Op kantoor op Fok zitten... kan ook hoorquote:Op maandag 17 september 2012 14:12 schreef Mistress_X het volgende:
Thuiswerken en op fok zitten, wat een geweldige combinatie
dat kan ook, zit ik 3 dagen in de week, maar dan kan ik niet mijn eigen indeling makenquote:Op maandag 17 september 2012 14:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Op kantoor op Fok zitten... kan ook hoor
quote:Op maandag 17 september 2012 14:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Op kantoor op Fok zitten... kan ook hoor
Dat valt ook wel mee. Niet heftig menstrueren scheelt ook nog wel.quote:Op maandag 17 september 2012 14:13 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nooit zo'n zin in een bloedbad. Gelukkig heb ik maar eens in het kwartaal of zo een doorbraakbloedinkje. Dus dan is een keer geen seks ook geen ramp.
Dan spaar je de lust op voor laterquote:Op maandag 17 september 2012 14:13 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nooit zo'n zin in een bloedbad. Gelukkig heb ik maar eens in het kwartaal of zo een doorbraakbloedinkje. Dus dan is een keer geen seks ook geen ramp.
quote:Op maandag 17 september 2012 14:10 schreef LovelyLady het volgende: [..] Kan je een hoop miniknettertjes/JJ'tjes in kwijt
![]()
Een blik grijze duiven of kids?quote:Op maandag 17 september 2012 14:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]De bus die ik nu bij me heb kunnen er 60 in, maar of je dat wilt....
Precies. Heerlijk als je elkaar wilt maar moet wachten. Maakt het spannendquote:Op maandag 17 september 2012 14:14 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dan spaar je de lust op voor later
kids, maar duiven kan ook..quote:Op maandag 17 september 2012 14:15 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Een blik grijze duiven of kids?
Nee, dat valt niet mee.quote:Op maandag 17 september 2012 14:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee. Niet heftig menstrueren scheelt ook nog wel.
Maar voorlopig gewoon helemaal geen last daarvan.
60 kiddos.quote:Op maandag 17 september 2012 14:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]De bus die ik nu bij me heb kunnen er 60 in, maar of je dat wilt....
Dat ookquote:Op maandag 17 september 2012 14:14 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dan spaar je de lust op voor later
Mijn vriend zei wel eens toen ik nog ongesteld werd dat een echt man ook de Rode Zee doorvaartquote:Op maandag 17 september 2012 14:15 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Precies. Heerlijk als je elkaar wilt maar moet wachten. Maakt het spannend
Iets met 120 ogen, en 4 tandenquote:Op maandag 17 september 2012 14:15 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Een blik grijze duiven of kids?
Dat vind ik zo een onzin. Waarom zou je een echte man daarvoor moeten zijn. Een vrouw voelt zich niet altijd op haar best als ze ongesteld is, en het wachten maakt het de moeite waard uiteindelijk. Plus dat me vriendin het 1 maand doorslikt dus die 5 dagen in de 2 maanden kan ik me wel inhouden hoor.quote:Op maandag 17 september 2012 14:16 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Mijn vriend zei wel eens toen ik nog ongesteld werd dat een echt man ook de Rode Zee doorvaart![]()
Nu heb ik een implanon en raak niet meer ongesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |