WHAT IS WRONG WITH USquote:Op zondag 16 september 2012 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij ook al?
Ik lijk goftedomme wel een kraan.
[..]
Ik niet, ik ben al chubby.
oehhh is goedquote:Op zondag 16 september 2012 22:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die bami en nasi dingen mag jij dan.. doe mij maar kipnuggets, gehaktdingies en frikandellies mag jij de rest
ja ik hanteerde die regel ookquote:
Het kan liggen aan de vrouwelijke hormonen die ik slik om zo meer in jouw straatje te passen.quote:Op zondag 16 september 2012 22:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik wou er net een openen.. hallelujah O.o
[..]
WHAT IS WRONG WITH US
Ik heb al de hele week een moment van zwakte. Donderdag friet gehaald, zaterdag friet met kroket gegeten, vandaag naar de Mac geweest en nu weer chips.quote:Op zondag 16 september 2012 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had een moment van zwakte vanmiddag en at chips.
Bwehehe, lekker tochquote:Op zondag 16 september 2012 22:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb al de hele week een moment van zwakte. Donderdag friet gehaald, zaterdag friet met kroket gegeten, vandaag naar de Mac geweest en nu weer chips.
watquote:Op zondag 16 september 2012 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het kan liggen aan de vrouwelijke hormonen die ik slik om zo meer in jouw straatje te passen.
Ik voel me een vet varken. En heel goed voor mn darmen is het ook niet.quote:
Ahwquote:Op zondag 16 september 2012 22:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voel me een vet varken. En heel goed voor mn darmen is het ook niet.
Zolang je een piemel hebt komt ze niet bij je in de buurt.quote:Op zondag 16 september 2012 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het kan liggen aan de vrouwelijke hormonen die ik slik om zo meer in jouw straatje te passen.
hehehehequote:Op zondag 16 september 2012 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Zolang je een piemel hebt komt ze niet bij je in de buurt.
Mwah, ook meer omstandigheden. Vandaag door mn ex-schoonouders getrakteerd.quote:
Ownoes.quote:Op zondag 16 september 2012 22:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb al de hele week een moment van zwakte. Donderdag friet gehaald, zaterdag friet met kroket gegeten, vandaag naar de Mac geweest en nu weer chips.
Fopje!quote:
Oh en vrijdag had ik pizza op ...quote:Op zondag 16 september 2012 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ownoes.
Ik heb gister een turkse pizza en een raspatat pinda op.
En vrijdag een kapsalon.
Mijn pens wordt dikker en dikker. Dalijk verdwijnt mijn penis nog.
[..]
Fopje!
Ik weet gewoon niet wat er met me is. Maandenlang geen gevoelens tonen en dan moet alles er even uit, ofzo.
He wut? Dat vind ik wel een beetje apartquote:Op zondag 16 september 2012 22:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Mwah, ook meer omstandigheden. Vandaag door mn ex-schoonouders getrakteerd.
*kijkt je paranoide aan u_u *quote:Op zondag 16 september 2012 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ownoes.
Ik heb gister een turkse pizza en een raspatat pinda op.
En vrijdag een kapsalon.
Mijn pens wordt dikker en dikker. Dalijk verdwijnt mijn penis nog.
[..]
Fopje!
Ik weet gewoon niet wat er met me is. Maandenlang geen gevoelens tonen en dan moet alles er even uit, ofzo.
Zolang ik een piemel heb, bewonder ik haar op afstand.quote:Op zondag 16 september 2012 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Zolang je een piemel hebt komt ze niet bij je in de buurt.
and again with de zeehondenmetparingsdriftlachquote:Op zondag 16 september 2012 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zolang ik een piemel heb, bewonder ik haar op afstand.
Gedichten schrijven over hoe haar haar zo zacht is als zijde en haar huis als alabaster.
mindfucking 101quote:Op zondag 16 september 2012 22:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nu heb ik hier allemaal snoepjes enzo.. in de bios gekocht dus mega duur.. en nu heb ik zin in frituurhapjesgrrmbl
Ik ben nog steeds als een kindje voor hun. En omdat ik meeging voor de Urbanathlon (wat een dikke faal was overigens, stomme organisatiequote:Op zondag 16 september 2012 22:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
He wut? Dat vind ik wel een beetje apart
Das best naarquote:Op zondag 16 september 2012 22:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nu heb ik hier allemaal snoepjes enzo.. in de bios gekocht dus mega duur.. en nu heb ik zin in frituurhapjesgrrmbl
Wat is er dan mis met ons heterovrouwen dat je over lesbiennes gaat schrijven.quote:Op zondag 16 september 2012 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zolang ik een piemel heb, bewonder ik haar op afstand.
Gedichten schrijven over hoe haar haar zo zacht is als zijde en haar huis als alabaster.
Inderdaad wat een faal.quote:Op zondag 16 september 2012 22:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds als een kindje voor hun. En omdat ik meeging voor de Urbanathlon (wat een dikke faal was overigens, stomme organisatie) om m'n ex te steunen, gingen we met zn allen naar de Mac op hun kosten.
Lieve bonus-ouders.
Bwehehe, had je mazzel mee danquote:Op zondag 16 september 2012 22:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds als een kindje voor hun. En omdat ik meeging voor de Urbanathlon (wat een dikke faal was overigens, stomme organisatie) om m'n ex te steunen, gingen we met zn allen naar de Mac op hun kosten.
Lieve bonus-ouders.
always wanting what you cannot have ditdatquote:Op zondag 16 september 2012 22:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat is er dan mis met ons heterovrouwen dat je over lesbiennes gaat schrijven.
(niet dat mijn eetpatroon een goed beeld geeft.)
We zijn pas drie dagen uit elkaar en vriendschappelijk. Plus, we wonen nog even samen uit noodzaak.quote:Op zondag 16 september 2012 22:19 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Inderdaad wat een faal.
Maar je ex steunen ? wut.
Haiquote:Op zondag 16 september 2012 22:19 schreef Fera het volgende:
[..]
I can relate ... D:quote:Op zondag 16 september 2012 22:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
always wanting what you cannot have ditdat
zak snoep van bijna 12 euroquote:
van jou die mind/mij fucked?quote:Op zondag 16 september 2012 22:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik zag je wel genieten u_u
Hallo.quote:
Ach, zolang je je prettig voelt met je omvang, zie ik geen probleem.quote:Op zondag 16 september 2012 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Oh en vrijdag had ik pizza op ...Ik ben echt erg.
Ahhh.quote:Op zondag 16 september 2012 22:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
*kijkt je paranoide aan u_u *
ja kan best hoor
miss ligt t ergens ook wel aan mijn pilgebruik.. zal vast ook meespelen, maar ik weet iig zeker dat t grootste gedeelte door de therapie komt.. en nog wat anders, persoonlijkers
quote:Op zondag 16 september 2012 22:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
and again with de zeehondenmetparingsdriftlach
awwwwwwwwwww
Tijdens het werk opsnoepen enzo.. En 12 euro.. schepsnoep zak dan zeker?quote:Op zondag 16 september 2012 22:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zak snoep van bijna 12 euro
dus ga ik maar aan een zakje nibb its.. anders voer ik al mijn dure snoepjes aan JJH en dat is zonde
ik bewaar ze wel voor van de week
jaaa met kersen en kikkertjes en zure matjes en van die hele lange zoete slangen dingen en en en enquote:Op zondag 16 september 2012 22:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tijdens het werk opsnoepen enzo.. En 12 euro.. schepsnoep zak dan zeker?
Helemaal niks. Maar vanaf het moment dat ik Rokje zag posten en op cam zag, ben ik verkocht.quote:Op zondag 16 september 2012 22:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Damn, ik kom bij je langs op je werkquote:Op zondag 16 september 2012 22:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jaaa met kersen en kikkertjes en zure matjes en van die hele lange zoete slangen dingen en en en en
Heb jij rokje op cam gezienquote:Op zondag 16 september 2012 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helemaal niks. Maar vanaf het moment dat ik Rokje zag posten en op cam zag, ben ik verkocht.
Rokje op cam?!quote:Op zondag 16 september 2012 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helemaal niks. Maar vanaf het moment dat ik Rokje zag posten en op cam zag, ben ik verkocht.
Heel goed, ik had er helemaal geen erg in dat ik de topic afsluiter was, sorry voor de delay !quote:
Oh ja bagger zegquote:Op zondag 16 september 2012 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
We zijn pas drie dagen uit elkaar en vriendschappelijk. Plus, we wonen nog even samen uit noodzaak.
*zoekt hier even een toepasselijk gifje voor*quote:Op zondag 16 september 2012 22:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
van jou die mind/mij fucked?
quote:
Zou ik dus echt niet kunnen hoor. Word ik alleen maar dodelijk chagrijnig vanquote:Op zondag 16 september 2012 22:20 schreef Fera het volgende:
We zijn pas drie dagen uit elkaar en vriendschappelijk. Plus, we wonen nog even samen uit noodzaak.
quote:Op zondag 16 september 2012 22:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oeh met zijn allen cammen en dan stom naar elkaar kijken![]()
Ze is echt.quote:Op zondag 16 september 2012 22:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heb jij rokje op cam gezien
dus ze is meer dan slechts een fantasie voor elke fokker?ze is.. ze is.. echt?
Jaja.quote:
And then just "smile and wave"quote:Op zondag 16 september 2012 22:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oeh met zijn allen cammen en dan stom naar elkaar kijken![]()
Niet echt. Maar ik weet wel hoe Rokje eruit ziet, kind of ... Maar op cam is natuurlijk fantastisch!quote:Op zondag 16 september 2012 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is echt.
En heet.
[..]
Jaja.
Ze deed me een beetje denken aan ChipsZak. , misschien dat je die wel kent van uiterlijk?
Wel op de koningin trix manier zo van zwaai * van jou krijg ik nog geld *zwaai van jou krijg ik nog geld..quote:
heetquote:Op zondag 16 september 2012 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is echt.
En heet.
[..]
Jaja.
Ze deed me een beetje denken aan ChipsZak. , misschien dat je die wel kent van uiterlijk?
Whihiihi ik zeg doenquote:Op zondag 16 september 2012 22:28 schreef Fera het volgende:
Ik wil best n keer cammen met iedereen (kan dat in groepsvorm, dat is cool), maar wel als ik helemaal alleen ben.
![]()
![]()
Dat kan, op een plek die we hier niet nader mogen benoemen..quote:Op zondag 16 september 2012 22:28 schreef Fera het volgende:
Ik wil best n keer cammen met iedereen (kan dat in groepsvorm, dat is cool), maar wel als ik helemaal alleen ben.
![]()
![]()
Ja. Ik denk er nog vaak aan terug mee weemoed en dan voel ik me helemaal warm van binnen.quote:Op zondag 16 september 2012 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet echt. Maar ik weet wel hoe Rokje eruit ziet, kind of ... Maar op cam is natuurlijk fantastisch!
Jahoor, is mogelijk. tinychat ditdat.quote:Op zondag 16 september 2012 22:28 schreef Fera het volgende:
![]()
![]()
Wat?quote:
Ik vind jou sexyquote:Op zondag 16 september 2012 22:29 schreef Fera het volgende:
Ik vind mijn zak Lay's ook errug sexy ...
quote:Op zondag 16 september 2012 22:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kan, op een plek die we hier niet nader mogen benoemen..
Door die ene foto?quote:
juist.. dat niet nader te noemen plekje, daar kun je wel een groepsnietnadertenoemenplekje van maken iddquote:Op zondag 16 september 2012 22:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kan, op een plek die we hier niet nader mogen benoemen..
quote:Op zondag 16 september 2012 22:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
JaEn onze nachtelijke chats
Ohmy, probeer je Fera nu te hosselen?quote:Op zondag 16 september 2012 22:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
JaEn onze nachtelijke chats
Nee hoor.quote:Op zondag 16 september 2012 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ohmy, probeer je Fera nu te hosselen?
Problem?quote:Op zondag 16 september 2012 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ohmy, probeer je Fera nu te hosselen?
Ik dacht dat die alleen voor de andere SC golden.quote:
quote:
quote:Op zondag 16 september 2012 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat die alleen voor de andere SC golden.
Maar goed, rapporteer me maar. Dan kan onze mod weer 60 random berichten wissen.
Ah, omdat het in de andere SC specifiek genoemd werd dacht dat dit ook alleen daarvoor gold. Anders, mijn excuses.quote:Op zondag 16 september 2012 22:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geldt voor 't forum in t geheel dacht ik
Ik kan jou toch niet aangeven broeder
quote:
Fijn albumpje wel he?quote:Op zondag 16 september 2012 22:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
hey het album is afgelopen
nja dan maar Sarah Slean
Dus volgende week is stiekem een date?quote:Op zondag 16 september 2012 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, omdat het in de andere SC specifiek genoemd werd dacht dat dit ook alleen daarvoor gold. Anders, mijn excuses.
[..]
goddelijkquote:
Als je geilt op jezelf ... Of op aandacht van kansloze rukkers.quote:Op zondag 16 september 2012 22:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmm ik kan 500 foto's op mijn fobo plempen.. waarom zou iemand dat in godsnaam willen doen
leuk tochquote:Op zondag 16 september 2012 22:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmm ik kan 500 foto's op mijn fobo plempen.. waarom zou iemand dat in godsnaam willen doen
Wer?quote:Op zondag 16 september 2012 22:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
leuk toch
in b4 brand x's fobo
quote:Op zondag 16 september 2012 22:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
leuk toch
in b4 brand x's fobo
do NOT go there.. je pc gaat eraanquote:
Nu ben ik schieuwnierig.quote:Op zondag 16 september 2012 22:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
do NOT go there.. je pc gaat eraan
Ook nog echt gewoonquote:Op zondag 16 september 2012 22:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
do NOT go there.. je pc gaat eraan
wil je schieuw wel nierenquote:
een keer gedaan, never ever again.. m'n pc liep echt he-le-maal vastquote:
duhquote:Op zondag 16 september 2012 22:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Knetter heeft nogsteeds kusjes in haar fobo, wat lief
Nou heb ik wel een super pc, maar betwijfel of ik het wil testenquote:Op zondag 16 september 2012 22:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
maar er staat dus zo onmeunig gigantisch belachelijk veel in dat je pc het gewoon niet kan trekken fera
Maaaaayyyyyyybe.quote:Op zondag 16 september 2012 22:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus volgende week is stiekem een date?
ik heb dan geen super pc.. dus miss lukt het.. maar of het t waard isquote:Op zondag 16 september 2012 22:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou heb ik wel een super pc, maar betwijfel of ik het wil testen
Zat er ook iets bij zonder verdieping, en een beetje ruim met een tuintje en een oprijlaan voor de kabouterauto?quote:Op zondag 16 september 2012 22:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hij wil bij mij de kabouterhuisjes niet uploadenhad zulken mooien pics gemaakt van kabouterflats enzo en een paars kabouterhuis
ik ga altijd gifjes kijken in de mijne jaquote:Op zondag 16 september 2012 22:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mijn fobo is eigenlijk ook gewoon veelste groot
maar als ik me echt verveel ga ik gewoon mn fobo lezen
die heb ik ook al een aantal keer bekekenquote:Op zondag 16 september 2012 22:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ga altijd gifjes kijken in de mijne ja![]()
![]()
"kijken".quote:Op zondag 16 september 2012 22:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ga altijd gifjes kijken in de mijne ja![]()
![]()
Ik kijk nog regelmatig naar de mijne, want jijquote:Op zondag 16 september 2012 22:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mijn fobo is eigenlijk ook gewoon veelste groot
maar als ik me echt verveel ga ik gewoon mn fobo lezen
Oké. Wat voor foto's dan? Allemaal van hemzelf?quote:Op zondag 16 september 2012 22:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
maar er staat dus zo onmeunig gigantisch belachelijk veel in dat je pc het gewoon niet kan trekken fera
haarquote:Op zondag 16 september 2012 22:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Wat voor foto's dan? Allemaal van hemzelf?
Hihiihihihihi ... * insert dat ene Taylor Swift gifje van Rokjequote:
Arm kereltjequote:Op zondag 16 september 2012 22:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb n hondje zo geil als de pest
hij berijd alles harder dan de rest
de kerel maakt ons helemaal maf
en als hij zo blijft, gaan zn ballen eraf
Nee serieus is makes me like![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 22:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb n hondje zo geil als de pest
hij berijd alles harder dan de rest
de kerel maakt ons helemaal maf
en als hij zo blijft, gaan zn ballen eraf
Nee serieus is makes me like![]()
there ya goquote:Op zondag 16 september 2012 22:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Hihiihihihihi ... * insert dat ene Taylor Swift gifje van Rokje
O .. Ik vond het echt een mannen username ... Don't know why.quote:Op zondag 16 september 2012 22:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
haar
geen idee.. de boel liep dus vast![]()
Wel schattig ... Ik vind Taylor Swift heel mooi en lief.quote:Op zondag 16 september 2012 22:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
there ya go
[ afbeelding ]
Bij mij loopt et niet vast.quote:Op zondag 16 september 2012 22:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
haar
geen idee.. de boel liep dus vast![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 22:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Hihiihihihihi ... * insert dat ene Taylor Swift gifje van Rokje
Het ziet er alleen raar uit als ze voor een grote lichtbron staat met blote armen.quote:Op zondag 16 september 2012 22:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel schattig ... Ik vind Taylor Swift heel mooi en lief.
2 loopse teven op t veld! Hond is 7.5 mnd, eerste x dat ie het meemaakt, vol van de hormonen dus ook wel zielig maar zoals vandaag maakt t me gek!quote:
quote:Op zondag 16 september 2012 22:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
2 loopse teven op t veld! Hond is 7.5 mnd, eerste x dat ie het meemaakt, vol van de hormonen dus ook wel zielig maar zoals vandaag maakt t me gek!
Mijne is even oud, maar nog niet zo ver ... Maar is een grotere hond, die zijn wat langzamer met de puberteit. Echt nog een 'pup'quote:Op zondag 16 september 2012 22:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
2 loopse teven op t veld! Hond is 7.5 mnd, eerste x dat ie het meemaakt, vol van de hormonen dus ook wel zielig maar zoals vandaag maakt t me gek!
Oh my god ...quote:Op zondag 16 september 2012 22:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ok zo
hey fera
[ afbeelding ]
ik wil haar naam niet meer horenquote:Op zondag 16 september 2012 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Rokje, heb je ook .gifjes van Avril?
Die vind ik zo'n schattig snuitje hebben.
quote:
quote:Op zondag 16 september 2012 22:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik wil haar naam niet meer horen
[..]![]()
Lucky you haha! Ach ik heb er 2 van dezelfde leeftijd maar de ene is veel makkelijker te corrigeren en meestal kan ik t gepiep wel hebben maar nu ging ik ff schreeuwenquote:Op zondag 16 september 2012 22:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijne is even oud, maar nog niet zo ver ... Maar is een grotere hond, die zijn wat langzamer met de puberteit. Echt nog een 'pup'
IK WORD TE VAAK MET HAAR VERGELEKEN OK?! OK!!quote:
You are not a pack leader, your dogs must be calm and submissive * ksss * * ksss * *ksssss *quote:Op zondag 16 september 2012 22:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Lucky you haha! Ach ik heb er 2 van dezelfde leeftijd maar de ene is veel makkelijker te corrigeren en meestal kan ik t gepiep wel hebben maar nu ging ik ff schreeuwen
Niks mis meequote:Op zondag 16 september 2012 22:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
IK WORD TE VAAK MET HAAR VERGELEKEN OK?! OK!!
ik kan het gewoon allemaal ff niet meer aanquote:
Daarom ben ik ook een beetje verliefd op je.quote:Op zondag 16 september 2012 22:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
IK WORD TE VAAK MET HAAR VERGELEKEN OK?! OK!!
Ik weet stiekem heul niet hoe je er uit ziet, dus achquote:Op zondag 16 september 2012 22:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik kan het gewoon allemaal ff niet meer aan
ik vind je er niet zo erg op lijkenquote:Op zondag 16 september 2012 22:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik kan het gewoon allemaal ff niet meer aan
hij loopt al 2 weken als n dekhengst rondt, ik kan niet altijd calm and submissive zijn hoor!quote:Op zondag 16 september 2012 22:54 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
You are not a pack leader, your dogs must be calm and submissive * ksss * * ksss * *ksssss *
/dogwhisperermode
Is niet raar. Sterker nog, lijkt me best normaal.quote:Op zondag 16 september 2012 22:56 schreef Fera het volgende:
Ik vind Rokje niet op d'r lijken, maar dat is mijn mening.
Het is misschien gek, maar ik heb de mensen die de interviews die ik uittyp afnemen, wel gemist. Die bekende stemmen in je hoofd.
aaawquote:Op zondag 16 september 2012 22:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
gelukkig dat er nog mensen zijn die het niet vinden dan.. srsly.. vanaf m'n 16e ofzo al
Ach meid, ik snap 't. Dan verlies ik soms m'n geduld en ben ik boos en achteraf voel ik me dan heel lullig ... Ik heb 'm ook wel eens een duw gegeven, toen viel hij om! Ik schrok heel erg, maar hij gaat eigenlijk heel erg snel liggen, dus volgens mij deed 'ie 't ook zelf ...quote:Op zondag 16 september 2012 22:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
hij loopt al 2 weken als n dekhengst rondt, ik kan niet altijd calm and submissive zijn hoor!
Maar voel me altijd wel rot als ik mn stem verhef!
quote:Op zondag 16 september 2012 22:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
maar genoeg daarover u_u
[ afbeelding ]
Ik ken ze niet eens persoonlijk ... Alleen als stemmen in mn hoofd. Ik heb ze wel eens gegoogled, want sommige klinken best knap ...quote:Op zondag 16 september 2012 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is niet raar. Sterker nog, lijkt me best normaal.
De hond kent jou en jou alleen , jij bent zijn wereld dus die schrikt zich rot.quote:Op zondag 16 september 2012 22:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
hij loopt al 2 weken als n dekhengst rondt, ik kan niet altijd calm and submissive zijn hoor!
Maar voel me altijd wel rot als ik mn stem verhef!
ga je naar bed?quote:
jij ook trustenquote:Op zondag 16 september 2012 23:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga nu toch echt m'n bedje knuffelen enzo
Weltrusten!
Heren:![]()
Dames
Weltrusten Kaneeltje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind haar knap![]()
![]()
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Weltrusten Joof!quote:Op zondag 16 september 2012 23:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga nu toch echt m'n bedje knuffelen enzo
Weltrusten!
Heren:![]()
Dames
quote:Op zondag 16 september 2012 23:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
stoyaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind haar knap![]()
![]()
![]()
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Klinken knap, hehehe. Nog nooit zo over nagedacht.quote:Op zondag 16 september 2012 23:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ken ze niet eens persoonlijk ... Alleen als stemmen in mn hoofd. Ik heb ze wel eens gegoogled, want sommige klinken best knap ...
Vroeg op. Jwt. College volgen.quote:Op zondag 16 september 2012 23:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ga je naar bed?
welterusten kaneeltje![]()
quote:
ach we zijn ook maar mensen tochquote:Op zondag 16 september 2012 22:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach meid, ik snap 't. Dan verlies ik soms m'n geduld en ben ik boos en achteraf voel ik me dan heel lullig ... Ik heb 'm ook wel eens een duw gegeven, toen viel hij om! Ik schrok heel erg, maar hij gaat eigenlijk heel erg snel liggen, dus volgens mij deed 'ie 't ook zelf ...
Ik ken dr verder niet is dat erg?quote:
Ze komt me bekend voor, wie is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind haar knap![]()
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Klopt. Sommige mensen hebben gewoon 'n sexy stem, dus denk je automatisch dat die persoon mssn ook sexy is. Zoals Knetter.quote:Op zondag 16 september 2012 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinken knap, hehehe. Nog nooit zo over nagedacht.
Maar ook niet raar, want je hebt altijd een beeld bij stemmen, zelfs bij users die je verder niet kent.
[..]
Vroeg op. Jwt. College volgen.
[..]
Ze heeft ook een filmpje dat je haar ziet voorlezen maar onder tafel heeft ze een trillend speeltje. Dat zie je niet maar na een paar minuten zie je dr gewoon genieten....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind haar knap![]()
![]()
![]()
Precies. Weltrusten meid!quote:Op zondag 16 september 2012 23:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ach we zijn ook maar mensen toch
En nu lekker slapen! Sweet dreams
da's niet zo erg neequote:Op zondag 16 september 2012 23:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ken dr verder niet is dat erg?
maar ik zat gifjes te kijken en toen dacht ik whoa
seen it.. guiltyquote:Op zondag 16 september 2012 23:04 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ze heeft ook een filmpje dat je haar ziet voorlezen maar onder tafel heeft ze een trillend speeltje. Dat zie je niet maar na een paar minuten zie je dr gewoon genieten....
linkje ?quote:Op zondag 16 september 2012 23:04 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ze heeft ook een filmpje dat je haar ziet voorlezen maar onder tafel heeft ze een trillend speeltje. Dat zie je niet maar na een paar minuten zie je dr gewoon genieten....
Hihi ja mensen kunnen mooi op hun neus kijken als ze een beeld bij mijn stem makenquote:Op zondag 16 september 2012 23:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Sommige mensen hebben gewoon 'n sexy stem, dus denk je automatisch dat die persoon mssn ook sexy is. Zoals Knetter.
Knetter is sexy *heeft net FoBo bekeken*quote:Op zondag 16 september 2012 23:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hihi ja mensen kunnen mooi op hun neus kijken als ze een beeld bij mijn stem maken
whoaquote:
Even checkenquote:Op zondag 16 september 2012 23:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Knetter is sexy *heeft net FoBo bekeken*
doe mij eens bellen danquote:Op zondag 16 september 2012 23:10 schreef Dr.Sexy het volgende:
Haha ik schijn ook een fijne warme stem te hebben![]()
Best lastig als je op een call center werkt, van die vrouwen die het zoooooo gezellig vinden dat je even belt. Half uur later tikt de team leider op je schouder dat je moet afronden![]()
Good old days.
Ik had ooit een leuke meneer (denk ik) aan de telefoon toen ik een probleem had met het internet.quote:Op zondag 16 september 2012 23:10 schreef Dr.Sexy het volgende:
Haha ik schijn ook een fijne warme stem te hebben![]()
Best lastig als je op een call center werkt, van die vrouwen die het zoooooo gezellig vinden dat je even belt. Half uur later tikt de team leider op je schouder dat je moet afronden![]()
Good old days.
quote:Op zondag 16 september 2012 23:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Knetter is sexy *heeft net FoBo bekeken*
Ik heb zelfs met collegas als ze doorverbinden en een fijne stem hebben dat ik probeer ze vaker te sprekenquote:Op zondag 16 september 2012 23:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had ooit een leuke meneer (denk ik) aan de telefoon toen ik een probleem had met het internet.Ik werd graag geholpen.
Nee, serieus. Je hebt iets ... aparts, iets wat jou jou maakt.quote:Op zondag 16 september 2012 23:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]![]()
Ik vind mezelf niet sexy
![]()
maar dankje
succes daarmeequote:Op zondag 16 september 2012 23:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
even serieuze gesprekken voeren, miss later, anders tot morgen![]()
![]()
Ja, idd. Net als die interviewers die ik wel eens op zoek. Zo'n vrouwelijke interviewster was wel echt heel knap. En zo klonk ze ook ... whoa.quote:Op zondag 16 september 2012 23:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb zelfs met collegas als ze doorverbinden en een fijne stem hebben dat ik probeer ze vaker te sprekenen das best jammer soms want dan zoek je ze op facebook ofzo en dan denk je
noes..
Je hebt een fotogenieke glimlachquote:Op zondag 16 september 2012 23:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
Ik vind mezelf niet sexy
![]()
maar dankje
iedereen heeft toch iets apartsquote:Op zondag 16 september 2012 23:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, serieus. Je hebt iets ... aparts, iets wat jou jou maakt.En hele mooie ogen en krullen.
Maar jij springt er wel uit, vind ik, vergeleken met een hoop andere vrouwen.
Weltrusten Rokkerd.quote:Op zondag 16 september 2012 23:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
even serieuze gesprekken voeren, miss later, anders tot morgen![]()
![]()
heb je dan niet nog meer dat je denktquote:Op zondag 16 september 2012 23:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, idd. Net als die interviewers die ik wel eens op zoek. Zo'n vrouwelijke interviewster was wel echt heel knap. En zo klonk ze ook ... whoa.
Is goed.quote:Op zondag 16 september 2012 23:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
doe mij eens bellen dan![]()
Toch hebben sommige mensen een erg karakteristiek gezicht, dat heb jij ook. In dit geval is dat positief.quote:Op zondag 16 september 2012 23:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
iedereen heeft toch iets apartswat uniek maakt
Jah echt hea, stemmen zijn soms echt heel erg misleidend.quote:Op zondag 16 september 2012 23:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb zelfs met collegas als ze doorverbinden en een fijne stem hebben dat ik probeer ze vaker te sprekenen das best jammer soms want dan zoek je ze op facebook ofzo en dan denk je
noes..
dm je nr maar ik bel je wel opquote:
Phone-date !quote:Op zondag 16 september 2012 23:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dm je nr maar ik bel je wel op
Uhm dankje welquote:Op zondag 16 september 2012 23:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Toch hebben sommige mensen een erg karakteristiek gezicht, dat heb jij ook. In dit geval is dat positief.
heb wel vaker fokkers of foksters gebeld uit nieuwsgierigheidquote:
Ik heb dan wel beelden in m'n hoofd van hoe ze er dan uit ziet tijdens zo'n interview. In een kokerrokje met panty en hoge pumps.quote:Op zondag 16 september 2012 23:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb je dan niet nog meer dat je denktoeh moarrrrrrrrrrrrrr
en een blousje met net een knoopje teveel open?quote:Op zondag 16 september 2012 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb dan wel beelden in m'n hoofd van hoe ze er dan uit ziet tijdens zo'n interview. In een kokerrokje met panty en hoge pumps.
Ik ben gewoon eerlijk, maar ik zal stoppen.quote:Op zondag 16 september 2012 23:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Uhm dankje welje maakt me aan het blozen hou nu maar op
Idd, met een mooie kanten BH eronder waar je net het randje van ziet ...quote:Op zondag 16 september 2012 23:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en een blousje met net een knoopje teveel open?
Ik ken het, en stemmen blijven veradelijk!quote:Op zondag 16 september 2012 23:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb wel vaker fokkers of foksters gebeld uit nieuwsgierigheid![]()
nu krijg ik een beeld in mijn hoofd van mooie volle borsten B/C cup, roomblanke huid en dan een bh in rood of zwart wat er tegen afsteekt onder een witte bloes.. uhm..quote:Op zondag 16 september 2012 23:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Idd, met een mooie kanten BH eronder waar je net het randje van ziet ...
Ik wil best wel even bellen hoor, maar niet nuquote:Op zondag 16 september 2012 23:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb wel vaker fokkers of foksters gebeld uit nieuwsgierigheid![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 23:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en een blousje met net een knoopje teveel open?
nogal ja .. damn.. heb wel eens een aantal sop sessies aan de verkeerde personen besteedquote:Op zondag 16 september 2012 23:19 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik ken het, en stemmen blijven veradelijk!
Oh is goed hoorquote:Op zondag 16 september 2012 23:19 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik wil best wel even bellen hoor, maar niet nuVan de week eens even doen ?
quote:Op zondag 16 september 2012 23:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nogal ja .. damn.. heb wel eens een aantal sop sessies aan de verkeerde personen besteed
Dat beeld heb ik ook ...quote:Op zondag 16 september 2012 23:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nu krijg ik een beeld in mijn hoofd van mooie volle borsten B/C cup, roomblanke huid en dan een bh in rood of zwart wat er tegen afsteekt onder een witte bloes.. uhm..
Whut ...quote:Op zondag 16 september 2012 23:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nogal ja .. damn.. heb wel eens een aantal sop sessies aan de verkeerde personen besteed
fantaseer jij nooit over mensen?quote:
Niet over mensen waar ik aan de stem van heb gehoord, dat is nooit genoeg.quote:Op zondag 16 september 2012 23:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
fantaseer jij nooit over mensen?![]()
oh daar kan ik juist een heel beeld bij bedenken.. als het een vrouwelijke zwoele stem is of een mannelijke dominerende stemquote:Op zondag 16 september 2012 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet over mensen waar ik aan de stem van heb gehoord, dat is nooit genoeg.
Ik ben wel heel benieuwd hoe jij eruit ziet en klinkt eigenlijkquote:Op zondag 16 september 2012 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat doet iedereen, gekkiequote:Op zondag 16 september 2012 23:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
fantaseer jij nooit over mensen?![]()
Nou echt wel. Aan de telefoon van die dames die zo'n fijne stem hebben dat je bij voorbaat er al op zou springen, lelijk of nietquote:Op zondag 16 september 2012 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
ik voelde me even heeeeel erg dom..alsof ik net iets achterlijks had gezegdquote:
wij moeten echt bellenquote:Op zondag 16 september 2012 23:24 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nou echt wel. Aan de telefoon van die dames die zo'n fijne stem hebben dat je bij voorbaat er al op zou springen, lelijk of niet
mijn stem waarmee ik ook mijn werk doequote:Op zondag 16 september 2012 23:27 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik wil je echte stem horen, niet je semi-orgasmische zwijmel stem he
Joah maar dat is bij mij echt zo'n gemachineerde honingstem gemaakt om te pleasenquote:Op zondag 16 september 2012 23:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mijn stem waarmee ik ook mijn werk doe(klantenservice geen 0900 lijn, al is dat ook een service aan klanten.. )
Ik zal binnenkort wel een foto maken ... Ik heb niet echt goeie.quote:Op zondag 16 september 2012 23:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ben wel heel benieuwd hoe jij eruit ziet en klinkt eigenlijk
oh ik heb ook verschillende stemmen voor verschillende klanten.. het leukste vind ik de boze klanten stem..quote:Op zondag 16 september 2012 23:29 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Joah maar dat is bij mij echt zo'n gemachineerde honingstem gemaakt om te pleasen![]()
Die gebruik ik alleen bij vervelende klanten
Oeh ja en dan pm?quote:Op zondag 16 september 2012 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort wel een foto maken ... Ik heb niet echt goeie.
Die ! die bedoel ik. De je hebt geen keuze , luister naar me en knik jaquote:Op zondag 16 september 2012 23:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh ik heb ook verschillende stemmen voor verschillende klanten.. het leukste vind ik de boze klanten stem..
direct, duidelijk, eisend maar zo zoooo zwoel
pcies die.. en bij mannen is die uitermate effectief.. bij vrouwen ligt aan de vrouw in kwestiequote:Op zondag 16 september 2012 23:32 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Die ! die bedoel ik. De je hebt geen keuze , luister naar me en knik ja
Ja, of gewoon even kort in een spoiler. Had ik laatst ook gedaan. Maar was niet echt een goeie foto, van afstand en geen gezicht te zien.quote:
Subm?quote:Op zondag 16 september 2012 23:32 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Die ! die bedoel ik. De je hebt geen keuze , luister naar me en knik ja
Bij vrouwen is het juist effectiefquote:Op zondag 16 september 2012 23:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
pcies die.. en bij mannen is die uitermate effectief.. bij vrouwen ligt aan de vrouw in kwestie
Onderwerp je aan mijn duivelse spraak kunsten vervelend vrouw mens,quote:
vrouwen hebben of dat ze me geweldig vinden.. of ze haten me.. dat heb ik irl en ook aan de telefoon.quote:Op zondag 16 september 2012 23:34 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Bij vrouwen is het juist effectief![]()
![]()
En tevens:
Die nude pics van Kate vallen vies tegen. Amper een tepel te zien.
Dat filmpje waar die moslims kwaad om zijn is nog slechter dan een pornofilm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
Gewoon een topless vrouw, boeiend. Bovendien vind ik haar lichaam niet erg mooi (geen heupen). Geef mij Pippa's kont maar.quote:Op zondag 16 september 2012 23:34 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Bij vrouwen is het juist effectief![]()
![]()
En tevens:
Die nude pics van Kate vallen vies tegen. Amper een tepel te zien.
Dat filmpje waar die moslims kwaad om zijn is nog slechter dan een pornofilm
als iemand dat zegt ga ik ze zo hard uitlachenquote:
Veel te mager.quote:Op zondag 16 september 2012 23:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon een topless vrouw, boeiend. Bovendien vind ik haar lichaam niet erg mooi (geen heupen). Geef mij Pippa's kont maar.
Ja. Niet goed voor de reputatie.quote:Op zondag 16 september 2012 23:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als iemand dat zegt ga ik ze zo hard uitlachen
een vrouw moet er wel uitzien als een vrouwquote:Op zondag 16 september 2012 23:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon een topless vrouw, boeiend. Bovendien vind ik haar lichaam niet erg mooi (geen heupen). Geef mij Pippa's kont maar.
absoluut waar! Mijn oog wil ook wat.. :pquote:Op zondag 16 september 2012 23:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een vrouw moet er wel uitzien als een vrouwdat hoeft niet overdreven te zijn maar wel vormen
Ja idd. Nu heeft Kate wel een prachtig gezicht, maar wat meer curves vind ik persoonlijk leuker.quote:Op zondag 16 september 2012 23:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een vrouw moet er wel uitzien als een vrouwdat hoeft niet overdreven te zijn maar wel vormen
niet.. beetje mijn semi-wederhelft beledigen eh.. AFFREUSquote:Op zondag 16 september 2012 23:41 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Oh my hoe kan ik het goed maken![]()
Ik kan voet/schouder/hand/rug/hoofd massages
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whihihihi-insert koosnaampje-
Bah. Onderdanige mannen :pquote:Op zondag 16 september 2012 23:41 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Oh my hoe kan ik het goed maken![]()
Ik kan voet/schouder/hand/rug/hoofd massages
ik moest zelf te hard lachen..quote:
Onacceptabel.quote:Op zondag 16 september 2012 23:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niet.. beetje mijn semi-wederhelft beledigen eh.. AFFREUS
mannen die denkenquote:Op zondag 16 september 2012 23:45 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]Vrouwen die denken dat ze mannen in de hand hebben
Ik ben geen magnetron.quote:Op zondag 16 september 2012 23:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik moest zelf te hard lachen..
we keken naar dat sbs 6 gebeuren en mn vriend vond het disturbing dat een vrouw van bijna 70 zat te faken op de bank enzo..
en toen zei ik.. jij vindt het ook geil als ik fake..
dus toen moest ik dat bewijzen en pingggggg daar ging hij
wordt verworpenquote:
I have.quote:Op zondag 16 september 2012 23:45 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]Vrouwen die denken dat ze mannen in de hand hebben
Zal jou eens ver werpenquote:Op zondag 16 september 2012 23:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wordt verworpen
in b4: zal jou eens ver werpen
Dwergwerpen?quote:Op zondag 16 september 2012 23:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wordt verworpen
in b4: zal jou eens ver werpen
OH WERP MEquote:
Nee. Ik ben een vrouw. Ken je die?quote:Op zondag 16 september 2012 23:48 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Haha jij bent het alfa mannetje in huis
Chill em wijfiequote:Op zondag 16 september 2012 23:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee. Ik ben een vrouw. Ken je die?
Je bent best welkom hoorquote:
ja.. kort vlot pittig kapsel, tuinbroek en doen alle mannen scherenquote:
Koetsjie koetsjie koequote:
Ik kan me haast niet voorstellen dat jij daadwerkelijk faked. Ik denk dat je faked dat je faked en daadwerkelijk klaarkomt, maar dat is mijn visie. Dus pics daarvan, niet van zijn klabanus.quote:
crocs, tuinbroek, etc..quote:Op zondag 16 september 2012 23:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja.. kort vlot pittig kapsel, tuinbroek en doen alle mannen scheren
oh w8,something went wrong there :$
veel plezier in dromenlandquote:Op zondag 16 september 2012 23:52 schreef Fera het volgende:
Mensen, ik ga mijn bedje in kruipen. Het was gisteren veel te laat en vanochtend veel te vroeg ... Dus nu even lekker pitten.
Weltrusten allemaal!![]()
uhm.. soms kun je ook te moeilijk nadenken hoorquote:Op zondag 16 september 2012 23:51 schreef Tom_Joad het volgende:
[..]
Ik kan me haast niet voorstellen dat jij daadwerkelijk faked. Ik denk dat je faked dat je faked en daadwerkelijk klaarkomt, maar dat is mijn visie. Dus pics daarvan, niet van zijn klabanus.
@JJH niet hier maar via pm of in een ander topic natuurlijk, het idee al pfff
okok ik bedenk me allllllllllllllllllllllllquote:Op zondag 16 september 2012 23:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
crocs, tuinbroek, etc..ik vond je altijd een behoorlijk mooi meisje.. vond...
fijn slapen feraquote:Op zondag 16 september 2012 23:52 schreef Fera het volgende:
Mensen, ik ga mijn bedje in kruipen. Het was gisteren veel te laat en vanochtend veel te vroeg ... Dus nu even lekker pitten.
Trusten.quote:Op zondag 16 september 2012 23:52 schreef Fera het volgende:
NU ZIT HET IN MIJN HOOFD.. GET IT OUT GET IT OUTTTTTTTTTTTquote:Op zondag 16 september 2012 23:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
okok ik bedenk me allllllllllllllllllllllll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[..]
fijn slapen fera![]()
ik hoorde je het zeggen in m'n hoofdquote:
Jou kennende is klaarkomen puur uit geiligheid niet zo'n moeilijke gedachtequote:Op zondag 16 september 2012 23:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhm.. soms kun je ook te moeilijk nadenken hoor
Heel liefquote:Op zondag 16 september 2012 23:53 schreef sararaats het volgende:
Ik had een drukke zondag maar toch aan jullie gedacht. Lief hé
stoya met een een goed boek?quote:Op zondag 16 september 2012 23:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
NU ZIT HET IN MIJN HOOFD.. GET IT OUT GET IT OUTTTTTTTTTTT
Ej. Oh ok :pquote:Op zondag 16 september 2012 23:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik hoorde je het zeggen in m'n hoofd![]()
kermisssss daarzo.. in m'n hoofd dus
oeh...quote:Op zondag 16 september 2012 23:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
stoya met een een goed boek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |