WHAT IS WRONG WITH USquote:Op zondag 16 september 2012 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij ook al?
Ik lijk goftedomme wel een kraan.
[..]
Ik niet, ik ben al chubby.
oehhh is goedquote:Op zondag 16 september 2012 22:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die bami en nasi dingen mag jij dan.. doe mij maar kipnuggets, gehaktdingies en frikandellies mag jij de rest
ja ik hanteerde die regel ookquote:
Het kan liggen aan de vrouwelijke hormonen die ik slik om zo meer in jouw straatje te passen.quote:Op zondag 16 september 2012 22:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik wou er net een openen.. hallelujah O.o
[..]
WHAT IS WRONG WITH US
Ik heb al de hele week een moment van zwakte. Donderdag friet gehaald, zaterdag friet met kroket gegeten, vandaag naar de Mac geweest en nu weer chips.quote:Op zondag 16 september 2012 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had een moment van zwakte vanmiddag en at chips.
Bwehehe, lekker tochquote:Op zondag 16 september 2012 22:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb al de hele week een moment van zwakte. Donderdag friet gehaald, zaterdag friet met kroket gegeten, vandaag naar de Mac geweest en nu weer chips.
watquote:Op zondag 16 september 2012 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het kan liggen aan de vrouwelijke hormonen die ik slik om zo meer in jouw straatje te passen.
Ik voel me een vet varken. En heel goed voor mn darmen is het ook niet.quote:
Ahwquote:Op zondag 16 september 2012 22:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voel me een vet varken. En heel goed voor mn darmen is het ook niet.
Zolang je een piemel hebt komt ze niet bij je in de buurt.quote:Op zondag 16 september 2012 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het kan liggen aan de vrouwelijke hormonen die ik slik om zo meer in jouw straatje te passen.
hehehehequote:Op zondag 16 september 2012 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Zolang je een piemel hebt komt ze niet bij je in de buurt.
Mwah, ook meer omstandigheden. Vandaag door mn ex-schoonouders getrakteerd.quote:
Ownoes.quote:Op zondag 16 september 2012 22:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb al de hele week een moment van zwakte. Donderdag friet gehaald, zaterdag friet met kroket gegeten, vandaag naar de Mac geweest en nu weer chips.
Fopje!quote:
Oh en vrijdag had ik pizza op ...quote:Op zondag 16 september 2012 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ownoes.
Ik heb gister een turkse pizza en een raspatat pinda op.
En vrijdag een kapsalon.
Mijn pens wordt dikker en dikker. Dalijk verdwijnt mijn penis nog.
[..]
Fopje!
Ik weet gewoon niet wat er met me is. Maandenlang geen gevoelens tonen en dan moet alles er even uit, ofzo.
He wut? Dat vind ik wel een beetje apartquote:Op zondag 16 september 2012 22:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Mwah, ook meer omstandigheden. Vandaag door mn ex-schoonouders getrakteerd.
*kijkt je paranoide aan u_u *quote:Op zondag 16 september 2012 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ownoes.
Ik heb gister een turkse pizza en een raspatat pinda op.
En vrijdag een kapsalon.
Mijn pens wordt dikker en dikker. Dalijk verdwijnt mijn penis nog.
[..]
Fopje!
Ik weet gewoon niet wat er met me is. Maandenlang geen gevoelens tonen en dan moet alles er even uit, ofzo.
Zolang ik een piemel heb, bewonder ik haar op afstand.quote:Op zondag 16 september 2012 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Zolang je een piemel hebt komt ze niet bij je in de buurt.
and again with de zeehondenmetparingsdriftlachquote:Op zondag 16 september 2012 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zolang ik een piemel heb, bewonder ik haar op afstand.
Gedichten schrijven over hoe haar haar zo zacht is als zijde en haar huis als alabaster.
mindfucking 101quote:Op zondag 16 september 2012 22:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nu heb ik hier allemaal snoepjes enzo.. in de bios gekocht dus mega duur.. en nu heb ik zin in frituurhapjesgrrmbl
Ik ben nog steeds als een kindje voor hun. En omdat ik meeging voor de Urbanathlon (wat een dikke faal was overigens, stomme organisatiequote:Op zondag 16 september 2012 22:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
He wut? Dat vind ik wel een beetje apart
Das best naarquote:Op zondag 16 september 2012 22:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nu heb ik hier allemaal snoepjes enzo.. in de bios gekocht dus mega duur.. en nu heb ik zin in frituurhapjesgrrmbl
Wat is er dan mis met ons heterovrouwen dat je over lesbiennes gaat schrijven.quote:Op zondag 16 september 2012 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zolang ik een piemel heb, bewonder ik haar op afstand.
Gedichten schrijven over hoe haar haar zo zacht is als zijde en haar huis als alabaster.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |