Als het eenmaal zo is dat de euro hoger staat dan de baht.quote:Op zondag 16 september 2012 18:01 schreef Breathtaking het volgende:
Thanks! Ik studeer zelf in de bedrijfskundige richting dus heb op zich wel enige kennis over het onderwerp, dus ik snap dat het te maken heeft met politiek/aandelen/natuurrampen en you name itmaar stel ik wil nu weten waarom de euro hoger staat ten opzichte van de baht, is er geen manier om daarachter te komen?
Kort antwoord: nee.quote:Op zondag 16 september 2012 18:01 schreef Breathtaking het volgende:
Thanks! Ik studeer zelf in de bedrijfskundige richting dus heb op zich wel enige kennis over het onderwerp, dus ik snap dat het te maken heeft met politiek/aandelen/natuurrampen en you name itmaar stel ik wil nu weten waarom de euro hoger staat ten opzichte van de baht, is er geen manier om daarachter te komen?
De reden zal wel in de toe/afgenomen vraag/aanbod zijnquote:Op zondag 16 september 2012 19:30 schreef SeLang het volgende:
De reden kun je niet weten. Er wordt achteraf altijd een "reden" bedacht maar dat is meer om zendtijd van CNBC en dergelijke vol te krijgen.
Kijk, dit zocht ik. Danku zeer!quote:Op maandag 17 september 2012 13:35 schreef cristianW het volgende:
De stijging die de afgelopen dagen heeft plaats gevonden komt doordat het Duitse gerechtshof heeft ingestemd met het ESM en omdat Draghi, president van de ECB, steunmaatregelen heeft aangekondigd.
Hierdoor is de Euro meer waard geworden, omdat er meer vertrouwen is in de Euro en hierdoor kun jij maar bahtjes kopen voor je euro, kan je koopkracht zo in een paar dagen met 5 tot 10% stijgen in Thailand :p
Nee hoor, SeLang heeft gelijk vwb CNBC. Die zender is verre van wat zijn pretenderen.quote:Op zondag 16 september 2012 19:32 schreef snabbi het volgende:
[..]
De reden zal wel in de toe/afgenomen vraag/aanbod zijn. Wat daar de grondslag achter is, helemaal gelijk.
Ik reageer op het deel dat je het niet kunt weten, niet op het CNBC deel. Uiteindelijk is het allemaal een spel van vraag en aanbod toch?quote:Op donderdag 20 september 2012 14:28 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nee hoor, SeLang heeft gelijk vwb CNBC.
Mad Moneyquote:Op donderdag 20 september 2012 14:28 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nee hoor, SeLang heeft gelijk vwb CNBC. Die zender is verre van wat zijn pretenderen.
Het is gewoon allemaal een zaken 'show'waar het vnl. om de vorm gaat i.p.v. echt onafhankelijk zakelijk nieuws wat neutraal en onafhankelijk is.
Ik noem het altijd een 'feel good'show voor CEO's van grote bedrijven die een platform krijgen om hun reclameverhaal te spuien. Ook hun analisten zijn een lachtertje,kijk maar eens naar het meest bekende voorbeeld als we praten over onafhankelijk en accuraat zakennieuws.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |