quote:Op zondag 23 september 2012 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sekur wetuh!
Waarom moest ik aan Marit Bouwmeester denken
omdat MOTD nog niet begonnen is.quote:Op zondag 23 september 2012 22:47 schreef Zorro het volgende:
Nou moet hij zijn ajax vriendjes even verdedigen. Waarom kijk ik dit
Daar heb je een puntquote:Op zondag 23 september 2012 22:48 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
omdat MOTD nog niet begonnen is.
QFTquote:Op zondag 23 september 2012 22:48 schreef DrommelsDrommels het volgende:
Luciano van Groningen kan zelfs bij Harkemase Boys niet mee
Hulde voor Ajax dat zij toen zoveel geld voor een matige speler als Babel hebben gevangen. Overschatte voetballer.quote:
Ja... wordt stil hier, zonder al die capsquote:
Heb je de laatste twee wedstrijden gekeken?quote:Op zondag 23 september 2012 22:56 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Hulde voor Ajax dat zij toen zoveel geld voor een matige speler als Babel hebben gevangen. Overschatte voetballer.
Het trieste is dat hij met gemak van meerwaarde is in de eredivisie.quote:Op zondag 23 september 2012 22:56 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Hulde voor Ajax dat zij toen zoveel geld voor een matige speler als Babel hebben gevangen. Overschatte voetballer.
Vandaag niet gezien nee, maar ik heb al meer wedstrijden van Babel gezien, dus ik weet wel wat hij wel en niet kan.quote:Op zondag 23 september 2012 22:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Heb je de laatste twee wedstrijden gekeken?
Echt een beest, zo groot en sterk.quote:Op zondag 23 september 2012 22:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het trieste is dat hij met gemak van meerwaarde is in de eredivisie.
Klopt, maar kan bij lange na niet mee in de europese top natuurlijk.quote:Op zondag 23 september 2012 22:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Echt een beest, zo groot en sterk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |