Geen DMR met 26 mags hebben.quote:Op zondag 16 september 2012 23:16 schreef SherlockHolmes het volgende:
Heli crash site gevonden maar weinig loot. Een M14 met 3 mags en een FN FAL met 3 mags. FN FAL gekozen en weggegaan naar barracks op een airfield. Daar vind ik een M4A1 CCO, met 6 mags. FAL verwisseld voor de M4A1 CCO.
Ik kom met mijn gear in Elektro aan. Na wat lopen kom ik bij de kerk, waar ik schoten hoor. Stealthy loop ik naar binnen en zie een gast liggen, met eentje ernaast. Die andere is dood. Ik schreeuw "FRIENDLYYY!!!!!111!!1!!" door de mic en hij antwoord met OK. Ik zie nu dat hij een bandit is en dat de dode gast zijn slachtoffer is. Ik ga achter hem staan en met twee kogels is hij neer. De dode gast was een newbie zonder gear, daarom was ik nog vastberadener deze laffe bandit te doden. Hij had een Lee Enfield met 2 mags. Niet gepakt natuurlijk, Wel zijn eten, lucifers, en bijl en hunting knife.
Ik heb nu genoeg eten om de stilte op te zoeken. Ik ga naar het bos, dood twee koeien en mijn alice pack zit nu vol met eten en drinken. Ik bak en eet het vlees. Wat ziet dat er leuk uit, alle icoontjes rechtsonderin helemaal groen.
Verder loop ik het bos in en daar vind ik het wel genoeg geweest voor vandaag.
DMR is sniper. Ik drop alles in 2 schoten.quote:Op zondag 16 september 2012 23:23 schreef SherlockHolmes het volgende:
Geen AK-74 hebben met 19 mags![]()
Had ik hiervoor
Ik drop met de AK-74 alles gewoon in 1 schotquote:Op zondag 16 september 2012 23:24 schreef Topiek het volgende:
[..]
DMR is sniper. Ik drop alles in 2 schoten.
Ik heb betere scopequote:Op zondag 16 september 2012 23:25 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ik drop met de AK-74 alles gewoon in 1 schot
Dan zou je toch juist 1schot kill moeten maken altijd ?quote:
In uitzonderlijke gevallen niet. +800m range niet.quote:Op maandag 17 september 2012 00:04 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Dan zou je toch juist 1schot kill moeten maken altijd ?
ok.quote:Op maandag 17 september 2012 00:06 schreef Topiek het volgende:
[..]
In uitzonderlijke gevallen niet. +800m range niet.
Bossen niet nee. Open velden mogelijk crash sites en verder de steden inquote:Op maandag 17 september 2012 00:22 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
ok.
Nog leuke dingen te doen in de bossen eigenlijk? Nee toch?
Loop jij alleen? Want ik wil best wel met je teamenquote:Op maandag 17 september 2012 00:23 schreef Topiek het volgende:
[..]
Bossen niet nee. Open velden mogelijk crash sites en verder de steden in
Nope. Met Chef_M en Fort Havenquote:Op maandag 17 september 2012 00:25 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Loop jij alleen? Want ik wil best wel met je teamen
Ah ok. Welke server?quote:
Ligt eraan. Soms 8 soms 40quote:Op maandag 17 september 2012 00:27 schreef SherlockHolmes het volgende:
Hoeveel spelers zitten daar gemiddeld? Per keer?
Ik zit altijd op servers van rond de 10. Ben jij als je alleen bent friendly? En in een groep?quote:Op maandag 17 september 2012 00:30 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ligt eraan. Soms 8 soms 40wel met veel randoms dan
Ik schiet niet on sight (wij allen niet), alleen als je een direct gevaar bent, of een bandit skin hebtquote:Op maandag 17 september 2012 00:33 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ik zit altijd op servers van rond de 10. Ben jij als je alleen bent friendly? En in een groep?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |