knuffelen?quote:
quote:Op zondag 16 september 2012 20:53 schreef ReMcOrE het volgende:
meh, kan niet eens fatsoenlijk slikken; keel helemaal opgezwollen
keertje laten doorsmeren door Basquote:Op zondag 16 september 2012 20:53 schreef ReMcOrE het volgende:
gewoon ziek denk ik, al paar dagen last maar sinds gisteren echt helemaal dikquote:
heb al een ijsje gepaktquote:Op zondag 16 september 2012 20:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
keertje laten doorsmeren door Bas
dat zou ik wel eerst proberen jaquote:
Das niezo mooi joh.quote:Op zondag 16 september 2012 20:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gewoon ziek denk ik, al paar dagen last maar sinds gisteren echt helemaal dik
quote:Op zondag 16 september 2012 20:52 schreef rulerofdeath het volgende:
ToF-knuffel dus?
of gelijk een orgie dan maar?
quote:Op zondag 16 september 2012 20:53 schreef ReMcOrE het volgende:
quote:
ja, ik vond 'm ook al een beetje vreemdquote:
Mij of die post van Remco?quote:Op zondag 16 september 2012 21:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, ik vond 'm ook al een beetje vreemd
nee, de post van remco na mijn postquote:
Goed, dat ging onmeunig kutquote:
Ik rolde wel lekker.quote:Op zondag 16 september 2012 22:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Goed, dat ging onmeunig kut
Nein man.quote:Op zondag 16 september 2012 21:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Machiel6 oktober richting Schagen? met het FOK!-busje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hi!quote:Op maandag 17 september 2012 09:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waar is mijn enthousiaste begroeting...
Is maar goed dat ik afgelopen vrijdag niet nog even langs je kwam met Wauser.quote:Op maandag 17 september 2012 09:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waar is mijn enthousiaste begroeting...
Waddan joh.quote:Op maandag 17 september 2012 09:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Is maar goed dat ik afgelopen vrijdag niet nog even langs je kwam met Wauser.
En wat is nu het grappige?quote:Op maandag 17 september 2012 10:02 schreef Kreator het volgende:
Trouwens. Grappig. Collega hier en wij waren aan het praten over motoren enzo. Toen zei hij: 'ik heb 1 vriend, die heeft al wel 4 motoren afgeschreven. Rijdt als een dwaas, die Ronny."
Dus ik zeg: Ronny? Uit Almelo?
Ja..
Ach, die was weer zo sjikker als ik weet niet wat.quote:
quote:Op maandag 17 september 2012 10:02 schreef Kreator het volgende:
Trouwens. Grappig. Collega hier en wij waren aan het praten over motoren enzo. Toen zei hij: 'ik heb 1 vriend, die heeft al wel 4 motoren afgeschreven. Rijdt als een dwaas, die Ronny."
Dus ik zeg: Ronny? Uit Almelo?
Ja..
Ik ken Ronny niet. Hij klinkt behoorlijk achterlijk.quote:Op maandag 17 september 2012 10:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat Ronny een legende is op 's lands wegennet.
285+ km/u op de A1.Ronny.
Dat is ie zeker niet. Ronny is leuk...quote:Op maandag 17 september 2012 10:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken Ronny niet. Hij klinkt behoorlijk achterlijk.
Ik vind met bijna 300 kmh over de Nederlandse snelwegen behoorlijk achterlijkquote:Op maandag 17 september 2012 10:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is ie zeker niet. Ronny is leuk...
Yesh, elk weekend in Enschede.quote:Op maandag 17 september 2012 10:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoi.Goed weekend achter het ruggetje? Je bent/was weer in Eanske las ik?
Ouch. Ook altijd wat hè...quote:Op maandag 17 september 2012 10:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ach, die was weer zo sjikker als ik weet niet wat.Ik had wat flessen wijn die over waren meegenomen. Die lagen op de vloer voor de bijrijdersstoel. Uiteraard sneuvelde er een fles toen ie instapte, ondanks waarschuwingen.
Hele auto meurt nu dus naar een Franse wijngaard.
Gelukkig witte wijn, dus geen vlekken.
Eensquote:Op maandag 17 september 2012 10:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind met bijna 300 kmh over de Nederlandse snelwegen behoorlijk achterlijk.
Dat was tussen Oldenzaal en De Lutte. Rijdt bijna niemand daar. Bovendien kan Ronny prima sturen.quote:Op maandag 17 september 2012 10:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind met bijna 300 kmh over de Nederlandse snelwegen behoorlijk achterlijk.
Toen hij vertelde over z'n dwaze vriend, paste dat precies bij Ronny.quote:Op maandag 17 september 2012 10:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]Ronny.
Wat een held! Met z'n kneepads.
Dat boeit niet. 300 kmh knal je maar op het circuit, niet op een openbare snelweg, druk of niet.quote:Op maandag 17 september 2012 10:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat was tussen Oldenzaal en De Lutte. Rijdt bijna niemand daar. Bovendien kan Ronny prima sturen.Heeft slechts 4 motoren afgeschreven.
Vergeet nooit meer dat verhaal dat ie vertelde over z'n mislukte wheelie in een 30 km-zone ergens in Limburg.quote:Op maandag 17 september 2012 10:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Toen hij vertelde over z'n dwaze vriend, paste dat precies bij Ronny.
Whehe. Aangereden door die vrachtwaggel.quote:Op maandag 17 september 2012 10:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vergeet nooit meer dat verhaal dat ie vertelde over z'n mislukte wheelie in een 30 km-zone ergens in Limburg.1200 cc opengooien... motor schiet onder hem weg tegen de motor van z'n vriend aan.
Twee motoren in de poeier.
Ronny.
quote:Op maandag 17 september 2012 10:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vergeet nooit meer dat verhaal dat ie vertelde over z'n mislukte wheelie in een 30 km-zone ergens in Limburg.1200 cc opengooien... motor schiet onder hem weg tegen de motor van z'n vriend aan.
Twee motoren in de poeier.
Ronny.
Ook zulke problemen gehoord. Is dat zaakje in Enschede?quote:Op maandag 17 september 2012 10:50 schreef Kreator het volgende:
Tukker. Telefoon gestolen, gevonden op mp doorverkocht.
Gaat over datzelfde zaakje als waar ik toen problemen heb gehad met mijn telefoon.
Ja klopt. GsmFAn.quote:Op maandag 17 september 2012 11:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook zulke problemen gehoord. Is dat zaakje in Enschede?
Dat is die bij de scheer en foppe toch?quote:
Is het ook niet. Dikke trammelant gehad daar.quote:
Ja, dat weet ik volgens mij nog wel.quote:Op maandag 17 september 2012 11:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is het ook niet. Dikke trammelant gehad daar..
@TGND. Nee, dit zit in een zijstraat vd Brinkstraat.
Ah. Dan zijn er dus 2 zaken in Enschede die je niet vertrouwen moetquote:Op maandag 17 september 2012 11:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is het ook niet. Dikke trammelant gehad daar..
@TGND. Nee, dit zit in een zijstraat vd Brinkstraat.
Tukker was toen een keer mee en die voelde zich niet op zijn gemak daar, omdat ik een beetje los ging op die mongolen, toen ik voor de 20e keer werd afgewimpeld.quote:Op maandag 17 september 2012 11:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik volgens mij nog wel.
Had het topic vorige week al gezien. Fantastische toko.quote:Op maandag 17 september 2012 10:50 schreef Kreator het volgende:
Tukker. Telefoon gestolen, gevonden op mp doorverkocht.
Gaat over datzelfde zaakje als waar ik toen problemen heb gehad met mijn telefoon.
Hard gewerkt dit weekend?quote:Op maandag 17 september 2012 11:20 schreef Samzz het volgende:
Mijn rug is helemaal naar de tyfus. Bah.
Ik denk verkeerd gelegen.quote:Op maandag 17 september 2012 11:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hard gewerkt dit weekend?.
Matig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |