Dat was wel grappigquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Pizza's halen van onze belastingcenten bij de Ajaxcrisis Cruijff
Echt onnodig.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, dat allemaal van onze belastingcenten heoveral bezuinigen behalve bij de NOS.
Genoeg plekken vrij in de arena ja, onbegrijpelijk!quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:21 schreef Rickazio het volgende:
alle ajacieden zitten weer op fok ipv stadion
Als je even research had gedaan weet je waarom heel veel wel heen wilden gaan maar niet kondenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:21 schreef Rickazio het volgende:
hoezo niet kondenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als je even research had gedaan weet je waarom heel veel wel heen wilden gaan maar niet konden
veel plezier in de eerste divisiequote:Op dinsdag 18 september 2012 20:21 schreef Rickazio het volgende:
Reus en Gotze ook volgens mij.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:21 schreef Doublepain het volgende:
Blaasziekowski
Lewandowski
Subotic
Hummels
Wow
Omdat Dortmund maar 3500 kaarten beschikbaar stelde voor Ajax, terwijl er veel meer vraag naar was. En de thuisvakken zijn ook allemaal uitverkochtquote:
?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:23 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
veel plezier in de eerste divisie
Met 10 man verliezen van Vites..quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:21 schreef Rickazio het volgende:
Gotze kan er idd helemaal niks vanquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Reus is overrated en Gotze vind ik niet zo
Ga je zelf wel eens naar de wedstrijden van Groningen dan? Ik stond afgelopen zondag bij de Fanatics op de Z-sidequote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met 10 man verliezen van Vites..![]()
Ik bedoel; niet zo trollen.
Speelt soms leuk maar daalt meer dan dat hij piektquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gotze kan er idd helemaal niks van
WC rollen in de fik steken kunnen ze wel jaquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ga je zelf wel eens naar de wedstrijden van Groningen dan? Ik stond afgelopen zondag bij de Fanatics op de Z-side. Ook wel trieste bedoeling daar hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |