Pierre van Hooijdonk.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, ja? En wie gaat ze maken bij Feyenoord?
Pelle in ieder geval niet. sissi misschien?quote:Op woensdag 26 september 2012 19:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, ja? En wie gaat ze maken bij Feyenoord?
Begin? Tis al 20 min bezigquote:
Ik heb net pas beeld en gegeten man stom wijfquote:
Ja dat was drie pagina's terug, heeft steven weer een sloveense streamquote:
Nederlandsequote:Op woensdag 26 september 2012 19:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja dat was drie pagina's terug, heeft steven weer een sloveense stream
Oh zo, dat zou me niks verbazen idd.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja dat was drie pagina's terug, heeft steven weer een sloveense stream
quote:Op woensdag 26 september 2012 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh zo, dat zou me niks verbazen idd.
Hadden we hem nog maar jaquote:
Mooi, dit is zo slecht dat het zelfs mijn uitstellen van schoolwerk doet verdwijnen.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:14 schreef Adelante het volgende:
Amateurbekerwedstrijden zijn leuker dan dit
Precies, als je het moet hebben van strafschoppen....quote:Op woensdag 26 september 2012 19:17 schreef Fok-it het volgende:
Laten we Feyenoord ook maar weer eens geen strafschoppen geven
Terecht. Niet zo huilen zeg..quote:Op woensdag 26 september 2012 19:17 schreef Fok-it het volgende:
Laten we Feyenoord ook maar weer eens geen strafschoppen geven
Maar wel Castaignos hèquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
Was gewoon een strafschop hoor. Zeg niet dat ze het verdienen, ze spelen dramatisch.quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 19:21 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Maar wel Castaignos hèeigenlijk de keeper van RVVH, die wilde even Casteignos dollen in de 93ste minuut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |