Volgens mij weet ze exact waar die cam's hangen. Ze staat af en toe precies achter een boomstam met haar achterwerkquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:55 schreef Turbomuis het volgende:
Ik kan hier niet op de pc kijken (de filmpjes op de site zijn afgeschermd) dus ik kijk op m'n mobiel. En die hangt de hele tijd. Handig joh
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij weet ze exact waar die cam's hangen. Ze staat af en toe precies achter een boomstam met haar achterwerk
Die heb ik al weggeklikt (had 3 vensters tegelijk open) omdat ie al stil stond vanaf 11.03 uurquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:13 schreef senesta het volgende:
Cam 2 werkt bij mij ook niet altijd even soepel, hebben jullie dat ook?
Aldus het dierenpark op facebook.quote:DierenPark Amersfoort
Het was een spannende nacht! Indra was erg onrustig en de verzorgers waren er van overtuigd dat de bevalling zou gaan beginnen. Maar we zullen toch nog even geduld moeten hebben. Naar verwachting zal de bevalling de komende 24 uur gaan doorzetten, maar zeker weten doen we het natuurlijk niet…
Oe dat scheelt echt enorm!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:06 schreef senesta het volgende:
Ja ik ook, als je overigens op geen beeld klikt dan krijg je wel beeld en nog beter ook
Jup, hier ook alles er uit.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:29 schreef Ireth het volgende:
Server nog found.. er staat er 1 op het kabeltje geloof ik...
Ja, arm ding, ik hoop dat het nu niet zo lang meer gaat duren. Ze is de hele nacht ook bezig geweest.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:23 schreef Holyme het volgende:
Heb 't idee dat het allemaal wat heftiger wordt nu, ze lijkt langer en vaker te staan wiegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |