abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116842963

Welkom in het grote DayZ topic!

Welkom in het grote DayZ topic, waar survivalen ingame voorop staat! De bedoeling van DayZ is zolang mogelijk survivalen en alle mooie spullen vinden die je in-game zijn. Ook is het belangrijk dat je een oogje open houd voor andere survivalers, voor bandits en misschien wel een helicopter crash site in de open velden! Het spel bevat nog enkele fouten omdat het nog in de alpha versie is.

Waarmee moet ik beginnen na een verse spawn?

Het is belangrijk dat je weet waar je bent, en dat je jezelf kunt verdedigen tegen zombies en eventuele andere survivalers. Als je spawned staan rechts onderin je beeldscherm, 3 regels met elk een beetje tekst. Als je naar de middelste regel kijkt, kun je zien waar je bent. Als je dan naar een externe map gaat (Klik) kun je zien welke grote stad dichtbij is, en waar jij naartoe kunt lopen om je eerste gear te vinden! :)

Externe maps

Er zijn verschillende externe maps waar je prima op kunt leven als je alleen een GPS gevonden hebt. Enkele goede maps zijn: DayZmap.info, DayZmap.com en DayZdb.com/map, op sommige maps kun je ook zien waar mogelijk voertuigen spawnen, om jezelf nog sneller te kunnen verplaatsen!

Installatie instructies

Andere video's

En alle andere FrankieOnPCin1080p over DayZ. Hij weet exact waar hij mee bezig is. Waard om te bekijken.

Veel succes met survivalen! En veel plezier in dit topic! :)

[ Bericht 37% gewijzigd door STING op 20-09-2012 21:56:16 ]
  zondag 16 september 2012 @ 12:51:25 #2
182073 invine
blablabla etc.
pi_116843593
Welke server is die van Fort Haven?
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_116843741
Nieuwe OP _O_
pi_116845351
Ga zo ook weer eens spelen 2dagen even gerust haha :P !
pi_116853365

_O_
pi_116853419
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 16:51 schreef Chef_M het volgende:
[ afbeelding ]

_O_
Met 100 door een bocht enzo _O_
pi_116872357
Het is rustig hier :Z
pi_116874612
Heli crash site gevonden maar weinig loot. Een M14 met 3 mags en een FN FAL met 3 mags. FN FAL gekozen en weggegaan naar barracks op een airfield. Daar vind ik een M4A1 CCO, met 6 mags. FAL verwisseld voor de M4A1 CCO.

Ik kom met mijn gear in Elektro aan. Na wat lopen kom ik bij de kerk, waar ik schoten hoor. Stealthy loop ik naar binnen en zie een gast liggen, met eentje ernaast. Die andere is dood. Ik schreeuw "FRIENDLYYY!!!!!111!!1!!" door de mic en hij antwoord met OK. Ik zie nu dat hij een bandit is en dat de dode gast zijn slachtoffer is. Ik ga achter hem staan en met twee kogels is hij neer. De dode gast was een newbie zonder gear, daarom was ik nog vastberadener deze laffe bandit te doden. Hij had een Lee Enfield met 2 mags. Niet gepakt natuurlijk, Wel zijn eten, lucifers, en bijl en hunting knife.

Ik heb nu genoeg eten om de stilte op te zoeken. Ik ga naar het bos, dood twee koeien en mijn alice pack zit nu vol met eten en drinken. Ik bak en eet het vlees. Wat ziet dat er leuk uit, alle icoontjes rechtsonderin helemaal groen.

Verder loop ik het bos in en daar vind ik het wel genoeg geweest voor vandaag.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_116874756
quote:
2s.gif Op zondag 16 september 2012 23:16 schreef SherlockHolmes het volgende:
Heli crash site gevonden maar weinig loot. Een M14 met 3 mags en een FN FAL met 3 mags. FN FAL gekozen en weggegaan naar barracks op een airfield. Daar vind ik een M4A1 CCO, met 6 mags. FAL verwisseld voor de M4A1 CCO.

Ik kom met mijn gear in Elektro aan. Na wat lopen kom ik bij de kerk, waar ik schoten hoor. Stealthy loop ik naar binnen en zie een gast liggen, met eentje ernaast. Die andere is dood. Ik schreeuw "FRIENDLYYY!!!!!111!!1!!" door de mic en hij antwoord met OK. Ik zie nu dat hij een bandit is en dat de dode gast zijn slachtoffer is. Ik ga achter hem staan en met twee kogels is hij neer. De dode gast was een newbie zonder gear, daarom was ik nog vastberadener deze laffe bandit te doden. Hij had een Lee Enfield met 2 mags. Niet gepakt natuurlijk, Wel zijn eten, lucifers, en bijl en hunting knife.

Ik heb nu genoeg eten om de stilte op te zoeken. Ik ga naar het bos, dood twee koeien en mijn alice pack zit nu vol met eten en drinken. Ik bak en eet het vlees. Wat ziet dat er leuk uit, alle icoontjes rechtsonderin helemaal groen.

Verder loop ik het bos in en daar vind ik het wel genoeg geweest voor vandaag.
Geen DMR met 26 mags hebben. :') (ja, backpack vol met mags hier :+ moet ze nog naar mijn tent brengen :P )
pi_116874941
Geen AK-74 hebben met 19 mags :')
Had ik hiervoor :P
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_116875024
quote:
2s.gif Op zondag 16 september 2012 23:23 schreef SherlockHolmes het volgende:
Geen AK-74 hebben met 19 mags :')
Had ik hiervoor :P
DMR is sniper. Ik drop alles in 2 schoten.
pi_116875068
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2012 23:24 schreef Topiek het volgende:

[..]

DMR is sniper. Ik drop alles in 2 schoten.
Ik drop met de AK-74 alles gewoon in 1 schot :)
-Don Draper
pi_116876036
quote:
2s.gif Op zondag 16 september 2012 23:25 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Ik drop met de AK-74 alles gewoon in 1 schot :)
Ik heb betere scope :9 :P
pi_116876906
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2012 23:44 schreef Topiek het volgende:

[..]

Ik heb betere scope :9 :P
Dan zou je toch juist 1schot kill moeten maken altijd ?
-Don Draper
pi_116876967
quote:
2s.gif Op maandag 17 september 2012 00:04 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Dan zou je toch juist 1schot kill moeten maken altijd ?
In uitzonderlijke gevallen niet. +800m range niet.
pi_116877499
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 00:06 schreef Topiek het volgende:

[..]

In uitzonderlijke gevallen niet. +800m range niet.
ok.

Nog leuke dingen te doen in de bossen eigenlijk? Nee toch?
-Don Draper
pi_116877535
quote:
2s.gif Op maandag 17 september 2012 00:22 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

ok.

Nog leuke dingen te doen in de bossen eigenlijk? Nee toch?
Bossen niet nee. Open velden mogelijk crash sites en verder de steden in :Y
pi_116877569
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 00:23 schreef Topiek het volgende:

[..]

Bossen niet nee. Open velden mogelijk crash sites en verder de steden in :Y
Loop jij alleen? Want ik wil best wel met je teamen :)
-Don Draper
pi_116877586
quote:
2s.gif Op maandag 17 september 2012 00:25 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Loop jij alleen? Want ik wil best wel met je teamen :)
Nope. Met Chef_M en Fort Haven ;)
pi_116877601
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 00:26 schreef Topiek het volgende:

[..]

Nope. Met Chef_M en Fort Haven ;)
Ah ok. Welke server?
-Don Draper
pi_116877616
quote:
2s.gif Op maandag 17 september 2012 00:26 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Ah ok. Welke server?
Fort Haven server.
pi_116877638
Hoeveel spelers zitten daar gemiddeld? Per keer?
-Don Draper
pi_116877702
quote:
2s.gif Op maandag 17 september 2012 00:27 schreef SherlockHolmes het volgende:
Hoeveel spelers zitten daar gemiddeld? Per keer?
Ligt eraan. Soms 8 soms 40 :') wel met veel randoms dan ;)
pi_116877754
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 00:30 schreef Topiek het volgende:

[..]

Ligt eraan. Soms 8 soms 40 :') wel met veel randoms dan ;)
Ik zit altijd op servers van rond de 10. Ben jij als je alleen bent friendly? En in een groep?
-Don Draper
pi_116877784
quote:
2s.gif Op maandag 17 september 2012 00:33 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Ik zit altijd op servers van rond de 10. Ben jij als je alleen bent friendly? En in een groep?
Ik schiet niet on sight (wij allen niet), alleen als je een direct gevaar bent, of een bandit skin hebt ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')