Dafuq, klinkt coolquote:
Ik moet maar wat gaan leren van je easy chill skillsquote:Op zondag 16 september 2012 15:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb daar geen zondag voor nodig hoor.
Ik ben op zondag altijd het werk aan het inhalen waar ik de rest van de week geen tijd voor had en waar ik zaterdag te lui voor wasquote:
MAAR WERK IS LEUK DUS HET IS DE BESTE DAG DIE ER IS!!!!quote:Op zondag 16 september 2012 15:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben op zondag altijd het werk aan het inhalen waar ik de rest van de week geen tijd voor had en waar ik zaterdag te lui voor was![]()
Werk kan leuk zijn als je het gevoel hebt dat alles wat je doet echt zinvol is ja, maar dat is helaas niet vaak genoeg zo.quote:Op zondag 16 september 2012 15:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
MAAR WERK IS LEUK DUS HET IS DE BESTE DAG DIE ER IS!!!!
Wat voor doldwaas werk doe je dan?quote:Op zondag 16 september 2012 15:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Werk kan leuk zijn als je het gevoel hebt dat alles wat je doet echt zinvol is ja, maar dat is helaas niet vaak genoeg zo.
quote:Op zondag 16 september 2012 15:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
MAAR WERK IS LEUK DUS HET IS DE BESTE DAG DIE ER IS!!!!
De laatste maanden snap ik eerlijk gezegd zelf niet eens goed meer wat ik doequote:Op zondag 16 september 2012 15:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor doldwaas werk doe je dan?
Dit klinkt bijzonder......efficiëntquote:Op zondag 16 september 2012 16:01 schreef benzin het volgende:
[..]
De laatste maanden snap ik eerlijk gezegd zelf niet eens goed meer wat ik doeIk ben een soort projectleider, maar op een project waarvan de klant niet weet wat ie wil en ik eigenlijk ook nog niemand onder me heb
![]()
Maar sowieso zou ik eigenlijk liever niet in het weekend werken
Niet echt, maar ik hoop dat er snel schot in gaat komen en echt gewerkt kan worden.quote:Op zondag 16 september 2012 16:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit klinkt bijzonder......efficiënt
Hm, misschien wordt het dan tijd om als projectleider de doelen en wensen van de klant duidelijk te maken.quote:Op zondag 16 september 2012 16:01 schreef benzin het volgende:
[..]
De laatste maanden snap ik eerlijk gezegd zelf niet eens goed meer wat ik doeIk ben een soort projectleider, maar op een project waarvan de klant niet weet wat ie wil en ik eigenlijk ook nog niemand onder me heb
![]()
Maar sowieso zou ik eigenlijk liever niet in het weekend werken
Ach, 80% van alle projecten die ooit in het leven worden geroepen, verlopen zo.quote:
Nja, de klant weet eigenlijk ook nog niet wat hij wil en mensen in die organisatie te spreken krijgen duurt allemaal lang.quote:Op zondag 16 september 2012 16:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hm, misschien wordt het dan tijd om als projectleider de doelen en wensen van de klant duidelijk te maken.
Dat klopt, als we het nu allemaal ineens voortvarend aan zouden pakken zou de werkloosheid stijgen met iets van 15% denk ikquote:Op zondag 16 september 2012 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach, 80% van alle projecten die ooit in het leven worden geroepen, verlopen zo.
Verborgen werkloosheid is een mooi iets.quote:Op zondag 16 september 2012 16:06 schreef Barbusse het volgende:
Dat klopt, als we het nu allemaal ineens voortvarend aan zouden pakken zou de werkloosheid stijgen met iets van 15% denk ik
Maar als jij niet duidelijk hebt wat de klant van jou wil, dan wordt het vervelend, want dan denkt de klant misschien van "goh, wat duurt het allemaal lang" en jij komt met een product aanzetten waar ze niet op liepen te wachten.quote:Op zondag 16 september 2012 16:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, de klant weet eigenlijk ook nog niet wat hij wil en mensen in die organisatie te spreken krijgen duurt allemaal lang.
Dat is nou eenmaal hoe dat soort dingen gaan.quote:Op zondag 16 september 2012 16:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar als jij niet duidelijk hebt wat de klant van jou wil, dan wordt het vervelend, want dan denkt de klant misschien van "goh, wat duurt het allemaal lang" en jij komt met een product aanzetten waar ze niet op liepen te wachten.
quote:Op zondag 16 september 2012 16:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verborgen werkloosheid is een mooi iets.
quote:Op zondag 16 september 2012 16:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal hoe dat soort dingen gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |