 17:31 schreef xSuzan het volgende:
[..]
hij gaat dat risico echt niet nemen hoor
Hetgeen wat niet waar was, was het uitmaken door TS. Dit soort onduidelijke schrijfsstijl is overigens ook seksueel overdraagbaar.quote:Op maandag 17 september 2012 17:30 schreef Equites het volgende:
Jou vriendin zei dat je vriend vreemd ging. Jij maakt het uit. Het was niet waar, die vriendin scheld jou uit voor slet.
Ik snap er geen klote van
quote:Op maandag 17 september 2012 17:31 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dat heeft ie al een keer gedaan, kan ie best nog een keer doen.
quote:
Nee hoor, jij raakt dan vriendinnen kwijt.quote:
1 vriendinquote:Op maandag 17 september 2012 17:33 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Nee hoor, jij raakt dan vriendinnen kwijt.
Hij wist van te voren toch ook niet dat jij hem niet zou dumpen als hij de 1e keer vreemd ging? Toen nam ie hetzelfde risico. Dat jij nou zo dom bent dat je bij hem blijft terwijl hij vreemd gaat kon hij van te voren ook niet weten.quote:
Oja, was jij dat!quote:Op maandag 17 september 2012 17:27 schreef xSuzan het volgende:
[..]
ik ben bijna 17, mijn vriend is 25 en mijn vriendin is 16
quote:
Jep, 1x vreemdgaan is minstens 1 vriendin minder. Dus als ie vaker vreemdgaat raak je meer vriendinnen kwijt.quote:
iedereen maakt wel eens een foutquote:Op maandag 17 september 2012 17:33 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hij wist van te voren toch ook niet dat jij hem niet zou dumpen als hij de 1e keer vreemd ging? Toen nam ie hetzelfde risico. Dat jij nou zo dom bent dat je bij hem blijft terwijl hij vreemd gaat kon hij van te voren ook niet weten.
dat slaat nergens opquote:Op maandag 17 september 2012 17:34 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Jep, 1x vreemdgaan is minstens 1 vriendin minder. Dus als ie vaker vreemdgaat raak je meer vriendinnen kwijt.
Goed, een discussie heeft weinig nut, je bent naïef.quote:
Ja, maar dit deed ie bewust. Je bent gewoon debiel dat je dan bij zo iemand blijft. Hij denkt nu waarschijnlijk dat het wel kan omdat je toch wel bij hem blijft.quote:
Dat loopt straks helemaal verkeerd af en heeft TS 'zoveel meegemaakt'.quote:Op maandag 17 september 2012 17:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Goed, een discussie heeft weinig nut, je bent naïef.
Besef je dat je met een vreemdganger een relatie hebt. Je hebt hem niet eens laten zweten. Niet eens laten voelen wat hij dan kwijtraakt.
Veel plezier nog eh, zolang het duurt dan.
Vind ik ook. Dus waarom maak je het niet gewoon uit?quote:
nee ik heb duidelijk tegen m gezegd dat als hij nog een keer vreemd gaat ik het uit maakquote:Op maandag 17 september 2012 17:35 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, maar dit deed ie bewust. Je bent gewoon debiel dat je dan bij zo iemand blijft. Hij denkt nu waarschijnlijk dat het wel kan omdat je toch wel bij hem blijft.
Iedereen heeft recht op z'n eigen fouten, maar ik vind het zo zonde dat ze niet luistert naar anderen.quote:Op maandag 17 september 2012 17:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat loopt straks helemaal verkeerd af en heeft TS 'zoveel meegemaakt'.
Ja, vooral dat. En die vriend heeft het mooi bekeken ja.quote:Op maandag 17 september 2012 17:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Iedereen heeft recht op z'n eigen fouten, maar ik vind het zo zonde dat ze niet luistert naar anderen.
Die 25-jarige heeft het wel goed getroffen eigenlijk.
Je hebt het de eerste keer niet uitgemaakt, waarom zou je het wel bij een tweede keer doen? Wat verandert er dan opeens?quote:Op maandag 17 september 2012 17:37 schreef xSuzan het volgende:
[..]
nee ik heb duidelijk tegen m gezegd dat als hij nog een keer vreemd gaat ik het uit maak
En hij wist dat je dat bij de 1x niet ging doen ofzo? Het is vrij standaard dat mensen het uitmaken als mensen vreemdgaan.quote:Op maandag 17 september 2012 17:37 schreef xSuzan het volgende:
[..]
nee ik heb duidelijk tegen m gezegd dat als hij nog een keer vreemd gaat ik het uit maak
Maar als puntje bij paaltje komt.quote:Op maandag 17 september 2012 17:38 schreef luckass het volgende:
het zoveelste bi-meisje van 17, slechte trollkloon
mensen geven mensen ook nog wel eens een tweede kansquote:Op maandag 17 september 2012 17:39 schreef JApieman het volgende:
[..]
En hij wist dat je dat bij de 1x niet ging doen ofzo? Het is vrij standaard dat mensen het uitmaken als mensen vreemdgaan.
Natuurlijk, en voorheen zou je zeggen dat je vriend nooit zou vreemdgaan want anders maak je het uit. In plaats daarvan vind je het allemaal prima en heb je een vriendin minder. Die 25e jarige denkt da's makkelijk, doen we vaker en dan buiten het zicht van je vriendinnetjes.quote:Op maandag 17 september 2012 17:37 schreef xSuzan het volgende:
[..]
Veel plezier met het vertrouwen.quote:Op maandag 17 september 2012 17:40 schreef xSuzan het volgende:
[..]
mensen geven mensen ook nog wel eens een tweede kans
1 keer een kusje op de mond bij hun beste vriendin = biquote:Op maandag 17 september 2012 17:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar als puntje bij paaltje komt.
1 keer een tongetje in de mond van bedoel je. En aan de tieten van hun bff voelen.quote:Op maandag 17 september 2012 17:43 schreef luckass het volgende:
[..]
1 keer een kusje op de mond bij hun beste vriendin = bi
Doorgaans.quote:Op maandag 17 september 2012 17:43 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik krijg allemaal vreemde associaties bij deze uitdrukking, wat is dat?! Help!!111quote:Op maandag 17 september 2012 17:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar als puntje bij paaltje komt.
Ok. succes.quote:Op maandag 17 september 2012 17:40 schreef xSuzan het volgende:
[..]
mensen geven mensen ook nog wel eens een tweede kans
mijn vorige lange relatie was met een meisje dusquote:Op maandag 17 september 2012 17:43 schreef luckass het volgende:
[..]
Puntje bij puntje dan.quote:Op maandag 17 september 2012 17:44 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik krijg allemaal vreemde associaties bij deze uitdrukking, wat is dat?! Help!!111
lul niet.quote:Op maandag 17 september 2012 17:44 schreef xSuzan het volgende:
[..]
mijn vorige lange relatie was met een meisje dus
Toen je dertien was?quote:Op maandag 17 september 2012 17:44 schreef xSuzan het volgende:
[..]
ik geloof er niks van gr grquote:Op maandag 17 september 2012 17:44 schreef xSuzan het volgende:
[..]
ik vind het helemaal niet prima ben ook flink boos maar ik ga niet zo maar anderhalf jaar relatie weggooienquote:Op maandag 17 september 2012 17:40 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Natuurlijk, en voorheen zou je zeggen dat je vriend nooit zou vreemdgaan want anders maak je het uit. In plaats daarvan vind je het allemaal prima en heb je een vriendin minder. Die 25e jarige denkt da's makkelijk, doen we vaker en dan buiten het zicht van je vriendinnetjes.
De volgende keer is ie vast dronken en is het wederom niet zijn schuld, bovendien zijn al die andere meisjes de sletten die gewoon van je vent moeten afblijven --> weer wat eigenwaarde en vriendinnen minder. En wat SOA's rijker.
Voor je vriend betekent het niet zoveel, dat je dat weet.quote:Op maandag 17 september 2012 17:45 schreef xSuzan het volgende:
[..]
ik vind het helemaal niet prima ben ook flink boos maar ik ga niet zo maar anderhalf jaar relatie weggooien
Die vriend van je ook niet, en daarom zal ie zeker en vast ook nooit vreemdgaan. Oh wacht.quote:Op maandag 17 september 2012 17:45 schreef xSuzan het volgende:
[..]
ik vind het helemaal niet prima ben ook flink boos maar ik ga niet zo maar anderhalf jaar relatie weggooien
je kent hem niet eensquote:Op maandag 17 september 2012 17:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Voor je vriend betekent het niet zoveel, dat je dat weet.
again iedereen maakt wel eens foutenquote:Op maandag 17 september 2012 17:47 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Die vriend van je ook niet, en daarom zal ie zeker en vast ook nooit vreemdgaan. Oh wacht.
Precies. Ik zou zeggen, corrigeer die van jou.quote:Op maandag 17 september 2012 17:48 schreef xSuzan het volgende:
[..]
again iedereen maakt wel eens fouten
neequote:Op maandag 17 september 2012 17:49 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Precies. Ik zou zeggen, corrigeer die van jou.
De ontkenningsfase van TS.quote:
quote:Op maandag 17 september 2012 17:53 schreef CaptainCookie het volgende:
Die vriend van TS is zo'n ontzettende koning. Gewoon een beetje rondneuken en dan de TS als zekerheidje hebben.
ja naar anderhalf jaar ken ik hem aardig goed jaquote:Op maandag 17 september 2012 17:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
En jij wel..
Is hij vreemgegaan? Klaar.
Ja joh.quote:Op maandag 17 september 2012 17:54 schreef xSuzan het volgende:
[..]
ja naar anderhalf jaar ken ik hem aardig goed ja
Vreemdgaan en liegen.quote:Op maandag 10 september 2012 23:18 schreef xSuzan het volgende:
[..]
ja ik heb het al aan hem gevraagd maar hij ontkent alles...
ja meeste mensen geven niet toe dat ze vreemd zijn gegaan hequote:Op maandag 17 september 2012 17:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja joh.
[..]
Vreemdgaan en liegen.
Je hebt echt een pareltje te pakken.
quote:Op maandag 17 september 2012 17:58 schreef xSuzan het volgende:
[..]
ja meeste mensen geven niet toe dat ze vreemd zijn gegaan he
dankje eindelijk een reactie waar ik iets mee kanquote:Op maandag 17 september 2012 18:01 schreef Toradora het volgende:
Topic (nog) niet gelezen.
Maar dat meisje kan nooit een goeie vriendin zijn geweest dat je sowieso al tegen haar moest liegen om je relatie. En ze bewijst zich weer als geen vriendin door de maatregelen over FB.
Deze moet je heel snel aan de kant schuiven. Geen contact meer zoeken. Jouw FB afschermen voor niet vrienden.(Maar geen foto's verwijderen ofzo, want dan krijg je dat gedonder weer, want geloof me die gaat een rede zoeken om jouw aandacht te krijgen) En als ze contact zoekt heel rustig blijven en zeggen dat je liever met iemand omgaat die niet uit de bocht knalt op het moment dat haar advies niet wordt opgevolgd. Dat het je spijt dat je moest liegen tegen haar, en dat je nu je eigen weg vervolgt. Je wenst haar succes en laat haar veder met rust.
Hoe moeilijk dat ook is. Ik denk dat je dan sowieso de eer aan jezelf houdt. En je hebt dr lekker op haar plek gezet.
quote:Op maandag 17 september 2012 18:01 schreef Toradora het volgende:
Topic (nog) niet gelezen.
Maar dat meisje kan nooit een goeie vriendin zijn geweest dat je sowieso al tegen haar moest liegen om je relatie. En ze bewijst zich weer als geen vriendin door de maatregelen over FB.
Deze moet je heel snel aan de kant schuiven. Geen contact meer zoeken. Jouw FB afschermen voor niet vrienden.(Maar geen foto's verwijderen ofzo, want dan krijg je dat gedonder weer, want geloof me die gaat een rede zoeken om jouw aandacht te krijgen) En als ze contact zoekt heel rustig blijven en zeggen dat je liever met iemand omgaat die niet uit de bocht knalt op het moment dat haar advies niet wordt opgevolgd. Dat het je spijt dat je moest liegen tegen haar, en dat je nu je eigen weg vervolgt. Je wenst haar succes en laat haar veder met rust.
Hoe moeilijk dat ook is. Ik denk dat je dan sowieso de eer aan jezelf houdt. En je hebt dr lekker op haar plek gezet.
Ja joh, eindelijk iemand die het met je eens is?quote:Op maandag 17 september 2012 18:03 schreef xSuzan het volgende:
[..]
dankje eindelijk een reactie waar ik iets mee kan
Hoe zou dat nou komen?!quote:Op maandag 17 september 2012 17:58 schreef xSuzan het volgende:
[..]
ja meeste mensen geven niet toe dat ze vreemd zijn gegaan he
Ben ik nu mee bezig. Ik lees eerst haar vorige topic. Weet nu dat haar vriend een stuk ouder is dan haarzelf. Even veder lezen.quote:
Je kan met de rest ook wat hoor.quote:Op maandag 17 september 2012 18:03 schreef xSuzan het volgende:
[..]
dankje eindelijk een reactie waar ik iets mee kan
Iemand die zegt wat ze wil horen.quote:Op maandag 17 september 2012 18:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja joh, eindelijk iemand die het met je eens is?.
Zo jammer is dat altijd.quote:Op maandag 17 september 2012 18:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Iemand die zegt wat ze wil horen.![]()
Tja ik ken dat soort ''vriendinnen'' bij mijn ex waar ik altijd gezeik mee had moest ik het ook stil houden anders had ik hun over me heen.quote:Op maandag 17 september 2012 18:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn twijfels. En dat zijn mensen waar je mee omgaat. Geen vrienden.quote:Op maandag 17 september 2012 18:10 schreef Toradora het volgende:
[..]
Tja ik ken dat soort ''vriendinnen'' bij mijn ex waar ik altijd gezeik mee had moest ik het ook stil houden anders had ik hun over me heen.
Het enige wat ze met de vriendin kan doen want daar gaat het topic over. Is opgeven, en vriendinnen zoeken die zich niet zo met de zaken van een ander bemoeien. Of ze nou naïef onzeker te jong of whatever is. Het is haar leven, en geen vriendin of vriend die dat in kan vullen toch?
Toen ik 16 was, waren dat in mijn ogen ook 'vrienden'. Ach, met dat soort vrienden heb je geen vijanden nodigquote:Op maandag 17 september 2012 18:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn twijfels. En dat zijn mensen waar je mee omgaat. Geen vrienden.
Daarom, TS heeft het totaalpakket.quote:Op maandag 17 september 2012 18:12 schreef Toradora het volgende:
[..]
Toen ik 16 was, waren dat in mijn ogen ook 'vrienden'. Ach, met dat soort vrienden heb je geen vijanden nodig
Fixed.quote:Op maandag 17 september 2012 18:10 schreef Toradora het volgende:
[..]
Tja ik ken dat soort ''vriendinnen'' bij mijn ex waar ik altijd gezeik mee had moest ik het ook stil houden anders had ik hun over me heen.
Het enige wat ze met de vriendin kan doen want daar gaat het topic over. Is opgeven, en vriendinnen zoeken die zich niet zo met de zaken van een ander bemoeien om haar geven. Of ze nou naïef onzeker te jong of whatever is. Het is haar leven, en geen vriendin of vriend die dat in kan vullen toch?
jaquote:Op maandag 17 september 2012 18:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja joh, eindelijk iemand die het met je eens is?.
dit topic gaat helemaal niet over mijn vriend, maar over mijn vriendin zij is zo wat de enige die daar advies over geeft jaquote:Op maandag 17 september 2012 18:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als dat zo was zou je hem niet genoemd hebben.quote:Op maandag 17 september 2012 18:18 schreef xSuzan het volgende:
[..]
dit topic gaat helemaal niet over mijn vriend, maar over mijn vriendin zij is zo wat de enige die daar advies over geeft ja
ik moet toch uitleggen waarom we ruzie hebben?quote:Op maandag 17 september 2012 18:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als dat zo was zou je hem niet genoemd hebben.
Je moet niks.quote:Op maandag 17 september 2012 18:19 schreef xSuzan het volgende:
[..]
ik moet toch uitleggen waarom we ruzie hebben?
Dat geloofd hij niet meer. Mijn eerste echte 'gelukkige' relatie heeft 3,5 jaar geduurd. In die jaren is meneer zo'n 40 keer vreemdgegaan. En de keren die ik wist heb ik hem constant vergeven, want hij wist mij met mn naïeve gedrag heel goed om zijn mooie vingertje te winden.quote:Op maandag 17 september 2012 17:37 schreef xSuzan het volgende:
[..]
Dat is ook een conclusie die je kan trekken.quote:Op maandag 17 september 2012 18:14 schreef Toradora het volgende:
[..]
Want echte vrienden geven niet om elkaar
Waarom lukt het mij toch niet om zo'n naïef vrouwmens te vindenquote:Op maandag 17 september 2012 18:24 schreef Toradora het volgende:
[..]
Dat geloofd hij niet meer. Mijn eerste echte 'gelukkige' relatie heeft 3,5 jaar geduurd. In die jaren is meneer zo'n 40 keer vreemdgegaan. En de keren die ik wist heb ik hem constant vergeven, want hij wist mij met mn naïeve gedrag heel goed om zijn mooie vingertje te winden.
De eerste keer dat hij vreemdging en ik hem aan de kant schopte gingen we toch praten, om het 'af te sluiten' dat eindigde in bed. 2 keer hetzelfde verhaal, 3de keer ook. En zo door.
Als het weer gebeurd, dumpen. Contact VOLLEDIG verbreken. Je komt er anders echt niet vanaf. De hunkering naar genegenheid is al snel te groot.
Zie jij haar op 16jarige leeftijd er al een kind uitpoepen?quote:Op maandag 17 september 2012 18:30 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat een kindje samen een mooie volgende stap is.
En dan nodig je je vriendin niet uit voor de shower.
Nee, mijn zin werd gefixt. Maar die fix klopte niet. Want ik had het over echte vrienden zoeken. En die geven om elkaar.quote:Op maandag 17 september 2012 18:29 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Dat is ook een conclusie die je kan trekken.
Getuige dit topic: voor iemand gaan die basisschoolgrammatica niet onder de knie heeft.quote:Op maandag 17 september 2012 18:30 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Waarom lukt het mij toch niet om zo'n naïef vrouwmens te vinden
Zoek in leefgroepen enzo. Gebroken meisjes omdat ze zijn geslagen door ouders of vriend. Makkelijk doelwitquote:Op maandag 17 september 2012 18:30 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Waarom lukt het mij toch niet om zo'n naïef vrouwmens te vinden
Jep. En die vertellen het dan ook wanneer je een domme fout maakt. Als je vrienden zoekt die dat niet doen dan zoek je niet naar echte vrienden. Dat is de andere conclusie die je kan trekken.quote:Op maandag 17 september 2012 18:31 schreef Toradora het volgende:
[..]
Nee, mijn zin werd gefixt. Maar die fix klopte niet. Want ik had het over echte vrienden zoeken. En die geven om elkaar.
Hoho! Ze is bijna zeventien. Toevallig!quote:Op maandag 17 september 2012 18:31 schreef Lollertrolle het volgende:
Zie jij haar op 16jarige leeftijd er al een kind uitpoepen?
Joh, ik blijf wel bij mijn enige echte liefde die mij altijd trouw is gebleven, mijn rechterhand. Ben zelf al gebroken genoeg, en geen vrouw die daar naar zoektquote:Op maandag 17 september 2012 18:31 schreef Toradora het volgende:
[..]
Zoek in leefgroepen enzo. Gebroken meisjes omdat ze zijn geslagen door ouders of vriend. Makkelijk doelwit
Natuurlijk gaat TS dadelijk vertellen dat haar vriend een rijke stinkerd is. Dan zit ze helemaal gebakken (figuurlijk dan he).quote:Op maandag 17 september 2012 18:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoho! Ze is bijna zeventien. Toevallig!
Een mooie bezegeling van het lot.
'Bijna 17' sowieso.quote:Op maandag 17 september 2012 18:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoho! Ze is bijna zeventien. Toevallig!
Een mooie bezegeling van het lot.
Klopt. Dat doe je inderdaad als je een vriend bent. Maar ook al leert die persoon niet van zijn fout. Het is niet aan jouw om te oordelen of zij dan fout of goed zit. En ruzie daarom trappen is al helemaal kinderachtig.quote:Op maandag 17 september 2012 18:32 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Jep. En die vertellen het dan ook wanneer je een domme fout maakt. Als je vrienden zoekt die dat niet doen dan zoek je niet naar echte vrienden. Dat is de andere conclusie die je kan trekken.
Een flinke meid al!quote:Op maandag 17 september 2012 18:39 schreef boekenplank. het volgende:
[..]
"Ik ben al 16 en een half"
Mijn vriend was ook aardig gebroken door vrouwen toen ik hem kende. Kroop als een slak in elkaar toen ik hem voor het eerst pijptequote:Op maandag 17 september 2012 18:33 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Joh, ik blijf wel bij mijn enige echte liefde die mij altijd trouw is gebleven, mijn rechterhand. Ben zelf al gebroken genoeg, en geen vrouw die daar naar zoekt
De ruggengraat kreeg je er niet gratis bij, is mijn indruk?quote:Op maandag 17 september 2012 18:40 schreef Toradora het volgende:
[..]
Mijn vriend was ook aardig gebroken door vrouwen toen ik hem kende. Kroop als een slak in elkaar toen ik hem voor het eerst pijpte![]()
![]()
en seks ging al helemaal niet
![]()
En toch bleef ik bij hem. En hou ik meer van hem dan wie dan ook.
En nu wonen we samen.![]()
Geloof me, ook jouw droommeisje komt om de hoek kijken.
Haha, daar hoor je ook niet in te bijtenquote:Op maandag 17 september 2012 18:40 schreef Toradora het volgende:
[..]
Mijn vriend was ook aardig gebroken door vrouwen toen ik hem kende. Kroop als een slak in elkaar toen ik hem voor het eerst pijpte![]()
![]()
![]()
Had jij vriend toevallig last van romantiek/lieve gevoelens tijdens seks? Want ik hoor steeds vaker van mannen die hem niet omhoog krijgen als een meisje hem in de mond probeert te nemen want 'ze is zo'n lief leuk ding, en dan neemt ze hem zo in de mond, kan ik niet tegen hoor'.quote:Op maandag 17 september 2012 18:40 schreef Toradora het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee die heb ik via MP gekocht. Vanaf dat moment ging het als een tierelierquote:Op maandag 17 september 2012 18:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De ruggengraat kreeg je er niet gratis bij, is mijn indruk?
Tweedehands.quote:Op maandag 17 september 2012 18:43 schreef Toradora het volgende:
[..]
Nee die heb ik via MP gekocht. Vanaf dat moment ging het als een tierelier
Nee hij kroop helemaal in elkaar vanwege ontwenningsverschijnselen ofzoquote:Op maandag 17 september 2012 18:42 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Had jij vriend toevallig last van romantiek/lieve gevoelens tijdens seks? Want ik hoor steeds vaker van mannen die hem niet omhoog krijgen als een meisje hem in de mond probeert te nemen want 'ze is zo'n lief leuk ding, en dan neemt ze hem zo in de mond, kan ik niet tegen hoor'.
He?quote:Op maandag 17 september 2012 18:42 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Had jij vriend toevallig last van romantiek/lieve gevoelens tijdens seks? Want ik hoor steeds vaker van mannen die hem niet omhoog krijgen als een meisje hem in de mond probeert te nemen want 'ze is zo'n lief leuk ding, en dan neemt ze hem zo in de mond, kan ik niet tegen hoor'.
watquote:Op maandag 17 september 2012 18:42 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Hier had mijn beste vriend last van met zijn vriendin en mijn eigen broer met zijn vriendinquote:
Aanstellers.quote:Op maandag 17 september 2012 18:45 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Hier had mijn beste vriend last van met zijn vriendin en mijn eigen broer met zijn vriendin![]()
Die vonden het dan zielig ofzo, moeilijk die verliefde gevoelens te combineren met orale seks ofzoik snap het ook niet helemaal. Maar zoals ik het hierboven omschreef omschreef hij het.
Omhoog ging die wel. Vaker dan hem lief isquote:Op maandag 17 september 2012 18:42 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja weet ik veelquote:Op maandag 17 september 2012 18:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Aanstellers.Shit. Wat je me nu toch weer verteld.
Wat een gedoe.quote:Op maandag 17 september 2012 18:48 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja weet ik veelIk kan zelf ook niet goed neuken als ik verliefd ben, ben ik veel te verliefd om klaar te kunnen komen. Maar geil word ik wel.
Ja sorry id do her, ik kan er ook niks aan doen, zo hebben ze het me nou eenmaal verteldquote:Op maandag 17 september 2012 18:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat een gedoe."Het is zo ordinair." Kom op zeg.
Mijn deelneming, rosepetals.quote:Op maandag 17 september 2012 18:50 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja sorry id do her, ik kan er ook niks aan doen, zo hebben ze het me nou eenmaal verteld
Inmiddels zijn ze al uit die slappe periode hoorquote:
quote:Op maandag 17 september 2012 17:23 schreef wise het volgende:
had ik laatst met mn vriendin ook:
Zij gaf een tip voor wat ze wenste voor haar volgende verjaardag.
Ze zei: Ik wil een rode en hij moet van 0 naar 130 gaan in 3 seconden.
Ik kocht voor haar een rode weegschaal. Toen is de ruzie begonnen...
dat zijn latente nichten die dat zeggenquote:Op maandag 17 september 2012 18:42 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Echt niet.quote:Op maandag 17 september 2012 19:05 schreef wise het volgende:
[..]
dat zijn latente nichten die dat zeggen
echt welquote:
Echt niet, echt niet,echt niet,echt niet,echt niet,echt niet,echt niet,echt niet,echt niet,echt niet,echt niet,echt niet,echt niet,echt niet,echt niet,echt niet,echt niet.quote:
zeg dat in mijn gezicht en niet online, en zie wat je te wachten staat.quote:Op maandag 17 september 2012 19:14 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Echt niet, echt niet,echt niet,echt niet,echt niet,echt niet,echt niet,echt niet,echt niet,echt niet,echt niet,echt niet,echt niet,echt niet,echt niet,echt niet,echt niet.
wtf?quote:Op maandag 17 september 2012 18:40 schreef Toradora het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar je geeft dan dus alleen een korte demonstratie?quote:Op maandag 17 september 2012 19:14 schreef wise het volgende:
[..]
zeg dat in mijn gezicht en niet online, en zie wat je te wachten staat.
Waar woont jouw gezicht dan?quote:Op maandag 17 september 2012 19:14 schreef wise het volgende:
[..]
zeg dat in mijn gezicht en niet online, en zie wat je te wachten staat.
In Utrechtquote:
Klinkt nogal ernstig.quote:
Ok. Morgen in de starbucks op het station. Je kan me herkennen aan een grote zwarte bril en een mac laptop.quote:
kapot nieten¿quote:Op maandag 17 september 2012 19:20 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ok. Morgen in de starbucks op het station. Je kan me herkennen aan een grote zwarte bril en een mac laptop.
Ik ga je helemaal kapot echt-nieten.
Vind je? Zo raar is het niet dat je er na een lange tijd aan moet wennen dat er weer iemand aan je zit. Hij is sowieso gevoeliger vanwege een te lange voorhuid.quote:
Kapot echt-nieten! Zo dus.quote:Op maandag 17 september 2012 19:21 schreef wise het volgende:
[..]
kapot nieten¿![]()
voordat jij dat ding pakt lig je al
quote:Op maandag 17 september 2012 19:14 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Echt niet, echt niet,echt niet,echt niet,echt niet,echt niet,echt niet,echt niet,echt niet,echt niet,echt niet,echt niet,echt niet,echt niet,echt niet,echt niet,echt niet.
Hij was kapotgemaakt ofzo zei je toch? Gebroken.quote:Op maandag 17 september 2012 19:21 schreef Toradora het volgende:
[..]
Vind je? Zo raar is het niet dat je er na een lange tijd aan moet wennen dat er weer iemand aan je zit. Hij is sowieso gevoeliger vanwege een te lange voorhuid.
dan zorg ik er wel voor dat je niet kan pratenquote:Op maandag 17 september 2012 19:21 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Kapot echt-nieten! Zo dus.
[..]
Open er een eigen topic over dan.quote:Op maandag 17 september 2012 19:23 schreef pussycatdoll het volgende:
wat een avonturen weer op het vmbo
over watquote:Op maandag 17 september 2012 19:23 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Open er een eigen topic over dan.
Echt niet.quote:Op maandag 17 september 2012 19:23 schreef wise het volgende:
[..]
dan zorg ik er wel voor dat je niet kan praten
Ja die had ik moeten zien aankomen.quote:
come and find outquote:
Hahaha, nee man. Zijn gevoel. Niet zijn lulquote:Op maandag 17 september 2012 19:22 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Hij was kapotgemaakt ofzo zei je toch? Gebroken.
ik zit niet meer op het vmboquote:Op maandag 17 september 2012 19:24 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ja die had ik moeten zien aankomen.
Over je avonturen op het vmbo!
Okee, genoeg, genoegquote:Op maandag 17 september 2012 19:24 schreef Toradora het volgende:
[..]
Hahaha, nee man. Zijn gevoel. Niet zijn lul
Durf niet eigenlijkquote:
Onduidelijkheid troef.quote:Op maandag 17 september 2012 17:18 schreef xSuzan het volgende:
nou ik had tegen mijn vriendin gezegt dat ik het had uitgemaakt met mijn vriend omdat zij hem had zien vreemd gaan, nu is ze er vandaag achter gekomen dat dat dus niet waar is.
your lossquote:
Wtf? Ik neuk die sletten gewoon en pop hun smoelwerk vol je weetz.quote:Op maandag 17 september 2012 18:42 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Oké, man.quote:Op maandag 17 september 2012 19:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wtf? Ik neuk die sletten gewoon en pop hun smoelwerk vol je weetz.
Ja tog gquote:
Dat vertelden ze ook?quote:Op maandag 17 september 2012 18:53 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Inmiddels zijn ze al uit die slappe periode hoor
quote:Op maandag 17 september 2012 18:42 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik moet er ook om lachen, maar in de basis snap ik het wel. Vreemd genoeg heb ik bij een meid waar ik echt verliefd op blijk te zijn ook veel minder seksuele gedachten dan bij een meid waar ik geen gevoelens voor zou hebben.quote:
Wij vertellen elkaar alles welquote:
Ben jij serieus geïnteresseerd in het seksleven van je broer? :| Als kerel zijnde kan ik om mijn broer nog wel lachen, maar van mijn zusje (ervanuitgaande dat er nu nog niets gebeurt...wellicht tegen beter weten in) wil ik het echt niet weten hoor.quote:Op maandag 17 september 2012 20:31 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Wij vertellen elkaar alles wel
Ik heb een hele goede band met mijn broer en kom ook altijd wel met mijn problemen bij hem, en hij bij mij. Het is niet zo alsof hij hele verhalen aan mij verteld om op te scheppen ofzo.quote:Op maandag 17 september 2012 20:33 schreef foknerd het volgende:
[..]
Ben jij serieus geïnteresseerd in het seksleven van je broer? :| Als kerel zijnde kan ik om mijn broer nog wel lachen, maar van mijn zusje (ervanuitgaande dat er nu nog niets gebeurt...wellicht tegen beter weten in) wil ik het echt niet weten hoor.
wauwquote:Op maandag 17 september 2012 19:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wtf? Ik neuk die sletten gewoon en pop hun smoelwerk vol je weetz.
Zeg maar wat het hele forum je ook vertelt, dat je geen eigenwaarde hebt.quote:Op maandag 17 september 2012 17:18 schreef xSuzan het volgende:
nou ik had tegen mijn vriendin gezegt dat ik het had uitgemaakt met mijn vriend omdat zij hem had zien vreemd gaan, nu is ze er vandaag achter gekomen dat dat dus niet waar is. Ze is echt super boos geworden, allemaal dingen geroepen dat ik een slet was en geen eigenwaarde had enzo. Nou ik pikte dat natuurlijk niet dus ben gewoon weggelopen maar nu kom ik thuis en zie ik dat ze al onze foto's samen van haar facebook heeft gehaalt en mij ontvrient heeft
klacht: vriendin doet kinderachtig en is jaloers
Om jouw grammaticale kunsten zou ik ook kwaad worden.quote:Op maandag 17 september 2012 17:18 schreef xSuzan het volgende:
nou ik had tegen mijn vriendin gezegt dat ik het had uitgemaakt met mijn vriend omdat zij hem had zien vreemd gaan, nu is ze er vandaag achter gekomen dat dat dus niet waar is. Ze is echt super boos geworden, allemaal dingen geroepen dat ik een slet was en geen eigenwaarde had enzo. Nou ik pikte dat natuurlijk niet dus ben gewoon weggelopen maar nu kom ik thuis en zie ik dat ze al onze foto's samen van haar facebook heeft gehaalt en mij ontvrient heeft
klacht: vriendin doet kinderachtig en is jaloers
Fixedquote:Op maandag 17 september 2012 22:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Om jouw grammaticale kunsten zou ik ook kwaad worden vreemd gaan.
Ik snap het, opzich heb ik ook een betere band met mijn zusje dan met de rest van de familie...maar om nou dit te delen...nee. Ben bang dat ik dan ook dingen te horen krijg die ik niet wilquote:Op maandag 17 september 2012 21:18 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik heb een hele goede band met mijn broer en kom ook altijd wel met mijn problemen bij hem, en hij bij mij. Het is niet zo alsof hij hele verhalen aan mij verteld om op te scheppen ofzo.
Ik ook, hij plakt mijn band dan ook altijd.quote:Op maandag 17 september 2012 21:18 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik heb een hele goede band met mijn broer en kom ook altijd wel met mijn problemen bij hem
Mijn broer en ik hebben dezelfde beste vrienden. Dus we zijn nu al een tijdje een soort van clubje, daar komt het ook wel door denk ik.quote:Op maandag 17 september 2012 22:15 schreef foknerd het volgende:
[..]
Ik snap het, opzich heb ik ook een betere band met mijn zusje dan met de rest van de familie...maar om nou dit te delen...nee. Ben bang dat ik dan ook dingen te horen krijg die ik niet wil
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |