Die heb ik ook al een tijdje maar ik heb 'm eik nog niet echt uitgebreid getest. Het is natuurlijk geen Traktor, maar idd wel geinig. Weet jij trouwens of er een manier is om muziek te draaien vanaf een netwerk share?quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Djay is echt geinig om mee te klooien
Erg veelzijdig, kun je nog best serieus leuk mee draaien op een feestje (met externe speakers uiteraard). Ondersteund ook scratchen, echt grappig![]()
Nu afgeprijsd naar 3,99 , normaal 15,99
[ afbeelding ]
Die is er gewoon hoor: http://itunes.apple.com/nl/app/uitzending-gemist/id323998316?mt=8quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:44 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik zou graag uitzendinggemist als Appl willen voor mijn iPad net zoals RTLXL heb ik als Appl geïnstalleerd heerlijk!
Zit er niet in zo te zien, de app ziet alleen maar de itunes bibliotheek. Zou zeker een leuke optie zijn, hopelijk zien we het ooit in een update.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:50 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Die heb ik ook al een tijdje maar ik heb 'm eik nog niet echt uitgebreid getest. Het is natuurlijk geen Traktor, maar idd wel geinig. Weet jij trouwens of er een manier is om muziek te draaien vanaf een netwerk share?
Wat is in godsnaam een "Appl"?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:44 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik zou graag uitzendinggemist als Appl willen voor mijn iPad net zoals RTLXL heb ik als Appl geïnstalleerd heerlijk!
Thanx voor de tip, even kopen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Erg veelzijdig, kun je nog best serieus leuk mee draaien op een feestje (met externe speakers uiteraard). Ondersteund ook scratchen, echt grappig![]()
[ afbeelding ]
Harde tracksquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:47 schreef __Saviour__ het volgende:
[ afbeelding ]
Applicatiequote:Op vrijdag 28 september 2012 22:24 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wat is in godsnaam een "Appl"?
Dankjequote:Op vrijdag 28 september 2012 23:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Djay herkent alle muziek die in de normale bibliotheek staat, oftewel de tracks die je ook ziet in de standaard Music app. Wat de bron van de muziek is (iTunes Store of van een geïmporteerde CD) maakt niet uit.
Met die splitter kun je het geluid splitsen in 2 kanalen: eentje voor het publiek op de speakers en een tweede kanaal voor jezelf via koptelefoon. Daarmee kun je de tweede draaitafel alvast klaarzetten en voorbereiden op de transition
Dank Remlof.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:55 schreef remlof het volgende:
Die is er gewoon hoor: http://itunes.apple.com/nl/app/uitzending-gemist/id323998316?mt=8
Thuisdelingquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:54 schreef AppleOcean het volgende:
Heb hem al gekocht![]()
Blijkt er geen muziek op mijn ipadje te staan -.-
Kan ik morgen lekker gaan importeren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |