Als je niet van feesten houdt ben je gewoon sociaal gesloten. Dan wordt je echt geen carrièretijgerquote:Op zondag 16 september 2012 11:16 schreef Thrilled het volgende:
Ik denk dat TS nog moet meemaken dat het kaf van het koren wordt gescheiden.. Meeste studenten met die feest-houding falen behoorlijk hard (en snel) gedurende de opleiding of studeren met een matig zesje af, terwijl de 'nerd/loser/kneus' de juiste student-instelling heeft en cum laude afstudeert. Later, als je groot bent () zal je dit beseffen en inzien dat de laatste groep toch wel de betere is van de twee..
Grappenmakerquote:Op zondag 16 september 2012 11:16 schreef Thrilled het volgende:
Ik denk dat TS nog moet meemaken dat het kaf van het koren wordt gescheiden.. Meeste studenten met die feest-houding falen behoorlijk hard (en snel) gedurende de opleiding of studeren met een matig zesje af, terwijl de 'nerd/loser/kneus' de juiste student-instelling heeft en cum laude afstudeert. Later, als je groot bent () zal je dit beseffen en inzien dat de laatste groep toch wel de betere is van de twee..
Waarheid, ik heb het ook een tijdje gedaan maar wat ontiegelijk saai is het toch.quote:Op zondag 16 september 2012 13:25 schreef Nobu het volgende:
[..]
Alsof mensen met meer dan twee hersencellen in staat zijn om oneindig in de sportschool te staan pompen zonder gillend gek te worden. Dat soort achterlijkheden zijn voorbehouden aan stratenmakers en hbo-volk.
alcohol nodig hebben om het gezellig te hebbenquote:Op zondag 16 september 2012 17:15 schreef Splutje het volgende:
[..]
Als je niet van feesten houdt ben je gewoon sociaal gesloten. Dan wordt je echt geen carrièretijger
Deze manquote:Op zondag 16 september 2012 15:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Stierenvechten, motorracen en bergbeklimmen.
TS kijkt teveel American Pie-achtige movies.quote:In landen als de USA of Australie is het veel vetter. Daar ben je niet prominent als je elke dag tot 5 uur 's nachts in de ''toko'' hangt en altijd brak bent, maar als je de breedste en sterkste uit het footballteam bent en zo sterk en getraind bent dat je tijdens feesten elke chick kan regelen..
Weet je wel hoe slecht je zaad daar van gaat smaken!?quote:Op zondag 16 september 2012 20:39 schreef bloodysunday het volgende:
Naar de sportschool gaan en daarom minder alcohol drinken is al helemaal gay
dat is haar probleemquote:Op zondag 16 september 2012 21:44 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Weet je wel hoe slecht je zaad daar van gaat smaken!?
Is dat nou liefde?quote:
Je kunt je wel voorstellen dat ik mij alleen associeer met vrouwen met een verfijnde smaak.quote:Op zondag 16 september 2012 21:47 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Kan jou het schelen hoe iemands zaad smaakt man!
Zeker allemaal van die kunststudentjes met een alternatieve stijl.quote:Op zondag 16 september 2012 21:48 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Je kunt je wel voorstellen dat ik mij alleen associeer met vrouwen met een verfijnde smaak.
Ik heb er nog nooit een gehad die kunst heeft gestudeerdquote:Op zondag 16 september 2012 21:49 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Zeker allemaal van die kunststudentjes met een alternatieve stijl.Ik rijg je aan mijn gijzer knul
Dat wil je ook niet.quote:Op zondag 16 september 2012 21:50 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit een gehad die kunst heeft gestudeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 september 2012 21:53 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Dat wil je ook niet.Veel van die mensen zien de wereld zo anders en minachten je als het ware omdat je niets begrijpt. Wij zijn allemaal simpele zielen die de complexiteit van het leven nauwelijks kunnen bevatten.
klinkt best goed tot nu toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
Nou wacht maar totdat je er eentje aan de haak slaat.quote:Op zondag 16 september 2012 21:55 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
klinkt best goed tot nu toe
Waar vind ik er zo een?quote:Op zondag 16 september 2012 21:55 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Nou wacht maar totdat je er eentje aan de haak slaat.
Studentenverenigingen van kunstacademies.quote:
Dat is toch ook goed? Op de Amerikaanse wijze worden '' laag aangeschreven '' universiteitsdiploma's met de grond gelijk gemaakt, hoe erg is dat?quote:Op zondag 16 september 2012 22:00 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Het ligt niet zozeer alleen aan de studenten maar ook aan het bedrijfsleven. In de V.S. bijvoorbeeld, is het veel meer van belang welke vakken je gevolgd heb, bij welke Uni, bij welke docenten, hoe hoog je cijfers waren etc.
Hier interesseert bijna geen enkel bedrijf zich daarvoor.
Ik vind het helemaal niet erg.quote:Op zondag 16 september 2012 22:03 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dat is toch ook goed? Op de Amerikaanse wijze worden '' laag aangeschreven '' universiteitsdiploma's met de grond gelijk gemaakt, hoe erg is dat?
Omdat je een idioot bent, ja. Weet je waarom?quote:Op zondag 16 september 2012 22:11 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet erg.
Doen we hier ook, alleen noemen we het hbo.quote:Op zondag 16 september 2012 22:03 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dat is toch ook goed? Op de Amerikaanse wijze worden '' laag aangeschreven '' universiteitsdiploma's met de grond gelijk gemaakt, hoe erg is dat?
Deze user (waarschijnlijk nog niet eens afgestuurd en bezig aan 1 of andere wo opleiding) denkt het al helemaal gemaakt te hebben.quote:Op zondag 16 september 2012 15:52 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dat is in mijn ogen inderdaad een stuk beter dan met de onderklasse van de samenleving een beetje individueel intens saaie oefeningen doen. Ik begrijp dat stratenmakers dat laf noemen, maar dat is zonnebrand gebruiken in de zomer ook is mij verteld.
Sommige mensen zijn nu eenmaal niet zo simpel. Sportscholen, schroefjes draaien aan de lopende band en meer van dergelijke ellende laat ik graag aan jullie over.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |