Bij het vorige topic kregen we klachten over TT dus nu zit er een kleine spoiler in. Niemand weet waar de verrassing zit in week 2.quote:Op maandag 17 september 2012 01:02 schreef Littlecreep het volgende:
Een TT zonder spoilers. Zonde
Mag toch hopen dat de hit op Sean Lee een foul was overigens.
Ik weet het van vorige week, daarom zei ik het ookquote:Op maandag 17 september 2012 01:04 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Bij het vorige topic kregen we klachten over TT dus nu zit er een kleine spoiler in. Niemand weet waar de verrassing zit in week 2.
Nou volg je zelf niet de tekst op onder je bericht.quote:
Was niets...quote:Op maandag 17 september 2012 01:02 schreef Littlecreep het volgende:
Hij zal wel een fine krijgenquote:
Fuck de 49ersquote:Op maandag 17 september 2012 01:32 schreef trance_fan het volgende:
Nu wachten op de 49ers. Nog 50 minuten.
Nope.quote:
Was ook wel vrij achterlijk om die bal tegen iemand anders aan te gooien.quote:Op maandag 17 september 2012 01:31 schreef PirE het volgende:
Rams replacements win, nette job door die replacements![]()
Dat was het zeker, maar Finnegan had ook gewoon een penalty moeten krijgen. Daarnaast stonden ze ook netjes te slapen bij die late hit op Fletcher.quote:Op maandag 17 september 2012 01:35 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Was ook wel vrij achterlijk om die bal tegen iemand anders aan te gooien.
Heel die game was slecht gefloten. Aan beide kanten.quote:Op maandag 17 september 2012 01:37 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat was het zeker, maar Finnegan had ook gewoon een penalty moeten krijgen. Daarnaast stonden ze ook netjes te slapen bij die late hit op Fletcher.
Nop, was het niet.quote:Op maandag 17 september 2012 01:02 schreef Littlecreep het volgende:
Ah my bad, had ik helemaal niet gelezen. Mocht ik nog een keer nieuw topic maken zal ik er op lettenquote:Op maandag 17 september 2012 01:04 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Bij het vorige topic kregen we klachten over TT dus nu zit er een kleine spoiler in. Niemand weet waar de verrassing zit in week 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |