SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Rijstbal (Rijstbal)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar) RIP
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (over-hedge)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie) RIP
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Pieter115 (wieisboos)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
OP chicksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Dudeweiser op 17-09-2012 17:20:14 ]
net gedaanquote:Op maandag 17 september 2012 17:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dudeweiser heeft nog wel 49k.
@Kevin schoon meteen even de gamertags op...
Verheug me er nu al op.quote:Op maandag 17 september 2012 17:07 schreef marcie216 het volgende:
Ik zal vanavond eens 2 startersteam posten, en dan mogen jullie beslissen welk team ik het beste in het begin kan maken
quote:
uitgebreider? Whatcha mean?quote:Op maandag 17 september 2012 17:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Iets uitgebreider dan
Denk dat ik maar gewoon kijk wat ik in mijn pakje heb en wat ik goedkoop tegenkomen ipv nu al een team maken, steeds beetje upgraden
Ja dit ga ik ook wel doen ja. Of ik moet goedkoop wat spelers op kunnen pikken.quote:Op maandag 17 september 2012 17:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Iets uitgebreider dan
Denk dat ik maar gewoon kijk wat ik in mijn pakje heb en wat ik goedkoop tegenkomen ipv nu al een team maken, steeds beetje upgraden
Prima seizoen achter de rug bij Real Madrid hoor, ik zie de lol er niet van in.quote:
zo beter meneertje?quote:Op maandag 17 september 2012 17:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alle mensen die hier toch nooit komen eruit halen.
Gewoon blacklisten die lui.quote:Op maandag 17 september 2012 17:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alle mensen die hier toch nooit komen eruit halen.
ik hoop hetquote:Op maandag 17 september 2012 17:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Denken dat GJE hier niet meer komt posten.
oke okequote:Op maandag 17 september 2012 17:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja, alleen die MaartenFM heb ik ook al maanden niet meer gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |