quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
Zullen wequote:Op maandag 17 september 2012 13:08 schreef Roypsv het volgende:
Tegen deze club zullen we morgen de punten moeten halen willen ze doorgaan in de EL.
Ik wens ze veel succes. kan een mooie match worden
ja ik ga de wedstrijd zeker kijken. In de CL speelt ajax voor mijn gevoel altijd beter en mooier voetbal dan in de eredivisie. En Dortmund heeft ook wat spelers ingeleverd.quote:Op maandag 17 september 2012 13:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zullen we
En dat van een psv'er
EL moet je moet in willen spelen. Tis overwinteren CL of volle bak gaan voor de titel.quote:Op maandag 17 september 2012 13:08 schreef Roypsv het volgende:
Tegen deze club zullen we morgen de punten moeten halen willen ze doorgaan in de EL.
Ik wens ze veel succes. kan een mooie match worden
Er staat niks op het spel, gewoon genieten.quote:Op maandag 17 september 2012 13:10 schreef Hathor het volgende:
Hier is mijn voorlopige prognose...3-0 voor Dortmund, en ik ben over het algemeen vrij positief ingesteld.
Dortmund heeft wat ingeleverd maar in de persoon van Reus er ook iemand bij gekregenquote:Op maandag 17 september 2012 13:10 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja ik ga de wedstrijd zeker kijken. In de CL speelt ajax voor mijn gevoel altijd beter en mooier voetbal dan in de eredivisie. En Dortmund heeft ook wat spelers ingeleverd.
wie weet heeft babel het morgen wel op zn heupen
Staat er niks op het spel? vertel dat maar eens aan de penningmeester van Ajax.quote:Op maandag 17 september 2012 13:10 schreef Olep het volgende:
[..]
Er staat niks op het spel, gewoon genieten.
Geweldig toch.
Denk jij dat ze nu rekening houden met overwinteren dan?quote:Op maandag 17 september 2012 13:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Staat er niks op het spel? vertel dat maar eens aan de penningmeester van Ajax.
Ach CL overwinteren is goed voor de financien maar die gaan ze toch niet winnen. En de EL maak je teminste nog een kans om het ver te schoppen.quote:Op maandag 17 september 2012 13:10 schreef tammepiet het volgende:
[..]
EL moet je moet in willen spelen. Tis overwinteren CL of volle bak gaan voor de titel.
Hahaha ja dat klopt, die vent is echt een baas in fifa13 ;dquote:Op maandag 17 september 2012 13:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dortmund heeft wat ingeleverd maar in de persoon van Reus er ook iemand bij gekregen
Met een begroting gebaseerd op overwinteren in de EL heb je met de startmiljoenen van de CL niets te verliezen, inderdaad.quote:Op maandag 17 september 2012 13:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Staat er niks op het spel? vertel dat maar eens aan de penningmeester van Ajax.
Overwinteren in Europa misschien, maar overwinteren in de CL is niet heel erg realistisch.quote:Op maandag 17 september 2012 13:12 schreef Olep het volgende:
[..]
Denk jij dat ze nu rekening houden met overwinteren dan?
Je hebt sowieso al miljoenen. Overwinteren zou leuk zijn maar is niet de verwachting.quote:Op maandag 17 september 2012 13:13 schreef Hathor het volgende:
[..]
Overwinteren in Europa misschien, maar overwinteren in de CL is niet heel erg realistisch.
Of we krijgen onwijs op onze flikker morgen of het wordt een gelijk spelquote:Op maandag 17 september 2012 13:12 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ach CL overwinteren is goed voor de financien maar die gaan ze toch niet winnen. En de EL maak je teminste nog een kans om het ver te schoppen.
[..]
Hahaha ja dat klopt, die vent is echt een baas in fifa13 ;d
Maar zou wel goed zijn voor het groeiproces van de jonkies natuurlijk. Hoe meer internationale potten, hoe beter.quote:Op maandag 17 september 2012 13:14 schreef Olep het volgende:
[..]
Je hebt sowieso al miljoenen. Overwinteren zou leuk zijn maar is niet de verwachting.
Sowieso. Vorig jaar Manchester had ook niemand verwacht, wie weet kunnen ze stunten.quote:Op maandag 17 september 2012 13:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
Maar zou wel goed zijn voor het groeiproces van de jonkies natuurlijk. Hoe meer internationale potten, hoe beter.
tot morgenquote:Op maandag 17 september 2012 13:15 schreef kurk_droog het volgende:
Maar mensen, ik ga richting Utrecht nu. Ik zie jullie wel in Dortmund![]()
![]()
![]()
Ik gun het ze in ieder geval van harte, het word weer eens tijd voor wat Nederlandse succesjes op het hoogste platform.quote:Op maandag 17 september 2012 13:16 schreef Olep het volgende:
[..]
Sowieso. Vorig jaar Manchester had ook niemand verwacht, wie weet kunnen ze stunten.
Bilbaoquote:Op maandag 17 september 2012 13:17 schreef Adames het volgende:
Dat was wel MU dat niks geeft om de EL en er daarna uit vloog door Basel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |