ja de vrouwen lukt je niet.. denk dat de vrouwen in dit topic eerder jou ervan langs gevenquote:
Oh. Nee is goed. Kom maar op.quote:Op zondag 16 september 2012 23:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja de vrouwen lukt je niet.. denk dat de vrouwen in dit topic eerder jou ervan langs geven
babbels.. hier daar overalquote:
Pas op hoor !quote:
trusten.quote:Op maandag 17 september 2012 00:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
babbels.. hier daar overal
ik ga dit topic nu ook maar braaf sluiten voor vandaag.. trusten iedereen![]()
![]()
Picsquote:Op maandag 17 september 2012 00:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga ook afsluiten.
morgen vroeg de baby op teeveeee
a.k.a echo
hoeveel wekenecho?quote:Op maandag 17 september 2012 00:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga ook afsluiten.
morgen vroeg de baby op teeveeee
a.k.a echo
waarvan? van de beebie op teevee? heb ik wel van 8 wekenquote:
11/12quote:
Misschien een beetje zeg maar 12 weken te laat, maar gefeliciteerdquote:Op maandag 17 september 2012 00:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarvan? van de beebie op teevee? heb ik wel van 8 wekenstaan op mn fone
[..]
11/12
Hihi dankje wel.. wij weten het zelf vanaf week 5 en vanaf week 8 is het op fok bekend gemaakt.quote:Op maandag 17 september 2012 00:08 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Misschien een beetje zeg maar 12 weken te laat, maar gefeliciteerd![]()
Geen zorgen, er is een ongeschreven gouden regel dat elke zwanger vrouw er gezond en stralend uitziet, ongeacht in welke toestand de dame isquote:Op maandag 17 september 2012 00:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hihi dankje wel.. wij weten het zelf vanaf week 5 en vanaf week 8 is het op fok bekend gemaakt.
Ik hoop vooral dat ik erg mooi zwanger ben![]()
hihi zodat mensen nog wel zoiets hebben van
oeh hallo
stom he
nou ik heb sommige zwangere vrouwen gezienquote:Op maandag 17 september 2012 00:11 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Geen zorgen, er is een ongeschreven gouden regel dat elke zwanger vrouw er gezond en stralend uitziet, ongeacht in welke toestand de dame is
Oeh halllooooooquote:Op maandag 17 september 2012 00:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou ik heb sommige zwangere vrouwen gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |