Eerder van Feyenoord-fans. Die misdragen zich altijd in het buitenland.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:12 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn beelden die ik van ajax-fans in het buitenland verwacht
Kijk, zo kan het ook.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:15 schreef DuTank het volgende:
Ik hoop een mooie wedstrijd te zien. En ik hoop eerlijk gezegd op 3 puntjes voor mijn Joodsche vrinden.
Ajax is altijd heel braaf inderdaad, ik zal we in de war geweest zijn met Feyenoordquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Eerder van Feyenoord-fans. Die misdragen zich altijd in het buitenland.
in vergelijking met Feyenoord zijn ze redelijk braaf ja.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:16 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ajax is altijd heel braaf inderdaad, ik zal we in de war geweest zijn met Feyenoord
Valt ook wel mee, als het redelijk dichtbij huis is gaat het ook vaak mis volgens mij.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:16 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ajax is altijd heel braaf inderdaad, ik zal we in de war geweest zijn met Feyenoord
Was sarcasme vrindquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:18 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Valt ook wel mee, als het redelijk dichtbij huis is gaat het ook vaak mis volgens mij.
Ja, dat allemaal van onze belastingcenten hequote:Op dinsdag 18 september 2012 20:19 schreef tompsv18 het volgende:
Hebben ze nou twee presentatoren tegelijk
Pizza's halen van onze belastingcenten bij de Ajaxcrisis Cruijffquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, dat allemaal van onze belastingcenten heoveral bezuinigen behalve bij de NOS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |