kijk maar zelf terug. De beelden liegen niet.quote:Op zondag 23 september 2012 22:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gast laat mij dan zien dat hij Clasie in de 1ste 10 seconden schopt.
Jij wel puntquote:Op zondag 23 september 2012 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
kijk maar zelf terug. De beelden liegen niet.
Ik zie een duw van Toivonen in de rug van Clasie. Daarna zijn de 10 seconden al voorbij.quote:Op zondag 23 september 2012 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
kijk maar zelf terug. De beelden liegen niet.
hij geeft ook een schopje. Oplettenquote:Op zondag 23 september 2012 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zie een duw van Toivonen in de rug van Clasie. Daarna zijn de 10 seconden al voorbij.
Leuke opmerking. Grappig.quote:Op zondag 23 september 2012 22:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wanneer kan je 50% geel geven?
Wtf bedoel je dan.quote:Op zondag 23 september 2012 22:41 schreef Doublepain het volgende:
Was geen grappige opmerking, maar bedankt dat je grappig vond zonder dat ik moeite deed. Dit neem ik mee en schrijf ik natuurlijk op
quote:Op zondag 23 september 2012 22:42 schreef Zorro het volgende:
Sjek
PSV was beter. Maar Toivonen, kijk laten we even zien
Maar PSV was goed. O dit moesten toch strafschoppen zijn voor Feyenoord.
Maar PSV heeft goed gespeeld. O kijk hier die handsbal van Lens, moest toch geel zijn
Terechte overwinning PSV hoor. Maar de scheids was niet voor Feyenoord he.
Zuiger
quote:Op zondag 23 september 2012 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sekur wetuh!
Waarom moest ik aan Marit Bouwmeester denken
omdat MOTD nog niet begonnen is.quote:Op zondag 23 september 2012 22:47 schreef Zorro het volgende:
Nou moet hij zijn ajax vriendjes even verdedigen. Waarom kijk ik dit
Daar heb je een puntquote:Op zondag 23 september 2012 22:48 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
omdat MOTD nog niet begonnen is.
QFTquote:Op zondag 23 september 2012 22:48 schreef DrommelsDrommels het volgende:
Luciano van Groningen kan zelfs bij Harkemase Boys niet mee
Hulde voor Ajax dat zij toen zoveel geld voor een matige speler als Babel hebben gevangen. Overschatte voetballer.quote:
Ja... wordt stil hier, zonder al die capsquote:
Heb je de laatste twee wedstrijden gekeken?quote:Op zondag 23 september 2012 22:56 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Hulde voor Ajax dat zij toen zoveel geld voor een matige speler als Babel hebben gevangen. Overschatte voetballer.
Het trieste is dat hij met gemak van meerwaarde is in de eredivisie.quote:Op zondag 23 september 2012 22:56 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Hulde voor Ajax dat zij toen zoveel geld voor een matige speler als Babel hebben gevangen. Overschatte voetballer.
Vandaag niet gezien nee, maar ik heb al meer wedstrijden van Babel gezien, dus ik weet wel wat hij wel en niet kan.quote:Op zondag 23 september 2012 22:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Heb je de laatste twee wedstrijden gekeken?
Echt een beest, zo groot en sterk.quote:Op zondag 23 september 2012 22:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het trieste is dat hij met gemak van meerwaarde is in de eredivisie.
Klopt, maar kan bij lange na niet mee in de europese top natuurlijk.quote:Op zondag 23 september 2012 22:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Echt een beest, zo groot en sterk.
Gaat bij een beslissend moment in de fout.quote:Op zondag 23 september 2012 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Moisander speelde afgelopen woensdag prima, Mulder!
Gemak, hij is gewoon absolute top in de Eredivisie en ja dat durf ik te stellen op basis van zijn eerste 2 en half wedstrijden.quote:Op zondag 23 september 2012 22:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het trieste is dat hij met gemak van meerwaarde is in de eredivisie.
Dat is een moment, voor de rest speelde hij prima.quote:Op zondag 23 september 2012 22:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gaat bij een beslissend moment in de fout.
Klopt maar zoals je al zei kan hij in de Eredivisie zwaar op zijn fysiek teren.quote:Op zondag 23 september 2012 22:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt, maar kan bij lange na niet mee in de europese top natuurlijk.
Een beslissend moment.quote:Op zondag 23 september 2012 23:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is een moment, voor de rest speelde hij prima.
tja wel een moment die verlies of gelijkspel bepaaldquote:Op zondag 23 september 2012 23:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is een moment, voor de rest speelde hij prima.
tja heeft al 100 jaar in belgie gezetenquote:Op zondag 23 september 2012 23:01 schreef Caland het volgende:
Luciano praat goed Nederlands zeg voor een Braziliaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |