Ach ja, we're used to it.quote:Op maandag 24 september 2012 00:12 schreef Boezeidekoe het volgende:
Wel 2 TD in de laatste 18 seconden, is dat ooit eerder vertoond? En dan de wedstrijd alsnog op zo'n manier verliezen, wel erg zuur voor de Lions.
Inderdaad, goed voor de portemonneequote:
Dat wordt echt een grote slachtpartij, kan Aaron Rodgers eindelijk z'n fantasy-belofte inlossen.quote:Op maandag 24 september 2012 00:26 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
En dan mogen ze volgende week proberen hun seizoen te redden op Lambeau...
Volgende week zijn ze voor het eerst geen favorietquote:Op maandag 24 september 2012 00:33 schreef Nagil het volgende:
[..]
Dat wordt echt een grote slachtpartij, kan Aaron Rodgers eindelijk z'n fantasy-belofte inlossen.
Tja, Schwartz zei dat er miscommunicatie was omdat de Titans fans zo luidruchtig waren maar zelfs bij CBS geloofden de analysten daar weinig van. Ik heb zoiets in ieder geval nog nooit gezien.quote:
Een beetje QB weet toch wel wat hij moet doen in zo'n situatie.quote:Op maandag 24 september 2012 01:09 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Tja, Schwartz zei dat er miscommunicatie was omdat de Titans fans zo luidruchtig waren maar zelfs bij CBS geloofden de analysten daar weinig van. Ik heb zoiets in ieder geval nog nooit gezien.
Idd. Vooral een ervaren QB als Hill. Daarom twijfel ik ook aan de uitleg van Schwartz.quote:Op maandag 24 september 2012 01:15 schreef PirE het volgende:
[..]
Een beetje QB weet toch wel wat hij moet doen in zo'n situatie.
Hij zei that one is on me. Dus hij gaf zeker toe dat 't een dubieuze call was.quote:Op maandag 24 september 2012 01:09 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Tja, Schwartz zei dat er miscommunicatie was omdat de Titans fans zo luidruchtig waren maar zelfs bij CBS geloofden de analysten daar weinig van. Ik heb zoiets in ieder geval nog nooit gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |