SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Picfails? Pech.
quote:Op maandag 17 september 2012 14:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Even een korte post met wat ik allemaal koopte in de ijdele hoop dat er mensen jaloers worden. Daar zijn jullie natuurlijk te nuchter/volwassen voor.Roken is dodelijk lees ik net.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Picfails? Pech.
Gerukt. Iets met gerukt.quote:Op maandag 17 september 2012 14:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
De meeste leugens staan gedrukt.
Logitech diNovo, een klein draadloos toetsenbordje met trackpad voor multimediatoepassinkjes. Zeg maar waarmee ik de films kies terwijl ik in mijn luie stoel naar het scherm kijk.quote:Op maandag 17 september 2012 14:25 schreef Timwonnacott het volgende:
Wat moet dat tweede ding eigenlijk voorstellen?
Handig, maar voor 100 euro sta ik wel gewoon op uit mijn stoel. Arme student en alles!quote:Op maandag 17 september 2012 14:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Logitech diNovo, een klein draadloos toetsenbordje met trackpad voor multimediatoepassinkjes. Zeg maar waarmee ik de films kies terwijl ik in mijn luie stoel naar het scherm kijk.
#1 voor luie mensen
Ja wat wil je na de bans op bokt en viva forum kon ik gewoon nergens meer terecht.quote:Op maandag 17 september 2012 14:42 schreef shaderon het volgende:
Aldie krikt zijn verloren post totaal even op
quote:Zippo Dutch Windmill 1 ¤ 26.90
Paypal 1 ¤ 0.40
Verzendkosten tot 250 gram 1 ¤ 2.15 19% ¤ 2.15
BTW: ¤ 4.70
Totaal te voldoen: ¤ 29.45
Dat is je telefoonnummer?quote:Op maandag 17 september 2012 15:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Raadseltje: herkennen jullie de nummers uit het ordernummer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |