abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154024014
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 07:58 schreef Bosbeetle het volgende:
Goed concert gisteren Ik vond het een stukje beter dan het concert in 2007 in ahoy (maar dat kan ook mijn geheugen zijn :P) Ik heb erg genoten in ieder geval.
Agreed, en beter dan 2013 in de ziggo dome! roger Daltrey was ook goed op stem deze keer
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  Moderator vrijdag 3 juli 2015 @ 10:59:06 #277
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_154025974
Het podium was wel een stuk naar voren geplaatst. Doen ze dat omdat het niet uitverkocht was? Om wat meer sfeer te creëren?
Sfeervol was het. :Y
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_154028551
Stuk beter bij stem van 2013 idd. Heb genoten, ze waren lekker bezig. Wel saai publiek zeg, kon echt geen dansje vanaf. Was vorige keer wel anders. Hopelijk is het te downloaden!
pi_154034465
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 12:50 schreef Koettie het volgende:
Stuk beter bij stem van 2013 idd. Heb genoten, ze waren lekker bezig. Wel saai publiek zeg, kon echt geen dansje vanaf. Was vorige keer wel anders. Hopelijk is het te downloaden!
Ehm vorige keer (2013) zat roger daltrey juist te schelden omdat iedereen bleef zitten en niet stond te springen. Sfeer was juist nu beter
pi_154040011
Waar ik zat (vooraan) was het toen een feestje. Maar idd geen idee hoe het in de rest van de zaal zat. Maar stond nu tussen saaie mensen joh. Verveling droop ervanaf.
  Moderator vrijdag 3 juli 2015 @ 21:19:26 #281
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_154041100
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 20:39 schreef Koettie het volgende:
Waar ik zat (vooraan) was het toen een feestje. Maar idd geen idee hoe het in de rest van de zaal zat. Maar stond nu tussen saaie mensen joh. Verveling droop ervanaf.
Ik zat naast het podium, maar het publiek recht voor de band had het zicht- en hoorbaar naar de zin hoor. :Y
Zat jij vorige keer toevallig rechts vooraan bij het podium? Wij zaten daar schuin achter, en gingen ook staan omdat het daar zo gezellig was. Sorry voor onze achterburen maar kom op, The Who.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_154041767
Ja, we wilde nog naar voren maar mocht niet van de 'bewaker'. eigenlijk het hele concert gestaan toen, was serieus leuk. Nu stond ik midden vooraan maar meh, beetje lame
pi_154062700
Vond het ook een supergaaf concert. Echt genoten!

Tam publiek ben ik inmiddels wel gewend in Nederland. Doen Engelsen toch een stuk beter.

Op de eerste ring aan de rechterkant stonden drie tienermeisjes de hele tijd te dansen. Die hadden het echt naar hun zin.
PWBF
  zondag 5 juli 2015 @ 15:49:02 #284
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_154087479
Ik ben ook geweest en het was een uitstekend concert. Net zo goed als "Quadrophenia" in 2013. Maar waar dat concert zich richtte op de rockopera, was dit concert een "greatest hits" show. Alhoewel ik "A Quick One" wel miste! Die hadden ze twee concerten voor dit gedropt van de set. Jammer. Maar ik heb met volle teugen genoten van dit laatste concert.

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 12:50 schreef Koettie het volgende:
Stuk beter bij stem van 2013 idd. Heb genoten, ze waren lekker bezig. Wel saai publiek zeg, kon echt geen dansje vanaf.
Ik vond het juist een geanimeerd publiek, zeker de voorste helft. Juichen, handen klappen (zonder dat iemand daarom hoeft te vragen), headbangen (zag mensen tijdens "Sparks" helemaal uit hun plaat gaan), schreeuwen.. Én wat mij opviel: geen zee van mobiele telefoons in de lucht! Een verademing!

quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 16:39 schreef gothic-blackie het volgende:
Ehm vorige keer (2013) zat roger daltrey juist te schelden omdat iedereen bleef zitten en niet stond te springen. Sfeer was juist nu beter
Dat is een verhaal apart. Het was trouwens Pete die helemaal uit zijn pan flipte. Het publiek moest gaan zitten van de security. Dus na een paar minuten stond iedereen weer (want: rock concert!), waarna security weer in paniek schoot en iedereen dwong te gaan zitten. Het was dus STAAN, ZITTEN, STAAN, ZITTEN... vanaf de ring zag dat best grappig uit. Pete wist niet wat aan de hand was, dus hij trok van leer tijdens "Drowned".

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 16:52 schreef Nielsch het volgende:
Op de eerste ring aan de rechterkant stonden drie tienermeisjes de hele tijd te dansen. Die hadden het echt naar hun zin.
Ja, ik zag ze ook. Was wel leuk om te zien! :)
.
pi_154091450
Stonden we toch iets te ver naar achter. Schuin achter ons stond alleen één vent steeds compleet uit de maat te klappen. :p en weinig telefoons inderdaad!
pi_154091715
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 15:49 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Ik ben ook geweest en het was een uitstekend concert. Net zo goed als "Quadrophenia" in 2013. Maar waar dat concert zich richtte op de rockopera, was dit concert een "greatest hits" show. Alhoewel ik "A Quick One" wel miste! Die hadden ze twee concerten voor dit gedropt van de set. Jammer. Maar ik heb met volle teugen genoten van dit laatste concert.

[..]

Ik vond het juist een geanimeerd publiek, zeker de voorste helft. Juichen, handen klappen (zonder dat iemand daarom hoeft te vragen), headbangen (zag mensen tijdens "Sparks" helemaal uit hun plaat gaan), schreeuwen.. Én wat mij opviel: geen zee van mobiele telefoons in de lucht! Een verademing!

[ afbeelding ]

[..]

Dat is een verhaal apart. Het was trouwens Pete die helemaal uit zijn pan flipte. Het publiek moest gaan zitten van de security. Dus na een paar minuten stond iedereen weer (want: rock concert!), waarna security weer in paniek schoot en iedereen dwong te gaan zitten. Het was dus STAAN, ZITTEN, STAAN, ZITTEN... vanaf de ring zag dat best grappig uit. Pete wist niet wat aan de hand was, dus hij trok van leer tijdens "Drowned".

[..]

Ja, ik zag ze ook. Was wel leuk om te zien! :)
vanaf waar ik toen zat (eerste ring) zagen wij iedereen zitten (behalve een heel klein groepje dat vooraan stond). nu stonden ook veel mensen op de eerste en de tweede ring en was er veel meer een sfeertje. maar ik denk dat dit voor iedereen persoonlijk is. 2 jaar terug had je ook veel meer 'ouderen' dan nu, maar dat kan ook komen doordat dit echt een 'hits' concert was en niet een rock opera
  zondag 5 juli 2015 @ 18:50:11 #287
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_154093292
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 17:56 schreef gothic-blackie het volgende:
. 2 jaar terug had je ook veel meer 'ouderen' dan nu, maar dat kan ook komen doordat dit echt een 'hits' concert was en niet een rock opera
Het vorige concert was in mijn ogen voor de "echte fans". Fans die de catalogus van The Who van binnen en buiten kennen en dus genieten van "Is It In My Head", "Cut My Hair" of "The Dirty Jobs". Het concert van afgelopen donderdag was ideaal voor "CSI-fans". Alleen maar hits en - gezien de videopresentaties vóór dat het concert begon - ook gericht op (jonge) fans die The Who pas voor de eerste keer zien.

Ik vond beide concerten geweldig: het eerste vanwege de integrale "Quadrophenia" en het tweede om de hits nog een laatste keer te kunnen horen. Perfecte afwisseling :)
.
pi_154095138
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 18:50 schreef Baba-O-Riley het volgende:

[..]

Het vorige concert was in mijn ogen voor de "echte fans". Fans die de catalogus van The Who van binnen en buiten kennen en dus genieten van "Is It In My Head", "Cut My Hair" of "The Dirty Jobs". Het concert van afgelopen donderdag was ideaal voor "CSI-fans". Alleen maar hits en - gezien de videopresentaties vóór dat het concert begon - ook gericht op (jonge) fans die The Who pas voor de eerste keer zien.

Ik vond beide concerten geweldig: het eerste vanwege de integrale "Quadrophenia" en het tweede om de hits nog een laatste keer te kunnen horen. Perfecte afwisseling :)
Ohh je hebt zeker gelijk hoor, beide concerten waren super! Maar denk dat mijn favoriet die in Rotterdam blijft maar misschien is dat omdat dat voor mij de eerste keer was
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')