SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Rijstbal (Rijstbal)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar) RIP
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (over-hedge)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie) RIP
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Pieter115 (wieisboos)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
OP chicksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Dudeweiser op 17-09-2012 17:20:14 ]
net gedaanquote:Op maandag 17 september 2012 17:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dudeweiser heeft nog wel 49k.
@Kevin schoon meteen even de gamertags op...
Verheug me er nu al op.quote:Op maandag 17 september 2012 17:07 schreef marcie216 het volgende:
Ik zal vanavond eens 2 startersteam posten, en dan mogen jullie beslissen welk team ik het beste in het begin kan maken
quote:
uitgebreider? Whatcha mean?quote:Op maandag 17 september 2012 17:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Iets uitgebreider dan
Denk dat ik maar gewoon kijk wat ik in mijn pakje heb en wat ik goedkoop tegenkomen ipv nu al een team maken, steeds beetje upgraden
Ja dit ga ik ook wel doen ja. Of ik moet goedkoop wat spelers op kunnen pikken.quote:Op maandag 17 september 2012 17:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Iets uitgebreider dan
Denk dat ik maar gewoon kijk wat ik in mijn pakje heb en wat ik goedkoop tegenkomen ipv nu al een team maken, steeds beetje upgraden
Prima seizoen achter de rug bij Real Madrid hoor, ik zie de lol er niet van in.quote:
zo beter meneertje?quote:Op maandag 17 september 2012 17:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alle mensen die hier toch nooit komen eruit halen.
Gewoon blacklisten die lui.quote:Op maandag 17 september 2012 17:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alle mensen die hier toch nooit komen eruit halen.
ik hoop hetquote:Op maandag 17 september 2012 17:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Denken dat GJE hier niet meer komt posten.
oke okequote:Op maandag 17 september 2012 17:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja, alleen die MaartenFM heb ik ook al maanden niet meer gezien
quote:Op maandag 17 september 2012 17:11 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Prima seizoen achter de rug bij Real Madrid hoor, ik zie de lol er niet van in.
en dion_v_k?quote:Op maandag 17 september 2012 17:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja, alleen die MaartenFM heb ik ook al maanden niet meer gezien
quote:Op maandag 17 september 2012 17:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
leuke shop, niet helemaal geslaagd helaas.
wie de fuck is Keven godverdommequote:Op maandag 17 september 2012 17:18 schreef Thorb het volgende:
Goed werk Keven
Alleen de trade tip quote moet je fixen.
nog steeds een kutshop en zelfs een kutpuushquote:
KEVIN DAN.quote:Op maandag 17 september 2012 17:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wie de fuck is Keven godverdomme
[..]
nog steeds een kutshop en zelfs een kutpuush
Liever Lewandowkski als het een Bundesliga team moet zijn.quote:Op maandag 17 september 2012 17:24 schreef marcie216 het volgende:
Rijst en andere, waarom willen jullie beginnen met een team met Klaas jantje Huntelaar? Zijn stats zijn niet eens goed..
oke ik weet niksquote:Op maandag 17 september 2012 17:20 schreef Dudeweiser het volgende:
ik ga even op zoek naar wat op materiaal
90 finishing 90 positioning hij is manne goedquote:Op maandag 17 september 2012 17:24 schreef marcie216 het volgende:
Rijst en andere, waarom willen jullie beginnen met een team met Klaas jantje Huntelaar? Zijn stats zijn niet eens goed..
Maar om dan meteen een redelijk dure speler te halen, die waarschijnlijk zelf niks kan creeren, is toch riskant. Ik zou eerst af wachten of pees nog net zo belangrijk is, als dit jaar. Is dat zo, dan heb je niks aan Huntelaarquote:Op maandag 17 september 2012 17:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
90 finishing 90 positioning hij is manne goed
70 pace kan best...quote:Op maandag 17 september 2012 17:29 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Maar om dan meteen een redelijk dure speler te halen, die waarschijnlijk zelf niks kan creeren, is toch riskant. Ik zou eerst af wachten of pees nog net zo belangrijk is, als dit jaar. Is dat zo, dan heb je niks aan Huntelaar
Ja? Ik dacht dat het pas morgen offline ging.quote:Op maandag 17 september 2012 17:31 schreef Confetti het volgende:
Over 29 minuten is het voorbij met FUT 12 op het wereldwijde web.
Laten we allemaal een moment stilstaan bij alles wat de FUT12 webapp ons heeft gebracht...quote:Op maandag 17 september 2012 17:31 schreef Confetti het volgende:
Over 29 minuten is het voorbij met FUT 12 op het wereldwijde web.
Nope, gaat nu alvast offline voor onderhoud aan FUT 13 web appquote:Op maandag 17 september 2012 17:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja? Ik dacht dat het pas morgen offline ging.
Geen sex het afgelopen jaar.quote:Op maandag 17 september 2012 17:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Laten we allemaal een moment stilstaan bij alles wat de FUT12 webapp ons heeft gebracht...
quote:Op maandag 17 september 2012 17:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Geen sex het afgelopen jaar.
Klopt, puur doordat hij zo traag isquote:Op maandag 17 september 2012 17:33 schreef Vijf_voor het volgende:
Waarschijnlijk wordt Huntelaar niet zo duur.
Het Liga BBVA toernooi was een mooi moment op de web appquote:Op maandag 17 september 2012 17:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Laten we allemaal een moment stilstaan bij alles wat de FUT12 webapp ons heeft gebracht...
72 pace vind ik niet traag!quote:Op maandag 17 september 2012 17:35 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Klopt, puur doordat hij zo traag is.
Vorig jaar, vond ik het niet fijn iniedergeval, elke keer worden outpaced door bijna elke verdedigerquote:
fijn dat je het zelf zegt.quote:Op maandag 17 september 2012 17:36 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Vorig jaar, vond ik het niet fijn iniedergeval, elke keer worden outpaced door bijna elke verdedigerMaar ik ben dan ook niet zo goed
Blaszykowskiquote:Op maandag 17 september 2012 17:36 schreef Fuszy het volgende:
Dan ga ik jullie nog één keer verblijden met mijn laatste kut team.
[ afbeelding ]
Al denk ik dat ik nu offtopic ga in deze reeks
Nee nee, klopt, maar voor een spits opzich wel.quote:
Speel heel even met Blaszykowski, favoriete speler met M'Bia op FUTquote:Op maandag 17 september 2012 17:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds mijn eerste wedstrijd spelen met die team
IF' JES zegt 'ie nog.quote:Op maandag 17 september 2012 17:37 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn dan mijn overgebleven IF'jes
quote:Op maandag 17 september 2012 17:38 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
Voor het nageslacht. Wat was dit team goed.
nice paintskils van de maker.quote:Op maandag 17 september 2012 17:37 schreef pascal08 het volgende:
Voor in de OP van het FUT13 topic.
[ afbeelding ]
geen TOTY Silvaquote:Op maandag 17 september 2012 17:38 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
Voor het nageslacht. Wat was dit team goed.
20 accounts en nog wat extreem handige manieren om aan veel coins te komen.quote:Op maandag 17 september 2012 17:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]Heb je weer wat accounts in de aanslag voor morgen?
+ Lucioquote:
neger watquote:Op maandag 17 september 2012 17:39 schreef Confetti het volgende:
[..]
20 accounts en nog wat extreem handige manieren om aan veel coins te komen.
...die je zeker niet met mij gaat delen.quote:Op maandag 17 september 2012 17:39 schreef Confetti het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 september 2012 17:39 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit een grapje is?quote:Op maandag 17 september 2012 17:39 schreef Confetti het volgende:
[..]
confetti maakt nooit grapjes.quote:Op maandag 17 september 2012 17:41 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit een grapje is?
quote:Op maandag 17 september 2012 17:40 schreef Typisch het volgende:
Ik denk dat ik niet eens aan Fut begin als je zo erg kunt cheaten.
Mensen met 20 accounts hebben geen leven om grapjes te makenquote:Op maandag 17 september 2012 17:41 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit een grapje is?
quote:Op maandag 17 september 2012 17:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
confetti maakt nooit grapjes.
Dan vind ik het erg triestquote:Op maandag 17 september 2012 17:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mensen met 20 accounts hebben geen leven om grapjes te maken
'toevallig' 20 accounts hebben? Ah.quote:Op maandag 17 september 2012 17:43 schreef Confetti het volgende:
Die 20 accounts had ik nog toevallig over van toen ik van die 6k microsoft points accounts kocht.
oja die kocht jij van hackende chinezen hequote:Op maandag 17 september 2012 17:43 schreef Confetti het volgende:
Die 20 accounts had ik nog toevallig over van toen ik van die 6k microsoft points accounts kocht.
Dat is gewoon heling! En de heler gaat net zo hard op als de steler!quote:Op maandag 17 september 2012 17:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oja die kocht jij van hackende chinezen he
Wat een kutteam inderdaad.quote:Op maandag 17 september 2012 17:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
mijn laatste kutteam voor FUT12
Jeetje wat bagger.quote:Op maandag 17 september 2012 17:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
mijn laatste kutteam voor FUT12
Ik ookquote:
Is dit een steekje onder water?quote:Op maandag 17 september 2012 17:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nog 13 minuten en dan is het niet meer mogelijk om in FUT12 CE te gebruiken. Laten we hopen dat het in FUT13 gewoon weer kan, dan ga ik weer rijk worden (zonder dat ik 20 accounts heb)
Denk ik nog steeds want ik zit toch echt gewoon in 12quote:Op maandag 17 september 2012 17:50 schreef Tim86 het volgende:
Lol geniaal, ik dacht dat jullie aan he trollen waren
quote:
Zie je mijn Ajax logo niet ofzo?quote:Op maandag 17 september 2012 17:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
mooie screenshot van een andere website
quote:Op maandag 17 september 2012 17:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Current bid lager dan de start price
Like a boss
Hij zit nog vol met bugs lijkt wel.quote:Op maandag 17 september 2012 17:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Current bid lager dan de start price
Like a boss
Ze dachten dat hij naar Spanje ging, dus hadden ze zijn pace alvast verlaagd.quote:Op maandag 17 september 2012 17:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
pace in de 60 en passing in de 90Ox
1 minuutquote:Op maandag 17 september 2012 17:58 schreef GekkeZuiden het volgende:
Waarom is het nog mogelijk om op Webapp van Fifa 12 te komen, die zou toch vandaag gesloten worden?
Hier wel.quote:
Je kan toch nog gewoon blijven bieden via de PS3/Xbox??quote:Op maandag 17 september 2012 18:03 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Op de valreep, jaaa dit gaat lukken
Nee...quote:Op maandag 17 september 2012 18:04 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Je kan toch nog gewoon blijven bieden via de PS3/Xbox??
Ik heb geen Fifa 12 meer, dus dan zou die Ronaldo voor eeuwig op mijn watch list blijven staan.quote:Op maandag 17 september 2012 18:04 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Je kan toch nog gewoon blijven bieden via de PS3/Xbox??
Had je maar niet uit moeten loggen, lekker voor je!quote:Op maandag 17 september 2012 18:06 schreef Joodnl het volgende:
Bij mij werkt webbapp niet... wegens onderhoud voor Fifa13
Wat ben je eigenlijk een zielig figuur als je zo reageert.quote:Op maandag 17 september 2012 18:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Had je maar niet uit moeten loggen, lekker voor je!
Triest dit ja.quote:Op maandag 17 september 2012 18:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Had je maar niet uit moeten loggen, lekker voor je!
quote:Op maandag 17 september 2012 17:58 schreef GekkeZuiden het volgende:
Offtopic:
Klein vraagje, verkoopt deze website "officiële" voetbalshirts?
http://www.soccerfanshop.nl/
quote:Op maandag 17 september 2012 18:08 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Wat ben je eigenlijk een zielig figuur als je zo reageert.
En even terzijde.... Ik speel UT12 al weken niet meer...., dus mij boeit het niet...geef het alleen door voor andere..
In het voerbalshirt topic, wordt er niet zo snel gereageerd.quote:Op maandag 17 september 2012 18:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
@GekkeZuiden voor die prijs mag je dat wel verwachten, zou het even googlen of in voetbalshirtjestopic vragen...
Ik ga voor een C.Ronaldo deze ronde.quote:Op maandag 17 september 2012 18:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Topics doorlezen van vorig jaar rond deze tijd.
StijnDa had een Villa, ouwe mazzelpik.
Toen was ik er nog niet, ik heb de topics tot mijn eerste reactie ook niet echt doorgelezen (behalve die waar iemand Pato voor 2100 kocht)quote:Op maandag 17 september 2012 18:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
StijnDa kreeg een Villa uit zijn starterspack, ouwe mazzelpik.
Ik heb die Ox die ik in het begin voor 400c kocht nog steeds, ook heb ik 1 van mijn 2 rares van mijn starter packs nog steedsquote:Op maandag 17 september 2012 18:13 schreef Thorb het volgende:
Ox zou ik wel tof vinden want dan zou ik die gewoon tot en met de laatste dag houden
Wat zijn die starter packs eigenlijk? Heb die volgens mij niet gehad of was dat die pre order actie van vorig jaar?quote:Op maandag 17 september 2012 18:17 schreef zerokil het volgende:
Thiago Silva uit mijn starters pack van FUT 12
Stond na 1 week 33ste in de top 100 best trading
Je krijgt een aantal starter packs waar een rare in zit.quote:Op maandag 17 september 2012 18:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wat zijn die starter packs eigenlijk? Heb die volgens mij niet gehad of was dat die pre order actie van vorig jaar?
Kloptquote:Op maandag 17 september 2012 18:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
We krijgen vast ook weer daily gifts dit jaar maar dat zal wel hetzelfde zijn als vorig jaar (alleen dan geen bid tokens meer)
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 17-09-2012 om 15:32:12Returning users will be given gift packs each day of early Web App access. Extra packs will be given to our most dedicated #FUT12 users! reageer retweet
Ik had vorig jaar in mijn starterspack een IF Cavaniquote:Op maandag 17 september 2012 18:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
StijnDa kreeg een Villa uit zijn starterspack, ouwe mazzelpik.
Wat verstaan ze onder most dedicated users? Als ze daarmee bedoelen wie de meeste packs heeft geopend maak ik wel kans.quote:Op maandag 17 september 2012 18:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
Klopttwitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 17-09-2012 om 15:32:12Returning users will be given gift packs each day of early Web App access. Extra packs will be given to our most dedicated #FUT12 users! reageer retweet
En heb je ook genoten van psv gisteren? Ik nietquote:
sorry ik kan niet begrijpend lezen blijkbaar. Dus wel gewoon in de winkel de 1e dag?quote:Op maandag 17 september 2012 17:00 schreef GekkeZuiden het volgende:
Laat maar heb het al.
[ afbeelding ]
Denk eerder een X aantal gespeelde wedstrijden.quote:Op maandag 17 september 2012 18:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat verstaan ze onder most dedicated users? Als ze daarmee bedoelen wie de meeste packs heeft geopend maak ik wel kans.
lolquote:Op maandag 17 september 2012 18:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat verstaan ze onder most dedicated users? Als ze daarmee bedoelen wie de meeste packs heeft geopend maak ik wel kans.
Neequote:Op maandag 17 september 2012 18:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
sorry ik kan niet begrijpend lezen blijkbaar. Dus wel gewoon in de winkel de 1e dag?
Ik wel, hele wedstrijd liggen fappen op het vertoonde spel. Leek wel Barcelona.quote:Op maandag 17 september 2012 18:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
En heb je ook genoten van psv gisteren? Ik niet
Jaa, prachtige wedstrijd!! Waar was je dan?quote:Op maandag 17 september 2012 18:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daarom. Jammer dat Bommel geschorst is, had wel een doodschop van Sekou 'ik vertrap lelijke shirts' Cissequote:Op maandag 17 september 2012 18:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik wel, hele wedstrijd liggen fappen op het vertoonde spel. Leek wel Barcelona.
Geweldige match!quote:Op maandag 17 september 2012 18:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
kom eraan net thuis en klaar met etenquote:
ahh ke kut formulering van ze, thx. dan maar 1-2 dagen van te voren ff bij een ekte winkel die fut editie preorderen.quote:
Nee, maar hij komt 27 september uit dus ik begin te twijfelen.quote:Op maandag 17 september 2012 18:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
sorry ik kan niet begrijpend lezen blijkbaar. Dus wel gewoon in de winkel de 1e dag?
Ik heb iets meer dan 1300 wedstrijden gespeeld, dat is niet zo heel veel als je het vergelijkt met anderen hier.quote:Op maandag 17 september 2012 18:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Denk eerder een X aantal gespeelde wedstrijden.
vaag. gaat die link er niet vanuit dat het spel op 28 sept uitkomt? of echt pas een dag na releasequote:Op maandag 17 september 2012 18:23 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ja, maar hij komt 27 september uit dus ik begin te twijfelen.
1300 is achterlijk veel.quote:Op maandag 17 september 2012 18:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb iets meer dan 1300 wedstrijden gespeeld, dat is niet zo heel veel als je het vergelijkt met anderen hier.
Mijn oma was 70 geworden en gingen we naar een of ander duur restaurantquote:Op maandag 17 september 2012 18:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Jaa, prachtige wedstrijd!! Waar was je dan?
Weet ik niet.quote:Op maandag 17 september 2012 18:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vaag. gaat die link er niet vanuit dat het spel op 28 sept uitkomt? of echt pas een dag na release
vdm gaat naar gay barsquote:Op maandag 17 september 2012 18:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mijn oma was 70 geworden en gingen we naar een of ander duur restaurant
Geen reet aan, zit je er al om half 4 en 10 uur pas thuisZaten ook vieze homo's
niet dat er schone zijn
was een restaurant waar veel van die mensen komen met boten. Allemaal vis
en kip
Sowieso, als je van jezelf weet dat je hetero bent dan kan je daar gerust komen.quote:
Nee is niks joh, ik zit hier al vanaf het begin en heb 180 weds gespeeld ofzoquote:Op maandag 17 september 2012 18:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb iets meer dan 1300 wedstrijden gespeeld, dat is niet zo heel veel als je het vergelijkt met anderen hier.
Degene met de meeste wedstrijden uit mijn lijst heeft als record 1888-0-369 dus dan valt dat van mij nog mee. Ook heeft VDM veel meer wedstrijden gespeeld dan ik.quote:
raar man, zoek het 2-3 dagen voor het spel komt wel ff uit of ze hem o prelease in winkel hebben liggen, en zo niet ff preorderen bij mycom oid.quote:Op maandag 17 september 2012 18:24 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Ik kom er ook aan @Clubs
Welk shirtje wil je dan ? En als je een neppe wilt, goedkoop heb ik wel een site voor je? Ik denk eigenlijk dat die site neppe shirtjes koopt, en ze dan voor zo'n bedrag er op zet. Al meer sites tegen gekomen die het zo doen.quote:Op maandag 17 september 2012 18:12 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
In het voerbalshirt topic, wordt er niet zo snel gereageerd.
Ik heb achterlijk veel disconnects gehadquote:Op maandag 17 september 2012 18:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Degene met de meeste wedstrijden uit mijn lijst heeft als record 1888-0-369 dus dan valt dat van mij nog mee. Ook heeft VDM veel meer wedstrijden gespeeld dan ik.
heb ik nog 50 euro winst op gemaakt ofzoquote:Op maandag 17 september 2012 18:26 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Welk shirtje wil je dan ? En als je een neppe wilt, goedkoop heb ik wel een site voor je? Ik denk eigenlijk dat die site neppe shirtjes koopt, en ze dan voor zo'n bedrag er op zet. Al meer sites tegen gekomen die het zo doen.
quote:Op maandag 17 september 2012 18:28 schreef poker4lifee het volgende:
wtf gozer op ps3 speelt nu 'Fifa 13 Ultimate Team Closed Beta'
ik ben jaloers.
Ik wil geen neppe halen. Het gaat om een Real Madrid en Arsenal thuisshirt.quote:Op maandag 17 september 2012 18:26 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Welk shirtje wil je dan ? En als je een neppe wilt, goedkoop heb ik wel een site voor je? Ik denk eigenlijk dat die site neppe shirtjes koopt, en ze dan voor zo'n bedrag er op zet. Al meer sites tegen gekomen die het zo doen.
wie gaat er nou vrijwillig met een Real Madrid shirt rondlopen?quote:Op maandag 17 september 2012 18:28 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik wil geen neppe halen. Het gaat om een Real Madrid en Arsenal thuisshirt.
Een Real fanquote:Op maandag 17 september 2012 18:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wie gaat er nou vrijwillig met een Real Madrid shirt rondlopen?![]()
?quote:Op maandag 17 september 2012 18:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb ik nog 50 euro winst op gemaakt ofzo
Als je er zeker wilt zijn dat ze echt zijn haal je ze toch gewoon bij een Intersport, of gewoon op hun club site?quote:Op maandag 17 september 2012 18:28 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik wil geen neppe halen. Het gaat om een Real Madrid en Arsenal thuisshirt.
ik had een tijd geleden een eigen webshop voor voetbalshirts, twee keer aan de wethouder van alblasserdam verkochtquote:
Zeker bij Shirley gekocht, voor 25 eu inclusief verzendkosten, en voor 50 verkopen oid?quote:Op maandag 17 september 2012 18:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik had een tijd geleden een eigen webshop voor voetbalshirts, twee keer aan de wethouder van alblasserdam verkocht
waarom zou dat niet kunnen??quote:Op maandag 17 september 2012 18:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoe kan je nou fan zijn van Real?![]()
nee bij henkfcvoetbalquote:Op maandag 17 september 2012 18:31 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Zeker bij Shirley gekocht, voor 25 eu inclusief verzendkosten, en voor 50 verkopen oid?
kutclubquote:Op maandag 17 september 2012 18:31 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
waarom zou dat niet kunnen??
De mooiste clubquote:Op maandag 17 september 2012 18:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee bij henkfcvoetbal
[..]
kutclub
Ik had ze in het blauw. Hele hiel kapot omdat er een raar hard stukje aan de achterkant zat.quote:
Lolquote:Op maandag 17 september 2012 18:32 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik had ze in het blauw. Hele hiel kapot omdat er een raar hard stukje aan de achterkant zat.
waarom ga je er direct vanuit dat ik voor barca ben dan?quote:Op maandag 17 september 2012 18:34 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik zal maar niks over barca gaan zoeken, verder is het ook een mooie ckub qua historie
Zo herkenbaar...quote:Op maandag 17 september 2012 18:35 schreef DutchSL het volgende:
Vroeger had ik een Real-Raul shirtje![]()
Maar hij paste niet meer en toen had mijn moeder hem zomaar weggegeven
Omdat je tegen Real bent.quote:Op maandag 17 september 2012 18:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarom ga je er direct vanuit dat ik voor barca ben dan?
Waarom zou hij tegen een bankgroep zijnquote:Op maandag 17 september 2012 18:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dudeweiser is misschien wel net als EA gewoon anti-BBVA
quote:Op maandag 17 september 2012 18:38 schreef Fuszy het volgende:
Iemand nog ongeveer 12k over op de ps3? of wil voor me een schweinsteiger kopen in 4-3-2-1![]()
Crisis, Wilders, schulden etcquote:Op maandag 17 september 2012 18:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Waarom zou hij tegen een bankgroep zijn![]()
ja, gewoon baksteen gooien naar je monitor en dan is ie weer openquote:Op maandag 17 september 2012 19:04 schreef Nickskuh het volgende:
Kan ik zelf dat fut 13 topic weer open gooien?
Jazeker.quote:Op maandag 17 september 2012 19:04 schreef Nickskuh het volgende:
Kan ik zelf dat fut 13 topic weer open gooien?
quote:Op maandag 17 september 2012 19:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja, gewoon baksteen gooien naar je monitor en dan is ie weer open
Dan is die kapot jongquote:Op maandag 17 september 2012 19:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja, gewoon baksteen gooien naar je monitor en dan is ie weer open
gelukkig zit ik nog in de webappquote:Op maandag 17 september 2012 19:10 schreef GekkeZuiden het volgende:
Ik heb maar 3K zie nu een TOTY Roberto voor 6K met nog 4min te gaan![]()
Maar kan je serieus ook niet gewoon UT spelen via PS3/Xbox, dacht dat er net een grapje werd gemaakt.
Ik wel hoor. Wat krijg jij voor melding dan?quote:Op maandag 17 september 2012 19:10 schreef GekkeZuiden het volgende:
Ik heb maar 3K zie nu een TOTY Roberto voor 6K met nog 4min te gaan![]()
Maar kan je serieus ook niet gewoon UT spelen via PS3/Xbox, dacht dat er net een grapje werd gemaakt.
Geen idee, geen zin om dat ding aan te rakenquote:Op maandag 17 september 2012 19:12 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Kan je er ook niet op via Xbox?
Ik zit op de Webapp. Vroeg me gewoon af op je nog gewoon FUT kon spelen via de PS3/Xbox.quote:Op maandag 17 september 2012 19:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik wel hoor. Wat krijg jij voor melding dan?
Jup, kan gewoon.quote:Op maandag 17 september 2012 19:13 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik zit op de Webapp. Vroeg me gewoon af op je nog gewoon FUT kon spelen via de PS3/Xbox.
Elke vorm van beweging is uit den boze!quote:Op maandag 17 september 2012 19:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen idee, geen zin om dat ding aan te raken
Zeker nadat ik al 2 uur zakelijk ben wezen trainen in mijn tussenuren en ook nog 20km heb gefietstquote:Op maandag 17 september 2012 19:14 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Elke vorm van beweging is uit den boze!
Zoals?quote:
Ook mooi dat je er veel aan gaat hebbenquote:
quote:
Picsquote:
Is er een smartphone dan?quote:
Ga je ons nu vertellen dat je geen telefoon met camera hebt?quote:
Heb ik wel, maar dan moet ik 'm uploaden via m'n pc, geen zin in.quote:Op maandag 17 september 2012 19:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ga je ons nu vertellen dat je geen telefoon met camera hebt?
Gooi hem op twitter et voilaquote:Op maandag 17 september 2012 19:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heb ik wel, maar dan moet ik 'm uploaden via m'n pc, geen zin in.
Ik ga niet mijn twitter aan jullie laten zienquote:
Gooi hem dan op feesboekquote:
Maak daar een puush vanquote:Op maandag 17 september 2012 19:19 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik ga niet mijn twitter aan jullie laten zien.
BOEHOE.quote:Op maandag 17 september 2012 19:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zit niet meer op de web app nu, dus dit was het voor de FUT12 web app
Hoe voelt dat nou? Jij was toch wel dé webappnerd hier.quote:Op maandag 17 september 2012 19:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zit niet meer op de web app nu, dus dit was het voor de FUT12 web app
hehehehe vet.quote:Op maandag 17 september 2012 19:23 schreef pascal08 het volgende:
Er is wel al een teken van leven.
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit.quote:Op maandag 17 september 2012 19:23 schreef pascal08 het volgende:
Er is wel al een teken van leven.
[ afbeelding ]
Dat valt wel mee, de laatste weken zat ik er niet zoveel meer op.quote:Op maandag 17 september 2012 19:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou? Jij was toch wel dé webappnerd hier.
Ga eens naar je trade pile en dan weer naar je club.quote:Op maandag 17 september 2012 19:25 schreef Confetti het volgende:
Ik zit nog op de WebApp. Zit op allerlei manieren te proberen om een UT 13 team te maken maar lukt vooralsnog niet![]()
EA heeft wel alle WebApp bestanden omgezet in FIFA 2013.
Hoeveel K?quote:Op maandag 17 september 2012 19:27 schreef pascal08 het volgende:
Wie gunt mij nog een paar muntjes voor TOTY Hulk?
Mooi nietquote:Op maandag 17 september 2012 19:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ga eens naar je trade pile en dan weer naar je club.
Ik hoop hetquote:Op maandag 17 september 2012 19:30 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Denk zelf dat FUT13 Webapp om 0:00 open gaat.
Dat is wel heel erg optimistischquote:Op maandag 17 september 2012 19:30 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Tuesday night. Morgenavond dus.quote:Op maandag 17 september 2012 19:30 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
België, Colombiaquote:Op maandag 17 september 2012 19:33 schreef Geluidssysteem het volgende:
Weet iemand nog een leuk H2H team?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |