abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 september 2012 @ 15:05:23 #276
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_117233865
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_117233987
quote:
_O- _O- _O_
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_117234779
quote:
The replacement referee spotted the ball correctly at the 2-yard line, but he used the wrong kind of ball. According to Packers quarterback Aaron Rodgers, the official put a “K” ball into play. Those balls are supposed to be used only on kicks and punts. Those balls are often harder and more slippery than the regular game balls so that kickers and punters can’t manipulate them whereas regular game balls are usually more broken in.
Dit zijn toch gewoon kleine detaills die een ref moet weten? Een ref moet toch weten dat een team maar 3 TO's heeft (Niners)? Een ref moet toch weten waar de bal gespot moet worden na een penalty (Titans)? Hoe kun je je nou vergissen in de 44-yard line van de hometeam en de tegenstander? Dat is onbegrijpelijk.

En Jennings deed alles goed. Hij was in positie om de INT te maken en dat deed hij ook. Hij had de bal ook neer kunnen slaan zoals men bij de Lions en Titans deed.
  dinsdag 25 september 2012 @ 16:47:40 #279
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_117237935
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 05:56 schreef The_Playmaker het volgende:
Als dit zo doorgaat dan kijk ik geen football meer. Dit is echt gewoon onzin.
Ik zit op dat punt, ik was al meer fan van College en dat is nu het enige wat ik ga kijken tot de regulars terug zijn

Niet deze Lingerie football rejects (serieus)

Ik ben deze refs en de fouten die ze meebrengen zat. Teveel timeouts, slechte spots van de bal, verkeerde namen van teams en spelers opnoemen, geen controle en dus meer vechtpartijtjes, klaar ermee
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_117238016
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 16:47 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Ik zit op dat punt, ik was al meer fan van College en dat is nu het enige wat ik ga kijken tot de regulars terug zijn

Niet deze Lingerie football rejects (serieus)
Het zijn toch division 3 college refs :D.
Get it and Bet it
  dinsdag 25 september 2012 @ 16:50:43 #281
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_117238076
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 16:49 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Het zijn toch division 3 college refs :D.
right!

http://deadspin.com/5946112/

quote:
After the Hall of Fame game in August, Mike Pereira let it slip that Craig Ochoa, the referee who worked that game, had been fired from the Lingerie Football League.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_117238461
quote:
zomg _O- _O- _O-.
Volgende week WWE-refs *O*
Get it and Bet it
pi_117238535
lol. :D :')
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_117239073
Net even de game in rewind gezien, dat kan toch niet joh _O- :') :'(
Ja, schrok je toch even he!
pi_117242533
quote:
“Referee Wayne Elliott determined that no indisputable visual evidence existed to overturn the call on the field, and as a result, the on-field ruling of touchdown stood. The NFL Officiating Department reviewed the video today and supports the decision not to overturn the on-field ruling following the instant replay review.
Wat een belachelijke verklaring van de NFL. Het enigste "foutje" volgens hun was dat het PI was door Tate. Maar voor de rest werd alles "goed" afgehandeld.

Ik heb het nu echt gehad met de NFL. Goodell zal alle fouten die gemaakt worden goed praten. :r
  dinsdag 25 september 2012 @ 19:44:14 #286
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_117245486
Ik slinger Gamepass aan en ze willen ineens geld zien :') :').

Access de boel gewoon thuis via xs4all. Vanmiddag op het werk (KPN fiber) was het nog gratuit :D.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_117245688
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 19:44 schreef PirE het volgende:
[ afbeelding ]

Access de boel gewoon thuis via xs4all. Vanmiddag op het werk (KPN fiber) was het nog gratuit :D.
Ik kan nog gewoon kijken. Denk dat het aan jouw verbinding zal liggen. (of xs4all)
X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu
  dinsdag 25 september 2012 @ 20:03:21 #288
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_117246452
Wel mooi dat je niemand hoort over die debiele PI tegen de Hawks op de TD drive van de Packers, maar beslissingen in het voordeel van een public favourite zijn nooit reden voor discussie :').

Seahawks defense was wederom ijzersterk, die defense was vorig jaar ook geweldig maar blijkbaar kan je alleen een goede defense neerzetten als de je Ravens of Steelers achter je franchise hebt staan.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  dinsdag 25 september 2012 @ 20:09:01 #289
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_117246767
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 19:49 schreef trance_fan het volgende:

[..]

Ik kan nog gewoon kijken. Denk dat het aan jouw verbinding zal liggen. (of xs4all)
Er zijn meerdere mensen met dit probleem en de prijs is ook elke keer anders :').
pi_117246876
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 20:03 schreef PirE het volgende:
Wel mooi dat je niemand hoort over die debiele PI tegen de Hawks op de TD drive van de Packers, maar beslissingen in het voordeel van een public favourite zijn nooit reden voor discussie :').

Seahawks defense was wederom ijzersterk, die defense was vorig jaar ook geweldig maar blijkbaar kan je alleen een goede defense neerzetten als de je Ravens of Steelers achter je franchise hebt staan.
En vreemd dat je ook niemand hoort zeuren over de PI tegen Shields wanneer zelfs Stevie Wonder kan zien dat Rice hem vast pakt.

Defensive PI :') _O-
  dinsdag 25 september 2012 @ 20:15:57 #291
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_117247134
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 20:10 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

En vreemd dat je ook niemand hoort zeuren over de PI tegen Shields wanneer zelfs Stevie Wonder kan zien dat Rice hem vast pakt.

[ afbeelding ]

Tof man, een crappy gifje waar je niks op kan zien _O_. The call was made, leer er maar leven. Dat moeten de Seahawks fans ook en toen ging het om een Superbowl, dit is een fucking regular season game.
pi_117247821
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 20:15 schreef PirE het volgende:

[..]

Tof man, een crappy gifje waar je niks op kan zien _O_. The call was made, leer er maar leven. Dat moeten de Seahawks fans ook en toen ging het om een Superbowl, dit is een fucking regular season game.
Dus ik mag niet reageren omdat jij begint over een PI tegen de Packers? Vreemd. Dit is gewoon PI tegen Rice en elke blinde vink zag het. Zelfs de commentatoren zeiden het meteen en ook vandaag op SportsCenter zei men het. Daar heb ik geen crappy GIF voor nodig. De block in de back tijdens de hail mary heb je zeker ook gemist? Gelukkig lieten ze dat op NFL Network wel mooi zien na afloop. Je moet wel all gemistte calls opnoemen.

Ik heb de Packers zien verliezen tijdens de 4th and 26 tegen de Eagles. De Hail Mary tegen de Niners. De OT tegen de Giants na de Favre INT. Als Packers fan ben je wel wat gewend met alle INT's doe Favre gegooid heeft. Maar toen was het eigen schuld, dikke bult. Gisteren zijn ze gewoon bestolen en de NFL doet nog alsof het normaal was ook.

Ik heb het gehad met de NFL. Eerst Zondag al de hele dag vage calls en dan gisteren ook nog eens. Ik speel lekker Fantasy football en kijk post season baseball en college football. Mochten de echte refs weer terugkeren dan schakel ik wel weer in.
  dinsdag 25 september 2012 @ 21:00:40 #293
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_117249545
Mocht je problemen hebben met gamepass (payment scherm) gewoon even de chat opstarten en zeggen dat je gamepass gratis is op de ene computer en dat je ineens moet betalen als je via een andere pc inlogt.

20:44Julio B.: Hello, how may I help you?
20:44Julio B.: What is your username please?
20:44Julio B.: Please provide your public IP address and location. You can find your public IP address by going to http://www.whatismyip.com
20:45GoldenTate: my username is pire
20:45GoldenTate: ip-address: 127.0.0.1
20:46GoldenTate: location: The Netherlands
20:48Julio B.: Your IP address has been un-restricted. You should be able to access the site now -- but first be sure to delete temporary internet files from your web browser and then close all browsers before logging in again. Let us know if you require further assistance.

Het werkt nu weer en het is dus gewoon gratis voor Nederlanders.

Ik moest wel 2x de vraag stellen, de 1e keer kwam hij niet aan maar toen had ik Russell Wilson als naam.
pi_117250048
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 19:44 schreef PirE het volgende:
[ afbeelding ]

Had ik net ook, op pc deed ie niet op ipad wel. Als rechtgeaarde ict-er heb ik natuurlijk eerst geprobeerd de pc opnieuw op te starten, dat werkte.

Over de MNF wat een aanfluiting, tis nu meer circus dan CFL, wordt tijd dat er iemand eens gaat zeggen waar het op staat (yes I'm looking at you, owners). Gezeik van de NFL. Tis day de NHL locked out is :')
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_117250749
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 20:10 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Wat je hier niet ziet en de commentatoren ook niet, was dat Shields aan het shirt van Rice trok. Verder was het natuurlijk PI van Rice.
Ja, schrok je toch even he!
pi_117250769
Er was een slechte beslissing. De Seahawks wonnen. Maar wat was er aan de hand met de offense van de Packers. Slechts 12 punten?
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  dinsdag 25 september 2012 @ 21:31:40 #297
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_117251251
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 20:28 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Dus ik mag niet reageren omdat jij begint over een PI tegen de Packers? Vreemd. Dit is gewoon PI tegen Rice en elke blinde vink zag het. Zelfs de commentatoren zeiden het meteen en ook vandaag op SportsCenter zei men het. Daar heb ik geen crappy GIF voor nodig. De block in de back tijdens de hail mary heb je zeker ook gemist? Gelukkig lieten ze dat op NFL Network wel mooi zien na afloop. Je moet wel all gemistte calls opnoemen.

Ik heb de Packers zien verliezen tijdens de 4th and 26 tegen de Eagles. De Hail Mary tegen de Niners. De OT tegen de Giants na de Favre INT. Als Packers fan ben je wel wat gewend met alle INT's doe Favre gegooid heeft. Maar toen was het eigen schuld, dikke bult. Gisteren zijn ze gewoon bestolen en de NFL doet nog alsof het normaal was ook.

Ik heb het gehad met de NFL. Eerst Zondag al de hele dag vage calls en dan gisteren ook nog eens. Ik speel lekker Fantasy football en kijk post season baseball en college football. Mochten de echte refs weer terugkeren dan schakel ik wel weer in.
Ik was er in week 2 al klaar mee.
De commentator roept overigens ook gelijk TD nog voordat die oude ref zijn handen omhoog doet (met een houding van laat ik dat maar doen _O- _O-).

Ik wacht ook op de dag dat de oude zebras weer in de wei staan. Je ziet nu hoe moeilijk het werk is wat ze doen en hoeveel respect je daarvoor moet hebben. Deze refs kunnen er niks aan doen, ze proberen hun werk te doen maar dit is gewoon te hoog gegrepen voor die gasten.

De Packers zijn dan wel bestolen (in jou ogen) maar niet door de Seahawks, je bent bestolen door Goodell. Iedereen heeft het nu over dit moment terwijl de Seattle defense gewoon dominant was in de 1e helft tegen de Packers offense. Het is misschien een verrassing voor velen, maar de Seattle D is that good.
  Redactie Frontpage dinsdag 25 september 2012 @ 21:31:54 #298
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_117251269
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 21:00 schreef PirE het volgende:
20:45GoldenTate: ip-address: 127.0.0.1
There's no place like home ;)
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
pi_117252219
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 21:31 schreef PirE het volgende:

Iedereen heeft het nu over dit moment terwijl de Seattle defense gewoon dominant was in de 1e helft tegen de Packers offense. Het is misschien een verrassing voor velen, maar de Seattle D is that good.
Seattle D is goed, maar de adjustments van van de Packers in de rust waren goed.
Zonder het "moment" was dat net aan goed genoeg geweest voor de winst, dus we hoeven het niet te hebben over de Seattle D, dat was niet de reden dat Seattle won.
pi_117252412
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 21:22 schreef Terreros85 het volgende:
Er was een slechte beslissing. De Seahawks wonnen. Maar wat was er aan de hand met de offense van de Packers. Slechts 12 punten?
Goede defense van Seattle (zeker in de eerste helft), al is het hele (tot nog toe vrij prille) seizoen de offense van Green Bay beduidend minder dan vorig jaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')