abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116849847

:W Van harte welkom in de nieuwe Relatie SC :W

:? Wat is er gebeurd met de oude SC's? :?
Wel, er waren iets te veel slowchat topics, dus het mes is er in gegaan. Nu zijn er nog maar twee, maar deze is het allergezelligst. Die andere mag je dus vergeten! :7

*O* Oké tof, en nu? *O*
Gewoon lekker mee posten. Stel je voor, hossel een date, kots je ex uit, alles mag! Zolang je je maar natuurlijk een beetje aan de regels houdt ;).

SC is niet meer bij te houden, dus gewoon beginnen met posten en accepteren dat als je even niet kijkt, we 2 delen verder zijn! ;)

:D Heel veel plezier :D

Hieronder wat informatie over meets of andere zaken, dit verandert vrij regelmatig, dus hou het goed in de gaten! ;)
pi_116850000
Een Lapo met Johnny Cash erin, dat kan natuurlijk niet misgaan :7

_O_ _O_ _O_
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_116850022
Hence the fipo met Cash :7
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_116850392
Lazy sunday :D
dus
pi_116850420
quote:
Dafuq, klinkt cool :D
pi_116850428
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 15:52 schreef Evie het volgende:
Ik heb daar geen zondag voor nodig hoor. :7
Beter onethisch dan oneetbaar
pi_116850451
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 15:53 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Ik heb daar geen zondag voor nodig hoor. :7
Ik moet maar wat gaan leren van je easy chill skills ;)
dus
pi_116850490
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 15:52 schreef Evie het volgende:
Ik ben op zondag altijd het werk aan het inhalen waar ik de rest van de week geen tijd voor had en waar ik zaterdag te lui voor was :') ;(
pi_116850553
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 15:55 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik ben op zondag altijd het werk aan het inhalen waar ik de rest van de week geen tijd voor had en waar ik zaterdag te lui voor was :') ;(
MAAR WERK IS LEUK DUS HET IS DE BESTE DAG DIE ER IS!!!!
pi_116850630
Ik wilde mijn volume op -26.5 dB zetten maar dat getal is zo lelijk. ;(
pi_116850653
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 15:56 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Werk kan leuk zijn als je het gevoel hebt dat alles wat je doet echt zinvol is ja, maar dat is helaas niet vaak genoeg zo.
pi_116850692
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 15:58 schreef benzin het volgende:

[..]

Werk kan leuk zijn als je het gevoel hebt dat alles wat je doet echt zinvol is ja, maar dat is helaas niet vaak genoeg zo.
Wat voor doldwaas werk doe je dan?
pi_116850820
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 15:56 schreef Watertornado het volgende:

[..]

:')
pi_116850836
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 15:59 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Wat voor doldwaas werk doe je dan?
De laatste maanden snap ik eerlijk gezegd zelf niet eens goed meer wat ik doe :+ Ik ben een soort projectleider, maar op een project waarvan de klant niet weet wat ie wil en ik eigenlijk ook nog niemand onder me heb ;(

Maar sowieso zou ik eigenlijk liever niet in het weekend werken :')
pi_116850864
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 16:01 schreef benzin het volgende:

[..]

De laatste maanden snap ik eerlijk gezegd zelf niet eens goed meer wat ik doe :+ Ik ben een soort projectleider, maar op een project waarvan de klant niet weet wat ie wil en ik eigenlijk ook nog niemand onder me heb ;(

Dit klinkt bijzonder......efficiënt :')
pi_116850934
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 16:02 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Niet echt, maar ik hoop dat er snel schot in gaat komen en echt gewerkt kan worden.
pi_116850936
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 16:01 schreef benzin het volgende:

[..]

Hm, misschien wordt het dan tijd om als projectleider de doelen en wensen van de klant duidelijk te maken. :P
  zondag 16 september 2012 @ 16:04:42 #19
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_116850961
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 16:02 schreef Barbusse het volgende:
Ach, 80% van alle projecten die ooit in het leven worden geroepen, verlopen zo. :')
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_116851016
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 16:04 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Hm, misschien wordt het dan tijd om als projectleider de doelen en wensen van de klant duidelijk te maken. :P
Nja, de klant weet eigenlijk ook nog niet wat hij wil en mensen in die organisatie te spreken krijgen duurt allemaal lang.
pi_116851029
quote:
6s.gif Op zondag 16 september 2012 16:04 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ach, 80% van alle projecten die ooit in het leven worden geroepen, verlopen zo. :')
Dat klopt, als we het nu allemaal ineens voortvarend aan zouden pakken zou de werkloosheid stijgen met iets van 15% denk ik :')
  zondag 16 september 2012 @ 16:07:12 #22
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_116851056
quote:
10s.gif Op zondag 16 september 2012 16:06 schreef Barbusse het volgende:
Dat klopt, als we het nu allemaal ineens voortvarend aan zouden pakken zou de werkloosheid stijgen met iets van 15% denk ik :')
Verborgen werkloosheid is een mooi iets. ;(
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_116851103
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 16:06 schreef benzin het volgende:

[..]

Nja, de klant weet eigenlijk ook nog niet wat hij wil en mensen in die organisatie te spreken krijgen duurt allemaal lang.
Maar als jij niet duidelijk hebt wat de klant van jou wil, dan wordt het vervelend, want dan denkt de klant misschien van "goh, wat duurt het allemaal lang" en jij komt met een product aanzetten waar ze niet op liepen te wachten.
pi_116851253
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 16:08 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Maar als jij niet duidelijk hebt wat de klant van jou wil, dan wordt het vervelend, want dan denkt de klant misschien van "goh, wat duurt het allemaal lang" en jij komt met een product aanzetten waar ze niet op liepen te wachten.
Dat is nou eenmaal hoe dat soort dingen gaan. :+
pi_116851504
quote:
6s.gif Op zondag 16 september 2012 16:07 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Verborgen werkloosheid is een mooi iets. ;(
quote:
10s.gif Op zondag 16 september 2012 16:11 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat is nou eenmaal hoe dat soort dingen gaan. :+
:') _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')