Aldi had het een paar weken geledenquote:Op zondag 16 september 2012 22:00 schreef frederik het volgende:
Ik weet niet wanneer dat spul er moet zijn, maar ik zou de Lidl ook eens in de gaten houden. Die hebben dat spul af en toe in de aanbieding (ik vraag me alleen af of die dingen wel veilig zijn, en wat lidl met paardrijspullen in de aanbieding moet)
En ik skijt 27 kleuren shit voor die beesten.. vind ze alleen leuk op mijn bord...quote:Ponyrijden kan bij ons vanaf 4 jaar.
Voor de beginnende ruiters is het verplicht dat er een ouder / begeleider meeloopt.
Soms hebben wij kinderen die willen meelopen met de beginners.
Dit kunnen wij echter niet garanderen en wordt niet door ons geregeld.
Als ouder blijft u zelf verantwoordelijk voor het bijlopen.
Het is aan de instructie om te bepalen wanneer en in welke situatie een beginnende ruiter zonder bijloper mag rijden.
Caps zijn (godzijdank!) aan regels gebonden, een cap moet een CE EN 1348 keurmerk hebben om veilig mee te kunnen rijden.quote:Op zondag 16 september 2012 22:07 schreef frederik het volgende:
Ik zou me alleen wel afvragen wat het doel is van die aanbiedingen
- gebruik van die paardrijspullen als soort modeaccesoire voor meiden die denken dat ze al bijna tiener zijn
- als persoonlijke beschermmiddelen van mensen die daadwerkelijk op een paard zitten (of eigenlijk, voor degenen die er daarna naastliggen)
Je moet geen vals veiligheidsgevoel krijgen natuurlijk
waarom geen gladde zolen?quote:Op zondag 16 september 2012 22:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Caps zijn (godzijdank!) aan regels gebonden, een cap moet een CE EN 1348 keurmerk hebben om veilig mee te kunnen rijden.
Verder Ireth, zeker de eerste tijd moet het ook prima in een legging en een paar laarzen kunnen hoorGEEN sportschoenen of andere gladde zolen in elk geval.
Paardrijlaarzen hebben een hakje. Dit om te voorkomen dat de voet door de stijgbeugel heen schietquote:Op zondag 16 september 2012 22:47 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
waarom geen gladde zolen?
paardrijlaarzen hebben ook gladde zolen
* Ireth maakt driftig notities....quote:Op zondag 16 september 2012 22:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Caps zijn (godzijdank!) aan regels gebonden, een cap moet een CE EN 1348 keurmerk hebben om veilig mee te kunnen rijden.
Verder Ireth, zeker de eerste tijd moet het ook prima in een legging en een paar laarzen kunnen hoorGEEN sportschoenen of andere gladde zolen in elk geval.
Decathlon een optie? Die hebben goedkope caps mét keurmerk. En rozequote:Op zondag 16 september 2012 22:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth maakt driftig notities....
Vooralsnog zal ze idd wel in een spijkerbroek/legging/laarzen moeten zolang er nog niks anders voorhanden is (weet ook nog niet wanneer ze exact kan starten, dat scheel took nog) maar kijk dus ondertussen wel voor andere kleding.
We gaan op zoek naar een goeie veilige cap.. (en valeriaan voor mij..)
Ja als je wilt? Bedoel wil er best wel wat voor uitgeven, dat is het probleem niet, maar vind het zo zonde om er bakken met geld aan uit te geven en dat ze na 4 lessen zegt dat ze er geen klote aan vindquote:Op zondag 16 september 2012 22:50 schreef Pien85 het volgende:
Overigens heb ik geloof ik nog ergens een paardrijbroek liggen die mij (maat 156) te klein is. Zal misschien nog wat te groot zijn, maar stukje omvouwen kan prima. Zal ik even voor je kijken?
Ow die vallen idd nog wel mee qua prijs! Ik had ze met minimaal 3 cijfers voor de komma verwacht!quote:Op zondag 16 september 2012 22:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Decathlon een optie? Die hebben goedkope caps mét keurmerk. En rozeOf blauw of of of
Ik denk dat ie nog bij m'n ex in de kast ligtquote:Op zondag 16 september 2012 22:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja als je wilt? Bedoel wil er best wel wat voor uitgeven, dat is het probleem niet, maar vind het zo zonde om er bakken met geld aan uit te geven en dat ze na 4 lessen zegt dat ze er geen klote aan vind
Oh nee joh, dat valt best mee hoor! Weet niet waar je vandaan komt, maar weet in elk geval hier in de buurt wel wat goedkope ruitersportzakenquote:[..]
Ow die vallen idd nog wel mee qua prijs! Ik had ze met minimaal 3 cijfers voor de komma verwacht!
nee... basis cap.. rond de 50.quote:Op zondag 16 september 2012 22:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja als je wilt? Bedoel wil er best wel wat voor uitgeven, dat is het probleem niet, maar vind het zo zonde om er bakken met geld aan uit te geven en dat ze na 4 lessen zegt dat ze er geen klote aan vind
[..]
Ow die vallen idd nog wel mee qua prijs! Ik had ze met minimaal 3 cijfers voor de komma verwacht!
En ook in licht roze en blauwquote:Op zondag 16 september 2012 23:01 schreef dolfina-chica het volgende:
zijn nog te verstellen ook..
dus groeien met haar kop mee
Ik zie haar al rijden op haar 18equote:Op zondag 16 september 2012 23:01 schreef dolfina-chica het volgende:
zijn nog te verstellen ook..
dus groeien met haar kop mee
kan je ze inderdaad mee vergelijken, alleen is dit meer pothelm dan de fietshelmenquote:Op zondag 16 september 2012 23:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zie haar al rijden op haar 18e
Die zijn wel heel erg leuk zeg.. doen me een beetje aan die fietshelmpjes denken
Daar staan ze dus wel met 3 cijfers voor de komma! TOINK!quote:Op zondag 16 september 2012 23:00 schreef Pien85 het volgende:
Epplejeck heeft caps voor kinderen vanaf 27 euroEn roze
Epplejeck kun je alleen als particulier niet zomaar kopen... Maar mocht je er iets zien op de site moet je even gillen, ik kan wel wat regelen wellicht
![]()
[ afbeelding ]
je kan het zo duur maken als je zelf wilt!quote:Op zondag 16 september 2012 23:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daar staan ze dus wel met 3 cijfers voor de komma! TOINK!
Ookquote:Op zondag 16 september 2012 23:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daar staan ze dus wel met 3 cijfers voor de komma! TOINK!
quote:Op zondag 16 september 2012 23:06 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
je kan het zo duur maken als je zelf wilt!
met alles zo!
ooow..
ik heb haar eerst borstelsetje hier!!!
Krijgt ze van mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 september 2012 23:07 schreef Ireth het volgende:
[..]Zeker weten? Bedoel, heb daar niet om gevraagd??
nee, klopt heb je niet om gevraagd, dat bied ik aan!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als paardenmeisjes onder elkaarzondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
ik betaalde voor een 10 rittenkaart inderdaad zo'n 100 tot 150 euro...quote:Op zondag 16 september 2012 23:14 schreef Ireth het volgende:
Ben wel heel erg blij dat ze het iig gratis kan gaan doen. Kost ons alleen eenmalig 7,50 per jaar aan inschrijfgeld. Scheelt echt enorm, normaal betaal je je scheel aan paardrijles heb ik begrepen. Vind het nu ook niet erg om te gaan proberen met haar, mocht ze het echt niet leuk vinden, dan heeft het mij geen jaarcontributie gekost zeg maar...
Ik vind het al erg genoeg dat ik er naast moet lopen! Ze hebben ook shetlanders zie ik net.. dan kan ik nog net doen of het een sint bernhardhond isquote:Op zondag 16 september 2012 23:23 schreef Inlognaam het volgende:
Ik mocht vroegere eens gratis op een kameel rijden. En flikkerde ervanaf.
Mij krijg je alleen op een paard als ik een paardenmeisje tref dat ik ten huwelijk wil vragen. De kans daarop is klein, dus mij zal je nooit op een paard aantreffen
Ja psies, voor deze prijs wil ik het wel gaan proberen met haar, vind ze het dan niks dan overleven we het welquote:Op zondag 16 september 2012 23:23 schreef Inlognaam het volgende:
Wel leuk dat je dochter zo goedkoop kan paardrijden. Normaal is het volgens mij stervensduur!
Dit is zowiezo tot 16 jaar, dus voorlopig kan ze nog vooruit, ze is nu 8quote:Op zondag 16 september 2012 23:28 schreef Inlognaam het volgende:
Mja, moet het wel blijvend zijn.
Anders zit ze net een jaartje op paardje hobbelen en heeft ze de smaak te pakken en dan moet je opeens 7.50 per les betalen. Zal ze ook wel ontroostbaar zijn.
ALs ik zie hoe fanatiek die kleine paardenmeisjes zijn... dan lijkt het wel of ze alleen maar voor dat paard leven.
Deze lees ik nu pas! Hou op hoor!!!quote:Op zondag 16 september 2012 23:09 schreef dolfina-chica het volgende:
pas maar op ireth, vorige paardenmeisje op fok, hielp ik aan eigen paard
Dat zei die mama ook... en die mama is ook bangquote:Op maandag 17 september 2012 10:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Deze lees ik nu pas! Hou op hoor!!!
Leuk man, een pooonie!quote:Op maandag 17 september 2012 10:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Deze lees ik nu pas! Hou op hoor!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |