Probeer iTunes eens.quote:Op zondag 16 september 2012 22:05 schreef pirlo444 het volgende:
Mijn COnverter doet het niet meer, heb alles geprobeerd opnieuw downloaden enzo maar hij zeikt dan weer over proxy instellingen en een andere keer over 1 of andere error. Heeft youtube hier een ban opgelegd ofzo. Ik heb nodig nieuwe muziek nodig!
niet altijd maar vaak welquote:Op zondag 16 september 2012 22:08 schreef kawa4 het volgende:
www.youtube-mp3.org/nl
Vind ik makkelijker werken en werkt WEL altijd.
Dit is echt een topsite idd.quote:Op zondag 16 september 2012 22:08 schreef kawa4 het volgende:
www.youtube-mp3.org/nl
Vind ik makkelijker werken en werkt WEL altijd.
dat doet hij dus bij bepaalde artiesten en dat is inderdaad reteirritantquote:Op zondag 16 september 2012 22:12 schreef pirlo444 het volgende:
[..]
Nu does niet want hij begint over 1 overe petitie tekenen
die doet het wel altijd maar de java wi nog wel eens stuiterenquote:Op zondag 16 september 2012 22:10 schreef Piet__Piraat het volgende:
http://www.video2mp3.net/
Deze deed het recent nog prima bij mij.
sommige artiesten kun je niet converteren helaasquote:Op zondag 16 september 2012 22:18 schreef Hicham. het volgende:
ff uitgeprobeerd, maar hier werkt het nog normaal.
Noem er is eens een paar, want dan kan ik het uitproberen of het hier nog werktquote:Op zondag 16 september 2012 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
sommige artiesten kun je niet converteren helaas
ben nu radio aan het draaien dus kan nu even niet testenquote:Op zondag 16 september 2012 22:20 schreef Hicham. het volgende:
[..]
Noem er is eens een paar, want dan kan ik het uitproberen of het hier nog werkt
Yo klasse deze doet het wel !!quote:Op zondag 16 september 2012 22:10 schreef Piet__Piraat het volgende:
http://www.video2mp3.net/
Deze deed het recent nog prima bij mij.
Klopt, maar een (ctrl-)F5 is dan meestal al genoeg.quote:Op zondag 16 september 2012 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja die doet het prima, maar afentoe stuitert Java
OKe die onthoud ik even..quote:Op zondag 16 september 2012 22:28 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Klopt, maar een (ctrl-)F5 is dan meestal al genoeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |