Lees mijn signature en jij weet.quote:
Lees mijn sig en weet.quote:Op maandag 17 september 2012 21:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lees mijn signature en jij weet.
Die 2de van links zou ik in haar ogen spuiten en die helemaal rechts is het beste.quote:Op maandag 17 september 2012 22:03 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
hoi yuri kom je met ons surfe ok kusjes
15 min, ff kwark naar binnen lepelen, douchen en headset instellen.quote:Op maandag 17 september 2012 22:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die 2de van links zou ik in haar ogen spuiten en die helemaal rechts is het beste.
Potje fifa brah?
Is stuur maar DM if ready.quote:Op maandag 17 september 2012 22:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
15 min, ff kwark naar binnen lepelen, douchen en headset instellen.
Mag die wel trouwens?quote:Op maandag 17 september 2012 22:20 schreef LompeHork het volgende:
Die 2e van rechts zou ik gewoon raken.
Headset is gelijk goed trouwens. Jump nu ff die douche in.quote:
Ik heb net gedoucht en ik geef geen neuk om wat je gedaan hebt, ga maar douchen voordat ik je zo dadelijk nog inmaak ook.quote:Op maandag 17 september 2012 22:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Headset is gelijk goed trouwens. Jump nu ff die douche in.
Lekker HIITje gedaan trouwens, 5 min warmup, 12x30 sec work en 30 sec rust, 5 min cooling down. Dat je na 20 minuutjes zo kapot kan zijn.![]()
Dat is niet hoe ik rol maat!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik roddel liever over vasje plasje.quote:Op maandag 17 september 2012 22:25 schreef Ethanolic het volgende:
Kunnen we weer roddelen over dWc over de mic.
quote:Op maandag 17 september 2012 22:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is niet hoe ik rol maat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
Mi gadoquote:Op maandag 17 september 2012 22:03 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Hard gewordenquote:Op maandag 17 september 2012 22:03 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Gvd, herinner me er niet aan. Permanente scar on my soulquote:Op maandag 17 september 2012 22:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
"Mi gado" doet mij denken aan Jumi.
[ afbeelding ]
lol, die gozerquote:Op maandag 17 september 2012 22:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik blijf hierom lachen :''). Jahr00n.
Diegene zou ook echt een schadevergoeding moeten betalen voor de blijvende schade bij ons allenquote:Op maandag 17 september 2012 22:29 schreef Sinji het volgende:
[..]
Gvd, herinner me er niet aan. Permanente scar on my soul
Roger that.quote:
quote:Op maandag 17 september 2012 22:36 schreef Ethanolic het volgende:
Kom tinychat
www.tinychat.com/ethavsyuridaultimatebattle
Het is waar mensen. Kom die shit kijkenquote:Op maandag 17 september 2012 22:38 schreef Ethanolic het volgende:
livestream staat aan voor ultimate asskicking
quote:Op maandag 17 september 2012 22:40 schreef Vaseline_ het volgende:
Vasje plasje, ga trainen voordat je mij vasje plasje noemt vriendAnders kan ik niet tegen iemand van m'n eigen niveau vechten om dat koosnaampje.
I call soep.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
CB'tje van vandaag.
[ afbeelding ]
Dortmund - Ajax.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:41 schreef JackieBrown het volgende:
Barbie's baby over 2 uurtjes. Da's pas entertainment.
How about noquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dortmund - Ajax.![]()
Sorry schat het wordt voetbal vanavond.
welke bwoy ga j nu wr brekequote:Op dinsdag 18 september 2012 18:44 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik kan barbie's baby niet kijken want ik heb een date. Wat een zwaar leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |