Snap echt niet waarom ze beide streams steeds in dezelfde ruimte vertonen.....
[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 17-09-2000 00:29]
quote:
00:08
Hij houdt maar niet op. De jongen kan slecht tegen intiemiteit (niet gek ook als Desiree ineens op je komt liggen en je even fijnknuffelt ), en ik vraag me dan ook af of ie nog maagd is
Dat wilde ik ff kwijt
Jolanda krijgt van mij weer 10 punten erbij: Ali mag haar niet! Mooi zo, go girl.
Jo staat bij mij met stip op nummer 1.
Hij loopt maar te zeiken, en te zweren op zijn zoontje. Is hij nou werkelijk zo zielig dat hij hier continu op moet terug komen????
Kunnen we niet een dringende oproep aan VOO doen om dit anders aan te pakken? Zo voegt de stream weinig toe. De lol is juist als je in de gaten kan houden wat de een doet terwijl de ander ergens anders is, omdat de bewoners dat nou net niet van elkaar weten. Zij kunnen maar op 1 plek tegelijk zijn, terwijl wij er 2 tegelijk in de gaten kunnen houden (als de stream ook verschillende dingen lieten zien!)
[Dit bericht is gewijzigd door HJ op 17-09-2000 14:50]
ICQ, IRC en streams doen het absoluut niet op dit moment.
Toch knap gebruik gemaakt van de wc-cam iig. 't Was alleen in spiegelbeeld!
[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 17-09-2000 19:35]
quote:[ img ]url van plaatje[ /img ]
Op 17 september 2000 19:32 schreef Tuurr het volgende:
Danny, vraagje: hoe post ik een screeenshot. Heb er een van Bianca in het bad
Het eerste naakt was al te bewonderen trouwens. Een topless Bianca die probeert ongezien in en uit bad te klimmen.
Helaas voor haar dat dat is mislukt
Wat wel wenselijk is is dat je een screenshot plaatst die bij het verslag past. Dat 't een toegevoegde waarde heeft, bv om te verduidelijken hoe mensen iets doen.
Slapende mensen en kippen zijn trouwens NIET boeiend, tenzij het gaat om een knus onderonsje tussen twee bewoners natuurlijk
Eigenlijk is het criteria dus 'nuttige' screenshots zijn altijd ok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |