knuffelen?quote:
quote:Op zondag 16 september 2012 20:53 schreef ReMcOrE het volgende:
meh, kan niet eens fatsoenlijk slikken; keel helemaal opgezwollen
keertje laten doorsmeren door Basquote:Op zondag 16 september 2012 20:53 schreef ReMcOrE het volgende:
gewoon ziek denk ik, al paar dagen last maar sinds gisteren echt helemaal dikquote:
heb al een ijsje gepaktquote:Op zondag 16 september 2012 20:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
keertje laten doorsmeren door Bas
dat zou ik wel eerst proberen jaquote:
Das niezo mooi joh.quote:Op zondag 16 september 2012 20:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gewoon ziek denk ik, al paar dagen last maar sinds gisteren echt helemaal dik
quote:Op zondag 16 september 2012 20:52 schreef rulerofdeath het volgende:
ToF-knuffel dus?
of gelijk een orgie dan maar?
quote:Op zondag 16 september 2012 20:53 schreef ReMcOrE het volgende:
quote:
ja, ik vond 'm ook al een beetje vreemdquote:
Mij of die post van Remco?quote:Op zondag 16 september 2012 21:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, ik vond 'm ook al een beetje vreemd
nee, de post van remco na mijn postquote:
Goed, dat ging onmeunig kutquote:
Ik rolde wel lekker.quote:Op zondag 16 september 2012 22:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Goed, dat ging onmeunig kut
Nein man.quote:Op zondag 16 september 2012 21:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Machiel6 oktober richting Schagen? met het FOK!-busje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hi!quote:Op maandag 17 september 2012 09:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waar is mijn enthousiaste begroeting...
Is maar goed dat ik afgelopen vrijdag niet nog even langs je kwam met Wauser.quote:Op maandag 17 september 2012 09:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waar is mijn enthousiaste begroeting...
Waddan joh.quote:Op maandag 17 september 2012 09:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Is maar goed dat ik afgelopen vrijdag niet nog even langs je kwam met Wauser.
En wat is nu het grappige?quote:Op maandag 17 september 2012 10:02 schreef Kreator het volgende:
Trouwens. Grappig. Collega hier en wij waren aan het praten over motoren enzo. Toen zei hij: 'ik heb 1 vriend, die heeft al wel 4 motoren afgeschreven. Rijdt als een dwaas, die Ronny."
Dus ik zeg: Ronny? Uit Almelo?
Ja..
Ach, die was weer zo sjikker als ik weet niet wat.quote:
quote:Op maandag 17 september 2012 10:02 schreef Kreator het volgende:
Trouwens. Grappig. Collega hier en wij waren aan het praten over motoren enzo. Toen zei hij: 'ik heb 1 vriend, die heeft al wel 4 motoren afgeschreven. Rijdt als een dwaas, die Ronny."
Dus ik zeg: Ronny? Uit Almelo?
Ja..
Ik ken Ronny niet. Hij klinkt behoorlijk achterlijk.quote:Op maandag 17 september 2012 10:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat Ronny een legende is op 's lands wegennet.
285+ km/u op de A1.Ronny.
Dat is ie zeker niet. Ronny is leuk...quote:Op maandag 17 september 2012 10:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken Ronny niet. Hij klinkt behoorlijk achterlijk.
Ik vind met bijna 300 kmh over de Nederlandse snelwegen behoorlijk achterlijkquote:Op maandag 17 september 2012 10:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is ie zeker niet. Ronny is leuk...
Yesh, elk weekend in Enschede.quote:Op maandag 17 september 2012 10:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoi.Goed weekend achter het ruggetje? Je bent/was weer in Eanske las ik?
Ouch. Ook altijd wat hč...quote:Op maandag 17 september 2012 10:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ach, die was weer zo sjikker als ik weet niet wat.Ik had wat flessen wijn die over waren meegenomen. Die lagen op de vloer voor de bijrijdersstoel. Uiteraard sneuvelde er een fles toen ie instapte, ondanks waarschuwingen.
Hele auto meurt nu dus naar een Franse wijngaard.
Gelukkig witte wijn, dus geen vlekken.
Eensquote:Op maandag 17 september 2012 10:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind met bijna 300 kmh over de Nederlandse snelwegen behoorlijk achterlijk.
Dat was tussen Oldenzaal en De Lutte. Rijdt bijna niemand daar. Bovendien kan Ronny prima sturen.quote:Op maandag 17 september 2012 10:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind met bijna 300 kmh over de Nederlandse snelwegen behoorlijk achterlijk.
Toen hij vertelde over z'n dwaze vriend, paste dat precies bij Ronny.quote:Op maandag 17 september 2012 10:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]Ronny.
Wat een held! Met z'n kneepads.
Dat boeit niet. 300 kmh knal je maar op het circuit, niet op een openbare snelweg, druk of niet.quote:Op maandag 17 september 2012 10:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat was tussen Oldenzaal en De Lutte. Rijdt bijna niemand daar. Bovendien kan Ronny prima sturen.Heeft slechts 4 motoren afgeschreven.
Vergeet nooit meer dat verhaal dat ie vertelde over z'n mislukte wheelie in een 30 km-zone ergens in Limburg.quote:Op maandag 17 september 2012 10:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Toen hij vertelde over z'n dwaze vriend, paste dat precies bij Ronny.
Whehe. Aangereden door die vrachtwaggel.quote:Op maandag 17 september 2012 10:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vergeet nooit meer dat verhaal dat ie vertelde over z'n mislukte wheelie in een 30 km-zone ergens in Limburg.1200 cc opengooien... motor schiet onder hem weg tegen de motor van z'n vriend aan.
Twee motoren in de poeier.
Ronny.
quote:Op maandag 17 september 2012 10:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vergeet nooit meer dat verhaal dat ie vertelde over z'n mislukte wheelie in een 30 km-zone ergens in Limburg.1200 cc opengooien... motor schiet onder hem weg tegen de motor van z'n vriend aan.
Twee motoren in de poeier.
Ronny.
Ook zulke problemen gehoord. Is dat zaakje in Enschede?quote:Op maandag 17 september 2012 10:50 schreef Kreator het volgende:
Tukker. Telefoon gestolen, gevonden op mp doorverkocht.
Gaat over datzelfde zaakje als waar ik toen problemen heb gehad met mijn telefoon.
Ja klopt. GsmFAn.quote:Op maandag 17 september 2012 11:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook zulke problemen gehoord. Is dat zaakje in Enschede?
Dat is die bij de scheer en foppe toch?quote:
Is het ook niet. Dikke trammelant gehad daar.quote:
Ja, dat weet ik volgens mij nog wel.quote:Op maandag 17 september 2012 11:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is het ook niet. Dikke trammelant gehad daar..
@TGND. Nee, dit zit in een zijstraat vd Brinkstraat.
Ah. Dan zijn er dus 2 zaken in Enschede die je niet vertrouwen moetquote:Op maandag 17 september 2012 11:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is het ook niet. Dikke trammelant gehad daar..
@TGND. Nee, dit zit in een zijstraat vd Brinkstraat.
Tukker was toen een keer mee en die voelde zich niet op zijn gemak daar, omdat ik een beetje los ging op die mongolen, toen ik voor de 20e keer werd afgewimpeld.quote:Op maandag 17 september 2012 11:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik volgens mij nog wel.
Had het topic vorige week al gezien. Fantastische toko.quote:Op maandag 17 september 2012 10:50 schreef Kreator het volgende:
Tukker. Telefoon gestolen, gevonden op mp doorverkocht.
Gaat over datzelfde zaakje als waar ik toen problemen heb gehad met mijn telefoon.
Hard gewerkt dit weekend?quote:Op maandag 17 september 2012 11:20 schreef Samzz het volgende:
Mijn rug is helemaal naar de tyfus. Bah.
Ik denk verkeerd gelegen.quote:Op maandag 17 september 2012 11:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hard gewerkt dit weekend?.
Matig.
Niks mis met mijn bedquote:Op maandag 17 september 2012 11:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens een fatsoenlijk bed kopen... al wordt dat lastig daar.
Anders ik wel.quote:Op maandag 17 september 2012 11:10 schreef Cue_ het volgende:
Gelukkig wel net saucijzebroodje gekregen![]()
die kon ik echt wel gebruiken
Dat verklaart het wel ja.quote:Op maandag 17 september 2012 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks mis met mijn bed. Ik was op m'n stoel in slaap gevallen, dat ligt niet zo prettig.
Heee, kom je langs Wageningen? Geef mij een liftquote:Op maandag 17 september 2012 11:39 schreef Kreator het volgende:
Morgen dus naar Ridderkerk. Moet er om 09:00 zijn. Volgens mij moet ik dan om half 6 weg ofzo.
Hoe dan ook.. je komt in de spits..quote:Op maandag 17 september 2012 11:39 schreef Kreator het volgende:
Morgen dus naar Ridderkerk. Moet er om 09:00 zijn. Volgens mij moet ik dan om half 6 weg ofzo.
Als je daar rond 7 uur wil zijn, wel.quote:Op maandag 17 september 2012 11:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heee, kom je langs Wageningen? Geef mij een lift.
Coolquote:Op maandag 17 september 2012 11:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je daar rond 7 uur wil zijn, wel.
@RB: Ik weet het. Vandaar ook het hotel, want moet er 2 dagen zijn.
Balenquote:Op maandag 17 september 2012 12:23 schreef 100% Tukker het volgende:
Nee, helaas.Is misschien maar beter ook.
Zeg het wat harderquote:Op maandag 17 september 2012 14:27 schreef Kreator het volgende:
Ik heb altijd storingsdienst.
....ik heb ook een hele irritante collega. Als die binnenkomt, begint hij altijd meteen overal dwars doorheen te praten, ook al ben je in gesprek. Ik zeg daar altijd wat van, maar dat boeit em niks.
Het ging net zo:quote:
Ik gelukkig maar 1x in de 7 weken ofzo. Maar vind het erg irritant.quote:Op maandag 17 september 2012 14:27 schreef Kreator het volgende:
Ik heb altijd storingsdienst.
....ik heb ook een hele irritante collega. Als die binnenkomt, begint hij altijd meteen overal dwars doorheen te praten, ook al ben je in gesprek. Ik zeg daar altijd wat van, maar dat boeit em niks.
Vuur met vuur bestrijden. Al zal hij wel weinig vrienden hebben als hij overal doorheen praat.quote:Op maandag 17 september 2012 14:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het ging net zo:
Ik zit in gesprek met collega 1.
Collega 2 komt binnen.
"ja, hallo mag ik even storen dit en dat en zus en zo!"
"nou, nee. Ik zit midden in mijn zin. Even wachten."
*schaapachtige lach en gewoon doorgaan.*
Ik doe een facepalm.
Hij vertrekt.
In plaats van de facepalm de volgende keer heel hard schreeuwen dat hij zijn bek moet houden, je zin afmaken en hem dan toestemming geven te pratenquote:Op maandag 17 september 2012 14:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het ging net zo:
Ik zit in gesprek met collega 1.
Collega 2 komt binnen.
"ja, hallo mag ik even storen dit en dat en zus en zo!"
"nou, nee. Ik zit midden in mijn zin. Even wachten."
*schaapachtige lach en gewoon doorgaan.*
Ik doe een facepalm.
Hij vertrekt.
Dat deed mijn baas laatst. Toen schrok hij zo erg dat hij weer naar boven ging en mompelde 'dat het dan maar in de soep moest lopen'. Dat was grapipg.quote:Op maandag 17 september 2012 14:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
In plaats van de facepalm de volgende keer heel hard schreeuwen dat hij zijn bek moet houden, je zin afmaken en hem dan toestemming geven te praten.
Even lekker over je paardje cummen he?quote:Op maandag 17 september 2012 15:22 schreef Samzz het volgende:
Ik wel. Bah.
Gelukkig is het mooi weer, straks maar even naar het paard ter afleiding.
Wil je mij gewoon bij naam noemen!quote:Op maandag 17 september 2012 15:22 schreef Samzz het volgende:
Ik wel. Bah.
Gelukkig is het mooi weer, straks maar even naar het paard ter afleiding.
Ha peerdquote:Op maandag 17 september 2012 15:49 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wil je mij gewoon bij naam noemen!
Gadverquote:Op maandag 17 september 2012 15:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Even lekker over je paardje cummen he?
Echte dierenliefde
quote:Op maandag 17 september 2012 15:49 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wil je mij gewoon bij naam noemen!
quote:
Hihihihiquote:
Ja, echt complete bullshitquote:Op maandag 17 september 2012 15:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Toch leuk, die hardnekkige geruchten dat meisjes klaarkomen als ze paardrijden
Jaaja...quote:
Ha skatquote:
Rawrquote:
Naakt?quote:Op maandag 17 september 2012 19:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga zo ook maar eens koken, denk ik
quote:Op maandag 17 september 2012 19:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, daarvoor is het nu te koud
Te koudquote:Op maandag 17 september 2012 19:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, daarvoor is het nu te koud
verwarming dan wel goed aan gok ik?quote:Op maandag 17 september 2012 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Te koud? Ik loop de hele dag al lekker naakt rond
. Tenzij ik de straat op moest of beneden moest zijn
.
Ja, ik neem aan dat jij de verwarming aan hebt?quote:Op maandag 17 september 2012 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Te koud? Ik loop de hele dag al lekker naakt rond
. Tenzij ik de straat op moest of beneden moest zijn
.
Neequote:Op maandag 17 september 2012 19:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
verwarming dan wel goed aan gok ik?
Nee, hoor.quote:Op maandag 17 september 2012 19:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik neem aan dat jij de verwarming aan hebt?
Daar vind ik het dan nog geen weer voor, om de verwarming aan te doen
hoeveel graden is het dan bij jou thuis?quote:Op maandag 17 september 2012 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Daar is het te warm voor.
[..]
Nee, hoor.
Weet ik het, 18 of zo?quote:Op maandag 17 september 2012 20:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoeveel graden is het dan bij jou thuis?
lijkt me niet echt warm om dan naakt rond te lopenquote:
Ik heb het echt gauw koud als ik naakt rondloopquote:
Ik ben extreem warmbloedig. Met -21 loop ik nog zonder jas.quote:Op maandag 17 september 2012 20:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
lijkt me niet echt warm om dan naakt rond te lopen
maar blijkbaar ben jij een stuk warmbloediger
quote:Op maandag 17 september 2012 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben extreem warmbloedig. Met -21 loop ik nog zonder jas.
ik wil wel met/bij jou naakt rondlopenquote:Op maandag 17 september 2012 20:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb het echt gauw koud als ik naakt rondloop![]()
18 graden zou ik dus echt niet bij naakt rondlopen
quote:Op maandag 17 september 2012 21:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik wil wel met/bij jou naakt rondlopen
quote:
doordeweeks soms 's avonds en mangs in 't weekendquote:
Tijd om doordeweeks naar Amersfoort te komen?quote:Op maandag 17 september 2012 22:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
doordeweeks soms 's avonds en mangs in 't weekend
Haha, dat soort rekken hebben ze op de plee op Schiphol ookquote:
Dat lijkt ook op Schiphol.quote:Op maandag 17 september 2012 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haha, dat soort rekken hebben ze op de plee op Schiphol ook.
quote:
In Enschede Brittain, al hebben ze daar tegenwoordig voornamelijk rapshit.quote:Op maandag 17 september 2012 22:34 schreef Samzz het volgende:
Woutert, waar kan ik het beste bandshirts vandaan halen? Het liefst een gewone winkel ivm passen.
London is wegquote:Op maandag 17 september 2012 22:36 schreef rulerofdeath het volgende:
In Enschede zit london mode, aan de heurne. En britain heb je ook nog.
volgens mij moet dat daar kunnen, britain weet ik niet helemaal zeker.
ow, london is niet meer nee?quote:Op maandag 17 september 2012 22:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In Enschede Brittain, al hebben ze daar tegenwoordig voornamelijk rapshit.
Eerst ook de London, maar die is nu weg.
Large.nl is een online shop, waar je gewoon een maat groter moet bestellen dan je normaal hebt, want de shirts vallen iets kleiner uit. Maar je kan het binnen een paar dagen terugsturen als je hem hebt gepast en ruilen voor een andere
Sinds een maand of 3 weg. Helaasquote:Op maandag 17 september 2012 22:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow, london is niet meer nee?
op de site stond enschede er nog wel op
is de hele keten failliet?quote:Op maandag 17 september 2012 22:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sinds een maand of 3 weg. Helaas![]()
Hier in Amersfoort is 'ie ook weg..
Ik hoop voor je dat ze die hebbenquote:Op maandag 17 september 2012 22:39 schreef Samzz het volgende:
Ik wil eigenlijk het liefst een winkel. Zal eens bij Brittain kijken. Ik wil een shirt van AC/DC, Iron Maiden en Pink Floyd.
Daar lijkt het wel op. Hier in Amersfoort ging hij binnen dezelfde week weg als die in Enschede.quote:
hmm, jammer.quote:Op maandag 17 september 2012 22:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op. Hier in Amersfoort ging hij binnen dezelfde week weg als die in Enschede.
En ik kan me nog wel herinneren dat ze op een gegeven moment megakortingen hadden.
Eens kijken morgenquote:Op maandag 17 september 2012 22:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat ze die hebben
Brittain zit vlakbij de Irene promenade. Weet je waar coffeeshop de Mix zit? En waar Allerlei zit? Dat straatjequote:Op maandag 17 september 2012 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eens kijken morgen. Waar zit Brittain ook weer?
Ik was vorige week bij Picasso, maar toen hadden ze alleen Kiss.
Ja, ik weet 't weer, idd.quote:Op maandag 17 september 2012 22:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Brittain zit vlakbij de Irene promenade. Weet je waar coffeeshop de Mix zit? En waar Allerlei zit? Dat straatje
Als je het daar niet kan vinden zal ik eens even rondvragen of hier in Amersfoort zoiets zit. Kunnen we gelijk weer eens meeten, als je dat leuk vindquote:
Leuk, jaquote:Op maandag 17 september 2012 22:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je het daar niet kan vinden zal ik eens even rondvragen of hier in Amersfoort zoiets zit. Kunnen we gelijk weer eens meeten, als je dat leuk vind
ja, zoep zequote:
Ja, die heeft heel veel.quote:Op maandag 17 september 2012 23:00 schreef Daywalk3r het volgende:
San het is dan wel Internet maar heeft amplified daar niet wat moois van? Had je dacht ik ook al iets van als ik me dat goed herinner.
Heb er 2 shirts van. Zitten fijn. Maar nu slapen.quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik droomde dat er een mega spin in de woonkamer bij mn ouders was, ter grootte van mijn hand. Toen 'ie ging lopen werd ie steeds groter en ineens was het een baby olifantje..![]()
En toen werd ik wakker.
Alleen al om dit soort dingen zou ik willen dat ik wist wat ik droomdequote:Op dinsdag 18 september 2012 10:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik droomde dat er een mega spin in de woonkamer bij mn ouders was, ter grootte van mijn hand. Toen 'ie ging lopen werd ie steeds groter en ineens was het een baby olifantje..![]()
En toen werd ik wakker.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:21 schreef GimmeGore het volgende:
Gelukkig ben ik dus niet de enige die belachelijk droomt
Heb het met periodes. Maar dan zijn het ook de vaagste dromen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:21 schreef GimmeGore het volgende:
Gelukkig ben ik dus niet de enige die belachelijk droomt
Ik heb het ook met periodesquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Heb het met periodes. Maar dan zijn het ook de vaagste dromen.![]()
Vergeet het altijd op te schrijven.
Lucide lijkt me helemaal de shit. Heb het een poos geoefend maar toen niet gelukt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb het ook met periodes
..?quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Lucide lijkt me helemaal de shit. Heb het een poos geoefend maar toen niet gelukt.
"Een lucide droom is een droom waarbij de dromer zich bewust is van het feit dat hij droomt."?quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Lucide lijkt me helemaal de shit. Heb het een poos geoefend maar toen niet gelukt.
Ik kan het vooral met nachtmerries, of tenminste dromen die wat engig kunnen zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:41 schreef Daywalk3r het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lucide_droomquote:
Justin had dat pas geloof ik een keer. Dat moet je oefenen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:44 schreef Mdrop het volgende:
[..]
"Een lucide droom is een droom waarbij de dromer zich bewust is van het feit dat hij droomt."?
Heel vreemd lijkt me dat.
Oh, dat.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:45 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lucide_droom
[..]
Justin had dat pas geloof ik een keer. Dat moet je oefenen.
Ik wil het niet iedere nacht. Soms toch wel het gevoel dat ik daardoor minder rust krijg. Of toch anders wakker wordt dan wanneer ik 'niet' droom.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:05 schreef Samzz het volgende:
Lucide dromen. Ik doe dat iedere nacht.
Vet! Wat doe je ermee?quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:05 schreef Samzz het volgende:
Lucide dromen. Ik doe dat iedere nacht.
Dus jij kunt er voor 'kiezen' iedere nacht ofzo?quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:12 schreef Cue_ het volgende:
Ik wil het niet iedere nacht. Soms toch wel het gevoel dat ik daardoor minder rust krijg. Of toch anders wakker wordt dan wanneer ik 'niet' droom.
2 mannen die het samen doen noem je homo.quote:
Gewoon, dromen wat ik leuk vind of dromen die ik niet leuk vind ombuigenquote:
Was het maar waarquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:18 schreef Mdrop het volgende:
Dus jij kunt er voor 'kiezen' iedere nacht ofzo?
Man dat wil ik ookquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon, dromen wat ik leuk vind of dromen die ik niet leuk vind ombuigen.
Ja dat deed ik toen maar heb dat toen maar opgegeven omdat het niet lukte.quote:
Heb ik vrij regelmatigquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:44 schreef Mdrop het volgende:
[..]
"Een lucide droom is een droom waarbij de dromer zich bewust is van het feit dat hij droomt."?
Heel vreemd lijkt me dat.
Nee, gewoon een medewerker.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:42 schreef GimmeGore het volgende:
Was gisteren toevallig de directeur jarig?
Mocht ie hem wel opeten dan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:49 schreef GimmeGore het volgende:
mijn vriend zat gisteren ook aan een saucijzenbroodje
quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mocht ie hem wel opeten dan?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mocht ie hem wel opeten dan?
Heerlijk.quote:
Hordingen, een wereldse uitvindingquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zoo, hording voor mn raam. Hopelijk vanaf nu een zo goed als insectvrije kamer
;iquote:You Scored as Dominant
Dominant 82%
Experimental 79%
Sadist 64%
Switch 57%
Bondage 29%
Vanilla 29%
Exhibitionist / Voyeur 25%
Degradation 25%
Submissive 21%
Masochist 7%
Ik overrule jou sowieso.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
http://quizfarm.com/quizz(...)-for-bdsm/index.php#
Eens kijken wie de grootste smeerlap hier is
Mijn score:
[..]
;i
Leugens, jij was 57% masochistquote:
En heel veel meer sadist dan jijquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Leugens, jij was 57% masochist
Ok, dat dan weer welquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En heel veel meer sadist dan jij
We should probably have sexquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Sadist, dat ben ik overal, behalve in bed
We should. Maar dat wisten we al. Al jaaaaaren.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
We should probably have sex
Feitquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
We should. Maar dat wisten we al. Al jaaaaaren.
quote:
Gym?quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga maar eens richting het chillste keuzevak dat er bestaat
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga maar eens richting het chillste keuzevak dat er bestaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |