Ze hebben ons blij gemaakt met een dooie musquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:30 schreef senesta het volgende:
Ja, heel veel haperingen als hij wel doet ook. En ik vind het beeld ook niet heel erg scherp of ben ik nou een peeuwer?
quote:DierenPark Amersfoort
Aangezien het erg druk is op babyolifantje.nl hebben we vanaf heden ingesteld dat de webcams om de 5 minuten weer aangeklikt moeten worden. Op deze manier hopen we te kunnen voorkomen dat de cams overbelast raken en kan iedereen Indra blijven volgen in deze spannende tijd!
Ligt aan de pc ben ik achterquote:Op donderdag 1 november 2012 01:26 schreef Swingding het volgende:
deze ook niet? http://www.tranquilo.nl/dierenpark_amersfoort/cam2/stream.html
Ik hoop dat voor het het ochtendgloren d'r kind geboren is.quote:Op donderdag 1 november 2012 01:58 schreef Swingding het volgende:
Ja dat zeiden mijn vriendin en ik ook net tegen elkaar. Heb echt medelijden met haar
Geen idee, maar ik denk meer voor de rust voor mams en voor de veiligheid (dat het niet zoals die ene keer zal gaan)quote:Op donderdag 1 november 2012 02:02 schreef Swingding het volgende:
Weet iemand waarom oma en de tantes er niet bij mogen zijn?
Ze houden van schurenquote:Op donderdag 1 november 2012 02:07 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Waarom zit er een boom voor?
Schattig wel hequote:Op donderdag 1 november 2012 02:17 schreef Swingding het volgende:
Kina denkt nou mams je komt er wel uit, ik ben slapen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |