En zijn looks.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:45 schreef livelink het volgende:
Ik was zo benieuwd naar Cedric in de liveshows. Gewoon echt anders dan anderen.
Frederik heeft wel zijn persoonlijkheid mee. Dat moet ik dan wel toegeven.
Volgens mij wel, ja.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:16 schreef megamandy het volgende:
Was Frederik niet ook diegene wat zo faalde tijdens de modern les in NY?
Ik ook.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:52 schreef livelink het volgende:
hij was daar echt verschrikkelijk stijf aan het dansen, ja. Dus of hij nou echt makkelijk meerdere stijlen aankan, betwijfel ik een beetje.
Arno misschien?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:29 schreef livelink het volgende:
Ik heb ook niks tegen Frederik hoor. Het is een leuke jongen, volgens mij. En hij herpakte zich goed na die waarschuwing.
Die andere jonge jongen van 19 jaar (zijn naam ben ik vergeten) vond ik veel onopvallender.
En Cedric had wel wat aparts, ik had graag willen zien hoe hij het gedaan zou hebben, maar helaas.
Nee, het was niet Arno. Ik ga even zoeken.quote:
Echt? Weet je ook waarom Isabel gestopt is?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:48 schreef supernovae het volgende:
Iris zit toch wel bij de liveshows! Isabel (degene met die bruine krullen die steeds Engels praat) is gestopt.
Geen idee! Ik keek een backstage filmpje van de top 18 en ik zag ineens Iris daarbij. Zag wel op wikipedia dat Isabel vrijwillig gestopt is, maar verder niet waaromquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:55 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Echt? Weet je ook waarom Isabel gestopt is?
Iris was degene die voor de 2e x er stond en er weer op t randje uitlag toch?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:48 schreef supernovae het volgende:
Iris zit toch wel bij de liveshows! Isabel (degene met die bruine krullen die steeds Engels praat) is gestopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |