abonnement Unibet Coolblue
pi_116853666



No words necessary:



1 van de grootste en mooiste supportershomes van Europa:



Welkom in het centrale FC Utrecht topic!

Het eerste elftal:


Memorabele FCU-wedstrijden:

Bekijk deze YouTube-video


Bekijk deze YouTube-video


Waar zitten de Fok! FC Utrecht supporters?
Een overzicht van het stadion:


• KansloosForEver - Vak K
• Tha_Duck - Vak P
• PBateman1978 - Vak U
• _Vulcanus_ - Vak T
• Dribbel79 - Vak X
• Eilanden - Vak X
• Druppel - Vak L
• Joesse - Vak J
• paultjuhhh - Vak K (naast de vervelende trommelaar)
• zatoichi - Vak Q
• DiMacho - Vak P
• ImHungryLetsGetATaco - Vak Y
• Rave_NL - Vak P
• Kos_met_de_snor - Vak K (achter de vervelende trommelaar)
• Reanimation - Vak K
• Jojohopjes - Vak L
• RoodWitBlauw - Vak L
• wortel1981 - Vak M
• WD.40 - Vak Y
• StringsOfLife - Vak M
• Oidipous - Vak O
• Absurditeit - Vak M
• Zandman030 - Vak H
• Thrills - Vak H (zo ongeveer naast Zandman)

Vorige delen:
Gebruik de search maar :)
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 16 september 2012 @ 16:59:53 #2
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_116853706
*O*
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_116853825
Lang geleden zo'n leuke pot gezien in de Galg, deze strijdlust elke week opbrengen en het stadion zit zo weer vol...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_116855289
Eindelijk strijd en de wil om te winnen, genieten!

Vd Maarel was erg sterk aan het verdedigen. Vd Hoorn heeft zijn mannelijkheid getoond en zelfs Kali was lekker bezig. Oar en Sarota ook prettig om te zien.

Wel veel pech met de scheids en de ballen op paal/lat. Vond de kaarten van Blom terecht, maar pisvee had ook zeker 2 gele kaarten extra en rood mogen hebben. Maar de knjb is er alles aan gelegen dat pisvee bovenin meedraait, de instructies aan het keurkorps zijn duidelijk.
  zondag 16 september 2012 @ 17:55:35 #5
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_116855874
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 17:40 schreef Tha_Duck het volgende:
Eindelijk strijd en de wil om te winnen, genieten!

Vd Maarel was erg sterk aan het verdedigen. Vd Hoorn heeft zijn mannelijkheid getoond en zelfs Kali was lekker bezig. Oar en Sarota ook prettig om te zien.

Wel veel pech met de scheids en de ballen op paal/lat. Vond de kaarten van Blom terecht, maar pisvee had ook zeker 2 gele kaarten extra en rood mogen hebben. Maar de knjb is er alles aan gelegen dat pisvee bovenin meedraait, de instructies aan het keurkorps zijn duidelijk.
Ondertussen hebben ze maar een punt meer dan FCU :')

PSV, zelden zo'n belabberde groep mannen koddig zien doen.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  zondag 16 september 2012 @ 17:56:37 #6
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_116855905
Wat een wedstrijd _O_

Ik zat mezelf bijna af te trekken van geluk _O_
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  zondag 16 september 2012 @ 17:56:55 #7
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_116855918
Moest PSV dit weekend niet foeballen?
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_116880306
Was een super leuke wedstrijd. Meteen vanaf minuut 1 er vol op. Ik was even bang dat dat later in de wedstrijd zou opbreken maar gelukkig hielden we het vol. Psv zeer zwak en bijna geen kans gecreeerd. Verdedigend zag het er heel goed uit. Zelfs van de maarel had een aardige wedstrijd.
Sarota viel me ook echt op gisteren, zeer aanwezig, zat overal tussen. Gerndt eigenlijk ook. Was aardig goed en hield hun verdediging aardig bezig. Rode kaart kon je geven, maar het was geen vieze overtreding waar niet eens een poging naar de bal was. Dit was ongelukkig...

Nu alleen volhouden naar andere wedstrijden. Echter hebben we vaak gezien dat we winnen van een topper en de volgende wedstrijd weer drama is.
pi_116880499
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 09:10 schreef zolderraam het volgende:
Echter hebben we vaak gezien dat we winnen van een topper en de volgende wedstrijd weer drama is.
Dat zien we vrijdag wel weer, tot die tijd gewoon eens even genieten. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_116880529
Ik vond wel dat je Martensson miste, hij stofzuigert wat meer tweede ballen. Maar een kniesoor die daar op let.

Vond het gemis van Asare ook wel erg meevallen, is hij niet beter in ons hoofd dan op het veld?
pi_116880664
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 09:23 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik vond wel dat je Martensson miste, hij stofzuigert wat meer tweede ballen. Maar een kniesoor die daar op let.
Hoe kom je daar nou bij, Kali verving m uitstekend, voetballend beter dan Martensson.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_116882018
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 09:30 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou bij, Kali verving m uitstekend, voetballend beter dan Martensson.
Klopt, maar ik vind Martensson zoals gezegd beter in het stofzuigen van de tweede bal.
pi_116882070
quote:
9s.gif Op zondag 16 september 2012 17:56 schreef Biogarde het volgende:
Moest PSV dit weekend niet foeballen?
Tegen feyenoord, zonder van Bommel
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_116882122
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:28 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Klopt, maar ik vind Martensson zoals gezegd beter in het stofzuigen van de tweede bal.
Vrijwel alle tweede ballen waren voor ons.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_116923714
Column van Genee over Wouters:

quote:
Soms zou je bijna vergeten dat hij een van de hoofdtrainers in de Nederlandse Eredivisie is. Domweg, omdat hij niet als een hoofdtrainer aanvoelt. Hij lijkt meer de toegewijde assistent, de man die het hooguit bij ontslag voor even overneemt. Zoals dat bijvoorbeeld het geval was bij PSV en FC Utrecht. Toch is hij bij de laatste club gewoon hoofdverantwoordelijk voor de eerste selectie. Enerzijds door de (financiële) situatie, anderzijds omdat het vleesgeworden infuus van FC Utrecht Frans van Seumeren graag 'Uteregse jochie's' aan het roer wil. En Frans' wil is wet.

Hoewel je als journalist objectief dient te zijn, heb ik een zwak voor Jan Wouters. Ook omdat hij een klein beetje aan de wieg stond van mijn nationale carrière. Als beginnend lokaal verslaggevertje mocht ik ooit van Jos Kuijer voor Voetbal International een videoband van een uur over Wouters maken. Die beleefde op dat moment zijn hoogtijdagen bij Bayern München. Ruim een week trok ik op met de toen uiterst belangrijke middenvelder van Bayern en Oranje.

Onze eerste ontmoeting vond plaats op Schiphol. Na een kort en enigszins moeizaam telefoontje de avond ervoor, vroeg hij mij hem daar de volgende dag op te pikken aangezien hij zelf geen auto meer in Nederland had. Dus toog ik de volgende dag in de Opel Corsa van mijn moeder richting Schiphol. Op weg terug naar de parkeerplaats liep ik met hem in mijn zenuwen de verkeerde route, waardoor we plots voor een grote bouwplaats met een enorm hek stonden. Terwijl ik wel door de grond kon zakken, keek Jan rustig om zich heen, gooide zijn enorme reistas over het hek en klom er vervolgens overheen met de woorden: 'Nou, waar wacht je nog op?' Zijn enorme nuchterheid en relativering maakte dat het eventuele ontzag voor zijn sterrenstatus onmiddellijk verdwenen was.

Niet in de laatste plaats door zijn droge humor. (Lopend door de straat van zijn ouderlijk huis: 'Verrek, daar staat mijn eerste fiets nog'). Want hij mag het op het eerste gezicht niet direct uitstralen, Jan Wouters kan bijzonder grappig zijn.

Tegelijk merkte je destijds in München ook het enorme respect voor de voetballer Wouters. Zelf Lothar Matthäus liep helemaal leeg over zijn toenmalige ploeggenoot. Als boerenlul uit de provincie keek ik ondertussen in München mijn ogen uit. Het was mijn allereerste buitenlandse werktrip dus ik wist niet wat me overkwam.

De eerste avond dineerde ik met de toen al bekende Jan Roelfs, die mijn glas cola half-leeg dronk, omdat hij het zonde vond om zelf nog een glas te bestellen. Dat bleek overigens slechts het topje van de ijsberg, want toen ik jaren later met Roelfs bij Canal Plus werkte, stapte hij bij een bedrijfsuitje zelfs twee haltes eerder uit de trein om te voorkomen dat hij een rondje moest geven.

Van een dergelijke ziekelijke zuinigheid heeft Jan Wouters absoluut geen last. Op Aruba beleefde ik een avond met hem waarbij hij voor het hele gezelschap voetballers de gulle barkeeper uithing en zijn gehoor vermaakte met prachtige anekdotes. Het is een kant die je niet direct bij hem zou verwachten.

Zeker niet na zijn pijnlijke start als trainer bij Ajax. In het jaar van het honderdjarig bestaan van die club werd hij op de voet gevolgd voor de documentaire 'Daar hoorden zij engelen zingen'. Zelden zulke schrijnende plaatjes van een beginnend oefenmeester gezien.

De jaren na Ajax bracht hij door in de schaduw van andere coaches en leek de eerste viool voor altijd vergeven. Daarom is het knap hoe hij zich herpakt heeft. We kijken naar een andere Jan Wouters. Persoonlijk zou ik het prachtig vinden als het niet bij de stunt van afgelopen zondag blijft. Dat FC Utrecht ondanks de matige selectie dit seizoen voor een verassing weet te zorgen. Onder leiding van de nieuwe Wouters. Jan 2.0.

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_116924198
Heerlijke wedstrijd gezien! Daarvoor zit je in het stadion.... maar ook voor wedstrijden tegen PEC! Dat is Utrecht. We hebben nu genoten van de kracht van Utrecht! Er vol in gaan en het publiek er achter. Dat zal tegen 020 weer gebeuren. Maar de rest van de wedstrijden... laten we het maar afwachten!
pi_116987452
Ik denk dat het belangrijkste van de wedstrijd tegen PSV is hoe we het positiespel en de inzet weten door te zetten. Lukt het in Kerkrade 3 punten te scoren dan hebben we een zeer goede start van het seizoen. Denk dat dit alleen lukt met een spits, enig idee of Mulenga fit is volgende week of misschien zelfs vrijdag?

Ik vind dat het publiek Takagi meer moet belonen voor zn inzet, dat joch doet echt zn best als die het veld in komt. Kan nog steeds een goede speler worden denk ik!
pi_117013811
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 17:18 schreef louter_genieten het volgende:
Ik denk dat het belangrijkste van de wedstrijd tegen PSV is hoe we het positiespel en de inzet weten door te zetten. Lukt het in Kerkrade 3 punten te scoren dan hebben we een zeer goede start van het seizoen. Denk dat dit alleen lukt met een spits, enig idee of Mulenga fit is volgende week of misschien zelfs vrijdag?

Ik vind dat het publiek Takagi meer moet belonen voor zn inzet, dat joch doet echt zn best als die het veld in komt. Kan nog steeds een goede speler worden denk ik!
Geen idee of Mulenga fit is voor morgen, zullen we vanmiddag wel horen denk ik.
Anders De Kogel en vd Gun maar voorin.

Takagi kan zeker een goede speler worden, zie hem persoonlijk liever op ''10'' dan Duplan, die het nu steeds mag proberen daar.

edit: Lees net dat Mulenga nog niet helemaal fit is, Asare wel.
Zal morgen dus wel zoiets worden:

------------vd Gun - De Kogel---------------

--------------------Asare-----------------------
Oar-------------------------------------Duplan
--------------------Sarota----------------------

Bulthuis-Wuytens-vd Hoorn-vd Maarel

----------------------Ruiter--------------------------

[ Bericht 16% gewijzigd door PBateman1978 op 20-09-2012 09:10:49 ]
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_117054637
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 09:03 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Geen idee of Mulenga fit is voor morgen, zullen we vanmiddag wel horen denk ik.
Anders De Kogel en vd Gun maar voorin.

Takagi kan zeker een goede speler worden, zie hem persoonlijk liever op ''10'' dan Duplan, die het nu steeds mag proberen daar.

edit: Lees net dat Mulenga nog niet helemaal fit is, Asare wel.
Zal morgen dus wel zoiets worden:

------------vd Gun - De Kogel---------------

--------------------Asare-----------------------
Oar-------------------------------------Duplan
--------------------Sarota----------------------

Bulthuis-Wuytens-vd Hoorn-vd Maarel

----------------------Ruiter--------------------------
Ik merk dat ik er zowaar wat vertrouwen in heb voor vanavond. En met Gun en De Kogel hebben we in ieder geval al het meest dodelijke spitsenkoppel van de hele Eredivisie.
pi_117055734
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 09:33 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Ik merk dat ik er zowaar wat vertrouwen in heb voor vanavond. En met Gun en De Kogel hebben we in ieder geval al het meest dodelijke spitsenkoppel van de hele Eredivisie.
En met Oar de beste trap van de eredivisie.
pi_117056554
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 september 2012 10:16 schreef Oidipous het volgende:

[..]

En met Oar de beste trap van de eredivisie.
In ieder geval een hele goede trap, je zou ook zeggen dat iemand met zo'n goed linkerbeen vaker in de basis zou staan.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_117089781
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 september 2012 10:16 schreef Oidipous het volgende:

[..]

En met Oar de beste trap van de eredivisie.
Ik snap de grap niet (was die van mij wel namelijk) :P
Maar weer drie puntjes erbij! Echt goed was het niet, welgeteld één uitgespeelde kans gecreeerd (Duplan, tweede helft) maar wel strijd geleverd en als een team gespeeld (da's weleens anders geweest). Ik vond Oar, Bulthuis en Vd Hoorn goed, Duplan en Vd Gun wat minder. Ook Asare moet duidelijk weer even inkomen. Wat straalt Ruiter een rust en betrouwbaarheid uit, goeie aankoop.
Eigenlijk was Roda alleen in de eerste en laatste tien minuten gevaarlijk (vooral het einde was spannend), de rest van de wedstrijd redelijk makkelijk stand gehouden. Netjes! Utreg is enorm veel goodwill aan het kweken de laatste weken, hopen dat er woensdag gestunt kan worden, dan is het voorlopig voorbij met de negatieve praatjes.
Oja:
pi_117089912
We worden kampioen!


:')
pi_117090414
Ik zal zo de samenvatting maar is kijken :)

Wel lekker, dit zijn de punten die je nodig hebt. Nu woensdag winnen en de seizoenskaarten vliegen de winkel weer uit :P

Vitesse en 020 uit verliezen we denk ik.
pi_117091596
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 22:12 schreef Stampie22 het volgende:
Mijn sarcasmemeter functioneerde niet best.

Man, weer 3 punten erbij. Wat een fucking luxe is dit zeg... Als Utrecht al deze wedstrijden gaat winnen terwijl Mulenga en Gerndt afwezig zijn dan is het einde zoek. Hopelijk gaan ze niet zweven en zetten ze deze reeks voort tegen Ajax.

Asare was gek genoeg de slechtste op het veld vandaag. Kali had het beter gedaan.
pi_117092987
Samenvatting nu op Nederland 2!
pi_117106910
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 22:33 schreef Oidipous het volgende:
Asare was gek genoeg de slechtste op het veld vandaag. Kali had het beter gedaan.
De Kogel en vd Gun bedoel je, beiden onzichtbaar.

Snap ook niet wat Duplan op 10 doet en Asare op rechts.....

Maar de 3 punten zijn lekker!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_117107325
Heeft Duplan zijn beste jaren niet misschien al gehad?

Ik vind hem geen schim meer van een paar jaar terug, wie herinnert zich niet de wedstrijd dat het bloed van zijn bakkes afliep (Celtic thuis toch?). Maar dat zie je er nu niet meer echt terug.
pi_117107742
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 09:50 schreef Tha_Duck het volgende:
Heeft Duplan zijn beste jaren niet misschien al gehad?

Ik vind hem geen schim meer van een paar jaar terug, wie herinnert zich niet de wedstrijd dat het bloed van zijn bakkes afliep (Celtic thuis toch?). Maar dat zie je er nu niet meer echt terug.
Vorig jaar was ie nog je beste speler, moet gewoon op rechts zijn acties kunnen maken, niet in het centrum.

En dat was uit bij Napoli toch?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 22 september 2012 @ 10:54:57 #30
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_117108262
We staan 4e _O_
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_117109460
woa, we winnen. :) nou nog ff ajax opvegen woensdag.
pi_117109611
Hele matige wedstrijd met een onzichtbare vd Gun en de Kogel, denk dat de Kogel toch echt tekort komt voor dit niveau. Duplan vond ik ook wederom niet goed, maar denk inderdaad omdat hij op de verkeerde plek staat, voetballen kan hij wel.

Heel blij met de 3 punten, maar woensdag zal van een heel ander kaliber zijn.
Hopen dat Mulenga dan weer fit is.
pi_117117794
het was weer bar en boos natuurlijk, maar we hebben wel 3 punten en staan vierde :9
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 22 september 2012 @ 18:56:20 #34
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_117123133
Wie gaan er nog meer woensdag? :)
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_117123257
Duh :D

Ik kom ervoor terug van vakantie zelfs!
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 22 september 2012 @ 19:03:48 #36
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_117123489
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 18:59 schreef Tha_Duck het volgende:
Duh :D

Ik kom ervoor terug van vakantie zelfs!
:D dan ga ik naast jou zitten
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_117123556
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 19:03 schreef Paul het volgende:

[..]

:D dan ga ik naast jou zitten
Ik vermoed dat je dan op schoot moet :D
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 22 september 2012 @ 19:05:48 #38
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_117123576
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 19:05 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ik vermoed dat je dan op schoot moet :D
Ok :D
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_117123617
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 19:05 schreef Paul het volgende:

[..]

Ok :D
Ik zie er al naar uit! Vak P rij 23 stoel 8!
  zaterdag 22 september 2012 @ 19:08:11 #40
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_117123698
Dan ga ik bij Paul op schoot.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 22 september 2012 @ 19:08:51 #41
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_117123733
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 september 2012 19:08 schreef Biogarde het volgende:
Dan ga ik bij Paul op schoot.
Hihi we maken een stapeltje :D
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_117155353
een 0-0 voor feyenoord-psv en we staan gewoon écht 4e! :D

(want 4e staan omdat je een wedstrijd méér gespeeld heb is ook zo lafjes)
  zondag 23 september 2012 @ 21:27:14 #43
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_117170424
Mjah, 5e ook best :D

Wat een toeval dat bijna alles om ons heen wist te verliezen :D
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_117182771
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 11:56 schreef wortel1981 het volgende:
Hele matige wedstrijd met een onzichtbare vd Gun en de Kogel, denk dat de Kogel toch echt tekort komt voor dit niveau. Duplan vond ik ook wederom niet goed, maar denk inderdaad omdat hij op de verkeerde plek staat, voetballen kan hij wel.

Heel blij met de 3 punten, maar woensdag zal van een heel ander kaliber zijn.
Hopen dat Mulenga dan weer fit is.
De Kogel werd maar 1 keer in stelling gebracht toen vd Gun eigenlijk zelf had moeten schieten, ik gun die jongen nog wel wat kansen, iemand die zo makkelijk scoort bij Jong FCU verdient dat ook wel imo.

Mooi ook hoe de media zo om slaan he, 2 weken terug kunnen we er helemaal niets van en wordt het rechterrijtje, gisteravond waren we ineens de verrassing. :')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_117183688
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 09:04 schreef PBateman1978 het volgende:
Mooi ook hoe de media zo om slaan he, 2 weken terug kunnen we er helemaal niets van en wordt het rechterrijtje, gisteravond waren we ineens de verrassing. :')
Slaat inderdaad nergens op. Het voetbal is nog steeds zwak en met VVV, NAC, PEC en Roda hebben we waarschijnlijk, op Willem II na, de vier zwakste ploegen van de Eredivisie gehad. Het komt echt puur door de overwinning bij PSV, die door de twee rode kaarten een heldendaad is geworden. Maar het enthousiasme wat in die wedstrijd te zien was, en eindelijk de eenheid en de vechtlust die iedereen wil zien, maakt (ook bij mij) wel wat los. En aan de andere kant: 7 punten uit drie uitwedstrijden is zó on-Utregs!
En ik zie volop kansen tegen Ajax. Die staan onder druk door wat tegenvallende resultaten en zullen daarom veel meer gefocust zijn op de topper tegen Twente, die ze absoluut niet mogen verliezen. Dit doordeweekse potje tegen Utreg zal uiterst ongelegen komen, ze zullen blessures en schorsingen willen voorkomen. Kortom: vol erin kleunen en op/over het randje spelen. I
  maandag 24 september 2012 @ 10:29:49 #46
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_117184348
Zo, net alle collega's gemaild: woensdag vergadering, de eerste die de boel rekt stomp ik neer, ik ga om 20.00 weg, bekervoetbal ;) #UTRAJA
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_117187709
Mis je wel het vuurwerk en de lasershow...
  maandag 24 september 2012 @ 12:31:58 #48
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_117187923
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 12:24 schreef Tha_Duck het volgende:
Mis je wel het vuurwerk en de lasershow...
groter probleem is waar ik tegen die tijd m'n auto neerkwak ;)
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_117192521
Maar Ruiter is ook wel een baas!
Het moet niet gekker worden!
pi_117192579
Ik zit in vak K
Het moet niet gekker worden!
pi_117228630
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 september 2012 19:08 schreef Biogarde het volgende:
Dan ga ik bij Paul op schoot.
Dan komen jullie met je voetjes op mijn schouders terecht... Vak P rij 20 Stoel11-12-13 :D
pi_117228695
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 12:13 schreef DiMacho het volgende:

[..]

Dan komen jullie met je voetjes op mijn schouders terecht... Vak P rij 20 Stoel11-12-13 :D
Ow als het niks wordt ga ik spugen ;)
pi_117229650
Mulenga is er niet bij morgen.

Denk dezelfde opstelling als tegen Roda, of Kali ipv Oar.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_117238474
Volgens de hesjes op de training, de opstelling voor morgen:

---------vd Gun----Duplan-----------

-----------------Asare------------------
Oar-------------------------------Sarota
------------------Kali---------------------

Bulthuis-Wuytens-vd Hoorn-vd Maarel

------------------Ruiter-------------------
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 25 september 2012 @ 23:25:36 #55
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_117257595
Wat een treurige bedoeling zeg, als je het sportjournaal zo ziet. Een speciaal shirt, vuurwerk en de spelers moeten ineens hun best doen :')
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 25 september 2012 @ 23:29:20 #56
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_117257733
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 september 2012 23:25 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wat een treurige bedoeling zeg, als je het sportjournaal zo ziet. Een speciaal shirt, vuurwerk en de spelers moeten ineens hun best doen :')
_O_
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  dinsdag 25 september 2012 @ 23:49:09 #57
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_117258622
4-0.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 25 september 2012 @ 23:51:30 #58
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_117258727
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 september 2012 23:49 schreef Biogarde het volgende:
4-0.
*O* w/ *O* w/ *O* w/ *O* w/ *O* w/ *O* w/ *O* w/ *O* w/ *O* w/ *O* w/ *O* w/ *O* w/ *O* w/ *O* w/ *O* w/ *O* w/ *O* w/ *O* w/ *O* w/ *O* w/
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_117258865
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 23:51 schreef Paul het volgende:

[..]

*O* w/ *O* w/ *O* w/ *O* w/ *O* w/ *O* w/ *O* w/ *O* w/ *O* w/ *O* w/ *O* w/ *O* w/ *O* w/ *O* w/ *O* w/ *O* w/ *O* w/ *O* w/ *O* w/ *O* w/
:')
Gino ♥
  woensdag 26 september 2012 @ 01:41:15 #60
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_117261157
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2012 23:54 schreef Tjacka het volgende:

[..]

:')
Gg mate obv mad innit lad
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_117263231
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 september 2012 23:49 schreef Biogarde het volgende:
4-0.
Waarom de 8-) ? Heb je last van je ogen?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 26 september 2012 @ 09:04:25 #62
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_117263326
Komen jullie ook posten in het wedstrijdtopic?

[KNVB-Beker] FC Utrecht - Ajax #1
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  woensdag 26 september 2012 @ 09:05:48 #63
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_117263354
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 september 2012 23:25 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wat een treurige bedoeling zeg, als je het sportjournaal zo ziet. Een speciaal shirt, vuurwerk en de spelers moeten ineens hun best doen :')
ik hoor hier in fucking veenendaal je stem trillen...en terecht...ga er maar es goed voor zitten
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_117264455
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 12:16 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ow als het niks wordt ga ik spugen ;)
Geen vliegtuigjes of propjes... Misschien krijgen we wel weer klappers van ome Willem!!
  woensdag 26 september 2012 @ 10:54:44 #65
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_117266075
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 09:05 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

ik hoor hier in fucking veenendaal je stem trillen...en terecht...ga er maar es goed voor zitten
:')

Ik ben niet voor Ajax hoor, mijn club komt zaterdag op bezoek. Je weet wel, drie dagen later wanneer de spelers nog moe zijn en de supporters nog boos en teleurgesteld dat FC Utrecht uit de beker ligt.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  woensdag 26 september 2012 @ 12:45:28 #66
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_117269088
Ach, Vitesse...leuk!
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_117297641
Utrecht :')
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_117298381
De bunnikside valt me echt tegen bij deze wedstrijd zeg. Dat deed het al, ik ben niet voor niets verhuisd, maar vandaag... Geen één positief woord kwam er vandaan.

Nou goed één, toen die debutant, nummer 24, de bal kreeg. Je zag gelijk het effect...

En waar was takagi?
pi_117298431
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 23:40 schreef zatoichi het volgende:
De bunnikside valt me echt tegen bij deze wedstrijd zeg. Dat deed het al, ik ben niet voor niets verhuisd, maar vandaag... Geen één positief woord kwam er vandaan.

Nou goed één, toen die debutant, nummer 24, de bal kreeg. Je zag gelijk het effect...

En waar was takagi?
Eruit gezongen worden door 600 man is geen ramp hoor
pi_117298696
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 23:11 schreef Stiggie het volgende:
"FC Utrecht-middenvelder Anouar Kali, net terug van een schorsing, weet het zeker. 'Ajax heeft geen bikkels', zegt hij in het Algemeen Dagblad.

'Ze hebben ook niet iemand die de lange bal kan spelen als dat nodig is. En ik heb zelf in de jeugd van Ajax gespeeld, dan had je echt geen zin in Utrecht-uit hoor. De hele wedstrijd zo'n tegenstander in je nek, dat is vervelend. Van die wedstrijden van vorig seizoen weet ik nog: je zag soms de irritatie in hun ogen.' "
pi_117299187
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 27 september 2012 @ 00:11:30 #73
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_117299245
:{
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_117299290
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 00:11 schreef Paul het volgende:
:{
Gino ♥
  donderdag 27 september 2012 @ 00:14:43 #75
383477 DrommelsDrommels
StommelingUilskuikenFrikandel!
pi_117299322
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 00:11 schreef Paul het volgende:
:{
je zit in het verkeerde topic gr gr
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 27 september 2012 @ 00:16:00 #76
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_117299352
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  donderdag 27 september 2012 @ 00:20:30 #77
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_117299471
Was het gezellig jongens?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_117299473
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 11:51 schreef okiokinl het volgende:
woa, we winnen. :) nou nog ff ajax opvegen woensdag.
pi_117299627
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 00:20 schreef Tyron het volgende:

[..]

zei ik woensdag? ik bedoelde over een paar weken in de arena. :)
pi_117300265
Wat een kakwedstrijd, Utrecht leek te slapen en Ajax speelde het goed uit... Maar weinig strijd en vuur gezien. Verliezen ok, maar dit was wel heel matig en slordig allemaal.
  donderdag 27 september 2012 @ 01:01:59 #81
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_117300295
Lang geleden voor Ajax.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_117300706
Waarom slaat politie mij met stokken, je mag tegenwoordig niet eens meer naar je huis lopen :')
"When I grow up I wanna be sedated.
Looking for liquor and love, forever hated"
  donderdag 27 september 2012 @ 01:40:47 #83
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_117300792
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 01:31 schreef jeunessegaspillee het volgende:
Waarom slaat politie mij met stokken, je mag tegenwoordig niet eens meer naar je huis lopen :')
Onterechte klacht.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_117300804
quote:
7s.gif Op donderdag 27 september 2012 01:40 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Onterechte klacht.
Was geen klacht.
"When I grow up I wanna be sedated.
Looking for liquor and love, forever hated"
pi_117301520
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 01:42 schreef jeunessegaspillee het volgende:

[..]

Was geen klacht.
Je vond het lekker?
pi_117301564
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 00:26 schreef okiokinl het volgende:

[..]

zei ik woensdag? ik bedoelde over een paar weken in de arena. :)
:') _O-
pi_117301565
Arme Paul. Hij had er zoveel van verwacht, maar het werd niets.
pi_117301566
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 06:50 schreef Devv het volgende:
Arme Paul. Hij had er zoveel van verwacht, maar het werd niets.
Gewoon hoog van de toren blazen
pi_117301656
Trouwens, wanneer wordt dat publiek van jullie eindelijk eens goed gestraft?
pi_117301730
quote:
9s.gif Op donderdag 27 september 2012 06:51 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Gewoon hoog van de toren blazen
Ajax speelde ook wel een beest van een wedstrijd. Dit was na Milan uit denk ik de beste wedstrijd onder de Boer. Utrecht is misschien een kwartier aan de bal geweest. Het thuispubliek heeft zich 90 minuten lang zitten vergapen aan Ajax.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 27 september 2012 @ 07:50:35 #91
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_117301870
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 06:50 schreef Devv het volgende:
Arme Paul. Hij had er zoveel van verwacht, maar het werd niets.
:'(
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_117301880
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 07:50 schreef Paul het volgende:

[..]

:'(
Paul, ik vind het wel zielig voor je, al weken loop je te verkondigen dat het gaat gebeuren. gaat het mis.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 27 september 2012 @ 07:53:04 #93
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_117301892
quote:
9s.gif Op donderdag 27 september 2012 07:51 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Paul, ik vind het wel zielig voor je, al weken loop je te verkondigen dat het gaat gebeuren. gaat het mis.
hou nou op ;(
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_117301907
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 07:53 schreef Paul het volgende:

[..]

hou nou op ;(
neem ene fokpauze
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 27 september 2012 @ 07:55:46 #95
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_117301913
quote:
9s.gif Op donderdag 27 september 2012 07:55 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

neem ene fokpauze
Waarom ;(
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_117302129
quote:
9s.gif Op donderdag 27 september 2012 07:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Trouwens, wanneer wordt dat publiek van jullie eindelijk eens goed gestraft?
Waarom moeten wij worden gestraft? We worden al genoeg gestraft door de spelers op het veld :P
pi_117302590
quote:
9s.gif Op donderdag 27 september 2012 07:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Trouwens, wanneer wordt dat publiek van jullie eindelijk eens goed gestraft?
Wanneer gaat jullie publiek weer normaal doen?
Kleuterklas-niveau met die capo en trommels...

Over de wedstrijd, tijdens die ''show'' vooraf bekroop me al het gevoel dat het een anticlimax zou worden, heeft ook echt helemaal niets met voetbal te maken zeg, hoop dat het bij deze ene keer blijft...

Op het veld was het vrij duidelijk, Ajax was gewoon een klasse beter, verdiende overwinning.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_117303450
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 08:48 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Wanneer gaat jullie publiek weer normaal doen?
Kleuterklas-niveau met die capo en trommels...

Over de wedstrijd, tijdens die ''show'' vooraf bekroop me al het gevoel dat het een anticlimax zou worden, heeft ook echt helemaal niets met voetbal te maken zeg, hoop dat het bij deze ene keer blijft...

Op het veld was het vrij duidelijk, Ajax was gewoon een klasse beter, verdiende overwinning.
Kleuterklas-niveau? Manchester United in hun eigen stadion eruit zingen bijvoorbeeld is kleutklas-niveau? Utrecht met 600 man eruit zingen is dat ook?

Donder toch op, het Ajax publiek(/sfeervak) is samen met dat van Feyenoord het meeste sfeervolle en luidruchtige dat er in Nederland is en soms ook in Europa.

Ps. Wat pas kleutklas-niveau is zijn die hamas hamas spreekkoren en die fucking luchtalarm.
pi_117303487
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 09:31 schreef Tyron het volgende:

[..]

Kleuterklas-niveau? Manchester United in hun eigen stadion eruit zingen bijvoorbeeld is kleutklas-niveau? Utrecht met 600 man eruit zingen is dat ook?

Donder toch op, het Ajax publiek(/sfeervak) is samen met dat van Feyenoord het meeste sfeervolle en luidruchtige dat er in Nederland is en soms ook in Europa.

Ps. Wat pas kleutklas-niveau is zijn die hamas hamas spreekkoren en die fucking luchtalarm.
Kleuterklasniveau ja, zelfde als Twente, trommelen, carnaval, hey hey hey ho ho ho, niks met voetbalsfeer te maken imo.

Hamas spreekkoren zijn triest idd, net zo triest als de pro joden liedjes van jullie.
Luchtalarm vind ik persoonlijk wel lachen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_117303517
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 09:33 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Kleuterklasniveau ja, zelfde als Twente, trommelen, carnaval, hey hey hey ho ho ho, niks met voetbalsfeer te maken imo.

Hamas spreekkoren zijn triest idd, net zo triest als de pro joden liedjes van jullie.
Luchtalarm vind ik persoonlijk wel lachen.
Het is wel duidelijk dat jij nooit naar het stadion ben geweest. :)

Jij bent zeker meer van de klappertjes zoals AZ?
  donderdag 27 september 2012 @ 09:43:56 #101
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_117303692
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 09:31 schreef Tyron het volgende:

[..]

Kleuterklas-niveau? Manchester United in hun eigen stadion eruit zingen bijvoorbeeld is kleutklas-niveau? Utrecht met 600 man eruit zingen is dat ook?

Donder toch op, het Ajax publiek(/sfeervak) is samen met dat van Feyenoord het meeste sfeervolle en luidruchtige dat er in Nederland is en soms ook in Europa.

Ps. Wat pas kleutklas-niveau is zijn die hamas hamas spreekkoren en die fucking luchtalarm.
:')
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_117303707
quote:
Jij kijkt blijkbaar nooit naar Europese wedstrijden? In Manchester waren ze te horen, in Madrid, in Milan, in Lyon, in Zagreb, ik kan wel even doorgaan.
pi_117303743
wat was het slecht zeg. Ik hoop echt dat ze nooit meer proberen een "sfeer" te creeeren. Die nephype om de wedstrijd heen zeg. Dit werkt gewoon niet. Ze gingen het veld in alsof ze al gewonnen hadden. En dan heb je nog dat er spelers zijn die in de krant van alles roepen om ajax nog even scherper te maken.

Wat was vdgun slecht. Wat was vdmaarel slecht. wat was duplan slecht. wat was wuytens zwak. en eigenlijk de rest ook op 1 na... dat was de Kogel. Die kan je niet eens slecht noemen, die was nog dramatischer dan anders. Ik snap echt niet dat die bij Fc Utrecht voetbalt. Ruiter was af en toe nog redelijk. Er was voorin totaal geen enkele aanspeelpunt zodat ajax gewoon makkelijk kon voetballen en elke keer dat je de bal had weer meteen kwijt was. Het viel me nog mee dat het maar bij 0-3 is gebleven.
pi_117303847
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 09:44 schreef Tyron het volgende:

[..]

Jij kijkt blijkbaar nooit naar Europese wedstrijden? In Manchester waren ze horen, in Madrid, in Milan, in Lyon, in Zagreb, ik kan wel even doorgaan.
Dat doet bijna elke uitclub in europees verband. Jij kijkt zelf zeker alleen naar jouw club anders had je geweten dat bijvoorbeeld twente en utrecht ook gewoon de tegenstander stil krijgen.
pi_117303870
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 09:50 schreef zolderraam het volgende:

[..]

Dat doet bijna elke uitclub in europees verband. Jij kijkt zelf zeker alleen naar jouw club anders had je geweten dat bijvoorbeeld twente en utrecht ook gewoon de tegenstander stil krijgen.
Manchester United stil krijgen is gewoon een unieke prestatie, maar dat snap jij waarschijnlijk niet. En Utrecht kan 600 man niet eens stil krijgen man. :')

Twente heb ik de laatste wedstrijden niet gezien dus kan ik niet over oordelen.
pi_117304005
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 09:51 schreef Tyron het volgende:

[..]

Manchester United stil krijgen is gewoon een unieke prestatie, maar dat snap jij waarschijnlijk niet. En Utrecht kan 600 man niet eens stil krijgen man. :')

Twente heb ik de laatste wedstrijden niet gezien dus kan ik niet over oordelen.
en liverpool stil krijgen is niet uniek? Vorig jaar waren er 250 man uit utrecht die de arena stil hadden. ga maar weer lekker trots doen in je eigen ajax topics.
pi_117304097
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 09:57 schreef zolderraam het volgende:

[..]

en liverpool stil krijgen is niet uniek? Vorig jaar waren er 250 man uit utrecht die de arena stil hadden. ga maar weer lekker trots doen in je eigen ajax topics.
Liverpool stil krijgen? :D _O- Was dat niet de wedstrijd waar julie idd soms te horen waren maar als dat zo was jullie liedjes zongen zoals "Helemaal niets in amsterdam" en "wie niet springt die is een jood". Zo triest :')

En dat van "250 man die de arena stil hadden" is onzin, vast wel eventjes na de 2-0, maar niet een gehele wedstrijd zoals gister.
pi_117304401
Kleuterklasniveau?

De discussie "wie-welke club-waar-wanneer-stil kreeg", da's kleuterklasniveau.

En hoe onze FC gisteren in het veld stond ook. Gvd wat strijd leveren is blijkbaar te veel gevraagd, de angst, lamlendigheid en onkunde dropen er aan alle kanten van af. Geen enkele speler die uitstraalde te willen winnen of er vol in kleunde. Voetballend zijn we zeer matig, dan moet het besef er toch zijn dat er in dit soort wedstrijden kei - en keihard geknokt moet worden?
  donderdag 27 september 2012 @ 10:23:15 #109
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_117304595
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 10:01 schreef Tyron het volgende:

[..]

Liverpool stil krijgen? :D _O- Was dat niet de wedstrijd waar julie idd soms te horen waren maar als dat zo was jullie liedjes zongen zoals "Helemaal niets in amsterdam" en "wie niet springt die is een jood". Zo triest :')

En dat van "250 man die de arena stil hadden" is onzin, vast wel eventjes na de 2-0, maar niet een gehele wedstrijd zoals gister.
Was je met die 0-2 in het stadion? Ik kan me nog goed herinneren dat ik daar zat en geen één jood heb horen zingen die wedstrijd.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_117304641
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2012 10:23 schreef leeroy het volgende:

[..]

Was je met die 0-2 in het stadion? Ik kan me nog goed herinneren dat ik daar zat en geen één jood heb horen zingen die wedstrijd.
Nee er werd niet veel gezongen, met name omdat het elftal 0 procent motivatie en inzet toonde.
pi_117304703
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 10:15 schreef Stampie22 het volgende:
En hoe onze FC gisteren in het veld stond ook. Gvd wat strijd leveren is blijkbaar te veel gevraagd, de angst, lamlendigheid en onkunde dropen er aan alle kanten van af. Geen enkele speler die uitstraalde te willen winnen of er vol in kleunde. Voetballend zijn we zeer matig, dan moet het besef er toch zijn dat er in dit soort wedstrijden kei - en keihard geknokt moet worden?
Mwhoa, werden gewoon weggespeeld, dan kun je er wel op vliegen maar dat heeft niet zoveel zin.
Zij speelden gewoon een goede pot, wij absoluut niet, kan gebeuren.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_117304715
Jongen laten we wel even reël blijven. Als Ajax een kleuterklas noemt, dan waren wij de babygroep en waren we net allemaal een middagslaapje aan het doen; de bunnikside is echt ontzettend stil.

We mogen best een beetje zelf-kritisch zijn!
pi_117304792
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 10:28 schreef zatoichi het volgende:
Jongen laten we wel even reël blijven. Als Ajax een kleuterklas noemt, dan waren wij de babygroep en waren we net allemaal een middagslaapje aan het doen; de bunnikside is echt ontzettend stil.

We mogen best een beetje zelf-kritisch zijn!
Dat ben ik ook echt wel hoor, sneue vertoning vooraf imo, en daarna amper tot niets meer gehoord vanaf de tribunes, buiten af en toe hamas enzo dan, wat nergens over gaat...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_117304915
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 10:31 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat ben ik ook echt wel hoor, sneue vertoning vooraf imo, en daarna amper tot niets meer gehoord vanaf de tribunes, buiten af en toe hamas enzo dan, wat nergens over gaat...
Ja dat ding vooraf vond ik ook echt idioot; en dan te bedenken dat iedereen er nog op af kwam ook; ik kwam om half negen het stadion inlopen en vroeg me al af waar iedereen was; zaten de tribunes al vol!

Zo'n show, extra vuurwerk, aparte shirts; de enige boodschap die ik er uit haalde was: "We hebben maar één wedstrijd in de cup, dus we geven alles gelijk uit"...

Je zag het ook bij de opkomst van de spelers; er was niets, welgetelt één flare op de bunnikside, geen aanmoediging van de spelers, en geen vlaggen/spandoeken, helemaal niets.

Ik vind dat de supportersvereniging (en het publiek) dit maar eens goed moeten evalueren...
pi_117305018
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 10:27 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Mwhoa, werden gewoon weggespeeld, dan kun je er wel op
vliegen maar dat heeft niet zoveel zin.
Zij speelden gewoon een goede pot, wij absoluut niet, kan gebeuren.
Wij gaven ze dan ook alle ruimte en gelegenheid om in alle rust die goede pot te spelen door er niet vol op te zitten. Denk dat Ajax aangenaam verrast was door dit poeslieve Utrecht. Hoeveel gele kaarten hebben we gehad?
pi_117305185
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 10:37 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Ja dat ding vooraf vond ik ook echt idioot; en dan te bedenken dat iedereen er nog op af kwam ook; ik kwam om half negen het stadion inlopen en vroeg me al af waar iedereen was; zaten de tribunes al vol!
Ik zag een stel wijven op hun stoel staan springen tijdens die DJ, foto's maken, dit dat, en die gingen in de 60e minuut naar huis. :')

quote:
1s.gif Op
donderdag 27 september 2012 10:41 schreef Stampie22 het volgende:


[..]

Wij gaven ze dan ook alle ruimte en gelegenheid om in alle rust die goede pot te spelen door er niet vol op te zitten. Denk dat Ajax aangenaam verrast was door dit poeslieve Utrecht. Hoeveel gele kaarten hebben we gehad?
Aan de eerste minuten te zien had Wouters ze met een andere opdracht het veld ingestuurd dan tegen PSV ja, maar dan nog, vond Ajax wel goed spelen hoor, en dan geeft kwaliteit de doorslag.
En als je dan ook nog eens binnen 15 minuten met 0-2 achter staat na 2 kansen voor hun, tsja, ik kan me wel voorstellen dat er dan iets knapt bij onze spelers.

Verder is er volgens mij ook teveel heisa omheen geweest, al wekenlang werd er reclame gemaakt voor de wedstrijd, zou een spektakel worden dit dat, Kali die nog even olie op het vuur gooit met uitspraken in de krant, kon eigenlijk alleen nog maar een teleurstelling worden…
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_117305195
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 08:48 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Wanneer gaat jullie publiek weer normaal doen?
Kleuterklas-niveau met die capo en trommels...

Over de wedstrijd, tijdens die ''show'' vooraf bekroop me al het gevoel dat het een anticlimax zou worden, heeft ook echt helemaal niets met voetbal te maken zeg, hoop dat het bij deze ene keer blijft...

Op het veld was het vrij duidelijk, Ajax was gewoon een klasse beter, verdiende overwinning.
waarom zou het ajax-publiek normaal moeten doen, doen ze altijd.

En waarom ga je niet op mijn vraag in?
  donderdag 27 september 2012 @ 11:00:29 #118
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_117305614
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 10:37 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Ja dat ding vooraf vond ik ook echt idioot; en dan te bedenken dat iedereen er nog op af kwam ook; ik kwam om half negen het stadion inlopen en vroeg me al af waar iedereen was; zaten de tribunes al vol!

Zo'n show, extra vuurwerk, aparte shirts; de enige boodschap die ik er uit haalde was: "We hebben maar één wedstrijd in de cup, dus we geven alles gelijk uit"...

Je zag het ook bij de opkomst van de spelers; er was niets, welgetelt één flare op de bunnikside, geen aanmoediging van de spelers, en geen vlaggen/spandoeken, helemaal niets.

Ik vind dat de supportersvereniging (en het publiek) dit maar eens goed moeten evalueren...
Er was niet eens muziek bij de opkomst van de spelers, wat een faal was dat zeg. In het begin werd er nog wel gezongen op de bunnikside, maar als er een mongool met een megafoon gaat lopen schreeuwen dat we allemaal kankerlijers zijn :') dan denk ik ook, waar ben je nu toch mee bezig..
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_117305797
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2012 11:00 schreef leeroy het volgende:

[..]

Er was niet eens muziek bij de opkomst van de spelers, wat een faal was dat zeg. In het begin werd er nog wel gezongen op de bunnikside, maar als er een mongool met een megafoon gaat lopen schreeuwen dat we allemaal kankerlijers zijn :') dan denk ik ook, waar ben je nu toch mee bezig..
Dat ''podium'' moeten ze heel gauw weghalen, werkt alleen maar averechts met die achterlijke liedjes.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 27 september 2012 @ 11:27:07 #120
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_117306478
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 11:06 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat ''podium'' moeten ze heel gauw weghalen, werkt alleen maar averechts met die achterlijke liedjes.
Die gasten zijn ook meer met elkaar bezig dan met de wedstrijd. Er kwam niks bijzonders vanaf nee :')
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  donderdag 27 september 2012 @ 11:28:32 #121
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_117306519
quote:
9s.gif Op donderdag 27 september 2012 10:47 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

waarom zou het ajax-publiek normaal moeten doen, doen ze altijd.

En waarom ga je niet op mijn vraag in?
Omdat het een stel doorgesnoven debielen zijn?
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_117308020
utrecht speelde echt heel erg slap. bijna niet te geloven, tegen ajax nog wel.
en zo goed was ajax niet hoor. het ontbrak utrecht vooral aan inzet.

beetje kinderachtig ook om de boel te gaan verpesten als je gaat verliezen, zeker met van die anti joodse liedjes. en dan zie ik gastjes op de bunnikside met hitlergroet, schaam ik me gewoon voor mijn stad.

ik ben dr effe klaar mee.
pi_117308360
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2012 11:00 schreef leeroy het volgende:
Aan de eerste minuten te zien had Wouters ze met een andere opdracht het veld ingestuurd dan tegen PSV ja, maar dan nog, vond Ajax wel goed spelen hoor, en dan geeft kwaliteit de doorslag.
En als je dan ook nog eens binnen 15 minuten met 0-2 achter staat na 2 kansen voor hun, tsja, ik kan me wel voorstellen dat er dan iets knapt bij onze spelers.
Dan nog mag je toch wel op z'n minst verwachten dat de ploeg strijdend ten onder gaat. Vooraf weet je dat je het puur voetballend niet zult winnen van Ajax en dat je gewoon vanaf de eerste minuut er keihard op moet zitten om ze uit hun spel te halen. Dan begrijp ik niet waarom Wouters een behoudend en afwachtend FCU de wei in stuurt, dat is vragen om problemen. Had je zo tegen PSV gespeeld, dan had je die pot ook met 0-3 verloren. Ploegen met veel kwaliteit moet je de kans niet geven om die kwaliteit te benutten. Maar ik had bij geen enkele speler de indruk dat ie tot het gaatje ging, veel te lief allemaal. Slechts één gele kaart, niet eens voor een overtreding maar wegens het gefrustreerd wegschoppen van de bal. Zegt genoeg.
En tuurlijk heb je pech dat je die twee goals zo snel tegen krijgt (of misschien is het gewoon een terecht en logisch gevolg van de angstige speelstijl) maar dan kun je alsnog knokken. Het is bekervoetbal, kijk bijvoorbeeld hoe Go Ahead terugkwam, bij 0-2 is het nog lang niet over. En dan ook nog zó passief te tweede helft in gaan, waar je een 'alles of niets' verwacht. Snap ik gewoon niet.
Maarja, het was ook mooi geweest als er een wisselwerking tussen spelers en publiek was geweest. Dat heeft ons vaak geholpen in dit soort wedstrijden. Maar die was er van beide kanten niet.
pi_117309765
Zo iedereen weer met beide beentjes op de grond?
Had van te voren al een heel benauwd gevoel met die hele sfeeractie, de krantenartikelen en dat gevoel van "we pakken ze wel even" bij alles en iedereen, daar help je ajax alleen maar mee in het zadel. Vraag me af wat ze daarmee probeerden te bereiken.
De spelers hebebn er namelijk absoluut niet de juiste instelling door gekregen, hoop dat dit een eenmalige geldverspilling is geweest.
En het euforie gevoel van te voren was ook volkomen onterecht, want zo goed doen we het helemaal niet.

Ajax speelde het slim uit en verbaasde me eigenlijk dat het bij 0-3 bleef, waarschijnlijk sparen voor Twente komend weekend.
pi_117311454
Zo ik kan ook weer posten. Een of andere 020 mannetje ging me bannen. Maar dat mag de pret niet drukken.

Wat een bout pot gisteren. Geen inzet, geen bezieling en geen vechtlust. En het begon al beroerd met de slechtste DJ die ik in jaren gezien heb. Vooral dat ie 2 minuten voor het begin klaar was met de intro :') Vuurwerk en rook waren wel aardig verder, leuk geregeld.

Het was jammer dat Kali eraf moest, die had nog wel wat vechtlust kunnen brengen. Nu kreeg je de Kogel, het lachtertje van het jaar. Net als Maguire en Pino: net niet. Gauw dumpen die dommel.

DiMacho: welke kleur haar heb je? :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Tha_Duck op 27-09-2012 15:24:48 ]
pi_117312117
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 08:48 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Wanneer gaat jullie publiek weer normaal doen?
Kleuterklas-niveau met die capo en trommels...

Over de wedstrijd, tijdens die ''show'' vooraf bekroop me al het gevoel dat het een anticlimax zou worden, heeft ook echt helemaal niets met voetbal te maken zeg, hoop dat het bij deze ene keer blijft...

Op het veld was het vrij duidelijk, Ajax was gewoon een klasse beter, verdiende overwinning.
Ach jullie staan met alarmen teringherrie te maken en gooien met aanstekers, dat vind ik ook niet echt volwassen gedrag eigenlijk.

En oh ja, staat er bij jullie ook niet een gast met een megafoon bij ze smoel?
Gino ♥
pi_117312599
quote:
12s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:29 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Ach jullie staan met alarmen teringherrie te maken en gooien met aanstekers, dat vind ik ook niet echt volwassen gedrag eigenlijk.

En oh ja, staat er bij jullie ook niet een gast met een megafoon bij ze smoel?
Klopt. Die zat door die megafoon oerwoudgeluiden te maken toen wij op bezoek kwamen. Je ziet, erg volwassen daar in Utrecht.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_117313438
quote:
10s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:47 schreef Caland het volgende:

[..]
Je ziet, erg volwassen daar in Utrecht.
Je hebt helemaal gelijk, in vergelijking met die modelsupporters in de Kuip zijn wij inderdaad uitschot :')
pi_117313596
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 15:12 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk, in vergelijking met die modelsupporters in de Kuip zijn wij inderdaad uitschot :')
Waarheid als een koe.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_117314024
De klapper was wel het feit dat het 020 publiek NA het laatste fluitsignaal een paar minuten "kanker Utrecht" gescandeerd heeft. Een prachtige uiting van volwassenheid.

Waarmee ik niet wil zeggen dat een deel van het Utreg publiek niet zielig bezig was. Hoewel het staken op zijn minst treurig was, elke keer als een stel van die mafketels met hun hamas begonnen ging het luchtalarm aan en was het binnen 5 seconden weer stil. Maar dan nog blijft het treurig dat ge-hammas, gooien met aanstekers en het veld op komen om voor lul te staan.
Overigens was er pas na het staken vuurwerk op het veld, ook wel bijzonder.
pi_117314525
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 15:27 schreef Tha_Duck het volgende:
De klapper was wel het feit dat het 020 publiek NA het laatste fluitsignaal een paar minuten "kanker Utrecht" gescandeerd heeft. Een prachtige uiting van volwassenheid.

Waarmee ik niet wil zeggen dat een deel van het Utreg publiek niet zielig bezig was. Hoewel het staken op zijn minst treurig was, elke keer als een stel van die mafketels met hun hamas begonnen ging het luchtalarm aan en was het binnen 5 seconden weer stil. Maar dan nog blijft het treurig dat ge-hammas, gooien met aanstekers en het veld op komen om voor lul te staan.
Overigens was er pas na het staken vuurwerk op het veld, ook wel bijzonder.
Amsterdam 020 noemen is ook wel een uiting van volwassenheid.
pi_117314754
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:09 schreef Tha_Duck het volgende:
Zo ik kan ook weer posten. Een of andere 020 mannetje ging me bannen. Maar dat mag de pret niet drukken.

Wat een bout pot gisteren. Geen inzet, geen bezieling en geen vechtlust. En het begon al beroerd met de slechtste DJ die ik in jaren gezien heb. Vooral dat ie 2 minuten voor het begin klaar was met de intro :') Vuurwerk en rook waren wel aardig verder, leuk geregeld.

Het was jammer dat Kali eraf moest, die had nog wel wat vechtlust kunnen brengen. Nu kreeg je de Kogel, het lachtertje van het jaar. Net als Maguire en Pino: net niet. Gauw dumpen die dommel.

DiMacho: welke kleur haar heb je? :)
Zeggen dat mijn moeder aids heeft getuigt wel van volwassenheid _O-
Als je dingen tegen mij hebt doe het tegen mij maar laat mijn moeder en ander zielig gedrag er buiten
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_117314853
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2012 15:40 schreef Tyron het volgende:

[..]

Amsterdam 020 noemen is ook wel een uiting van volwassenheid.
Wat is je doel van dergelijke posts? Je voegt weinig toe zo...
pi_117315073
al dat negatieve gedoe is kinderachtig, en alle harde kernen doen het. the end.
  donderdag 27 september 2012 @ 16:00:54 #135
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_117315276
had verwacht dat ajax flink aangepakt zou worden, helaas...ajax kon voetballen en de show stelen, er werd ze geen haarbreed in de weg gelegd...utrecht presteerde ver onder de maat en ajax heeft terecht gewonnen (van harte aan alle ajax fans hier)...

over de tribune zaken kan ik kort zijn: erg jammer, je benadeelt je club die toch al zo lekker in het nieuws is geweest qua tribune perikelen...

op naar utrecht-vitesse, ik voorspel een zaaddodende pot voetbal, slordig spel en we zetten de traditie voort: 1-0 Bulthuis...liefst in de 88e minuut...
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_117315712
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 16:00 schreef dribbel79 het volgende:
had verwacht dat ajax flink aangepakt zou worden, helaas...ajax kon voetballen en de show stelen, er werd ze geen haarbreed in de weg gelegd...utrecht presteerde ver onder de maat en ajax heeft terecht gewonnen (van harte aan alle ajax fans hier)...

over de tribune zaken kan ik kort zijn: erg jammer, je benadeelt je club die toch al zo lekker in het nieuws is geweest qua tribune perikelen...

op naar utrecht-vitesse, ik voorspel een zaaddodende pot voetbal, slordig spel en we zetten de traditie voort: 1-0 Bulthuis...liefst in de 88e minuut...
Ik denk dat Vitesse wint.
pi_117315847
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:09 schreef Tha_Duck het volgende:
Zo ik kan ook weer posten. Een of andere 020 mannetje ging me bannen. Maar dat mag de pret niet drukken.

Wat een bout pot gisteren. Geen inzet, geen bezieling en geen vechtlust. En het begon al beroerd met de slechtste DJ die ik in jaren gezien heb. Vooral dat ie 2 minuten voor het begin klaar was met de intro :') Vuurwerk en rook waren wel aardig verder, leuk geregeld.

Het was jammer dat Kali eraf moest, die had nog wel wat vechtlust kunnen brengen. Nu kreeg je de Kogel, het lachtertje van het jaar. Net als Maguire en Pino: net niet. Gauw dumpen die dommel.

DiMacho: welke kleur haar heb je? :)
Blondie! Wil je daten :-p ! Zaterdag maar weer...

Ik ben niet zo van de spektakels vooraf heb ik al gemerkt... Ook niet van de spreekkoren. Maar meestal kan ik me afsluiten en genieten van het voetbal. Jammer dat dat gisteravond niet kon...

Gelukkig op tijd weg bij het stadion, we gingen onder het viaduct door en toen gingen de eerste stenen door de lucht. Het waren voornamelijk gasten die niet uit het stadion kwamen, maar uit de stad. Puur om te rellen!

Bier smaakte goed in de rustige Poort!
pi_117316318
quote:
14s.gif Op donderdag 27 september 2012 15:46 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Zeggen dat mijn moeder aids heeft getuigt wel van volwassenheid _O-
Als je dingen tegen mij hebt doe het tegen mij maar laat mijn moeder en ander zielig gedrag er buiten
Kom eens gezellig op de koffie, dan praten we er eens over. Het zal verhelderend werken.
pi_117316332
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2012 15:40 schreef Tyron het volgende:

[..]

Amsterdam 020 noemen is ook wel een uiting van volwassenheid.
_O-
pi_117316455
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 16:13 schreef DiMacho het volgende:

[..]

Blondie! Wil je daten :-p ! Zaterdag maar weer...

Ik ben niet zo van de spektakels vooraf heb ik al gemerkt... Ook niet van de spreekkoren. Maar meestal kan ik me afsluiten en genieten van het voetbal. Jammer dat dat gisteravond niet kon...

Gelukkig op tijd weg bij het stadion, we gingen onder het viaduct door en toen gingen de eerste stenen door de lucht. Het waren voornamelijk gasten die niet uit het stadion kwamen, maar uit de stad. Puur om te rellen!

Bier smaakte goed in de rustige Poort!
Ha, dan zat je naast iemand met zwarte krulletjes. Ik heb je op de foto ;)

Ik las net pas dat je oordopjes kon halen :') Zeker met zo'n flut DJ en schreeuwpetje ernaast had het uitkomst geboden. Vond het idee wel aardig, het is goed dat er weer eens vanuit de club iets gedaan wordt om een positieve sfeer neer te zetten. Dat dat niet zo gelukkig uitgevallen is, dat is jammer.

Wij liepen onder het viaduct toen het eerste vuurwerk afging, blij dat we zo naar buiten konden. De gracht was eerst dicht, maar wij wachten toch altijd even en daardoor konden we zo doorlopen.

Maar moest nog een uur rijden, in het donker over de A28. Dat was wel jammer :(
  donderdag 27 september 2012 @ 18:44:38 #141
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_117321748
WAT EEN GEZELLIGHEID HIER
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_117325400
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 15:49 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Wat is je doel van dergelijke posts? Je voegt weinig toe zo...
:')

Dergelijke post? Eerste post dat ik echt (off)topic ben en het is nog terecht ook. Andere kinderachtig noemen en dan zelf Amsterdam 020 noemen.
pi_117325407
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 16:26 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ha, dan zat je naast iemand met zwarte krulletjes. Ik heb je op de foto ;)

Ik las net pas dat je oordopjes kon halen :') Zeker met zo'n flut DJ en schreeuwpetje ernaast had het uitkomst geboden. Vond het idee wel aardig, het is goed dat er weer eens vanuit de club iets gedaan wordt om een positieve sfeer neer te zetten. Dat dat niet zo gelukkig uitgevallen is, dat is jammer.

Wij liepen onder het viaduct toen het eerste vuurwerk afging, blij dat we zo naar buiten konden. De gracht was eerst dicht, maar wij wachten toch altijd even en daardoor konden we zo doorlopen.

Maar moest nog een uur rijden, in het donker over de A28. Dat was wel jammer :(
Die met de krullen is mijn maatje. Die ouwe daarnaast mijn pa!

We kwamen binnen en toen dacht ik, waarom heb ik geen oordopjes meegenomen. Het was echt zo hard! Maar nu weer focus op zaterdagavond! Zal wel heel stil zijn...

edit, dat je de discussie aan gaat op het utregforum hihi! Sterkte!

[ Bericht 1% gewijzigd door DiMacho op 28-09-2012 09:02:00 ]
pi_117342548
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 28 september 2012 @ 09:25:26 #145
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_117342743
Ooooh pizza!
pi_117345061
:D
pi_117345314
_O_
pi_117346195
quote:
Niks mis mee om Verhoeven achter Ruiter te hebben. Beter dan wat we nu hebben mocht Ruiter geblesseerd raken.
pi_117347846
Toch grappig, de topless vrouw die bij GVVV - Groningen het veld op rende wordt in de media ''streaker'' genoemd, de jongen die afgelopen woensdag bij ons het veld op rende ''hooligan''.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_117348777
quote:
3s.gif Op vrijdag 28 september 2012 12:30 schreef PBateman1978 het volgende:
Toch grappig, de topless vrouw die bij GVVV - Groningen het veld op rende wordt in de media ''streaker'' genoemd, de jongen die afgelopen woensdag bij ons het veld op rende ''hooligan''.
Daar heb je wel een puntje ja :) Om de topless dame wordt in het hele land goedkeurend gegrinnikt, de FCU-hoolie vinden we schandalig. Zouden ze allebei dezelfde straf krijgen (levenslang stadionverbod o.i.d.), ben ik wel benieuwd naar. Overigens wordt er op voetbalzone.nl gesproken over twee(?) fans op het veld: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=173660

Goeie zaak dat Verhoeven heeft getekend. Vraag me eigenlijk af waarom dat zo lang geduurd heeft?
pi_117348817
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 13:00 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Daar heb je wel een puntje ja :) Om de topless dame wordt in het hele land goedkeurend gegrinnikt, de FCU-hoolie vinden we schandalig. Zouden ze allebei dezelfde straf krijgen (levenslang stadionverbod o.i.d.), ben ik wel benieuwd naar. Overigens wordt er op voetbalzone.nl gesproken over twee(?) fans op het veld: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=173660

Goeie zaak dat Verhoeven heeft getekend. Vraag me eigenlijk af waarom dat zo lang geduurd heeft?
Utrecht wil hem een verbod van 5jaar geven
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_117351360
* Er waren geen 2 mensen op het veld.
* Er waren geen aanhoudende spreekkoren, werden elke keer direct de kop ingedrukt door sirene en eigen publiek.
* Er werd geen vuurwerk uit een Utrecht vak gegooid voor het stilleggen.
* Er is geen waarschuwing gegeven voor het stilleggen.

De media trekt alles weer volledig uit het verband, en zoals gezegd wordt er gelachen als eenzelfde actie wordt gedaan door een topless vrouw als door een lulletje rozenwater.

Maar we zullen er mee om moeten gaan. Enige oplossing is ons altijd enigszins normaal gedragen. Maar ook dat is voor diverse mongooltjes al te moeilijk.
pi_117351389
@DiMacho: discussie op Utregforum is altijd grappig :P
pi_117354949
Verhoeven morgen waarschijnlijk in de basis, Ruiter is ziek.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_117355908
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 15:41 schreef PBateman1978 het volgende:
Verhoeven morgen waarschijnlijk in de basis, Ruiter is ziek.
Van de vorige wedstrijd zeker :P
pi_117406427
1-2 verloren van Vitesse, slechte zaak :'(
Het moet niet gekker worden!
  zondag 30 september 2012 @ 12:21:56 #157
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_117419198
Was wel leuke pot voetbal, zeker spannend op het eind.
Volgende week weer 020 uit.

Zeker toen gedurende 15 minuut lang Jacob Mulenga werd gezongen.
Leuk voor die vent, die ze er trouwens direct begin tweede helft in mochten brengen

Wat mij betreft was hij ook man of the match

[ Bericht 24% gewijzigd door RoodWitBlauw op 30-09-2012 12:55:42 ]
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_117421208
volgende keer ajax pakken
Het moet niet gekker worden!
  zondag 30 september 2012 @ 14:36:21 #159
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_117422945
Panorama fotootje van voor de wedstrijd.

Linker grijze pluk haar is mn moeder van 72 die meeging :)

altijd gezelligheid

“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_117462562
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 12:21 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Was wel leuke pot voetbal, zeker spannend op het eind.
Volgende week weer 020 uit.

Zeker toen gedurende 15 minuut lang Jacob Mulenga werd gezongen.
Leuk voor die vent, die ze er trouwens direct begin tweede helft in mochten brengen

Wat mij betreft was hij ook man of the match
Was inderdaad een leuke pot. Minimaal een punt was verdiend geweest. Vitesse de hele eerste helft niet gezien en eigenlijk met twee goede acties van Bony winnen ze (wel erg zwak verdedigd trouwens)
Nu is het hopen dat Mulenga fit blijft en dat van der gun gewoon op de bank begint.
  maandag 1 oktober 2012 @ 14:04:55 #161
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_117463110
Bony _O_
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  maandag 1 oktober 2012 @ 14:26:22 #162
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_117463832
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2012 14:04 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Bony _O_
Geniet er nog van, over 3 maanden is ie weg!! :W
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  maandag 1 oktober 2012 @ 15:45:52 #163
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_117466698
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 14:26 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

Geniet er nog van, over 3 maanden is ie weg!! :W
Klopt, dan zijn we 15 miljoen rijker. Krijgen we in één klap meer binnen dan jullie begroting waard is.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  maandag 1 oktober 2012 @ 15:55:56 #164
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_117467054
quote:
7s.gif Op maandag 1 oktober 2012 15:45 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Klopt, dan zijn we 15 miljoen rijker. Krijgen we in één klap meer binnen dan jullie begroting waard is.
Wow, swag..
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_117469512
quote:
7s.gif Op maandag 1 oktober 2012 15:45 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Klopt, dan zijn we 15 miljoen rijker. Krijgen we in één klap meer binnen dan jullie begroting waard is.
Wow, dat is nog eens gaaf!
pi_117470326
quote:
Ajax - FC Utrecht zonder uitsupporters

FC Utrecht heeft na overleg met andere partijen besloten een afkoelingsperiode in te lassen en geen supporters mee te nemen naar Ajax - Utrecht, ingepland voor komende zondag.

"We willen dat de wedstrijd in Amsterdam zonder onnodige druk en spanning gespeeld kan worden. Met afgelopen woensdag in het achterhoofd lijkt het ons verstandiger om geen risico te nemen en het voetbal de boventoon te laten voeren. Net als iedere liefhebber houden we van het spelletje. Daar horen geen spreekkoren of andere randzaken bij die het voetbal kunnen verstoren. Wij willen hiervoor in de toekomst passende maatregelen nemen. Hier gaan wij ons nu op beraden, te beginnen bij onszelf. We zijn ons er terdege van bewust dat de maatregel mensen treft die nu onder de kwaden lijden. Dat spijt ons zeer, maar het is de enige manier om de rust te laten wederkeren”, aldus zegt Algemeen Directeur Wilco van Schaik van FC Utrecht.

De supporters van FC Utrecht waren voor Ajax gewoon welkom in de Arena.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_117470599
quote:
7s.gif Op maandag 1 oktober 2012 15:45 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Klopt, dan zijn we 15 miljoen rijker. Krijgen we in één klap meer binnen dan jullie begroting waard is.
Joh ga je energie ff richten op dat afgrijselijke voetbal van jullie, ik wil niet zeggen dat wij beter zijn, helemaal niet, maar dat foutenfestival van Vitesse is ook lachwekkend.
pi_117470633
quote:
13s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:14 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Sjonge jonge, loopt de burgemeester van Utrecht zich ermee te bemoeien ofzo? Het lijkt wel alsof de bestuurder het bij ons nu helemaal kwijt zijn...
pi_117470775
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:20 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Sjonge jonge, loopt de burgemeester van Utrecht zich ermee te bemoeien ofzo? Het lijkt wel alsof de bestuurder het bij ons nu helemaal kwijt zijn...
Echt een belachelijke beslissing dit :r
Die haat en nijd hoort er een beetje bij toch, behalve dan dat mensen het veld op gaan maar goed
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_117473164
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:23 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Echt een belachelijke beslissing dit :r
Die haat en nijd hoort er een beetje bij toch, behalve dan dat mensen het veld op gaan maar goed
Huilie :')
pi_117473193
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 18:23 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Huilie :')
Omdat ik het belachelijk vind dat utrecht geen supporters mee mag?
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_117473243
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 18:24 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Omdat ik het belachelijk vind dat utrecht geen supporters mee mag?
Bepaalt Utrecht zelf hé.
pi_117473258
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Bepaalt Utrecht zelf hé.
Ja en dan nog is het belachelijk
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_117473313
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 18:26 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ja en dan nog is het belachelijk
Tsja, jammer dat de fans die normaal doen de dupe er van zijn
pi_117473717
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 18:24 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Omdat ik het belachelijk vind dat utrecht geen supporters mee mag?
Ja.
pi_117474483
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Tsja, jammer dat de fans die normaal doen de dupe er van zijn
Die 2 die er naar 020 uit zouden gaan? Hou toch op. Het is al jaren huilen met de pet op. Heel verstandig dat Utreg het zelf oplost, kost een stuk minder frustratie en geld.
  maandag 1 oktober 2012 @ 19:24:37 #177
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_117475590
020 uit was 10/12 jaar geleden al om te janken, dus dat is nu niet veel beter.

Vroeger kon je nog je Pommetje Horlepiep tussen het gaas hangen en naar beneden zeiken. DAGANIEMEERJONGU!1
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  maandag 1 oktober 2012 @ 20:41:25 #178
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_117480091
Vorig seizoen kregen we zelfs nog gratis koffie & koek!
Die loop ik nu mis :(
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  maandag 1 oktober 2012 @ 21:10:41 #179
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_117481948
:)
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_117484465
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 20:41 schreef leeroy het volgende:
Vorig seizoen kregen we zelfs nog gratis koffie & koek!
Die loop ik nu mis :(
Heracles uit doen, krijg je koffie en broodjes :P
  maandag 1 oktober 2012 @ 21:48:42 #181
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_117484512
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 21:48 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Heracles uit doen, krijg je koffie en broodjes :P
Klopt! :P
Die waren niet verkeerd nee hahaha!
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_117495122
Het wordt wel weer aardig opgeklopt zeg... Ik denk dat het in jaren niet zo'n rustige utrecht ajax is geweest als afgelopen woensdag. Dat die gast op het veld liep is natuurlijk niet goed. Geef hem een stadionverbod en klaar.
pi_117495609
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 08:52 schreef zolderraam het volgende:
Het wordt wel weer aardig opgeklopt zeg... Ik denk dat het in jaren niet zo'n rustige utrecht ajax is geweest als afgelopen woensdag. Dat die gast op het veld liep is natuurlijk niet goed. Geef hem een stadionverbod en klaar.
quote:
Een fatale combinatie van te veel drank en groot persoonlijk verdriet. Dit had tot gevolg dat een 27-jarige man uit Utrecht vorige week woensdag het veld van de Galgenwaard op ging, toen het KNVB-bekerduel FC Utrecht - Ajax was stilgelegd. Hij greep een cornervlag en rende het veld over, tot hij door stewards van de thuisclub werd gegrepen.
© anp. © anp.

De man hangt een levenslang stadionverbod en een geldboete van 10.000 euro boven het hoofd. Bovendien moet hij zich voor de politierechter verantwoorden voor poging tot zware mishandeling, omdat hij een slaande beweging zou hebben gemaakt naar een steward.

Twee maanden geleden dacht de 27-jarige vader te worden, maar zijn zoon kwam dood ter wereld. Dezelfde dag was hij ontslagen. Te veel drank en dat 'diepe verdriet' leidden ertoe dat hij als in een roes het veld opging. 'Er knapte iets. Het was een heel domme sprint. Ik zat fout, maar had zeker niet de intentie iemand te slaan.'

Hij wil club en supporters zijn excuus aanbieden. 'De FC zit in mijn hart.'
Tja heel lullig voor hem, maar ik kan me niet voorstellen dat ik het veld op zou rennen als mij zoiets was overkomen...
pi_117495736
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 08:52 schreef zolderraam het volgende:
Het wordt wel weer aardig opgeklopt zeg... Ik denk dat het in jaren niet zo'n rustige utrecht ajax is geweest als afgelopen woensdag. Dat die gast op het veld liep is natuurlijk niet goed. Geef hem een stadionverbod en klaar.
Tsjah, zo gaat dat.
pi_117495856
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 09:21 schreef zatoichi het volgende:

[..]

[..]

Tja heel lullig voor hem, maar ik kan me niet voorstellen dat ik het veld op zou rennen als mij zoiets was overkomen...
Dat weet ik wel zeker dat mij dat niet zou overkomen.

Denk verder niet dat hij heel veel kwaad in de zin had, maar Utrecht stelt nu een voorbeeld natuurlijk en je hoort ook niet op het veld te komen.
pi_117625828
Gerndt is er niet bij dit weekend:
vdBergRene twitterde op vrijdag 05-10-2012 om 11:22:17 #gerndt is vanwege droevige familie omstandigheden terug naar Zweden. reageer retweet
pi_117626048
Lees net dat zijn opa is overleden. Sneu.

Duplan is ook geblesseerd. Mulenga fit.

Zal dus wel iets worden van:
Ruiter
vd Maarel - vd Hoorn - Wuytens - Bulthuis
Asare - Kali - Martensson - Sarota
vd Gun - Mulenga

Tenzij Martensson niet fit is, maar zie nergens van niet.
pi_117628203
weer niet Gerndt en Mulenga in de basis... zou dit ooit nog gaan gebeuren? Het zou FC Utrecht goed doen denk ik als deze twee spelers wat meer wedstrijden gezamenlijk konden starten -O-
pi_117628332
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 14:57 schreef louter_genieten het volgende:
weer niet Gerndt en Mulenga in de basis... zou dit ooit nog gaan gebeuren? Het zou FC Utrecht goed doen denk ik als deze twee spelers wat meer wedstrijden gezamenlijk konden starten -O-
Ik zie in ieder geval graag 1 van de 2, en dat is ook nog niet vaak genoeg voorgekomen.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 6 oktober 2012 @ 18:26:59 #190
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_117665243
Morgen ;(
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_117691060
Erg goed gespeeld! Verdiende 1-1 denk ik. Ongelukkig op 1-0 en gelukkig op 1-1.

Vd Hoorn speelde erg goed, jammer dat hij eraf moest. Hopelijk is het niet ernstig. Mulenga weer dreigend, maar geen enkel rendement. Dat is zorgelijk, dat probleem heeft hij al sinds dag 1.

Maar ik ben blij, 1 winstpunt wat mij betreft. En met dit team, het doet me een beetje aan feyenooit 2 jaar terug denken. Geen geld, amper aankopen maar wel een team.
pi_117691216
Klasse gespeeld, Ruiter en Oar de beste spelers imo.

Leuke pot om te zien ook, soms ook slordig maar veel kansen over en weer.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  zondag 7 oktober 2012 @ 14:31:26 #193
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_117691259
Ruiter _O_
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_117691464
Ruiter houdt je, weer, op de been. Heerlijke aankoop. Als hij zo doorgaat dan speelt hij Vorm uit het NL elftal.
  zondag 7 oktober 2012 @ 14:37:34 #195
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_117691485
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 14:37 schreef Tha_Duck het volgende:
Ruiter houdt je, weer, op de been. Heerlijke aankoop. Als hij zo doorgaat dan speelt hij Vorm uit het NL elftal.
Hij is zeker niet minder als Vermeer als je het mij vraagt
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_117691582
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 14:37 schreef leeroy het volgende:

[..]

Hij is zeker niet minder als Vermeer als je het mij vraagt
Vermeer heeft meer ervaring, dat is ook belangrijk. Maar ik vind het sec op keepen minimaal gelijkwaardig.
pi_117691681
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 14:37 schreef Tha_Duck het volgende:
Ruiter houdt je, weer, op de been. Heerlijke aankoop. Als hij zo doorgaat dan speelt hij Vorm uit het NL elftal.
Laten we eerst eens kijken hoe ie het over een heel seizoen doet. ;)

Maar tot nu toe een hele goede aankoop iig.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_117691696
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 14:39 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Vermeer heeft meer ervaring, dat is ook belangrijk. Maar ik vind het sec op keepen minimaal gelijkwaardig.
Ik vind die keeper van jullie wel erg sterk hoor
Pakt best veel punten voor Utrecht
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_117691722
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 14:42 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Laten we eerst eens kijken hoe ie het over een heel seizoen doet. ;)

Maar tot nu toe een hele goede aankoop iig.
Daarom de slag om de arm ;)
pi_117710426
Oar, wat een geweldenaar is hij toch. _O_ _O_

Heel goed gespeeld en Ruiter keepte eveneens een prima wedstrijd. Ik heb genoten van dit Utrecht vandaag. Vroeg druk zetten, niet te snel de lange bal zoeken en vaak Ajax wegtikken. Het middenveld staat gewoon als een huis. Martensson vind ik een prima speler, maar zolang Sarota het zo goed doet zie ik geen reden om te wisselen. Maakt ook niet uit, het gaat nu prima. Nu dit seizoen oogsten en minimaal 8ste eindigen, dan heb je het prima gedaan.
pi_117720742
goed gedaan. t ken verkeren, na die vorige pot was ik er echt klaar mee maar nou heb ik er weer zin in.

trouwens, ik snap dat ze die gast tot voorbeeld willen maken, maar echt hoor, levenslang stadionverbod en 10.000 boete? beetje overdreven.
pi_117722086
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 04:50 schreef okiokinl het volgende:
goed gedaan. t ken verkeren, na die vorige pot was ik er echt klaar mee maar nou heb ik er weer zin in.

trouwens, ik snap dat ze die gast tot voorbeeld willen maken, maar echt hoor, levenslang stadionverbod en 10.000 boete? beetje overdreven.
Dat is ook niet wat er op de bordjes langs het veld staat.
Overigens mogen ze dat er best opzetten, hoort niet op het veld te komen.
pi_117729515
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 09:04 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Dat is ook niet wat er op de bordjes langs het veld staat.
Overigens mogen ze dat er best opzetten, hoort niet op het veld te komen.
dat is wel wat er op die bordjes staat. betreden van veld, boete van 10.000euro en minimaal 5 jaar stadionverbod.

Over de wedstrijd: Zeer goede tactiek, vroeg druk zetten, hierdoor niet heel erg in de verdrukking gekomen. Ajax heeft inderdaad goede kansen gehad maar gelukkig hebben we de Ruiter.

Oar was zeer aanwezig en speelde een van zijn betere wedstrijden voor Utrecht. Mulenga mist inderdaad voetbalkwaliteit die hij compenseert door zijn kracht. Het is een spits die altijd twee spelers bezig houdt waardoor er ruimte onstaat voor Asare en buitenspelers. Kali heeft ook aardig gespeeld, samenwerking in de opbouw met Wuitens was goed. Toen Nilsson erin kwam hield ik mijn hart vast. Van den Hoorn deed het prima. vdgun(op laatste kwartier na) en vdmaarel zoals gewoonlijk zwak.
pi_117741532
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 13:37 schreef zolderraam het volgende:

[..]

dat is wel wat er op die bordjes staat. betreden van veld, boete van 10.000euro en minimaal 5 jaar stadionverbod.

Over de wedstrijd: Zeer goede tactiek, vroeg druk zetten, hierdoor niet heel erg in de verdrukking gekomen. Ajax heeft inderdaad goede kansen gehad maar gelukkig hebben we de Ruiter.

Oar was zeer aanwezig en speelde een van zijn betere wedstrijden voor Utrecht. Mulenga mist inderdaad voetbalkwaliteit die hij compenseert door zijn kracht. Het is een spits die altijd twee spelers bezig houdt waardoor er ruimte onstaat voor Asare en buitenspelers. Kali heeft ook aardig gespeeld, samenwerking in de opbouw met Wuitens was goed. Toen Nilsson erin kwam hield ik mijn hart vast. Van den Hoorn deed het prima. vdgun(op laatste kwartier na) en vdmaarel zoals gewoonlijk zwak.
Ok, dan terecht :)
pi_117792019
Vind van der gun dit seizoen zeer zwak spelen, daarentegen vind en oar echt ontzettend goed spelen. Van der Hoorn heeft mij positief verbaasd. Bulthuis speelt tegen woordig erg goed ook. Kali word beter en beter. Mulenga mist veel maar is een sterke voetballer. Asare speelt matig. Hoop dat Duplan, Gerndt en Bovenberg snel terug zijn
pi_117794414
Bovenberg :')
pi_117794715
Mulenga's vader is dood. ;(

Bron: http://www.lusakatimes.co(...)-trip-fathers-death/

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 22:00 schreef Tha_Duck het volgende:
Bovenberg :')
Geen reden om vd Maarel te vervangen.
pi_117803928
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 22:06 schreef Oidipous het volgende:
Mulenga's vader is dood. ;(

Bron: http://www.lusakatimes.co(...)-trip-fathers-death/
Het zit wel lekker mee weer :( Eerst Gerndt zijn opa en nu Mulenga zijn vader. Bah. Verklaart wel de familie omstandigheden waar hij een tijdje terug mee liep.

quote:
Geen reden om vd Maarel te vervangen.
Zeker niet inderdaad! Wat een drama op schoenen is die Bovenberg. Verdedigend zeer zwak, opbouwend bij vlagen wel redelijk.
pi_117805430
quote:
Op korte termijn wil de directie van FC Utrecht de aflopende contracten van Edouard Duplan (29), Cedric van der Gun (33) en Anouar Kali (21, foto) verlengen. Er zijn hierover al afspraken gemaakt met de zaakwaarnemers van de spelers.

Van deze drie ontwikkelt met name Kali zich uitstekend. De middenvelder is door Utrecht zelf opgeleid en brak vorig seizoen definitief door. Van der Gun kwam in de winterstop van het afgelopen seizoen naar Galgenwaard, waar hij al eerder (2006-2009) speelde. Duplan kwam in de zomer van 2010 over van Sparta.

Behalve dit trio lopen ook de verbintenissen af van derde doelman Erik Cummins (24), Kai Heerings (22), Leon de Kogel (20), Mark van der Maarel (23) en Jan Wuytens (27). De laatste gaf de clubleiding te kennen gebruik te willen maken van zijn transfervrije status. Utrecht heeft in de overeenkomst met Van der Maarel een eenzijdige optie opgenomen. De directie moet hem vóór 1 april laten weten of het de optie gaat lichten.

De Kogel zal vrijwel zeker geen contractverlenging krijgen. De spits is derde keuze achter Alexander Gerndt en Jacob Mulenga. Deze zomer toonde Willem II belangstelling en nu wordt hij gevolgd door een aantal clubs uit de Jupiler League. In het seizoen 2010/11 debuteerde De Kogel in het eerste elftal, maar hij slaagde er niet in zijn opmars door te zetten.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_118168489
Utrecht zondag met Gerndt en Mulenga ?
pi_118168876
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 13:18 schreef louter_genieten het volgende:
Utrecht zondag met Gerndt en Mulenga ?
Als het goed is wel!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_118240555
Dik verdiende overwinning vandaag!
Erg goed gespeeld en onnodig spannend gehouden.
pi_118240558
En weer gewonnen! Het spel is geweldig, nu alleen nog even werken aan het afmaken.
pi_118242281
Wat een fijne eerste helft! Ben zwaar onder de indruk van Oar aan het raken, wat werkt die jongen hard en wat een goede speler blijkt het. Enige zwakke schakel was vd Gun vandaag.

Erg belangrijke punten zo, 020 en Ado uit 4 punten, als je dat bij de start gezegd had van het seizoen dan had ik hard gelachen.
pi_118247425
Heel goed gespeeld maar wat hebben ze het zichzelf onnodig moeilijk gemaakt. Volgende keer gewoon afmaken die kansen (en af en toe wat minder nonchalant zijn).

MAar goede wedstrijd, prima spel en inzet!
pi_118247636
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 17:47 schreef m0ridin het volgende:
Heel goed gespeeld maar wat hebben ze het zichzelf onnodig moeilijk gemaakt. Volgende keer gewoon afmaken die kansen (en af en toe wat minder nonchalant zijn).

MAar goede wedstrijd, prima spel en inzet!
Dat is iets wat simpelweg moet groeien. Mulenga moet daarin nog verder terug op niveau komen en Gerndt laat het wel al zien maar nog niet voldoende. Maar laten we eerlijk zijn, vorig jaar had je 2 balle per pot voor het doel, nu ontelbaar. Dat is ook even schrikken voor de aanval ;)
pi_118248578
Heerlijk potje weer!

Toch ook een pluim voor Wouters, ondanks dat het hem ingewreven moest worden door 't bestuur, heeft ie er toch een leuk aanvallend ploegje van gemaakt!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_118248860
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 17:53 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Dat is iets wat simpelweg moet groeien. Mulenga moet daarin nog verder terug op niveau komen en Gerndt laat het wel al zien maar nog niet voldoende. Maar laten we eerlijk zijn, vorig jaar had je 2 balle per pot voor het doel, nu ontelbaar. Dat is ook even schrikken voor de aanval ;)
Njah, van Mulenga verwacht ik eigenlijk niet heel veel... Hij is fysiek ijzersterk en houdt altijd genoeg mensen bezig maar hij scoort ze meer per ongeluk dan bewust (ok, deze goal was prima maar ik zie regelmatig schoten of ballen waar ik echt niet van onder de indruk ben, heh).

Gerndt ben ik altijd wel fan van geweest, die kan voetballend echt heel wat... Komt alleen altijd zo nonchalant over.

Maar ach, luxe problemen dit... Al die kansen die gemist worden (en dan nog winnen) ;)
pi_118249695
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 18:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Heerlijk potje weer!

Toch ook een pluim voor Wouters, ondanks dat het hem ingewreven moest worden door 't bestuur, heeft ie er toch een leuk aanvallend ploegje van gemaakt!
Je ziet hetzelfde gebeuren als bij feyenooit vorig jaar. Er is besef dat dit het is, mensen krijgen kansen en vertrouwen en hoeven niet bang te zijn gepasseerd te worden door de aangekochte 'topper'. Dat zie je goed terug bij Sarota, vd Maarel, Oar, Bulthuis en vd Hoorn. Krijgen veel vertrouwen en maken het waar.

Ook het feit dat het elftal al een tijdje zo is helpt. Geen boeiende vertrekken zoals vorig jaar en weinig blessures. Dat is allemaal wel eens anders geweest.
  zondag 21 oktober 2012 @ 19:36:10 #220
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_118251129
Gefeliciteerd! Utrecht vocht tenminste voor een overwinning.

Mooi gebaar van het spandoek ^O^

pi_118271846
Het begint er zowaar goed uit te zien bij Utrecht. Vertrouwen bij het begin van het seizoen was bijna tot het nulpunt gedaald. Gerndt en Mulenga gaan goed samen, werken keihard en houden de hele verdediging bezig. Vdhoorn en sarota en oar doen het uitstekend.
Was een rare wissel trouwens om niet vdgun er uit te halen maar gerndt.
pi_118271970
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:00 schreef zolderraam het volgende:
Het begint er zowaar goed uit te zien bij Utrecht. Vertrouwen bij het begin van het seizoen was bijna tot het nulpunt gedaald. Gerndt en Mulenga gaan goed samen, werken keihard en houden de hele verdediging bezig. Vdhoorn en sarota en oar doen het uitstekend.
Was een rare wissel trouwens om niet vdgun er uit te halen maar gerndt.
Daar stond ik ook van te kijken ja, ik had Kali gewisseld trouwens ivm met zijn laatste waarschuwing van Vink.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_118272024
Ik denk dat Gerndt wat last had van de trap van Holla nog. Dat was een gemene (en gewoon rood).

Vd Gun erin laten is wel goed voor het vertrouwen misschien?

En Kali doet het ook erg goed, maar moet wel iets rustiger worden. Het is helemaal niet erg om eens een gele kaart te pakken, maar in dit tempo speelt ie na de winterstop nog maar 3 potjes. En dat zou jammer zijn.
pi_118272145
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:08 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik denk dat Gerndt wat last had van de trap van Holla nog. Dat was een gemene (en gewoon rood).

Vd Gun erin laten is wel goed voor het vertrouwen misschien?

En Kali doet het ook erg goed, maar moet wel iets rustiger worden. Het is helemaal niet erg om eens een gele kaart te pakken, maar in dit tempo speelt ie na de winterstop nog maar 3 potjes. En dat zou jammer zijn.
Gerndt keek aardig verbaasd toen zijn nummer omhoog ging, lijkt me niet dat ie een blessure had. ;)

Vd Gun krijgt van veel supps weer gezeik over zich heen omdat ie een paar kansen verprutste, maar die speelde verder prima.

Zit wel een beetje in zijn spel opgesloten denk ik (bij Kali), mannetje he. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_118278766
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 15:26 schreef Tha_Duck het volgende:
Enige zwakke schakel was vd Gun vandaag.
Toch apart dat De Telegraaf (John van Loen in dit geval) vd Gun als een van de sterkste spelers van de wedstrijd benoemt en het hoogst waardeert.

Heb de wedstrijd zelf niet gezien maar vraag me wel af waar het verschil in perceptie vandaan komt. Moet vd Gun zich nog steeds meer waarmaken dan een ander omdat hij FCU ooit een kunstje flikte?
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_118278843
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:33 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Toch apart dat De Telegraaf (John van Loen in dit geval) vd Gun als een van de sterkste spelers van de wedstrijd benoemt en het hoogst waardeert.

Heb de wedstrijd zelf niet gezien maar vraag me wel af waar het verschil in perceptie vandaan komt. Moet vd Gun zich nog steeds meer waarmaken dan een ander omdat hij FCU ooit een kunstje flikte?
Veel mensen zien alleen zijn gemiste kansen, en inderdaad heeft vd Gun natuurlijk een verleden he en kan ie bij sommigen nooit iets goed doen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_118279560
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:33 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Toch apart dat De Telegraaf (John van Loen in dit geval) vd Gun als een van de sterkste spelers van de wedstrijd benoemt en het hoogst waardeert.

Heb de wedstrijd zelf niet gezien maar vraag me wel af waar het verschil in perceptie vandaan komt. Moet vd Gun zich nog steeds meer waarmaken dan een ander omdat hij FCU ooit een kunstje flikte?
Hmm, daar heb je een goed punt mee. Waarom verschillen de media van inzicht met de supporters? Ik ben namelijk niet de enige die het vind, hoor het van veel mensen.

Deze keer kwam het denk ik door het vertekende beeld van de kansen, hij heeft veel kansen gemist. De indruk ontstaat daardoor dat hij niet goed speelde. Dat is niet helemaal terecht misschien, en als je dan inderdaad nadenkt over het kunstje van de vorige keer dan kijk je algauw negatief.

Toch vind ik wel dat hij vrij onzichtbaar was de hele pot en niet bracht wat ik verwacht. Maar is mijn verwachting te hoog?
pi_118283591
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:54 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Hmm, daar heb je een goed punt mee. Waarom verschillen de media van inzicht met de supporters? Ik ben namelijk niet de enige die het vind, hoor het van veel mensen.

Deze keer kwam het denk ik door het vertekende beeld van de kansen, hij heeft veel kansen gemist. De indruk ontstaat daardoor dat hij niet goed speelde. Dat is niet helemaal terecht misschien, en als je dan inderdaad nadenkt over het kunstje van de vorige keer dan kijk je algauw negatief.

Toch vind ik wel dat hij vrij onzichtbaar was de hele pot en niet bracht wat ik verwacht. Maar is mijn verwachting te hoog?
Ik weet het antwoord ook niet, maar was gewoon benieuwd.

Was zelf wel positief/blij toen ik hoorde dat hij weer terug kwam.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_118283602
Gisteren was hij ook gewoon niet heel bijzonder, Asare op die plek was al meteen veel beter vond ik. De afgelopen wedstrijden heeft hij gewoon niet goed gespeeld, verdedigend doet hij niets, komt op gisteren na bijna geen man voorbij. Verpruts een hoop kansen.
Je kunt het ook gewoon omdraaien en vinden dat John van Loen een vdgun bril opheeft. Zullen wel een verleden hebben en dan kijk je met andere ogen naar een speler en wil je zijn fouten nog wel eens door de vingers zien.
pi_118283703
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 15:33 schreef zolderraam het volgende:
Gisteren was hij ook gewoon niet heel bijzonder, Asare op die plek was al meteen veel beter vond ik. De afgelopen wedstrijden heeft hij gewoon niet goed gespeeld, verdedigend doet hij niets, komt op gisteren na bijna geen man voorbij. Verpruts een hoop kansen.
Je kunt het ook gewoon omdraaien en vinden dat John van Loen een vdgun bril opheeft. Zullen wel een verleden hebben en dan kijk je met andere ogen naar een speler en wil je zijn fouten nog wel eens door de vingers zien.
Ben ik niet met je eens hoor, vd Gun zette goed druk en stond positioneel vrijwel altijd goed.
Dat ie pech heeft met afronden kan de beste overkomen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_118283768
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 15:35 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens hoor, vd Gun zette goed druk en stond positioneel vrijwel altijd goed.
Dat ie pech heeft met afronden kan de beste overkomen.
Dat is het mooie van voetbal, iedereen heeft een andere mening over dezelfde wedstrijd ;)
pi_118283866
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 15:37 schreef zolderraam het volgende:

[..]

Dat is het mooie van voetbal, iedereen heeft een andere mening over dezelfde wedstrijd ;)
Helemaal waar. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_118313393
ik begin in dit seizoen te geloven vrees ik :p
pi_118317304
Vrijdag wordt wel weer lastig denk ik, ook tegen Groningen zul je er weer vol voor moeten gaan.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_118317505
Groningen is in principe een natte krant dit seizoen. Met het voetbal van de laatste 2 potten moet je daar met minimaal 12-0 van winnen. Ik ben echter de pot tegen PEC nog niet vergeten..

Maar ik denk dat de flow goed is, het gevoel is goed en het voetbal is gewoon goed. Ik voorspel een 2-0.
pi_118318728
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 09:00 schreef Tha_Duck het volgende:
Groningen is in principe een natte krant dit seizoen. Met het voetbal van de laatste 2 potten moet je daar met minimaal 12-0 van winnen. Ik ben echter de pot tegen PEC nog niet vergeten..

Maar ik denk dat de flow goed is, het gevoel is goed en het voetbal is gewoon goed. Ik voorspel een 2-0.
Groningen is nog vrij matig idd, maar wij hebben nooit een makkie...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_118335659
1-0 is genoeg vrijdag! Niet denken dat we zomaar Groningen even op kunnen rollen. Gewoon 110% inzet en dan is alles mogelijk. :)
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:40:52 #238
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_118340589
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 10:02 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Groningen is nog vrij matig idd, maar wij hebben nooit een makkie...
Makkie anders hoor een paar jaar terug voor de play-offs tegen Groningen.

Meestal loopt 't uit op een gelijkspel.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_118340648
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 19:40 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Makkie anders hoor een paar jaar terug voor de play-offs tegen Groningen.

Meestal loopt 't uit op een gelijkspel.
Ik kan me nog een 6-1 herinneren, gekkenhuis.

onder Adelaar, toen we hierdoor 5e werden, en Ronald Koeman huilde bij Vitesse...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_118340662
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 19:40 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Makkie anders hoor een paar jaar terug voor de play-offs tegen Groningen.

Meestal loopt 't uit op een gelijkspel.
[offtopic] teringkneus, nu kan het [offtopic]
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:54:10 #241
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_118341377
quote:
12s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 19:41 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik kan me nog een 6-1 herinneren, gekkenhuis.

onder Adelaar, toen we hierdoor 5e werden, en Ronald Koeman huilde bij Vitesse...
Bio was toen nog een Bunniksider, maar zat toen in het ouwe vak J tussen de blote buikies die daar ook niet hoorden.

Kan het nog wel zo voor me halen idd. Wat een wedstrijd _O-
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:55:20 #242
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_118341446
Zelfs stevenmckroket moet vak J kennen. Althans, de bewoners.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_118341520
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 19:54 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Bio was toen nog een Bunniksider, maar zat toen in het ouwe vak J tussen de blote buikies die daar ook niet hoorden.

Kan het nog wel zo voor me halen idd. Wat een wedstrijd _O-
Ik zat in J2 in die tijd. O+
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_118341557
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 19:55 schreef Biogarde het volgende:
Zelfs stevenmckroket moet vak J kennen. Althans, de bewoners.
Is dat niet de jongeren harde kern?
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:57:09 #245
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_118341572
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 19:56 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik zat in J2 in die tijd. O+
Ik op de Bunnikside in G3. Niemand meer die G3 kent of zelfs ontkent dat het ooit bestaan heeft, maar G3 bestond.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:57:46 #246
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_118341615
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 19:56 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Is dat niet de jongeren harde kern?
Het was de 2e generatie geloof ik (van oudsher Bunniksiders). Bijgestaan door de oude kern.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_118341638
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 19:57 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Het was de 2e generatie geloof ik. Bijgestaan door de oude kern.
Zat ik redelijk in de buurt
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:59:53 #248
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_118341743
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 19:58 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Zat ik redelijk in de buurt
Wel van oorsprong Bunniksiders. Maar die vertrokken daar vanwege de jongere Bunniksiders. Om gedrag voornamelijk.

Vak J was wel een vak waar je met een boog omheen ging. Bunnikside nog steeds tho. FCU O+
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_118341802
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 19:59 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Wel van oorsprong Bunniksiders. Maar die vertrokken daar vanwege de jongere Bunniksiders. Om gedrag voornamelijk.

Vak J was wel een vak waar je met een boog omheen ging. Bunnikside nog steeds tho. FCU O+
Ik heb niks met voetbal dus geen flauw idee waar je het over hebt
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:02:36 #250
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_118341936
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 20:00 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ik heb niks met voetbal dus geen flauw idee waar je het over hebt
Je bent een blubberbuik, dikke kuthufter.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_118341987
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 19:59 schreef Biogarde het volgende:
Vak J was wel een vak waar je met een boog omheen ging.
Vond 't prachtig, de interactie met 't uitvak altijd. O+

Ben om die reden toen ook verhuisd naar U na de verbouwing, weer dichtbij 't uitvak, maar helaas zijn veel mensen toen verspreid over 't hele stadion.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_118342001
quote:
8s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 20:02 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Je bent een blubberbuik, dikke kuthufter.
Lul niet zo achterlijk mongool
Beetje bierbuik maar voor de rest gewoon slank als een mofo, over mo's gesproken... Hoe is het met je moeder?
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:04:52 #253
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_118342112
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 20:03 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Vond 't prachtig, de interactie met 't uitvak altijd. O+

Ben om die reden toen ook verhuisd naar U na de verbouwing, weer dichtbij 't uitvak, maar helaas zijn veel mensen toen verspreid over 't hele stadion.
Ik heb een seizoenkaart op U (rij 13 officieel, maar daar ligt meestal dat doek overheen), maar zit ook overal eik :')

Een van m'n eerste gekke dingen daar waren die fakkels uit Polen O+
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:09:32 #254
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_118342457
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 20:03 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Lul niet zo achterlijk mongool
Beetje bierbuik maar voor de rest gewoon slank als een mofo, over mo's gesproken... Hoe is het met je moeder?
Als je een bolletje om je hoofd doet noemen ze je hamburger, FeBo.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_118342489
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 20:09 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Als je een bolletje om je hoofd doet noemen ze je hamburger, FeBo.
Ik ben beter van je gewend ;(
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_118342511
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 20:04 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Ik heb een seizoenkaart op U (rij 13 officieel, maar daar ligt meestal dat doek overheen), maar zit ook overal eik :')

Een van m'n eerste gekke dingen daar waren die fakkels uit Polen O+
Rij 22 hier.

Was ik ook bij idd, sensatie!

Maar helaas met als gevolg dat het nu praktisch uitgestorven is, of vol zit met pupillen-elftallen op uitnodiging. (en dat doek uiteraard)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:10:24 #257
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_118342520
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 20:09 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ik ben beter van je gewend ;(
Komt door die kleur mattie. Ben zwart enzo, ben ik niet gewend.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_118342537
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 20:10 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Komt door die kleur mattie. Ben zwart enzo, ben ik niet gewend.
ja wel jammer dit
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:32:17 #259
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_118351424
Celtic :')

Die rolde we gewoon op.

Barca :')
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_118364765
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 19:57 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Ik op de Bunnikside in G3. Niemand meer die G3 kent of zelfs ontkent dat het ooit bestaan heeft, maar G3 bestond.
Daar zat ik vroeger ook altijd, prachtig vak!
Elke thuiswedstrijd stickers die gemaakt werden door iemand, toen was er tenminste nog sfeer.
pi_118364919
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 10:03 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Daar zat ik vroeger ook altijd, prachtig vak!
Elke thuiswedstrijd stickers die gemaakt werden door iemand, toen was er tenminste nog sfeer.
HEEL UTREG SCHIJT OP ......

:P
pi_118365223
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 10:03 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Daar zat ik vroeger ook altijd, prachtig vak!
Elke thuiswedstrijd stickers die gemaakt werden door iemand, toen was er tenminste nog sfeer.
Toch denk ik dat als 't team deze speelstijl aan kan houden, de sfeer weer goed gaat worden.
Merk om me heen al dat mensen weer mee willen naar 't voetballen. :Y
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_118365967
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 10:08 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

HEEL UTREG SCHIJT OP ......

:P
En die snippers ook altijd, soms hele vuilniszakken vol, prachtige tijd!
pi_118366606
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 10:03 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Daar zat ik vroeger ook altijd, prachtig vak!
Elke thuiswedstrijd stickers die gemaakt werden door iemand, toen was er tenminste nog sfeer.
hahaha, die stickers inderdaad. ik had mijn kamer er helemaal mee volgeplakt.
Arafat is utreg fan enz :)

ik zat ook altijd in g3 vroeger. twee jaartjes in vak u gezeten. daarna weer terug naar bunnikside waar ik nu nog steeds zit
pi_118375239
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 10:42 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

En die snippers ook altijd, soms hele vuilniszakken vol, prachtige tijd!
Haha, mijn pa nam altijd een vuilniszak vol mee van het werk. En als we niet genoeg hadden gingen we zelf oud papier versnipperen in onze thuis-versnipperaar. De mensen om ons heen waren minder blij met al die rommel haha.

Helaas werd het van de een op andere dag verboden :'(
pi_118415118
quote:
FC Utrecht speelt vrijdagavond tegen FC Groningen. In de aanloop naar die wedstrijd kijkt trainer Jan Wouters terug op de afgelopen week. “Tegen ADO Den Haag hebben we een geweldige wedstrijd gespeeld”, zegt Wouters. “Ik ben vooral erg tevreden over ons positiespel. Maar toch wil ik waken voor een Hosanna-stemming. Het gaat goed, we staan zesde, maar het moet nog beter.”

Daarmee doelt de trainer op het afmaken van de kansen. Toen werden tal van mogelijkheden niet benut. “Daardoor laat je de tegenstander geloof houden in een goed resultaat”, meent de trainer die graag met beide benen op de grond blijft staan. “Er zal ook wel weer een mindere wedstrijd komen, maar ons doel is om strijd te combineren met verzorgd positiespel. Met deze herkenbare speelstijl willen we het publiek vermaken. Dat lukt tot nu toe aardig”, zegt de trainer met een lach op zijn gezicht.

Tijdens een sfeervolle avondwedstrijd in Stadion Galgenwaard is de ploeg van trainer Robert Maaskant de tegenstander. “FC Groningen kende een lastige seizoenstart, maar ze doen het nu beter. In de laatste wedstrijden zie je dat Groningen wil voetballen. Met verzorgd veldspel en fysieke krachten proberen ze controle over de wedstrijd te krijgen. Dat lukt hen vrij aardig. Ik verwacht vrijdagavond dan ook een open duel. Zij zullen net als wij voor de winst gaan”, spreekt Wouters zijn verwachtingen uit.

Blessures
Voor de wedstrijd tegen FC Groningen heeft trainer Jan Wouters een luxe probleem. Alleen Yassin Ayoub (been) en Edouard Duplan (knie) kampen met blessures en zijn niet inzetbaar.

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_118419646
Ik heb echt zin om te gaan!

Laatste keer was 020 in de beker, daarna was ik met vakantie. Vitesse was een goeie pot hoorde ik. Dus het kriebelt wel!
pi_118421187
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 15:32 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik heb echt zin om te gaan!

Laatste keer was 020 in de beker, daarna was ik met vakantie. Vitesse was een goeie pot hoorde ik. Dus het kriebelt wel!
Ja was idd best aardig, onverdiende nederlaag.
Heb ook zin in morgen, hoop zo dat er iig weer aanvallend en met strijd gevoetbald wordt, klantenbinding!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_118479721
Waar gaat dit eindigen?

5de plek, slechte wedstrijden winnen en spelers die groeien...
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 02:24:21 #270
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_118487133
maarel en kali weer uitmuntend. mulenga houdt de verdedigers bezig. mooie sfeer op bside. boven de joden is weer een feit. hup 010
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_118488750
Sarota was de allerbeste imo, uitstekende speler.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 09:30:42 #272
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_118488939
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 22:54 schreef Tha_Duck het volgende:
Waar gaat dit eindigen?

5de plek, slechte wedstrijden winnen en spelers die groeien...
Het is nog erger... 4 de plek :)
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_118489096
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 09:30 schreef RoodWitBlauw het volgende:

[..]

Het is nog erger... 4 de plek :)
Na morgenmiddag staan we vijfde of zesde.
Een plek (of 2) stijgen omdat de rest nog niet gespeeld heeft telt niet, vind ik.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_118489184
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 09:49 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Na morgenmiddag staan we vijfde of zesde.
Een plek (of 2) stijgen omdat de rest nog niet gespeeld heeft telt niet, vind ik.
Is toch even genieten, niemand had dit verwacht!

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_118492140
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 09:54 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Is toch even genieten, niemand had dit verwacht!

[ afbeelding ]
Dat is waar.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 27 oktober 2012 @ 12:47:57 #276
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_118492835
WIJJJJJJJJJJ GAAAAAAAAAAAN EUROPA IN
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_118493206
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 09:30 schreef RoodWitBlauw het volgende:

[..]

Het is nog erger... 4 de plek :)
KAM-PIOE-NEN !!!!
  zondag 28 oktober 2012 @ 15:28:44 #278
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_118538584
Ajakkes - Fey 2-2 :D
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_118568108
Het moet een keer ophouden zou je zeggen, maar toch even…

Komende wedstrijden tegen Willem II en RKC, win je die beiden dan kun je zomaar echt 4e staan over 2 weken, zeker omdat Vitesse nu een zware reeks krijgt met Ajax, PSV, NEC en Twente.
Als je richting de winterstop iig in de top-5 kunt blijven kan het zomaar ineens een heel mooi seizoen gaan worden.

Maar goed, eerst naar Tilburg dus…
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 29 oktober 2012 @ 10:38:16 #280
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_118568994
Je moet uit de komende 2 wedstrijden minstens 4 punten halen vind ik...Willem II hoeft niet heel moeilijk te zijn, focussen en iedereen fit hebben en je zit al op 80% van je 3 punten...
RKC wordt een stuk lastiger, kunnen bij vlagen goed spelen...
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_118738069
quote:
Jan Wouters (52) heeft het stempel 'de ideale assistent' of de 'perfecte veldtrainer' te zijn. Bij FC Utrecht staat hij sinds een jaar weer als hoofdverantwoordelijke aan het roer. En met succes. Zijn piepjonge ploeg staat in de eredivisie na tien wedstrijden verrassend (gedeeld) vierde. De werkwijze van Wouters slaat aan.
Dat Jan Wouters zo goed voor de dag komt met een elftal dat bij de seizoensstart bijna overal werd betiteld als 'leeggekocht en dus kwaliteitsarm', maakt dat binnen FC Utrecht het respect voor zijn werk groeit.

Van algemeen directeur Wilco van Schaik, de kantinebaas tot aan de spelers, heel Utrecht lijkt Wouters zijn succes te gunnen. Ze bewieroken vooral 'de mens Wouters'. Hij die in praatprogramma's op televisie zo vaak is weggezet als een kleurloze trainer, heeft hier een ander gezicht. Aardig, betrokken, bevlogen, dag en nacht in de weer voor de club.
Hij scoorde punten toen Erwin Koeman vorig seizoen zijn biezen pakte omdat in Utrecht het topsportklimaat zou ontbreken en er wederom flink gesaneerd moest worden. Want Wouters bleef loyaal aan de club. Als doorgeschoven assistent begon hij aan een zware klus. Hij moest - van hogerhand opgelegd - attractief voetbal spelen. Zonder dragende spelers als Ricky van Wolfswinkel, Michel Vorm, Dries Mertens en Kevin Strootman.

Maar zie daar, na een moeizaam seizoen heeft Wouters zijn ploeg jonge honden aan het spelen gekregen. En dus oogst hij nu ook extern lof. De 52-jarige oefenmeester zelf is de eerste om daar het betrekkelijke van in te zien. 'Dat mensen die me ooit een klootzak vonden me nu top vinden, is iets dat ik onderhand wel gewend ben in dit wereldje.'

Toch heeft hij geleerd van het verleden. Bijvoorbeeld wat betreft de omgang met de pers. Tegenwoordig kan er, anders dan vroeger toen hij achter veel bomen een vijand zag, vaak zelfs een dolletje vanaf. Dan legt hij bij een interview stiekem een papiertje over een memorecorder om de opname te verstoren. Diezelfde Wouters neemt persmuskieten nu ook zo serieus dat hij in aanloop naar wedstrijden iedereen individueel te woord staat.

'Van nature sta ik niet graag in het middelpunt van de belangstelling. Maar nu besef ik dat het er gewoon bij hoort. Ik ben nu tien jaar verder als trainer. Je kunt achteraf wel stellen dat de volgorde in mijn trainersloopbaan verkeerd is geweest. Ik was pas anderhalf jaar gestopt als speler en dan hoofdcoach worden van Ajax is gewoon te vroeg. Wat wist ik nou van het omgaan met een spelersgroep? Pas gaandeweg heb ik geleerd hoe je spelers dingen uitlegt, ook als je dat geduldig voor de twintigste keer moet doen.'

De werkwijze van Wouters 2.0, zoals AD-columnist Wilfred Genee de transformatie van de geboren Utrechter als trainer pakkend samenvatte, slaat aan in stadion Galgenwaard. Zijn geheim? Wouters zoekt lang naar een antwoord. 'Ik probeer alles vanuit het menselijke te benaderen, zonder los te laten dat we wel met topsport bezig zijn. Mij is, misschien wel terecht, vaak voor de voeten geworpen dat ik te lief of te begripvol zou zijn. Dat klopt, maar als ik echt een beslissing moet nemen, doe ik het gewoon. Alleen wel met een duidelijke uitleg van het idee dat er achter zit. Omdat ik weet hoe spelers zich voelen.'

Wouters is wat je noemt een 'opbouwtrainer'. Eentje die graag schaaft, schaaft en nog eens schaaft. Ook als hij tegen half elf het trainingsveld opstapt, legt hij rap de training stil om details aan te geven. Weer later laat hij het werk langdurig aan zijn assistenten over, zodat hij zelf meer een helikopterview heeft.

'Ik heb Cruijff meegemaakt, hij was echt van de details. Michels en Advocaat wisten precies hoe ze een ploeg moesten bouwen. Van Hanegem liet weer vaak het werk aan zijn assistenten over om zelf beter op individuele spelers te kunnen letten. Ik combineer het. Of ik het goed doe? Nu het goed gaat, ga ik niet mee in de hosannasfeer. Zoals ik dat ook niet deed toen alles negatief was.'
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  zaterdag 3 november 2012 @ 21:23:07 #282
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_118786608
Lekker wedstrijdje voor Utrecht.

Willem II is echt een fiets zonder zadel :)
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
  zaterdag 3 november 2012 @ 21:25:51 #283
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_118786722
Tjempjons Liek jongus!
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  zaterdag 3 november 2012 @ 21:30:06 #284
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_118786885
1-5 *O*
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_118787570
Ik moet aan het zuurstof :P
pi_118789304
Zo, dat was voor deze Tilbugse Utrechter een mooie avond. Als enige juichen in een vak blijft leuk :P
pi_118793181
Zooooo, lekker! Heerlijk feestje ook na afloop met Kali als stemmingmaker.
pi_118793404
  Redactie Sport zondag 4 november 2012 @ 00:28:42 #289
274204 crew  Mexicanobakker
pi_118794238
Keurig van Utrecht dit natuurlijk. Kali is wel een goeie en bepalende speler, als ie bijtekent zou dat heel gunstig zijn.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_118795127
Oar !! :p
pi_118798693
quote:
Positiewisselingen
Willem II had zichtbaar moeite met de vele positiewisselingen van Nana Asare, Tommy Oar en Anouar Kali op het middenveld van Utrecht. "Ze liepen veel door elkaar en wij twijfelden over te geven", bevestigt middenvelder Ricardo Ippel tegenover Omroep Brabant. "Het ging allemaal zo snel in het veld..."

Wervelwind
Linksback Mitchell Pique sprak van een kat-en-muisspel. "Utrecht is op dit moment de ploeg in vorm. Utrecht is een wervelwind. Ze blazen iedereen omver."
quote:
De 1-5 nederlaag in eigen huis was een flinke afstraffing voor Willem II-trainer Jurgen Streppel en zijn spelers. "Dit zijn harde cijfers. Deze uitslag komt behoorlijk hard aan", vertelde de coach van Willem II na afloop tegen Voetbal International. "FC Utrecht heeft dit uitstekend uitgespeeld. We hebben al tegen FC Twente en tegen PSV gevoetbald, maar dit is de beste ploeg waar we tot nu toe tegen hebben gespeeld. Ik heb eerlijk gezegd genoten van FC Utrecht."
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_118799050
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 november 2012 21:25 schreef Biogarde het volgende:
Tjempjons Liek jongus!
Gisteren: "Wouters, Wouters. WE WOR-DEN KAM-PIOEN!"

_O-
pi_118801744
Volgende week RKC en daarna denk ik dat we weten hoe goed we echt zijn: twente thuis.

Kaarten voor RKC liggen al klaar :P
pi_118804666
quote:
14s.gif Op zondag 4 november 2012 09:18 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

[..]

Whehe, toch altijd genieten als je dit soort dingen leest... Maar inderdaad, ze spelen op het moment erg sterk. Vond het ook mooi dat ze blijven gaan (opjagen, etc) ook al staan ze 3-1 voor bij wijze van spreken. Was gisteren een groot vershcil, Willem II afwachten en Utrecht continu opjagen.

Top!
pi_118804751
Nog iets belangrijks: van der Gun. Vond hem gisteren goed spelen, maar weer uitgevallen met een knie. Nu zat hij de tweede helft wel op de bank en zag er niet uit of hij pijn had. Maar als het een kruisband is zijn we goed de sjaak. Maar hij heeft toch al 2 kanten nieuwe kruisbanden? Eerste keer toen hij in Duitsland speelde en ook bij ons een keer?
pi_118814903
En keihard 4de, boven 010 en 020 :')
  maandag 5 november 2012 @ 00:18:46 #297
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_118834254
Ik moest hardop lachen om studio neus om 19.00.

In Utrecht zitten mensen vrijwillig de hele dag naar pagina 819 op teletekst te kijken.


_O-
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_118837665
Zag er weer goed uit. Enige wat ik toch wel apart vond is dat Wouters met Gerndt op de bank begon. Die was juist de laatste weken aardig in vorm. Dat liet hij ook zien toen hij er in kwam waarom hij erin hoort.
pi_118837759
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 09:10 schreef zolderraam het volgende:
Zag er weer goed uit. Enige wat ik toch wel apart vond is dat Wouters met Gerndt op de bank begon. Die was juist de laatste weken aardig in vorm. Dat liet hij ook zien toen hij er in kwam waarom hij erin hoort.
Vooraf vond ik het ook onbegrijpelijk, achteraf heeft de trainer gelijk gekregen!

Wouters ging er nml. vanuit dat Willem II heel compact zou gaan spelen, en vd Gun is een betere voetballer dan Gerndt, zeker in de kleine ruimte. Dit liet vd Gun ook duidelijk zien in de eerste helft imo.

In de 2e helft moest Willem II wel wat meer naar voren denken zodat er meer ruimte kwam, en daar wist Gerndt wel weer raad mee.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_118839059
Belachelijk programma eigenlijk dat studio voetbal, wel helemaal 10 seconden over FCU gehad, waarom kijk ik eigenlijk nog? 8)7
pi_118839126
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:08 schreef wortel1981 het volgende:
Belachelijk programma eigenlijk dat studio voetbal, wel helemaal 10 seconden over FCU gehad, waarom kijk ik eigenlijk nog? 8)7
Kijken supporters van andere clubs dan Ajax, PSV en Twente dat nog dan ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')