abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin zondag 17 september 2000 @ 00:12:44 #1
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_345190
En hier de reacties op de streams van vandaag
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_345194
Ik wil effe zeggen dat ik het knap vind dat jullie de hele dag de streams kunnen kijken. Ik probeer het soms ook even maar elke keer als Ali gaat zingen zit met kromme tenen en gaat het weer uit. Ik hou het dus vaak maar heel kort vol.
Mijn complimenten !
pi_345197
Belachelijk eigenlijk dat zodra er aanstalten wordt gemaakt om te gaan slapen, de streams wel verdomd donker worden gedraaid in de slaapkamer
Het is verdorie nauwelijks te volgen man!!!
  zondag 17 september 2000 @ 00:21:44 #4
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_345200
ik krijg stream 1 broadband niet open. Gebeurd er iets interessants? Ik wil eigenlijk niet BBspy weer opnieuw opstarten met andere ini.
pi_345210
Lionheart:stream 1 vertoont op het moment een vrij donker (nauwlijks te onderscheiden) beeld van de herenslaapkamer. Aangezien stream 2 daar ook nog steeds aanwezig is mis je geen donder...

Snap echt niet waarom ze beide streams steeds in dezelfde ruimte vertonen.....

[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 17-09-2000 00:29]

Admin zondag 17 september 2000 @ 00:30:04 #6
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_345214
Vind ik ook een beetje vreemd. Zet gewoon 1 stream op de heren en één op de damesslaapkamer. Ben ik nou zo slim of zijn ze bij veronica nou zo dom ?
  zondag 17 september 2000 @ 00:39:57 #7
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_345225
D'r is een tweepersoonsbed waar dus twee mannen in moeten. Ik geloof Ferdi en Georgie.. dus die ligt naast Ferdi denk ik
  zondag 17 september 2000 @ 00:40:01 #8
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_345226
Danny je schreef:
quote:
00:08
Hij houdt maar niet op. De jongen kan slecht tegen intiemiteit (niet gek ook als Desiree ineens op je komt liggen en je even fijnknuffelt ), en ik vraag me dan ook af of ie nog maagd is

Ik ben nog maagd maar heb nou niet bepaald het idee dat ik slecht tegen intimiteit kan en ik denk nog vele maagden met mij Oftewel ik vind niet dat het veel met elkaar temaken hoeft te hebben niet dat je zei dat dit altijd zo is Al zal een maagd eerder zenuwachtig worden misschien

Dat wilde ik ff kwijt

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_345679
Meneer Draak, het nummer dat Ali niet kan zingen omdat hij daar te emotioneel van wordt is 'I will allways love you'.
  zondag 17 september 2000 @ 14:19:57 #10
1607 Ali Salami
Altijd actueel
pi_345680
En ik wide ook even kwijt dat ik het jammer vind dat ik niet de streams mee kan verslaan. Geen kabel Maar ik ben blij dat jullie dat doen, geweldig
*klap, klap*
Hatsjoe!
pi_345706
Ik heb ook geen kabel maar kan wel de streams verslaan, gewoon een kwestie van switchen. Is wel lastig en kostbaar natuurlijk, vandaar dat ik het ook niet al te veel doe...

Jolanda krijgt van mij weer 10 punten erbij: Ali mag haar niet! Mooi zo, go girl.
Jo staat bij mij met stip op nummer 1.

pi_345713
Ali mag er van mij part uit!!

Hij loopt maar te zeiken, en te zweren op zijn zoontje. Is hij nou werkelijk zo zielig dat hij hier continu op moet terug komen????

zondag 17 september 2000 @ 14:48:11 #13
5900 HJ
en toch is het leuk
pi_345747
Ik wordt een beetje gek van de manier waarop we de stream te zien krijgen. Nu schieten ze opeens alletwee naar de tuin. Ik hoef niet zonodig close en totaal naast elkaar te zien. Daar kijk ik wel voor naar de tv. Doe nou gewoon een stream op het berghok en 1 op de tuin. En dan mag het geluid ook VERSCHILLEND zijn op beide streams, Dat klopt vaak namelijk ook niet!

Kunnen we niet een dringende oproep aan VOO doen om dit anders aan te pakken? Zo voegt de stream weinig toe. De lol is juist als je in de gaten kan houden wat de een doet terwijl de ander ergens anders is, omdat de bewoners dat nou net niet van elkaar weten. Zij kunnen maar op 1 plek tegelijk zijn, terwijl wij er 2 tegelijk in de gaten kunnen houden (als de stream ook verschillende dingen lieten zien!)

[Dit bericht is gewijzigd door HJ op 17-09-2000 14:50]

The internet is an unpredictable place, which still doesn't work the way it does in movies
  zondag 17 september 2000 @ 15:15:05 #14
5900 HJ
en toch is het leuk
pi_345787
Daar hadden we zowaar even een stream binnen en een buiten... maar het duurde weer niet lang!
The internet is an unpredictable place, which still doesn't work the way it does in movies
  zondag 17 september 2000 @ 19:11:36 #15
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_346045
Ff ter info. het enige wat hier nu nog werkt is mijn Http.

ICQ, IRC en streams doen het absoluut niet op dit moment.

I'm getting too old for this....
pi_346078
Danny, vraagje: hoe post ik een screeenshot. Heb er een van Bianca in het bad
  zondag 17 september 2000 @ 19:33:50 #17
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_346079
Gooit Bianca eindelijk die handdoeken van de rand, (omdat er iets in bad ligt wat er neit hoort?, ) krijgen we 2 keer hetzelfde in beeld, MAAR DUS GEEN BADKAMER MEER>
Liggen de handdoeken weer op z'n plaats: ja hoor, weer in beeld!

Toch knap gebruik gemaakt van de wc-cam iig. 't Was alleen in spiegelbeeld!

[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 17-09-2000 19:35]

*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
  Admin zondag 17 september 2000 @ 20:14:04 #18
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_346149
quote:
Op 17 september 2000 19:32 schreef Tuurr het volgende:
Danny, vraagje: hoe post ik een screeenshot. Heb er een van Bianca in het bad
[ img ]url van plaatje[ /img ]
Maar dan zonder spaties in de [ img ] en [ /img ] tags

Het eerste naakt was al te bewonderen trouwens. Een topless Bianca die probeert ongezien in en uit bad te klimmen.
Helaas voor haar dat dat is mislukt

pi_346203
Tnx, knorretje was al zo vriendelijk om mijn eerdere kunsten te verbeteren. Zijn er eigenlijk regels over het posten van een screenshot in de streamverslagen?
  Admin zondag 17 september 2000 @ 21:12:55 #20
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_346233
Nope. Als de streams het uitzenden mag je het plaatsen wat mij betreft. Probeer alleen niet tig screenshots ofzo neer te zetten, want dan worden de laadtijden nogal hoog.
Hou 't een beetje beperkt. We proberen op maximaal 30 screenshots per dag te blijven ongeveer.

Wat wel wenselijk is is dat je een screenshot plaatst die bij het verslag past. Dat 't een toegevoegde waarde heeft, bv om te verduidelijken hoe mensen iets doen.

Slapende mensen en kippen zijn trouwens NIET boeiend, tenzij het gaat om een knus onderonsje tussen twee bewoners natuurlijk

Eigenlijk is het criteria dus 'nuttige' screenshots zijn altijd ok

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')