abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123786866
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 08:59 schreef theguyver het volgende:

[..]

jup maar dan nog.
moonhoax draait maar om 1 ding
zijn we er wel of niet geweest.

en kan begrijpen voor de mensen die jonger zijn en het niet live op tv hadden gevolgd.
twijfelen of de techniek toen de tijd wel voldoende was om er naar toe te gaan.

moet zeggen denk dat het nu ook veel makkelijker is als toen.
maar onmogelijk... nee ;)
Ze kunnen t nog steeds niet.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 8 maart 2013 @ 13:08:27 #227
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_123787009
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 13:04 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ze kunnen t nog steeds niet.
ze kunnen nog steeds niet wat?
landen op de maan iemand er laten rondlopen???

dan... is er ook dus nog geen karretje op mars aan het rondrijden?
Andre kuipers heeft niet in het iss gezeten.
en hebben wij niet meer dan de volgende zenders op tv NL 1 2 en 3
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_123787308
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 13:08 schreef theguyver het volgende:

[..]

ze kunnen nog steeds niet wat?
landen op de maan iemand er laten rondlopen???

dan... is er ook dus nog geen karretje op mars aan het rondrijden?
Andre kuipers heeft niet in het iss gezeten.
en hebben wij niet meer dan de volgende zenders op tv NL 1 2 en 3
IMO - Er zijn geen bemannde vessels naar t maan geweest.
Ik heb m'n twijfels over die Mars Rover ook,ja.
Misschien is die ISS echt - Ik heb nog niet 'n mening over.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 8 maart 2013 @ 13:21:51 #229
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_123787557
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 13:16 schreef Tingo het volgende:

[..]

IMO - Er zijn geen bemannde vessels naar t maan geweest.
Ik heb m'n twijfels over die Mars Rover ook,ja.
Misschien is die ISS echt - Ik heb nog niet 'n mening over.
niet nee..
bedoel jij geeft aan dat het niet kan..
dus dan kan al dat andere in feite ook niet..

dus.. simpel gezegd, is Nasa een grote filmstudio en Maken verschrikkelijk dure filmpjes zonder foutjes.. van zo'n beetje alles en dat vind ik best knap.. en dat zonder winst te maken.. er word in feite alleen geld in gepompt..

en Rusland en Japan Europa doen het ook.. dus..
Ik zou zeggen doe ff volgende vanavond.. ga ff in grasveld liggen en tuur naar boven.. als je heel goed kijkt zie je zo nu en dan een heeel klein stipje voor bij komen tussen de sterren door. dat zijn satelieten..

tenzij... je me gaat vertellen dat het andere dingen zijn.. wat goed onderbouwt is ;)
pi_123787929
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 08:49 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou nee hoor, door de loop van de jaren heen zijn er toch wel een aantal users geweest die alles geloofden, ook al sprak het elkaar volledig tegen.
Een aantal sure. Maar om dan te gaan generaliseren, net als dat handjevol doet met informatie uit de msm? Lijkt me niet heel wijs.

Ook van de moonhoax doen verschillende theorieen de ronde, van geen maanlanding tot eerst een studiolanding en vervolgens een echte, en zelfs dat we al eerder op de maan waren. ;)
pi_123787941
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 13:21 schreef theguyver het volgende:

[..]

dus.. simpel gezegd, is Nasa een grote filmstudio en Maken verschrikkelijk dure filmpjes zonder foutjes.. van zo'n beetje alles en dat vind ik best knap.. en dat zonder winst te maken.. er word in feite alleen geld in gepompt..

en Rusland en Japan Europa doen het ook.. dus..
Ik zou zeggen doe ff volgende vanavond.. ga ff in grasveld liggen en tuur naar boven.. als je heel goed kijkt zie je zo nu en dan een heeel klein stipje voor bij komen tussen de sterren door. dat zijn satelieten..

tenzij... je me gaat vertellen dat het andere dingen zijn.. wat goed onderbouwt is ;)
NASA is 'n grote money making scam.
Die Apollo 'filmpjes' hadden wel foutjes in.Fake filmpjes maken is veel goedkoper dan wat in het echt te doen. Zou me niet verbazen als die geld van die Apollo scam was gebruikt om die Vietnam oorlog beter te financieren.

Satellieten zijn toch in lower earth atmosphere - daarom kan je die dinges zien.

Wagging the Moon Doggie van Dave McGowan is a fantastic serie van artikels.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 13:31:58 #232
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_123788044
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 13:29 schreef Gray het volgende:

[..]

Een aantal sure. Maar om dan te gaan generaliseren, net als dat handjevol doet met informatie uit de msm? Lijkt me niet heel wijs.

Ook van de moonhoax doen verschillende theorieen de ronde, van geen maanlanding tot eerst een studiolanding en vervolgens een echte, en zelfs dat we al eerder op de maan waren. ;)
pi_123788148
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 13:29 schreef Tingo het volgende:

Satellieten zijn toch in lower earth atmosphere - daarom kan je die dinges zien.
Als satellieten in een atmosferische baan zaten zouden ze afremmen en uiteindelijk op aarde neerstorten.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 13:34:48 #234
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_123788180
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 13:29 schreef Tingo het volgende:

[..]

NASA is 'n grote money making scam.
Die Apollo 'filmpjes' hadden wel foutjes in.Fake filmpjes maken is veel goedkoper dan wat in het echt te doen. Zou me niet verbazen als die geld van die Apollo scam was gebruikt om die Vietnam oorlog beter te financieren.

Wagging the Moon Doggie van Dave McGowan is a fantastic serie van artikels.
Jup maar in space toch??
dus... als je zo'n sateliet de ruimte in kan schieten waarom geen mens?
en als je een raket hebt en je reist ff verder... kom je zo'n rare bol tegen ..
je zet je raket aan de grond en stapt uit.. :P
oke ... misschien wat technischer als dit..
  vrijdag 8 maart 2013 @ 19:12:48 #235
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_123801485
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 13:02 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ze zijn niet buiten lower earth atmosphere geweest.
Daar zijn best wat ooggetuigen het niet mee eens. Veel (ammateur) telescopen waren mee aan het kijken he. Zijn er genoeg die die sonde's richting de maan hebben kunnen volgen, en bijv waste dumps etc konden zien.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_123819615
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 19:12 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Daar zijn best wat ooggetuigen het niet mee eens. Veel (ammateur) telescopen waren mee aan het kijken he. Zijn er genoeg die die sonde's richting de maan hebben kunnen volgen, en bijv waste dumps etc konden zien.
Die zaten ook in het complot he! En de Russen trouwens ook.

Zo, daar gaat dat argument.
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
  zaterdag 9 maart 2013 @ 12:34:55 #237
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_123823671
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 08:33 schreef ChungLingSoo het volgende:

[..]

Die zaten ook in het complot he! En de Russen trouwens ook.

Zo, daar gaat dat argument.
Gewoon iedereen met een telescoop in het complot :Y
Onikaan ni ov dovah
pi_123824599
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 12:34 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Gewoon iedereen met een telescoop in het complot :Y
Nee, alleen diegene die zeggen het gezien te hebben. De personen die een telescoop hebben en zeggen niets gezien te hebben zijn juist de getuigen die je nodig hebt om aan te tonen dat het inderdaad nooit gebeurd is.

Tering, ik word misselijk van mezelf door op deze manier te redeneren.
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
  zaterdag 9 maart 2013 @ 13:20:22 #239
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_123824809
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 13:10 schreef ChungLingSoo het volgende:

[..]

Nee, alleen diegene die zeggen het gezien te hebben. De personen die een telescoop hebben en zeggen niets gezien te hebben zijn juist de getuigen die je nodig hebt om aan te tonen dat het inderdaad nooit gebeurd is.

Tering, ik word misselijk van mezelf door op deze manier te redeneren.
Het is echt zo krom he :P
Onikaan ni ov dovah
  maandag 11 maart 2013 @ 10:41:56 #240
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_123902188

:) verklaard een hoop in 1 x
pi_123907980
quote:
16s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:41 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]

:) verklaard een hoop in 1 x
And they got back with a rocket - a very very small rocket....so small a rocket in fact that it didn't leave any blast craters on the moon surface.
  maandag 11 maart 2013 @ 13:21:53 #242
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_123908032
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 13:20 schreef Tingo het volgende:

[..]

And they got back with a rocket - a very very small rocket....so small a rocket in fact that it didn't leave any blast craters on the moon surface.
De decent stage stond tussen de ascent stage en het maanoppervlak :D Nogal wiedes dat je dan geen grote krater krijgt bij vertrek.
Onikaan ni ov dovah
pi_123908166
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 13:21 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

De decent stage stond tussen de ascent stage en het maanoppervlak :D Nogal wiedes dat je dan geen grote krater krijgt bij vertrek.
Rubbish - sorry.
  maandag 11 maart 2013 @ 13:29:36 #244
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_123908391
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 13:24 schreef Tingo het volgende:

[..]

Rubbish - sorry.
En waarom vind je het onzin? Zijn de gassen op magische wijze dwars door dat ding gegaan?
Onikaan ni ov dovah
pi_123908904
Grappig hoe zoveel mensen zijn zo zeker dat mannen zijn op de maan geweest…..
The asstronots themselves don’t seem very sure – and they don’t seem happy or comfortable about it either.

maandag 11 maart 2013 @ 13:46:41 #246
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_123909214
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 13:24 schreef Tingo het volgende:

[..]

Rubbish - sorry.
ah, omdat het onzin is?
verklaar u nader?

want ff kijken, het kan gewoon niet zonder logische verklaring..
de maan heeft 1/6e van de zwaarte kracht van de aarde de ordbit is gewoon veel kleiner dus weinig voor nodig om er vanaf te komen.

en toen ze er landen was er al een krater.

dus... dag onzin!
pi_123909911
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 13:21 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Bovendien heb je volgens (volgens mij) de 1e wet van Newton niet zo grote raket nodig om van de maan te vertrekken als dat je nodig hebt om van Aarde te vertrekken.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  maandag 11 maart 2013 @ 14:05:35 #248
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_123910012
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 14:03 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Bovendien heb je volgens (volgens mij) de 1e wet van Newton niet zo grote raket nodig om van de maan te vertrekken als dat je nodig hebt om van Aarde te vertrekken.
Dat klopt ja. Omdat de maan veel minder massa heeft, is de zwaartekracht zwakker, en heb je dus minder kinetische energie nodig om in een baan rond de maan te komen vanaf het oppervlak. Daardoor heb je minder brandstof nodig, waardoor je weer minder brandstof nodig hebt omdat je die brandstof niet omhoog hoeft te tillen etc etc :P
Onikaan ni ov dovah
pi_123921864
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 14:05 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat klopt ja. Omdat de maan veel minder massa heeft, is de zwaartekracht zwakker, en heb je dus minder kinetische energie nodig om in een baan rond de maan te komen vanaf het oppervlak. Daardoor heb je minder brandstof nodig, waardoor je weer minder brandstof nodig hebt omdat je die brandstof niet omhoog hoeft te tillen etc etc :P
Dus ze gaan met 'n 'fucking huge rocket' en zijn terug gekomen met 'n itsy bitsy tiny rocket....met 'n computer met hetzelfde kracht als 'n jaren tachtig koffie machine.
Ik geloof er niks van.
Ik ben 'n beetje verdrietige dat ik heb niet goed geluisterd naar 'n vriend van mij die heeft me wel geinformeerd 30 jaar terug.

Ik vind t echt jammer voor al die mensen die hebben jaren lang geleerd op school/universiteit/whatever en dan komen ze tegen t feit dat die 'maanlandingen' zijn een grote hoax.
Dat is wel 'n beetje heftig.
pi_123921977
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 13:29 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En waarom vind je het onzin? Zijn de gassen op magische wijze dwars door dat ding gegaan?
Nou......volgens het Flash Gordon style 'very special apollo-kubrick effects' was er best wel 'n aardig dust-cloud.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')