Wat deed je daar nou weer dan? Ja was erquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ga je zelf wel eens naar de wedstrijden van Groningen dan? Ik stond afgelopen zondag bij de Fanatics op de Z-side. Ook wel trieste bedoeling daar hoor.
Heb er ook last van, vind het beeld sowieso slecht vandaag.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:26 schreef j0rdiiii het volgende:
Allemaal blokjes op die schermen daarachter of is mijn TV signaal weer fucked?
Vriend van mij staat daar en nodigde me uit voor een wedstrijd. Sta zelfs met me kop op die fansitequote:Op dinsdag 18 september 2012 20:26 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Wat deed je daar nou weer dan? Ja was er
Maar goed dat ze niet wisten dat je anonieme ajacied bent danquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vriend van mij staat daar en nodigde me uit voor een wedstrijd. Sta zelfs met me kop op die fansite.
Wel lachen trouwens hoor daar. Vooral met die wedstrijd
Dat vind ik ook wel opmerkelijk ja. Ajacieden doen net alsof het een wereldspeler is, maar de meesten waren dolblij toen hij eindelijk naar Liverpool vertrok.quote:
Ned. 3? UPC Horizon app, etc. etc.quote:
Waar?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ajacieden doen net alsof het een wereldspeler is,
Nah had niet het idee dat de echte hooligans daar stonden, staan volgens mij meer in het midden van de "Z-side". Dit was meer zingen etc. Wel leuk weekend daar gehad trouwens. Groningen en uitgaanquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:28 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Maar goed dat ze niet wisten dat je anonieme ajacied bent dan
Tja, ga dit weekend ook naar Zwolle uit, wel wat goed te maken daar.
Staan plaatsen zijn weg en zijn zit plaatsen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:30 schreef Rickazio het volgende:
Wie lulde net dat het stadion is uitverkocht?
Gast jij bent echt ontzettend domquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:30 schreef Rickazio het volgende:
Wie lulde net dat het stadion is uitverkocht?
Hoezo?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gast jij bent echt ontzettend dom![]()
De staanplaatsen zijn omgezet naar zitplaatsen, dus dan lever je fors in.
Babel gaat Ajax kampioen makenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Overal. Zo geweldig is hij nou ook weer niet.
Ohja Rens heeft gelijk en de NOS zit er naastquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De staanplaatsen zijn omgezet naar zitplaatsen, dus dan lever je fors in.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:31 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ohja Rens heeft gelijk en de NOS zit er naast
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zelf nog niks van gemerkt, maar ok.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Babel gaat Ajax kampioen maken![]()
CL kampioen
Slaat nergens op en die wilde voetbal hoe het altijd wasquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Regels UEFA. Moet SC-Heerenveen ook altijd met NieuwNoord.
Okéquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
2-7 voor Ajax
4x babel 3x Sana
3x keer gotzequote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als ik ongelijk heb neem ik de rest van het seizoen een PSV UI.
Als ze nou gewoon meer Ajax fans hadden toegelaten.quote:
Voor wat? In de Bundesliga is het ook niet fout gegaan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:38 schreef RensAjacied het volgende:
Staanplekken niet toestaan had volgens mij met veiligheid te maken.
'Gelukkig weten we allemaal dat moffen twee keer de oorlog beginnen en uiteindelijk twee keer verliezen. Laten wij nou twee keer tegen ze spelen..'quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als ze nou gewoon meer Ajax fans hadden toegelaten.
http://www.afca.nl/nieuws(...)-jodenstreek-deel-2/
Was animo voor 7.000 supporters.
Ja daar moest ik ook wel om grinnikenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
'Gelukkig weten we allemaal dat moffen twee keer de oorlog beginnen en uiteindelijk twee keer verliezen. Laten wij nou twee keer tegen ze spelen..'
Wat een site is dat zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |