ja de vrouwen lukt je niet.. denk dat de vrouwen in dit topic eerder jou ervan langs gevenquote:
Oh. Nee is goed. Kom maar op.quote:Op zondag 16 september 2012 23:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja de vrouwen lukt je niet.. denk dat de vrouwen in dit topic eerder jou ervan langs geven
babbels.. hier daar overalquote:
Pas op hoor !quote:
trusten.quote:Op maandag 17 september 2012 00:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
babbels.. hier daar overal
ik ga dit topic nu ook maar braaf sluiten voor vandaag.. trusten iedereen![]()
![]()
Picsquote:Op maandag 17 september 2012 00:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga ook afsluiten.
morgen vroeg de baby op teeveeee
a.k.a echo
hoeveel wekenecho?quote:Op maandag 17 september 2012 00:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga ook afsluiten.
morgen vroeg de baby op teeveeee
a.k.a echo
waarvan? van de beebie op teevee? heb ik wel van 8 wekenquote:
11/12quote:
Misschien een beetje zeg maar 12 weken te laat, maar gefeliciteerdquote:Op maandag 17 september 2012 00:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarvan? van de beebie op teevee? heb ik wel van 8 wekenstaan op mn fone
[..]
11/12
Hihi dankje wel.. wij weten het zelf vanaf week 5 en vanaf week 8 is het op fok bekend gemaakt.quote:Op maandag 17 september 2012 00:08 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Misschien een beetje zeg maar 12 weken te laat, maar gefeliciteerd![]()
Geen zorgen, er is een ongeschreven gouden regel dat elke zwanger vrouw er gezond en stralend uitziet, ongeacht in welke toestand de dame isquote:Op maandag 17 september 2012 00:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hihi dankje wel.. wij weten het zelf vanaf week 5 en vanaf week 8 is het op fok bekend gemaakt.
Ik hoop vooral dat ik erg mooi zwanger ben![]()
hihi zodat mensen nog wel zoiets hebben van
oeh hallo
stom he
nou ik heb sommige zwangere vrouwen gezienquote:Op maandag 17 september 2012 00:11 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Geen zorgen, er is een ongeschreven gouden regel dat elke zwanger vrouw er gezond en stralend uitziet, ongeacht in welke toestand de dame is
Oeh halllooooooquote:Op maandag 17 september 2012 00:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou ik heb sommige zwangere vrouwen gezien
Heel chill nummertje!quote:Op maandag 17 september 2012 00:21 schreef Mistress_X het volgende:
Vriend belde net
Wel fijn. Nu dit luisteren.
quote:Top 100 voor reeks "SEX SC" van 16-09-2012
nr / aantal posts / gebruiker
01 195 Vinniiee
02 182 Knetterkrankjorum
03 160 JijHebtGeenRokje
04 144 DevilsWhore
05 121 Mistress_X
06 120 -_Guitarist_-
07 099 TheGirlNextDoor
08 091 LovelyLady
09 080 Fera
10 074 Jofunu-kun
11 071 Dr.Sexy
12 048 Tamashii
13 041 Kaneelstokje
14 035 Toekito
15 033 goldfinger1963
16 028 schrikbarend
17 021 tijnbrein
18 018 JJH
19 015 gewoonmezelf87
20 014 Cryothic
21 013 Braamyo
22 010 Drizzt_DoUrden
22 010 Clayton1
24 008 kiekjesdief
25 007 Samzz
25 007 Royco1
27 006 Nixx-
28 005 Grijsbaard
29 004 sararaats
30 003 heloef
30 003 Tom_Joad
32 001 MeneerLogica
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Bizar, we hadden er wat te veel in gedaan. Was echt een hele rare ervaring om zo ver heen te zijn maar wel grappig als ik er nu op terug kijk.quote:Op maandag 17 september 2012 08:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoi vanaf thuis![]()
maar vanaaf (vanavond) fysio
Hoe was je spaceweekendje?
quote:Op maandag 17 september 2012 08:31 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Bizar, we hadden er wat te veel in gedaan. Was echt een hele rare ervaring om zo ver heen te zijn maar wel grappig als ik er nu op terug kijk.
Waarom fysio?
Oh meneer de loodgieter, mijn nek zit zo vastquote:Op maandag 17 september 2012 08:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]whahaha grappig
Ben je dan niet brak na zo'n weekend?
Mijn nek zit al sinds vorige week wat vast, eerst heel erg, nu gaat het wel maar blijft gevoelig. Ibuprofen (3 keer per dag 400mg) en warmhouden helpt niet en ik heb dus ook al een week steeds koppijn (af en aan) en slaap slecht blablablablaaaaaaaaat
Dus
En de loodgieter is ook weer weg en heeft de wc gefixed
Oh dat is inderdaad wel rot, verstandig om even langs de fysio te gaan. Jawel ben echt helemaal gesloopt, terugreis gister was ook geen pretje. Nu beetje misselijk en afwezig. Word een laaaaange dag.quote:Op maandag 17 september 2012 08:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]whahaha grappig
Ben je dan niet brak na zo'n weekend?
Mijn nek zit al sinds vorige week wat vast, eerst heel erg, nu gaat het wel maar blijft gevoelig. Ibuprofen (3 keer per dag 400mg) en warmhouden helpt niet en ik heb dus ook al een week steeds koppijn (af en aan) en slaap slecht blablablablaaaaaaaaat
Dus
En de loodgieter is ook weer weg en heeft de wc gefixed
quote:Op maandag 17 september 2012 09:02 schreef Cryothic het volgende:
[..]vanuit het (op dit moment
) zonnige zwaag
Ik zal ff wat wolkjes weg blazenquote:Op maandag 17 september 2012 09:02 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]Hier breekt hij hopelijk ook zometeen door
Haha, daar zou ik erg dankbaar voor zijn. Al kijk ik liever naar rotweer want met lekker weer gaat dat kleine beetje motivatie wat ik heb op de maandagochtend ook nog weg.quote:Op maandag 17 september 2012 09:05 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik zal ff wat wolkjes weg blazen
Oh meneer sexy mijn nek zit zo vastquote:Op maandag 17 september 2012 08:57 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Oh meneer de loodgieter, mijn nek zit zo vast
Whahaha sterktequote:Op maandag 17 september 2012 09:00 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Oh dat is inderdaad wel rot, verstandig om even langs de fysio te gaan. Jawel ben echt helemaal gesloopt, terugreis gister was ook geen pretje. Nu beetje misselijk en afwezig. Word een laaaaange dag.
Bedankt hahaquote:Op maandag 17 september 2012 09:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh meneer sexy mijn nek zit zo vast
[..]
Whahaha sterkte
Haha, nu een barst in het scherm of dat niet?quote:Op maandag 17 september 2012 09:08 schreef Cryothic het volgende:
M'n linker monitor heeft waarschijnlijk een zwaar weekend achter de rug.
(Vanwegen het gebrek aan monitor-verhogers staan m'n monitoren op een stapel boeken)
Ik stond net aan de andere kant van de ruimte, en toen besloot ie opeens om achterover erbij te gaan liggen. Nam daarbij een monitor van een collega mee
Staat in de OP, ik ga overigens niet. Ben dan lekker een weekend alleen thuis met me meisje en 2 uur reizen is mij te langquote:Op maandag 17 september 2012 09:15 schreef Vinniiee het volgende:
Sinds wanneer weten we dat dat 6 oktober is?
Nee joh, het zijn Samsung schermen... geen Applesquote:Op maandag 17 september 2012 09:09 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Bedankt haha
[..]
Haha, nu een barst in het scherm of dat niet?
quote:Op maandag 17 september 2012 09:17 schreef DevilsWhore het volgende:
Oh meneer bart, mijn schouders zitten zo vast.
Wat, mijn fysio heet Bartquote:
Thanksquote:Op maandag 17 september 2012 09:17 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Staat in de OP, ik ga overigens niet. Ben dan lekker een weekend alleen thuis met me meisje en 2 uur reizen is mij te lang
De mijne heet Jeroenquote:Op maandag 17 september 2012 09:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat, mijn fysio heet Bartmoet er over 40 min zijn, tijd om re douchen dus.
Oh Jeroen, zit aan mequote:
Ja dat scheelt wel, ik ga een iMac kopen voor privéquote:Op maandag 17 september 2012 09:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee joh, het zijn Samsung schermen... geen Apples![]()
Maar goed, mijne viel achterover, en die stapel boeken is een centimeter of 15 ofzo. Dus dat kan weinig kwaad.
Die andere viel voorover, maar stond gewoon op het bureau. Die plastic behuizing houdt een hoop tegen.
Minimaal zo'n 27", anders telt t nietquote:Op maandag 17 september 2012 09:30 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja dat scheelt wel, ik ga een iMac kopen voor privéover apple gesproken.
Haha ik twijfel, ik denk dat het de 21,5 word maar wel 2,7ghzquote:Op maandag 17 september 2012 09:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Minimaal zo'n 27", anders telt t niet
Aan wat?quote:Op maandag 17 september 2012 09:36 schreef Vinniiee het volgende:
Ik erger me nu al kapot met een 24" scherm
Grijp die kans!quote:Op maandag 17 september 2012 09:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Boodschapjes halen in de baas z'n tijd
En een bekende tegenkomen die moet blozen als je haar aanspreekt
quote:
Nee, heeft al 2 kids van 3 vaders, die laat ik lopen..quote:
Te weinig ruimtequote:Op maandag 17 september 2012 09:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Aan wat?
Ik heb hier 2x 22"
thuis 22" en 17"...
Goedemorgenquote:
quote:Op maandag 17 september 2012 09:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, heeft al 2 kids van 3 vaders, die laat ik lopen..
quote:
quote:
Goedemorgen!quote:
op t scherm, of om neer te zetten?quote:Op maandag 17 september 2012 09:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Te weinig ruimte
[..]
Goedemorgen![]()
Ah, ja... das niet veelbelovend nee.quote:Op maandag 17 september 2012 09:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, heeft al 2 kids van 3 vaders, die laat ik lopen..
ik lig over een kwartier weer hoor.quote:Op maandag 17 september 2012 09:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ie zijn werk maar goed doet
Trust me, van 1 van de 2 weet ze nog altijd niet wie nou echt de vader isquote:Op maandag 17 september 2012 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
da kennie he
[..]
[..]
[..]
Goedemorgen!
quote:Op maandag 17 september 2012 09:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik lig over een kwartier weer hoor.
Op te scherm natuurlijk, anders zou ik me niet ergerenquote:Op maandag 17 september 2012 09:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
op t scherm, of om neer te zetten?
[..]
Ah, ja... das niet veelbelovend nee.
Zo, die is opgewekt zo op maandagmorgenquote:
quote:Op maandag 17 september 2012 09:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Trust me, van 1 van de 2 weet ze nog altijd niet wie nou echt de vader isbeiden zijn vertrokken met de noorderzon etc..
Nou ja jeetjequote:Op maandag 17 september 2012 09:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Trust me, van 1 van de 2 weet ze nog altijd niet wie nou echt de vader isbeiden zijn vertrokken met de noorderzon etc..
...en trek je broekje maar vast uit.quote:
Ja, waarom zou ik dat niet zijnquote:Op maandag 17 september 2012 09:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op te scherm natuurlijk, anders zou ik me niet ergeren
[..]
Zo, die is opgewekt zo op maandagmorgen
Goeiemorgen![]()
Ja Joof... zeg t maar...quote:Op maandag 17 september 2012 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou ja jeetje
Ik heb toch ook 2 kinderen van 2 verschillende papa's
Wat wil je er nou mee zeggen he? he? HE>??????????????![]()
Mijn broek houd ik aan hoor.quote:Op maandag 17 september 2012 09:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
...en trek je broekje maar vast uit.
dan gaan we eens rustig kijken waar die schouderklachten nou vandaan komen.
Niet 1 waarvan er 3 mogelijke vaders zijn, toch?quote:Op maandag 17 september 2012 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou ja jeetje
Ik heb toch ook 2 kinderen van 2 verschillende papa's
Wat wil je er nou mee zeggen he? he? HE>??????????????![]()
quote:Op maandag 17 september 2012 09:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
...en trek je broekje maar vast uit.
dan gaan we eens rustig kijken waar die schouderklachten nou vandaan komen.
Ik snap die haat jegens maandag nooit zo.quote:
doe je goed... mini-vakantie dus?quote:Op maandag 17 september 2012 09:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Voor mij is het nog weekend.. tot vrijdag. En dan vanaf vrijdagavond weer
Omdat de mensen die dat zeggen meestal brak zijn van het bier zuipen. Geen last van en heb er ook niks op tegen hoorquote:Op maandag 17 september 2012 09:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap die haat jegens maandag nooit zo.
Vandaag meeten?quote:Op maandag 17 september 2012 09:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Voor mij is het nog weekend.. tot vrijdag. En dan vanaf vrijdagavond weer
Ik dus ook nietquote:Op maandag 17 september 2012 09:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat de mensen die dat zeggen meestal brak zijn van het bier zuipen. Geen last van en heb er ook niks op tegen hoor![]()
Veel plezierquote:Op maandag 17 september 2012 09:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dus ook niet. Ik ga vandaag weer lekker schilderen
.
En bedenken welke prijs ik aan m'n schilderijen hang.
Ik zuip niet... bij mij is het meer dat het gewoon weer de eerste dag met wekker is na het weekend.quote:Op maandag 17 september 2012 09:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat de mensen die dat zeggen meestal brak zijn van het bier zuipen. Geen last van en heb er ook niks op tegen hoor![]()
Bwehe, ik ben standaard om 6 uur wakker dus heb eigenlijk geen wekker nodigquote:Op maandag 17 september 2012 09:55 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik zuip niet... bij mij is het meer dat het gewoon weer de eerste dag met wekker is na het weekend.
Lola weet van beide kids wie de vader is met zekerheid, zij weet het nog altijd alleen van de 2e.. Die eerste heeft 3 mogelijke vaders..quote:
waarom laat ze het niet onderzoeken?quote:Op maandag 17 september 2012 09:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lola weet van beide kids wie de vader is met zekerheid, zij weet het nog altijd alleen van de 2e.. Die eerste heeft 3 mogelijke vaders..En ik zou nummer 4 kunnen zijn
dat moeten die kerels ook willen, is ze die kerels ook bij nodig en dat kost geld..quote:Op maandag 17 september 2012 09:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
waarom laat ze het niet onderzoeken?
Zonder kerels is dat wat lastigquote:Op maandag 17 september 2012 09:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah dat gaat lastig dan ja ::Pquote:Op maandag 17 september 2012 09:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat moeten die kerels ook willen, is ze die kerels ook bij nodig en dat kost geld..
Omdat 2 gevlogen zijn, de 3e heeft een straatverbod...quote:Op maandag 17 september 2012 09:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
als jij een mogelijkheid bent.. wil jij dat dan niet weten?quote:Op maandag 17 september 2012 09:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Omdat 2 gevlogen zijn, de 3e heeft een straatverbod...
Nee, ze liegt en bedriegt alles bij elkaar, ze heeft mijn leven al bijna verziekt toen, gebeurt me niet nog een keer..quote:Op maandag 17 september 2012 10:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als jij een mogelijkheid bent.. wil jij dat dan niet weten?
Tenzij je zo hard bent dat je toch niks met het kind te maken wil hebben... geen bewijs = geen aansprakelijkheid, alimentatie... weet ik t allemaal... geen gezeik met je vrouw in sommige gevallenquote:Op maandag 17 september 2012 10:01 schreef Samzz het volgende:
Als ik een man was zou ik het zeker willen weten.
Me 2quote:Op maandag 17 september 2012 10:01 schreef Samzz het volgende:
Als ik een man was zou ik het zeker willen weten.
maar het is miss jouw kind..quote:Op maandag 17 september 2012 10:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ze liegt en bedriegt alles bij elkaar, ze heeft mijn leven al bijna verziekt toen, gebeurt me niet nog een keer..
Uitzonderingen zijn er altijd. Maar dit geval is er imo geen.quote:Op maandag 17 september 2012 10:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Me 2al zijn daar ook uitzonderingen op.
als t tussen mij en bv een verkrachter zou zijn en de relatie zit verder goed dan zou ik het niet willen weten
Tenzij de huidskleur nogal afwijkt van elkaar... dan heb je natuurlijk kans dat het kind al een hele hoop verraad.quote:Op maandag 17 september 2012 10:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Me 2al zijn daar ook uitzonderingen op.
als t tussen mij en bv een verkrachter zou zijn en de relatie zit verder goed dan zou ik het niet willen weten
Ja gewoon motor kadoek enzo. Maar ze komen m vandaag ergens ophalen.quote:Op maandag 17 september 2012 10:05 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Want? Bellen is eng? (ja...) of verwacht je slecht nieuws?
Ik ben er vrij zeker van dat het niet zo is..quote:Op maandag 17 september 2012 10:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar het is miss jouw kind..
Lars von Trier... heb alleen Dogville en Manderlay gezien... is het derde deel nou al eens uit?quote:Op maandag 17 september 2012 10:33 schreef Nixx- het volgende:
Filmtip van een andere fokker voor 2013 alvast:
http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=27129
Ik kom nog langs Apeldoorn jaquote:Op maandag 17 september 2012 10:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon hier langs gekomen of je komt hier nog langs
Kom ook bij mij langsquote:Op maandag 17 september 2012 10:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kom nog langs Apeldoorn ja
quote:Op maandag 17 september 2012 10:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kom nog langs Apeldoorn ja
Dan moet ik wel heel erg omreizenquote:
Daarnaquote:Op maandag 17 september 2012 10:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan moet ik wel heel erg omreizen
Dan haal ik mn afspraak niet
Ik ben om 4 uur klaar met school.quote:
Beterschap!quote:Op maandag 17 september 2012 10:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
De komende week kom ik jullie vervelen! Heb n longontsteking en mag de week in bed/op de bank doorbrengen!
Ohnee he?quote:Op maandag 17 september 2012 10:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
De komende week kom ik jullie vervelen! Heb n longontsteking en mag de week in bed/op de bank doorbrengen!
Beterschap!quote:Op maandag 17 september 2012 10:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
he bah, beterschapquote:Op maandag 17 september 2012 10:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
nee, koekjesquote:Op maandag 17 september 2012 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohnee he?beterschap meisje
Moet ik fruitmand komen brengen?
Meer weg geven, minder zelf houdenquote:Op maandag 17 september 2012 11:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan zelf weer een kilo aankomen...
Ja dat is het.... of gewoon fruitquote:Op maandag 17 september 2012 11:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Meer weg geven, minder zelf houden
Beterschapquote:Op maandag 17 september 2012 10:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zit ook wat in jaquote:Op maandag 17 september 2012 11:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat is het.... of gewoon fruitipv koekjes en cakejes
mogguhquote:Op maandag 17 september 2012 11:05 schreef Mistress_X het volgende:
Goedemorgen, nieuwe week, nieuwe kansen
In een grote vuilniszak bij het vuil gezetquote:Op maandag 17 september 2012 11:05 schreef Cryothic het volgende:
[..]
mogguh
wat heb je met je oude kansen gedaan dan?
quote:Op maandag 17 september 2012 11:07 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
In een grote vuilniszak bij het vuil gezet
heel goed.quote:Op maandag 17 september 2012 11:07 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
In een grote vuilniszak bij het vuil gezet
Gisteren veel schoonmaakt ja, en een hoop schoenen, 30 paar ongeveer, weggedaan, en ik vond in 1 laars een echt oud tientjequote:
Zamelen ze in Nederland ook oude schoenen in? Ik had samen met ons ma 28 paar schoenen naar Brantano gebracht en kregen kortingsbonnetjes van ¤12,50.quote:Op maandag 17 september 2012 11:11 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Gisteren veel schoonmaakt ja, en een hoop schoenen, 30 paar ongeveer, weggedaan, en ik vond in 1 laars een echt oud tientje
Hoe dat daarin terecht is gekomen is mij een raadsel.
ja hoor, je kan ze naar een verzamelpunt brengen, zelfde met oude kleding.quote:Op maandag 17 september 2012 11:14 schreef sararaats het volgende:
[..]
Zamelen ze in Nederland ook oude schoenen in? Ik had samen met ons ma 28 paar schoenen naar Brantano gebracht en kregen kortingsbonnetjes van ¤12,50.
Dat bedoelde ik niet (ik was wezen douchen)quote:Op maandag 17 september 2012 11:11 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Gisteren veel schoonmaakt ja, en een hoop schoenen, 30 paar ongeveer, weggedaan, en ik vond in 1 laars een echt oud tientje
Hoe dat daarin terecht is gekomen is mij een raadsel.
over een paar dagen weer 41quote:Op maandag 17 september 2012 11:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet (ik was wezen douchen)Maar wel goed bezig
Nu heb je er nog maar 40
aawhquote:Op maandag 17 september 2012 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohnee he?beterschap meisje
Moet ik fruitmand komen brengen?
In België, tegen de Nederlandse grens (Gooreind-Wuustwezel)quote:Op maandag 17 september 2012 11:17 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
ja hoor, je kan ze naar een verzamelpunt brengen, zelfde met oude kleding.
Waar woon jij dan?
Wanneer ga je eigenlijk trouwen?quote:Op maandag 17 september 2012 11:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
aawhik stuur vriend vanmiddag gewoon naar de ah!
Bedankt lieverds
Jaquote:Op maandag 17 september 2012 11:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja die nieuwe laarzen die je gekocht had
Daar doen ze niet aan inzamelen van oude kleding en schoenen?quote:Op maandag 17 september 2012 11:18 schreef sararaats het volgende:
[..]
In België, tegen de Nederlandse grens (Gooreind-Wuustwezel)
Sneller dan de schaduw van Lucky Luckquote:Op maandag 17 september 2012 11:24 schreef Vinniiee het volgende:
Een kapotte foto?
Buhuhuhu, jij bent snel
Jawel. Er staat zelfs zo'n inzamelbak aan onze kerk.quote:Op maandag 17 september 2012 11:22 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Daar doen ze niet aan inzamelen van oude kleding en schoenen?
Ikke dees: http://www.uggaustralia.n(...)ensen-laarzen-casualquote:Op maandag 17 september 2012 11:25 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Sneller dan de schaduw van Lucky Luck
Die eerstequote:Op maandag 17 september 2012 11:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ikke dees: http://www.uggaustralia.n(...)ensen-laarzen-casual
Of dees: http://www.blackstone.nl/(...)32-brampton-ember-71
Ahh okee. En dat gaat dan naar de minderbedeelden?quote:Op maandag 17 september 2012 11:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
Jawel. Er staat zelfs zo'n inzamelbak aan onze kerk.
De dichtsbijzijnde Brantano en E5 mode zijn in Essen (België)
Blackstonequote:Op maandag 17 september 2012 11:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ikke dees: http://www.uggaustralia.n(...)ensen-laarzen-casual
Of dees: http://www.blackstone.nl/(...)32-brampton-ember-71
Ze zijn inderdaad wel duur ja ¤280quote:Op maandag 17 september 2012 11:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Joa, maar duur en zulksEn heb een paar grote uitgaven gedaan
quote:Op maandag 17 september 2012 11:29 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ahh okee. En dat gaat dan naar de minderbedeelden?
Jawel, want koude potenquote:
Volgende maand ofzoquote:Op maandag 17 september 2012 11:30 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad wel duur ja ¤280
Netjesquote:Op maandag 17 september 2012 11:32 schreef sararaats het volgende:
[..]en zelfs naar ontwikkelingslanden.
Deze keer was de inzameling voor Oxfam.
Afgelopen jaren op (in totaal 2 paar) van deze gelopenquote:Op maandag 17 september 2012 11:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, want koude poten
[..]
Volgende maand ofzo
Lange rijen bij de kassa?quote:Op maandag 17 september 2012 11:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Pff, t was weer lekker chaotisch..
13 mei dus ik heb nog tijd genoeg xquote:Op maandag 17 september 2012 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wanneer ga je eigenlijk trouwen?
Mehquote:Op maandag 17 september 2012 11:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Afgelopen jaren op (in totaal 2 paar) van deze gelopen
[ afbeelding ]
Nooit koude poten gehad. Zitten als sloffen, heerlijk
Oeh, goed plan, moet ik ook hebben..quote:Op maandag 17 september 2012 11:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gefeliciteerdquote:Op maandag 17 september 2012 11:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
13 mei dus ik heb nog tijd genoeg x
quote:Op maandag 17 september 2012 11:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind ze mooiquote:
Nee, de tijden die ik moet rijden zijn net haalbaar, en als je dqn 10 minuten vertraging oploopt omdat de brandweer in de weg staat moet je even flink doorrijden..quote:
Als een aso gewoon die brandweer weg-toeteren johquote:Op maandag 17 september 2012 11:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, de tijden die ik moet rijden zijn net haalbaar, en als je dqn 10 minuten vertraging oploopt omdat de brandweer in de weg staat moet je even flink doorrijden..
Ieder zijn eigen smaakquote:Op maandag 17 september 2012 11:38 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik vind ze mooi![]()
Vooral omdat die veters zo ver naar voren lopen en je een kortere neus overhoud... met maat 45 oogt het dan net ff een stukje korter dan schoenen met zo'n lange neus
quote:Op maandag 17 september 2012 11:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen smaak
Bwehehe, ja dat heb je dan al snel. Mijn voeten zijn gekrompen van 43 naar 42
Weet ik veelquote:Op maandag 17 september 2012 11:40 schreef Mistress_X het volgende:
[..]![]()
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Nu is het wel zo dat geen enkele schoen hetzelfde is hoor. Sommige maten vallen groot uit, anderen weer té klein.quote:Op maandag 17 september 2012 11:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik veelIk moest eerst altijd schoenen hebben in 43. Nu is 43 te groot en in nette schoenen heb ik zelfs 41
Had niet veel zin, stonden op een dak van een huis dakpannen goed te leggen.quote:Op maandag 17 september 2012 11:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Als een aso gewoon die brandweer weg-toeteren joh
Dat kloptquote:Op maandag 17 september 2012 11:41 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Nu is het wel zo dat geen enkele schoen hetzelfde is hoor. Sommige maten vallen groot uit, anderen weer té klein.
En dat is dan wel een nadeel van online bestellen. Je weet niet of het past, ook al heb je de voor jouw juiste maat uitgekozen.
Een storm geweest?quote:Op maandag 17 september 2012 11:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Had niet veel zin, stonden op een dak van een huis dakpannen goed te leggen.
Geen idee, ik ken jofunu-kun niet in het echt. Geen enkele fokker trouwens. Maar wellicht dat ik toch eens naar een "meet" gaquote:Op maandag 17 september 2012 11:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij was toch kleine dan gemiddeld?
Ik had heel lang maat 36/37 maar ben dan ook veel kleiner dan jou denk ikquote:
Ik ook niet, maar ik las het ergens in deze topicreeksquote:Op maandag 17 september 2012 11:47 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken jofunu-kun niet in het echt. Geen enkele fokker trouwens. Maar wellicht dat ik toch eens naar een "meet" ga
nee niet voor de kerk maar wel in de allermooiste bruidsjurk everquote:Op maandag 17 september 2012 11:36 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
gefeliciteerd![]()
Ook voor de kerk? En in een bruidsjurk?
6 oktober kan ik helaas niet, dan komt mijn vriend weer thuis van een oefening in Duitslandquote:Op maandag 17 september 2012 11:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik las het ergens in deze topicreeks
6 oktober is er een meet
Dan hebben jullie zelf genoeg te doen jaquote:Op maandag 17 september 2012 11:49 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
6 oktober kan ik helaas niet, dan komt mijn vriend weer thuis van een oefening in Duitsland
Ik vind het alleen zo jammer dat die jurken zo duur zijnquote:Op maandag 17 september 2012 11:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
nee niet voor de kerk maar wel in de allermooiste bruidsjurk ever
Heel wat in te halen jaquote:Op maandag 17 september 2012 11:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan hebben jullie zelf genoeg te doen ja
Blijven ze exclusief héquote:Op maandag 17 september 2012 11:50 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik vind het alleen zo jammer dat die jurken zo duur zijn
Herkenbaar, ook al heb ik geen relatiequote:
Mochten mijn vriend en ik ooit gaan trouwen, dan laat ik mijn bruidsjurk maken door mijn Turkse buurvrouw, die is echt goed in kleding ontwerpen en makenquote:Op maandag 17 september 2012 11:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Blijven ze exclusief hé
[..]
Herkenbaar, ook al heb ik geen relatie
Dat wel mja ik heb gelukkig een hele lieve zus!quote:Op maandag 17 september 2012 11:50 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Je kan ook een jurk huren!quote:Op maandag 17 september 2012 11:50 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dat is nog exclusiever natuurlijkquote:Op maandag 17 september 2012 11:53 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Mochten mijn vriend en ik ooit gaan trouwen, dan laat ik mijn bruidsjurk maken door mijn Turkse buurvrouw, die is echt goed in kleding ontwerpen en maken
Ik snap je even niet, lieve zus die dat voor je gaat betalen??quote:Op maandag 17 september 2012 11:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat wel mja ik heb gelukkig een hele lieve zus!
Wat is er zo banaal aan?quote:Op maandag 17 september 2012 11:55 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Hè bah. Nee. Huren vind ik weer zo banaal.
haha 1 tip ga dan niet voor de lol toch in n winkel kijken....quote:Op maandag 17 september 2012 11:53 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Mochten mijn vriend en ik ooit gaan trouwen, dan laat ik mijn bruidsjurk maken door mijn Turkse buurvrouw, die is echt goed in kleding ontwerpen en maken
Klopt, ze maakt dat ook voor anderen, gewoon hobbymatig en niet duur. Wat zij maakt is echt héél mooi handwerk.quote:Op maandag 17 september 2012 11:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is nog exclusiever natuurlijk
jurk was boven budget, maar mn zus legt de helft bij dus trouw ik alsnog in een prachtige jurkquote:Op maandag 17 september 2012 11:54 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik snap je even niet, lieve zus die dat voor je gaat betalen??
Prachtig dat soort mensenquote:Op maandag 17 september 2012 11:56 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Klopt, ze maakt dat ook voor anderen, gewoon hobbymatig en niet duur. Wat zij maakt is echt héél mooi handwerk.
Zij is overigens gewoon getrouwd met een volbloed Nederlander
WOWquote:Op maandag 17 september 2012 11:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
jurk was boven budget, maar mn zus legt de helft bij dus trouw ik alsnog in een prachtige jurk
hahahaha, ik snap wat je bedoeld hoor.quote:Op maandag 17 september 2012 11:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
haha 1 tip ga dan niet voor de lol toch in n winkel kijken....
Mijn ma zou mijn jurk maken, en afgelopen vrijdag gingen we puur voor de fun jurken passen! Aan het eind vd dag had ik een brede glimlach en een jurk! Maar hij is t zoooo waard!
Lief inderdaadquote:Op maandag 17 september 2012 11:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
jurk was boven budget, maar mn zus legt de helft bij dus trouw ik alsnog in een prachtige jurk
Foto graagquote:Op maandag 17 september 2012 11:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
vin zeg zelf: hij is het waard!
Dat is ie zekerquote:Op maandag 17 september 2012 11:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
vin zeg zelf: hij is het waard!
Ik heb hem lekker gezienquote:
quote:Op maandag 17 september 2012 12:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Trouwen.. Eerst maar eens iemand vinden die het wél langer dan 2 1,5 jaar met me uithoud
Trein vertrekt nu net uit Apeldoorn btw..quote:
Ja hoi wat heb ik daar aanquote:Op maandag 17 september 2012 12:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Trein vertrekt nu net uit Apeldoorn btw..
Ik wil niet trouwen.quote:Op maandag 17 september 2012 12:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Trouwen.. Eerst maar eens iemand vinden die het wél langer dan 2 jaar met me uithoud
Hoezo vanmiddag?quote:Op maandag 17 september 2012 12:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja hoi wat heb ik daar aanAls je vanmiddag nou even uitstapt
Nou ja zegquote:
iets nog geloof ik jaquote:Op maandag 17 september 2012 11:47 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik had heel lang maat 36/37 maar ben dan ook veel kleiner dan jou denk ik
Ik maak gewoon mijn beeld ideaalquote:Op maandag 17 september 2012 12:04 schreef LovelyLady het volgende:
Trouwen.. ja nee dat ideaalbeeld is wel een beetje verpest
Ik haat die 'dat zeg je nu' opmerkingen. Ik zeg dit al 15 jaar. Ik wil gewoon niet trouwen, ik zie er geen toegevoegde waarde in en ik vind het verspilling van geld. Alles is opeens 300 keer duurder omdat er trouwen voor staat.quote:Op maandag 17 september 2012 12:06 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Nou ja zeg
De man die met jou gaat trouwen mag met recht zeggen dat hij een hele mooie vrouw aan de haak heeft geslagen
quote:Op maandag 17 september 2012 12:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik maak gewoon mijn beeld ideaal
Nee hoor deze nerdy man is wel echt MIJN man
Ik heb nu bankstraf, pakte net alleen mn laptop kreeg ik een blik like
Dan is het wel de kunst om weer zo goedkoop mogelijk dingen te scoren ZONDER dat er trouwen voor staat...quote:Op maandag 17 september 2012 12:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik haat die 'dat zeg je nu' opmerkingen. Ik zeg dit al 15 jaar. Ik wil gewoon niet trouwen, ik zie er geen toegevoegde waarde in en ik vind het verspilling van geld. Alles is opeens 300 keer duurder omdat er trouwen voor staat.
hahaha, pissig?quote:Op maandag 17 september 2012 12:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik haat die 'dat zeg je nu' opmerkingen. Ik zeg dit al 15 jaar. Ik wil gewoon niet trouwen, ik zie er geen toegevoegde waarde in en ik vind het verspilling van geld. Alles is opeens 300 keer duurder omdat er trouwen voor staat.
Dat zal bij mij niet gaanquote:Op maandag 17 september 2012 12:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan is het wel de kunst om weer zo goedkoop mogelijk dingen te scoren ZONDER dat er trouwen voor staat...
Althans zo deed een vriendin van mij dat
quote:Op maandag 17 september 2012 12:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zal bij mij niet gaan. Ik ben een trouwsnob, als ik trouw dan gebeurt dat in een door Vera Wang ontworpen jurk en op hakken van Louboutin
.
Daarom, en omdat ik trouwen een ouderwets iets vind dat niks toevoegt, trouw ik liever niet.
Nee, niet pissig. Ik vind het gewoon domme opmerkingen.quote:Op maandag 17 september 2012 12:11 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
hahaha, pissig?
Nee, je kunt een bruiloft zo duur of zo goedkoop mogelijk maken als je zelf wilt.
Kennissen van ons zijn low budget getrouwd, gewoon in een stamcafé. Dat kostte nog geen ¤2000.
Dat heb je dus zelf in de hand.
quote:Op maandag 17 september 2012 12:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zal bij mij niet gaan. Ik ben een trouwsnob, als ik trouw dan gebeurt dat in een door Vera Wang ontworpen jurk en op hakken van Louboutin
.
Daarom, en omdat ik trouwen een ouderwets iets vind dat niks toevoegt, trouw ik liever niet.
Hoe gaat dat?quote:Op maandag 17 september 2012 12:12 schreef Mistress_X het volgende:
Als ik trouw dan wil ik een militaire bruiloft
Een ieder zijn ding. Maar ik bedoelde te zeggen dat je er over 10 jaar wellicht anders over denkt. Dat kun je nu niet inschatten.quote:Op maandag 17 september 2012 12:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet pissig. Ik vind het gewoon domme opmerkingen.
En ik vind 2000 euro nog teveel. En zoals ik al zei, ik geloof niet in het huwelijk, dus dan maar liever niet.
BAM!quote:Op maandag 17 september 2012 12:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
met geweren, en als je dan alsnog nee durft te zeggen
Hadden ze maar een vak moeten leren..quote:Op maandag 17 september 2012 12:15 schreef Cryothic het volgende:
zo, ff stoom afblazen... F*CKENDE-G&DV$RDE-!@ARGGGG....
enzo...
klanten worden elke 10 minuten uit het CMS van hun site geknikkerd... en ik kan niet ontdekken waarom... en ondertussen maar mailtjes blijven sturen "ik heb zaterdag ook al geklaagd, en vorige week en en en en en .... dit is niet werkbaar boehoe huilie huilie..."
Ja, maar om die wijsheid vraag ik niet.quote:Op maandag 17 september 2012 12:15 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Een ieder zijn ding. Maar ik bedoelde te zeggen dat je er over 10 jaar wellicht anders over denkt. Dat kun je nu niet inschatten.
Toen ik 19 was was er geen haar op mijn hoofd dat ik wilde trouwen. never nooit niet.
Maar als mijn vriend me nu vraagt te gaan trouwen dan ga ik echt geen nee zeggen
Maar hij moet er dan wel mee komen en door zijn knieén gaan
Waarschijnlijk roepen ze dat nu ook over mijquote:Op maandag 17 september 2012 12:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hadden ze maar een vak moeten leren..
omdat je je best doet maar er niet uit komt? Hun maken het toch stuk, pff..quote:Op maandag 17 september 2012 12:17 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Waarschijnlijk roepen ze dat nu ook over mij
quote:
Het heeft eerder wel gewerkt.quote:Op maandag 17 september 2012 12:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
omdat je je best doet maar er niet uit komt? Hun maken het toch stuk, pff..
Een knallend huwelijkquote:Op maandag 17 september 2012 12:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met een duizendklapper?teh fuck
heel bijzonder ja
hahaha, nee, dat is de sabelwacht ;Pquote:Op maandag 17 september 2012 12:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ze die balonnen weer uit de lucht gingen schieten![]()
!
Ja ik mag echt niet klagen, Als ik me niet druk maak om alles wat er in huis moet gebeuren, dan gaat het prima, Gelukkig belde mn ma net dat ze donderdag ff komt strijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |